Sayfalar

7 Şubat 2012 Salı

İCRAATIN İÇİNDEN 2


Oğluma diktiğim çift taraflı yelek

dış tarafdaki  kısım benim eski bir hırkam dan:)


yanlız bir yanını ters dikmişim:) cep kısmını etek kısmına denk düştü ve cepli bir yelek oldu:)

içi polarlı yani sıcacık


********************************

bunları kendime yaptım:)

bilinen salça kutusuna dekupaj yaptım bir de fiyonk oldu bitti:)

nasıl yaptığımı daha önce anlatmıştım


       ********************************************


Dikmeyi çok istemiştim bu kumaş sepetini 

sağolsun Leyya anlatmıştı burada

onun ki kadar güzel olmasada iyiye gidiyor diktikleerim seviniyoum:)

       *********************************************


bu da iğnelik

aslında keçeden yapılsa daha iyi olur

orjinalinde de keçeyle yapılmıştı bende polar vardı denemek amaçlı yapıldı.

dikiş seti diye anlatılmıştı bir yabancı blogda sadece resimleri almışım hangi blog olduğunu bilemediğimden koymadım yapım aşamalarını

ama resimler mevcut isteyene mail atabilirim.



İşte böyle yaptıklarım:)


Bu arada bir arkadaşımızın duaya ihtiyacı var bir okuyun ne demek istediğimi anlayacaksınız.Allah şifa versin.

60 yorum:

  1. Ama ama ne kadar çok şey koymuşsun tek posta, hepsi birbirinden güzel, yelek bi harika, dikiş setini keçeden deneyebilirim. Kalemlikler porselen gibi olmuş, ellerine sağlık canım, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülsüm hanım çok teşekkür ederim çok sağolun.deneyin derim bende güzel oluyor.

      Sil
  2. İcraatlar epey çok canım.Hepside çok güzel olmuş.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim senin yaptıklarını yanıda bişey değiller.
      sağolasın .

      Sil
  3. Birgülüm ya sen neler yapmissin böyle.
    Yelek harika.
    seni alan Sezo yasamis valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslım canım güzel yüzlü güzel yürekli güzel göre aslım.

      Sil
  4. Hepsi güzel olmuş can ama dağıttın beni akşam akşam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiamma çok sağol.Malesef okuyan herkes dağıldı allahın izniyle iyileşecek.

      Sil
  5. Çok güzel hepsi.. çok şaşaalı bir yorum yapacaktım ama dua kısmından dolayı utandım Sezom.. onu okuyup hayata dönmekten utanıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müminem öyle iyi anlıyorum ki.Bu kaydı yayınlamak o kadar zor geldi ki hele face koymak :(
      Ama bir şeklde devam ettik işte.Ama anlıyorum ve aynı duyguyu dibine kadar yaşıyorum.
      allah şifa versin.

      Sil
  6. salça kutularından yaptıklarınız süper olmuşş... ben de arkadaşlarıma çöpşişlere taktığım kurabiyeleri götürmek için vazo gibi birşeyler arıyordumm..güzel fikir oalbilir.. ellerinize sağlık.. bloguma da beklerim... sevgiler... http://yasemininlezzetleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hııı sizin fikirde bana yaradı :)
      geldim geldim.
      sevgiler

      Sil
  7. Bayıldım hayatım bütün bu icraatlarına. Oğluş yelenğini sağlıkla ve sıcacık giyinsin inşallah. Keçe iğnedenlin süper olmuş. Tabii sepetinde ellerine sağlık. Şimdi yorumu yazıp duayı okumaya dönüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dilek sağolasın.kece olsa yapackatım ama beimki polardan keceyle daha güzel olur kesin.
      sağolasın allah dualrını kabul etsin dilekcim.

      Sil
  8. Hepsi çok güzel cnaım emeğine sağlık

    Arkadaş içinde bol bol dua ediyorum keşke böyle bırakmasaydı kendini umarım toparlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ülkü bende öyle dedim sonra onun yerine kendimi koydum sadece oğlum geldi aklıma:(
      sonrasını ne yaparını düşünmeden edemiyorsun o da acayip moral bozuyor allah şifa versin allahın izniyle düzelecek inşallah.

      Sil
  9. Hepsi de çok güzel olmuşlar ellerine sağlık, yelekten bi tane de ben de yapsam paşama harika olacak... Paşan güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülgün yap yap inan acayip mutlu oluyorsun yada ben bişey becerdim hissiyle öyle oluyorum:))
      sağolasın

      Sil
  10. Canısı almış başını gitmişsin sen, yelek bir harika olmuş, inan bana ben buna cesaret edemem gayet güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık, iğneliği de beğendim çok pratik tam bana göre yapmalıyım bundan, kalemlikler de güzel olmuş onları unuttuğumu sanma ama benim aklım hala yelekte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadişim yok be o kadar değil sadece istediğim şeyi dikmeye yaklaşıyorum sanki:)
      onun dikiş aşamalarıyla ilgli resimler mevcut atarım sana bakarsın gerçi kolayda.
      :))
      sağolasın canım benim

