Sayfalar

4 Ocak 2012 Çarşamba

KAZANILAN HEDİYE VE BENİM DİL BELAM:)





resimler tıklandığınızda  MULTİMORE 'nin sitesine gidebilirsiniz.


Sevgili  ilknur 'un yaptığı çekiliş e katıldım geçtiğimiz günlerde.

multimore  sponsorluğunda yapılan çekilişe katıldım katılmasına da sonuç olarak bana çıkacağını hiç beklemyordum.Çünkü 1,5 yıldır zamanda bir çok çekilişe katılmış olmama rağmen hiç çıkmamamış olması bu durumu kanıksamama sebep olmuş anlaşılarn.Neyse ben çekilişe katıldım ve bloğumun sağ tarafında yayınladım.Sonra baktım gülom da çekilişe katılmış bir de resmin altına "boşuna katılmayın benim"gibi bir yazı döşemiş.Bende bu yazıyı görüp ona "bak çok istiyorsun bu hediyeyi ama ,kime çıkarsa giyip resim çektirecek haberin ola "diye  bir yorum bıraktım(ki nerden bıraktım döndü beni buldu:)

Aynı yorum trafiğini ilknur 'a da yazdım ki bu benim yorumumun çekilişe katılan herkesin görmesi demekti:)
Neyse gün geldi çattı çekiliş günü YAĞIZ'ın güzeel parmaklarının sayesinde çekildi .
Ve  ben kazandımmmm:)

Tabi bundan sonrası dil belası mevzusu:)

Face ve buraya gül'e yazdığım yorum hatırlatlıp duruldu.Özellikle Ülkü bu konuyu hiç unutturmadı:)Ben Sİtarden yardım beklerken(beni kurtarır sandım:)o da "müslüman verdiği sözü tutmalı "diyerek beni yerin dibine soktu sağolsun:)

Sözün özü yeni yıla bir hediyeyle başlangıç yaptım .Ama bir de ama kısmı varki işte lafı oraya getiremiyorum:)
Ben yeni yılda da evli mutlu ,çocuklu olarak devam etmek istediğimden verdiğim daha doğrusu yorum da belirttiğim (çekilişi kazanan ,giyinip blog da poz verir)lafı yiyerek hayatıma devam etmek istiyorum:)Yapmayın etmeyin bacılarım ,blogdaşlarım diyerek affınızı diliyorum:)

multimore  ye burdan ayrıca teşekkürler, gönderdiğiniz ürünün kalitesi ,gönderişte ki hızınız için çok teşekkür ederim .Firmanın sitesinde iç giyimden ,hamile iç giyime,pijama takımlarına kadar geniş ürün yelpazesisi mevcut, bir göz atın derim çok güzel ürünler var.
Ayrıca temsilci olarak da satış yapabiliyorsunuz .Ayrıntılı bilgi için buyrun

sevgiler efendim

40 yorum:

  1. :)))) güle güle giy canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda gülümsemeyi unutmuşken yüzümde tebessüm oluşturdu yazın:)
    Güle güle kullan ilknurun çekilişi yapacağı akşam sana çıkmasını çok istemiştim yorumlara istinaden :) kalbim temizmiş

    YanıtlaSil
  3. ahahhaa, sahiden dil belası olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. İlahi Birgül:)
    Böyle de bir iddiaya girilir mi be ya:)
    Neyse,bence de boşver,çamura yatmak en hayırlısı senin için:)
    Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan ama fotoğraf şart.
    Giy altına ten rengi tayt bady çektir, söz verilince tutulur:)

    YanıtlaSil
  6. cok tatlisiniz,tüm bunlardan haberim yoktu,e söz verilince tutmak gerek tabii!saka saka böyle bir seyi ypmak zorunda degilsin,öptüm seni...

