Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

KEDİ DİLİ PASTA

Tombul tariflerin   Çay Kahve Bahane Etkinliğine gönderiyorum bu tarifi.
Kaç gündür elim kolu bağlı öyle duruyordum bugün kalktım bu pastayı yaptım.Canım sevdiğim, eşime yaptım bu pastayı üzerine de yazdım .





Malzemeler; 
1 paket kedi dili(ben Bim den aldım )
2 kaşık çokokrem(yada evde ne marka varsa)
2 kaşık labne peyniri
1 paket krem şanti
1 su bardağı ılık nescafe(ıslatmak için)
1 bardak süt(kremşanti hazırlamak için)
yapılışı;Kedi dili nescafeyle ıslatılır ve kelepçeli kaba sıralanır.(Benim evdeki büyük geldi ,ne yapayım deyip dururken mert in büyük bir boyama kitabının kapağını kesip yuvarlak yaptım )
Çokokrem,peynir ve kremşanti karıştırılır..
Yanları dizdikten sonra orta kısım için ıslatılan kedi dilleri dizilip bir sıra kedi dili bir sıra hazırlanan kremadan koyup sıralnır.En üste krema da konulup süslenir(arzuya göre)
                                                                           

75 yorum:

  1. Cok sIk olmus,ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim seninklerin yanında biraz sönük kalabiir.:)
      sağolasın.

      Sil
  2. Birgülüm tadindan bahsetmemissin.
    yapayim mi bunu yani ? :)
    Ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adı çok güzel içinde çokokrem var daha ne olsun aslım:)yap yap hem boşunamı koydum buraya.:)
      sağolasın canım.

      Sil
  3. Ellerine sağlık pek bi güzel görünüyor...
    Sevgiler , cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nono çok teşekkür ederim sağolasın.

      Sil
  4. Görüntü süper, bu görüntüye eminim lezzeti de süperdir, ellerinize saglik.. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet lezzetide güzel garanti veriyorum.çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. pasta süper görünüyo ya..elimde çayım var şimdi yani bilemedim ki şimdi..ellerine sağlık:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim .sağolasın.

      Sil
  6. Çok hoş gözüküyor ellerinize sağlık...Bir fikir vereyim kalıbı olmayanlar için..Büyük yoğurt kutusu altı ve yandan kesilerek kalıp olarak kullanılabilir..Tarifi okuyunca aklıma geldi başka nasıl yapılır diye düşünürken :)deneyeceğim en kısa zamanda kaydettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdiğin fikir çok güzel gerçekten önce yoğurdu alıp bitirecem sonrada kesip saklıcam.gerçekten çok beğendim sağolasın.

      Sil
  7. ellerine sağlık canım..çok şirin görünüyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ama cnm bana yollasan da yesem olmazmıydı ki hem ben seni çok özlemiştim:)))
    ben yarın yapayım bunu cnm görsel hali süperde tadına na bir bakmalıyım:)))
    elerine saglıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviiim canım eminim yaparsın bekliyorum.ama senin diyet??
      ben bir dilim yedim yetmedi söyleyim:)

      Sil
  9. Ellerine sağlık canım.Ayrıca sevgililer gününüzde kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevtap çok sağolasın.çok teşekkürler sizinkide:)

      Sil
  10. Ellerine sağlık canım, tarifi kaptım söyleyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim afiyet olsun sana ve oğpluna niye kocayı ayırıdm bilmem:)
      afiyet olsun ailenize:)

      Sil
  11. Ooooo mis gibi görünüyor vallahi. Ellerine sağlık şeker. Afiyetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek görünü güzel tadı da öyle ee ne duruyorsun:))
      sağolasın .

      Sil
  12. Görüntüsü çok şık olmuş gerçekten, eline sağlık ,görünce sevgili eşin çok memnun olmuştur, tebrik ederim canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuran memnun kaldılar hele mert paşta deyip peşimden ayrılmadı:)
      sağolasın :)

      Sil
  13. Ne kadar şık olmuş, bir o kadar da lezzetlidir kesin, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin kesin inşallah canınız istememiştir:)
      teşekkürler

      Sil
  14. sağ ol canım, tarifin yayında, ellerine sağlık, sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  15. Pratik bir pasta eminim tadıda güzeldir, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manolya hem kolay hem şık hemde lezzetli tavsiye edilir:)sağolasın

      Sil
  16. Sunumu çok hoş olmuş,daha önce bir yerde görmüştüm çok beğenmiştim yine aklıma düştü şimdi:))Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağoalsın arkadaşım.Yaparsın değilmi?:)

      Sil
  17. Afiyet olsun size,bende bir pasta yaptim oldukca büyük oldu ama üc günde tamamlandi! öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa nasıl bir pasta merak ettim varmı bloğunda gelip bakayım.bende seni öperim:)

      Sil
  18. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiğince böyle etkinliklere katılmaya çalışıyorum .İnşallah en kısa zamnda dönerim:)
      sevgiler

      Sil
  19. çok leziz ve güzel görünüyor.eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtap çok teşekkür ederim sağolasın.

