Sayfalar

30 Ocak 2012 Pazartesi

KAR'A İLK AYAK BASIŞ:)

Oğlumun
-kaa yağyooo,kaa yağyoo
deyip sevinmesine karşı koyamadım ve dışarı attık kendimizi.Halbuki hiç halim yoktu.Ne yatağı topladım ne ,ortalığı.öylece bıraktım .Sevincine ortak olmak,onu  daha da mutlu etmek için attık kendimizi dışarıya

kar 'a ilk ayak basış:)

Adolf Hitler duruşu olmuş:)

güya kar atıyor

nedense hep elinde bir türlü atmayı başaramdı:)

attığı sandığı anlardan biri

o da kendini koy verdi:)

serin mi serin karın kuçağına:)

sanki yüzmeye çıkmş.Ne bilsin İstanbul çocuğu kar ı

yeni denemeler ,ne yapılabilire bakıyor:)

bu da pencereden dışarısının görüntüsü ,daha doğrusu görünmeyişi:)
Biz işin zevkli tarafındayız şükür allaha içeri girdik ısındık.Allah dışarda kalanlara yardım etsin çok soğuk gerçekten.

73 yorum:

  1. Şükür tadını çıkarıyoruz zorda kalanların rabbim yardımcısı olsun.İyi kide özgür bırakmışsın ne güzel eğlenmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin şerife amin canım benim.
      hiç ellemedim hatta ilk çıktıımızda anne soğk dedi olsun dedim baktım bizimki çoştu sonra içeri sokmama zor oldu:)

      Sil
  2. Oğluşu benim için öp, iyi değerlendirmiş karı, eğlenmiş kuzu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerlendirdi evet şimdi de yorulmuş yatıyor:))öperim fadişim.

      Sil
  3. anne oğul ne güzel zaman geçirmişsiniz!mutluluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanayy canım benim çok sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Yerim o miniğin kar topu yapan ellerini :)
    Kendisi kardam adam olmuş onun :)))))))))))))
    Sizin orada tutmuş bizde de yağıyor ama yerler hep ıslak ve kar tutmuyor :(
    özendirme çıakr gelirim bak ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak elmezsen küserim:) valla burda sabahtan beri tipi şeklinde ver yerler gözükmüyor:)
      kardanadam hahahhaahaaaaaa:))

      Sil
    2. yok anacım burada da deli gibi yağıyor ama bir gram tutmuyor.Tutsa kovayla kar alıp , minik balkonum da oğluma kardan adam yapacam ama nerdeee :((((
      Bigo yorumlarını böyle nasıl yaptın? çok iyi olmuş...Yöntemini fısıldasana şeker :)

      Sil
    3. http://bloghocam.blogspot.com/2012/01/blogger-yorumlara-yant-ozelligini.html
      bu adreste nasıl yapıldığını anlatıyor şeker:)
      ayy ilknur keşke burda olsanda görsen buraya ki halada devam ediyor ayağını kardan göremiyorsunuz gömülüyor ve yumuşacık kar yani sulu değil.belki yağar daha 3 gün sürecekmiş.

      Sil
    4. hmm benim profilime olmuyor ,denedim :(

      Sil
  5. çok tatlı cnm nasıl da eglenmiş ortam çok müsatimiş tatlım çıkar oynasın bir hada çoçuk olmıycak ki ..iyki üşenmemişssin

    YanıtlaSil
  6. maviiiimmmmmmmmmmm tabi çıkardım da o yatıyor olan bana oldu fırt fırt burnumu çekip duruyorum anam ağladı gel çorba yap hani o bir türlü aynısından yapamadığın mercimekten isterim:))

    YanıtlaSil
  7. kar güzelde ahhh peşinden gelen ayaz olmasa, donuyoruz biz....Çok mutlu olmuş karla oynarken belli halinden, kocaman öpüyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manolya valla burada da tip var ya:)
      evet evet mutluydu o da herşeye değerdi:))

      Sil
  8. Kar en çok çocuklara yarıyor haliyle ana babalara, kaç haftadır eyliyoruz bizimkini kar yağıyor, kardan adam, havuçtan burun vs. laflarıyla. Pek tatlıymış oğlan, hakikaten sevinçten şaşırmış bir hali var fotoğraflarda :)

    Dediğin gibi Allah yardım etsin sıcak yuvası olmayanlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra eğlensinle be:)biz az sevinmezmiydik kar yağoyor diye:)sıra onlarda:)
      ee afalladı yalan değil:))
      amin amin

      Sil
  9. ama bu insanlık için küçük sizin için büyüüükk bir adım olmuş :))) öperim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isoon ya ben bu lafı nasıl unuttum çok iyiyidi çok güldüm çok:))