      Sil
  11. ellerine sağlık çok güzeller. Sepetin kumaşı harikayymış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saaadet teşekkür ederim.evet çok güzel ama biraz fazla kaygan:)tekstil terimlerini pek bilmediğimden kaygan diyerek geçiştiriyorum:))

      Sil
  12. ellerine sağlık yelek çok hoş olmuş güle güle giysin sıcacık. Bu arada çay kahve bahane etkinliği yeni ev sahibesiyim katılmak istersin belki sevgiler canım
    Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 8 ŞUBAT-22 ŞUBAT tarihleri arasında http://tombultarifler.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... "Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!" Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Tombultarifler'e gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://tombultarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. davete icabet gerekir:))
      inşallah en kısa zamnda yayınlarım size de bildiririm
      sevgiler:)

      Sil
  13. Ellerine emeğin sağlık Sezobigo'cum... Valla süper olmuş hepsi... İnsan kendi yaptığı bir şeyi daha bi seviyor...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nono inan güzelliğinden ziyade kendim birşeyler ortaya çıkardıkca mutlu oluyorum.
      çok teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  14. Canım ellerine sağlık,hepside çok kullanışlı olmuş.Ama özellikle yelek çok iyi düşünülmüş,ufaklık üşütmez inş,sevgler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. otuzundan sonra çok teşekkür ederim.şimdilik giymiyor çünkü kalıbı büyük çıkarmıştım gelecek seneye hazırlık yani
      sağolasın

      Sil
  15. Bende sesi soluğu çıkmıyor diyordum, neler neler de yapmışsın ellerine sağlık. Yeleği o hale getirmen, sepet örtün ve iğneliğin bravo diyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuran çok sağolasın.seviyrum uğraşıyorum işte:)
      teşekkür ederim.

      Sil
  16. ne beceriklisin maşallah, hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noblesse bunu sen mi söylüyorsun.
      sağolasın çok teşekkür ederim.

      Sil
  17. Harikasın :) Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahu çok teşekkür ederim.sağolasın

      Sil
  18. hamarat insansın vesselam, maaşallah derim özenirim giderim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mayacım:)))))
      sağolasın canım benim

      Sil
  19. içleri de paracıklarla dolsun inşallahhhh sepetinin.. eline sağlık datlummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah isooncum:)
      sağolaısn arkadaşım.

      Sil
  20. insan becerikli oldumu yakıştırıyor yaaa... ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim.

      Sil
  21. tatlım sen bu işi çözmüşsün ya bitmiş artık tamam çok güzel şeyler dikmişsin yanlız dikerken çok acele ediyosun heralde oyüzden küçük hatalar yapıyosun..yanlız varya şu kumaş sepetine bittim süper olmuş bu kumaşda çok orjinalmiş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. necla öyle bir yerimden yakalmışsın ki beni evet çok acele ediyorum heyecanlanıyorum sonrada hep hata yapıyorum çok doğru tespit.
      bende çok beğenmiştim kumaşı.çok sağol neclacım.

      Sil
  22. Bigocum, aştın kendini. :)

    10 parmağında kaç marifet oldu şimdiye kadar hı söyle bakim? :))

    Her şeye el atmışsın maaşallah. Hepsindede başarılısın.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünürüm benim:)
      kızınada dikicem merak etme:)
      öperim.

      Sil
  23. Maşallah çok güzel çalışmalar.Allah darda olanlara ,hastalara yardım etsin.

    YanıtlaSil
  24. ne kadar güzel olmuş, giysin bebişler sıcacık :)

    eline sağlık...

    sevgiler

    http://darkolivee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. Bigocum; kulakları çınlasın anneanneciğim hep "yapılan şey güzel olmaz mı" der durur. Onun yapılan şeyden kastı elbette her yapılan şey değil, uğraşılan üzerine emek sarfedilen şey anlamında söylüyor. Senin bu yaptıkların da belli ki ilgi ve sevgiyle yapılmış ve her biri ayrı şirin olmuş. Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sağolun bu güzel yorum için:

      Sil
  26. ne ğüzel işler cıkmış ortaya ellerine sağlık..
    sevğileer..

    YanıtlaSil
  27. hepsi harika ama yelek bambaşka olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  28. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Döktürmüşsün yine Bigom ,maşallahın var , sen d ene hünerler saklıymış meğersem ? Az yere bakan yürek yakan değilmişsin hani ...............
    :)))))))))
    ellerine sağlık canım, hepisi çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın ilknurum sağol canım.DEme öyle utanıyorum:)
      sağolasın arkadaşım

      Sil
  30. neye bakıp neye yorum yazayım şaşırdım.maşallah sana.ne güzel ve çok şeyler yapmışsın.yelek bence çok güzel.ellerine sağlık ve hepsinide güle güle kullan.
    o arkadaşımız ve diğer tüm hastalarımız için daima dua ediyorum.Allahım hepsine şifa versin..

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)