      Sil
  20. Ne kadar pratik olmuş Bigocum. Ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim .sevgiler efendim:)

      Sil
  21. ÇOK GÜZEL OLMUŞ PASTA ELİNE SAĞLIK İZLEMEY ALIYORUM HEMEN DİĞER TARİFLEREDE BAKAYIM MERAK EDİYORUM
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melisa sağol:)
      bende öyle ahım şahım tarifler yoktur ki:))kendimce yaptıplarım.
      bende size bir uğrayayım o vakit:)

      Sil
  22. Bigom hayranım paylaştığın şeylere.İlk kez duydum ve gördüm.Ama çok hoşuma gitti, adı da eğlenceliymiş baya :))
    Ellerine sağlık ,afiyet bal şeker olsun .benim oğlum için de yermisin ?O na yasak ya , sen bizim adımıza da ye bol bol :)
    öperim yanacıklarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilknurum deme öyle kendimi bişey sanıcam.
      aaa doğru yağız a yasak dimi:(
      canım ebn ona çikolatasız yaparım farklı bişey koyatız.olur niye olmasın:)
      bende sizi ana oğul öperim:)

      Sil
  23. Oyyy, çok güzel görünüyor, ben bunu yerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun esracım bencede yemelisin.

      Sil
  24. ohhhh yemede yanında yat.
    Eline sağlık.

    Bitmiş anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamarat anne çiğdem bende senden görüp öeniyom hep:))

      bitmez bilirim hamarat anne çiğdem

      Sil
  25. ben geldim tanıştığıma memnun oldum
    :)
    mmmmmm ellerine sağlık canım
    :)
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende memnun oldum:)
      çoktannnn gelmiştim:))

      Sil
  26. bigom ben hiç kedi dili kullanmadım şimdiye kadar. ama bunu yapmamak imkansız. süper görünüyor. ellerine sağlık. bu arada başlıktaki fotoya bayıldım. sayfanın çehresi değişmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgülcüm bu yeni yorum ve tek tek yanıtla olayı nasıl yapılıyor bi anlatsan şu teknoloji özürlü arkadaşına da sevaba girsen.

      Sil
    2. al beni vur sana:)
      ama sağolsun anlatan güzel bir blog var
      BLOG HOCAM blogspot.

      link;http://bloghocam.blogspot.com/2012/01/blogger-yorumlara-yant-ozelligini.html

      Sil
    3. blogla ilgili düşüncene teşekkürler el yordamıyla bu kadar çıkıyor ortaya.
      yap yap çok kolay göreceksin.

      Sil
  27. Canım çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Hele kitap kapağını yuvarlak yapmak iyi fikirmiş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylinim sağolasın.yukarda benden daha iyi fikri olan var:)
      sevgiler

      Sil
  28. Çok güzel gözüküyor, ellerinize sağlık:D

    YanıtlaSil
  29. sezocum bugün sana gelicem cnm evdemisin:))))))))))))
    haha kapı çalsa bi açsan ben ne komikk bitti mi dolma yani pasta:))
    cnm bnm elerine saglıkkk boşver rumu sen ruhunu katmışındır zaten berbat oldu o haliyle çaktırma:))))))))))))9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün değildim ama bugün evdeyim buyur gelllllllllllllllllllllllll:)
      hiçde komik olmaz çok sevinirim çok:)
      hahhaaaaaaa ruh ha:)
      nesi berbat oldu ilham aldım yaptım hoş eksik oldu ama neyse:)
      öperim

      Sil
  30. ellerine sağlık
    çok şirin gözüküyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylin hoşgeldin.çok teşekkür ederim.

      Sil
  31. Belindeki kurdela ile ne hoş gözüküyor.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  32. Merhaba....
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel istersen ben henüz yeniyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz:)
      ben çok ten gelmiş ve izlemeye almıştım zaten:))
      sevgiler

      Sil
  33. ben bayıuldım bu tarife çünkü hem kolay hem malzeme yönünden çok karmaşık değil hemde çok lezzetli görünüyor.hemen not defterime kaydettim.teşekkürler ve ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok kolay oluyor hem şık hem lezzetli tavsiye ediyorum :))
      sevgiler

      Sil
  34. Kesin çok lezzetlidir. Her halinden belli. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim .evet lezzetliydi:)

      Sil
  35. eline sağlık, canım sende müs. olduğunda mim yazarmısın, istersen yani, öptümmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın.
      yazmaya çalışırım.sevgiler:)

      Sil
  36. Çok güzel bir pasta olmuş.. ellerinizesağlık..

    YanıtlaSil
  37. seni gidi becerikli hatun seni :)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)