      Sil
  10. Erzurum'mu orası:) hastalanmazsınız inşallah:) öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kars:)) hemide küçük kars.bende seni öperim gelin hanım

      Sil
  11. ben bide eldivensiz daldım olaya ellerim yok sandım bi ara yinede güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuuuhh serpil kız benim elimde eldiven dondu sen çıplak elle :))

      Sil
  12. Çok güzel :))Haklısın kar bilmeyen çocuklar ( benimkiler gibi) ilk karşılaşmada şaşkınlık yaşıyorlar:)Berrakta eline alıp alıp bırakmıştı :))
    Burası da o kadar soğuk ki anlatamam bir de fırtına var ki sorma ağaçlar yere kadar eğiliyor Rabbim yardımcısı olsun zorda kalan herkesin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimkide bu soğk soğk deyip durdu sonra üşüdüm üşüdüm:)
      sonra olaya daldı:)
      amin amin aylinim

      Sil
  13. sokakların hali berbat, Ankara için söylüyorum tabii, temizlenmediği için buz, çamur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köyüymüş.biz burda şimdilik yağan kar a seviniyoruz da yarın aynı sorunlar bizde de olabilir ama yine de çok güzel

      Sil
  14. Pamuk tarlası gibi:))İyiki çıkarmışsın ufaklığı...Pek menun halinden.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyleydi birde yumuşacaktı heryer çok güzeldi çok akşamda çıktık eşim gelince iyi doymuştur artık oğlum:))

      Sil
  15. Valla Bigocum, size karda kolay gelsin İstanbul'da, oğlum tam zamanında sömestr için İzmir'e gelmiş diyorum. Yoksa Fulya'da öyle yokuş yamaçta oturuyor ki, bir tarafını kırması işten bile değildi okuluna gidip gelirken:)) Sevgiyle kal canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama izmir fenaymış diyorlar .ama çok güzel kar ben çok severim ama yokuş varsa başka zor olur tabi:)
      sevgiler bizden efendim:)

      Sil
  16. ne güzel eğlenmişsiniz....

    YanıtlaSil
  17. En güzelini yapmış vallaha,bebelerim olmasa bende karlarda yuvarlanırdım.İnşallah seneye de yağar da oğluşlarımla bende yuvarlanırım karlarda.Evet canım ya Allah dışarda kalanlara yardım etsin :( Bloğunun üstündeki resimde çok hoş olmuş canım nasıl yaptın öğrenebilirmiyim sakıncası yoksa???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo sizin için gelecek sene baya bir eğlenceli gececek demek.böyle bir kayıtta senden bekliyoruz o vakitt:)


      deminen beri siteyi arıyordum neyse kaydetmişim:)(http://www.loonapix.com/)bu adreste resmi fotoshop yapmıştım sonrasında "pohotascape" proğramında büyütüp bloğa koydum.Benimkiler biraz el yordamıyla oluyor yani pek bildiğimden değil mehtap ama yinede takıldığın bir yer olursa yardım etmeye çalışırım.

      Sil
  18. Dışarda senin paşan varsa bende kar oynamaya çıkarım valla. Çok tatlı maşallah! Ne güzel eğlenmişsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gell beraber yine çıkalım hatta siz çıkın ben size salep yapayın sıcak sıcak içeriz:))
      sağolasın canım benim:)

      Sil
  19. ne güzel oynamış!
    çocuklar hasret böyle anlara,kışın evin içindeler tüm gün.
    iyi etmişsin valla çıkararak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dmi bütün gün evde hafta sonu belki avm belki anneanne-babaanne .bu durum değişiklik oldu gerçekten güzeldi anlatıp duruyo böyle attım şöyle attım deyip:)

      Sil
  20. evet biz yola çıkarken beyaza bürünmüştü İstanbul çocukların hastalanmasından korkup yolda oynatamadım ama en azından gördüler karı size boool eğlenceler bizim yerimize de tadını çıkarın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nil benimkide burnu sümüklü ama yine de dayanamdım çıkardım .şükür kötü olmadı dahada.
      sağolasın nilcim ne demek belki bugünde çıkarız:))adını anarım:)
      bu da nil ve çocukları için deyip:)

      Sil
  21. Çocukluğumuzda Kar yağdığı zaman dışarıda oynar oynar ellerimiz buz tutar ağlardık. Evde olduğumuz zamanlarda da annem bizi cam kenarına oturtup oyalarken öğrettiği "lapa lapa kar yağarken onu uzaktan gören kuş tüyleri sanacak" sözleri hala kulağımdadır. Sezobigocum çok iyi yapmışsın, ikinizde mutlu olmuşsunuz bak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi bizde hele eldiven bir taneydi o kuruyana kadar bekler yada çorapla devam ederdik:)
      :))
      bende memnun oldum hatta akşama sezo geldi onunlada çıkardık tadınıı doyunca çıkarsın diye:))