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlısın canım, güle güle kullan, ben bu trafik mevzusunu kaçırmışım:)

    YanıtlaSil
  8. aktüel moda :)sağolasın gülerek giyeceğimi düşünüyorum malum anısı var:))

    şerifecim seninle ilgili yorumu dileğimi face yazdım:)canım ne mtlu bana öyleyse allah babana şifa nasip eylesin iyi olsun.

    müminem hemide adamı mahkeme salonuna götürebilecek bir belaymış:))


    gönülüm ayyy iddaa değildi ki güle muziplik yapayım istedim dööndü beni buldu:))
    sağolasın:)

    elifin terazisi şeyyy kem küm:))ben zaten yüzü göstermiyorum ya onda yoksa giyerim dermişim:))

    bir terazi kızı dimi ama böyle şeylerde esnek olunmalı isteniyorsa yapılmalı :))sevgiler


    fadişim sağolasın .bu arada sen face yokmusun dur sana bir bakınayım:))

    YanıtlaSil
  9. haha hah hi hi hho:D:D oyyy kuzum çok güldüm affet ama hani sana çıkarsa benim olacaktı :D:D yok yok o bu degildi:D:D:D saglıkla giy cnm yakışır:D

    YanıtlaSil
  10. Şansın hep açık olsun, güle güle giy:))

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Sezo Bigo, iyi günlerde kullanın..
    Yarışma yapmak isteyen varsa bana ulaşabilirsiniz.Giyip fotoğraf çektirmek şart değil :)

    Multimore Temsilci Hizmetleri Yöneticisi
    Selma Altundağ Büyükkol
    selma.buyukkol@multimore.com.tr

    YanıtlaSil
  12. Güle Güle kullan canım:)Başlıktan ne bela olabilir ki dedim ama beklentilerimin üstünde bir bele çıktı hah ha:)Allah seni:)

    YanıtlaSil
  13. Bigom Yağız senin adını çektiğinde kızkardeşimle göz göze geldik ve gülmeye başladık.Videoyu yarıda kestim...Adın görünüyor ama kağıdı kıs kıs gülmekten tam tutamadım :)))))))))))))
    Sayenizde çok eğlenceli çekiliş oldu.İnanılmaz keyif aldım.
    Bigom güle güle kullan canım , manken üzerine giymiş ,pozunu da vermiş.Canlı kanlı bir mankende de gördüğümüze göre senin giymene gerek yok.Yani giy de giydiğini bizim görmemize gerek yok :)

    YanıtlaSil
  14. Gülmekten karnım ağrıdı, ilahi ya:)

    YanıtlaSil
  15. hakkaten yaaa,sakın gaza gelme Sezocum haberin ola

    YanıtlaSil
  16. eee büyük lokma ye büyük laf konuşma demişler. Eşimdi sen fena büyük lokma yedin be tatlım :) şaka bir yana güle güle kullan cicini :)

    YanıtlaSil
  17. :))) Tebrikler canım... (Ay.. ben PC başında sesim çıkmasın diye dudaklarımı ısırarak gülüyorum şu an.) Güle güle kullan. Çok da şıkmış..

    YanıtlaSil
  18. :))))
    tebessüm eşliğinde okudum postunu tatlım:))
    olur böyle vakalar bazenn..
    :)))
    boşver takılma ve sağlıkla kullan hediyeni:)
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  19. yok gelinciğim yok giyme. biz seni mazur görürüz:) ama çok güldüm haberin olsun. öperim

    YanıtlaSil
  20. maviiimmm valla katıldım o bebek için hadi hayırlısı söz verdim çıkarsa sana o bebek.canım sağolasın gül canı gül en hafifi bu:))

    nuran çok teşekkür ederim saolasın:))

    selma hanım teşekkür ederim:)))

    pasta köşesi hahaaaa belaymış dimi:))sağolasın.

    ilknurum bende çok eğlendim:))))))))))kardeşininde haberi vardı o vakit bu dönen muhabbetten:)
    bak güzel yorumlayan insanın hali bir başka:))canım sağolasın

    YanıtlaSil
  21. Güle güle kullan Bigo'cum, ben olsam çamura yatar hiç renk vermez kulaklarımı tıkar yoluma devam ederdim, :D zeytinyağı misali :P sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  22. canim gule gule giy :) Sana cok yakistigina eminim GOREMESEKDE :))

    YanıtlaSil
  23. bahar006 :))sevindim :)

    otuzundan sonra hiç gelirmiyim:)))merak etme sen:)

    selmacım sağolasın ayne dediğin oldu büyük konuşup o büyük lokmayı yedimmm:)

    gülsüm hanım çok teşkkür ederim gülmenize sevindim:)çok teşekkür ederim.

    bir tutam kekik sağolasın :)sevgiler benden efendim:)


    dilekcim sağolsın gül gül en masumu bu zaten:)


    mayacım benim yaptığımda o blog da şirin görünüp olayı kapatmak:)))

    YanıtlaSil
  24. Nasılsa şeytanın bacağını kırmışsın , çamura yat gitsin.
    Boşver:))

    YanıtlaSil
  25. mutlulukla güzel günlerde kullan canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  26. Hazır çamura yatmışken giy geceligi çağır er kişini fantezinin dibine vurun anasını satayım :-D

    YanıtlaSil
  27. :) ÇOK GÜLDÜM NEYSE SEN DE GÜL GEÇ HEDİYENİN TADINI ÇIKAR...

    YanıtlaSil
  28. komedi yaaaa koptum okurken , olaya bak bu kadar olur =) güle güle giy canım =)

    YanıtlaSil
  29. :))ne diyeyim güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
  30. Hayırlı uğurlu olsun Bigocum,

    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  31. Yeni yılda gönül gözüyle yorumlayayım dedim canımın içi :)))
    Güzellik sende ,öpüldün...

    Sevgiii ,alemsin ya alemmmm :)))))))

    YanıtlaSil
  32. ülkünün dile düsürmesin Allah ne deyim.
    güle güle kullan canim..
    cok güzel.

    YanıtlaSil
  33. gül gül ne olduysa sana yazdığım yorumla oldu:))

    emel :)))hahaa yattım gitti zaten .bacağını kırdım dediğin gibi:))

    fikir projeleri;çok teşekkür ederim sağolasın:)

    sitare ne diyeyim şimdi:)))))))))))))))


    nilcim bende hala gülüyorum sağolasın canım:))

    mekilam;sağolasın arkadaşım güldürebildiysem yaşadıklarımla sevindim:))

    sevilay;sağolasın :)))

    hobimvaktim sağolasın canım benim:))

    ilknur sevgiyi hiç sorma ne yazacağımı bliemedim o kadar yanii:))
    bende öperim canım benim:))


    aslıcım düştük bir kere o da tadını çıkarıyor işte neyse birgün düşer elime diye beklemekten başka çarem yok:))

    YanıtlaSil
  34. canım sen ne yapmışsın böyle çok güldüm valla..herkesi geçtimde ülküden kurtulabilirmisin hiç...neyse güzelmiş valla güle güle giy diyeyim bende...bence giy be ne var ki senin yerinde olsam valla pijamalarımın üstüne giyer çekerdim sonuçta giyiyorsun yani amaç söztutmak değil mi

    YanıtlaSil
  35. Hayırlı olsun Sezobigocuğum. Keyifle ve sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  36. yakışır bigom. desene 2012 de paşemoya bir kardeş gelecek :)

    YanıtlaSil
  37. necla aslında esprisine kotun üzerine giyip resmi koyacaktım sonra vazgeçtim:))yok be necla almıyayyım ben çamura yatmak kolay geldi:))

    dilekcim sağolasın.)

    muçizemmmm senle sevgi yorumunun yanına +18 yazıcam:))

    YanıtlaSil
  38. Hahahaa nilhan
    Güzeldi bacım :-)

    YanıtlaSil
  39. Allahta seni gülme krizine girdim:)))))) belkide bu hediyenin çıkış sebebi senin imtihanındı:))

    YanıtlaSil
  40. Ayyy ne güldüm,çok yaşa emi..:)))
    Güle güle iyi günlerde kullan canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)