      Sil
  22. Canım benim, nasılda mutlu olmuş. :)

    Karın tadını çıkarmış. :)

    Sende iyiki doğmuşsun Bigocum :))) , iyiki oğlunu doğurmuşsun. :)(:

    Sağlıklı ve hep mutlu olun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobim vaktim nurcanım:)o çıkardı bende burnumu çekiyom hala:)
      aaa bak şimdi yeni mi kutlanır aşkolsun hiiiç yakıştıramdaım ilk senden beklerdim:))
      canım benim sağolasın:)

      Sil
  23. Ahh çocuklar onların o şaşkın ifadeleri kara ilk dokunuşları Benim için ele geçmez mutluluk,Allah nazarlardan korusun Selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serap bir görseydin elledi soyuk soyuk deyip yüzünü buruşturdu ,üşüyormuş istemedi önce çok komikti gerçekten:)
      çok sağolasın çok telşekkürler:)

      Sil
  24. Herşey onlara ve onlarla güzel değilmi:)Mutluluğunu burdan hissettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok.
      binlerce şükürler olsun.
      aylinim darısı başına arkadaşım inşallah.:)

      Sil
  25. Süper görünüyor valla, tam da karın tadını çıkarır halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      yuvarlanarak tadını çıkardı yoksa elindekini atmayı beceremediğinden bişey anlamadı:)
      yinede çok güzeldi :)

      Sil
  26. Oğlunuza çok özendim şimdi :) Çok eğlenmiştir eminim..Bakalım benim kızım kara ilk ayak nezaman basacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beşparasız çok eğlendik darısı başınıza inşallah:)

      Sil
  27. aaay ay biz hasretiz buralarda kar a =( kuzum benim nasıl da eğlenmiş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mekilam doğum günün kutlu olsun tekrardan:)
      yaa dimi oraların sıcağı meşhur:)ama sizin yaylanızda kar yok muydu?:))

      Sil
  28. Biz henüz kara ayak bastırmadık:))Gündüz işte olunca akşam da çıakrmadım ne bilim.Fotoğraflardan mutluluğunu hissedince çıkarmalı dedim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayla aaa bidaha bu kadar karı nerde görürüm diye olaya direk atladık maşallah 6 gündür aralıksız yağıyor.
      fırsatın varsa çıkar acayip mutu oluyorlar bilesin kendini düşün çocukluğunu düşün:)))))))

      Sil
  29. BAK ev hanımı olmanın faydaları biz o kadar heveslendik bir kere bile çıkıp oynayamadık. sabah erken evden çık akşamkaranlıkta dön. kuzularımın kursagında kaldı kar keyfi. iyi etmişsiniz canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şulem zor geröçekten hem çalışıp hemde eve -çocuklara yetişmek.kolaylıklar dilerim.
      sağolasın arkadaşım:)

      Sil
  30. ne mutlu sana, çok tatlı şey bu ,maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın çok teşekkür ederim:)

      Sil
  31. Maşallah ve koca bir amin.

    neşeli anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neşen daim olsun çiğdemcim:))sağolasın.

      Sil
  32. Dualarımız bu gece eksik olmasın, kalplerimiz imanla dolsun.Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olması temennisiyle.
    Mevlüt Kandilin Mübarek Olsun Canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah razı olsun.sizinde kandiliniz mübarek olsun.

      Sil
  33. çok tatlı bir oğlun var maşallah Allah sana bağışlasın

    YanıtlaSil
  34. Bigocuumm sanirim bbiz asla kaaar yagiyoorr demiyecegiz kar gorunce ogg oluyorum ben artik :) KIz bide cocugun agzini burnunu kapamissin :)) Hehhee alissin cocuk :) Ben valla icine corap bile giydirmiyorum disari cikinca bana ne bicim annesin diyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      haklısın sizinki biraz fazla be gülcüm.
      ya sen valla idol olacak kadınsın ne diyeyim biz pimpirikli annelerdeniz kabul ediyorum ve saygıyla öneünde eğliyorum:)
      sen size ne de:))

      Sil
  35. Öncelikle bloguma geldiigniz icin hos geldiniz diyorum :)
    Bende size geri geldim ve hemen takipe aliyorum...
    Oglunuz masalölah cok tatli allah bagislasin.Ne güzel keyifli bir gün gecirmissiniz.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sizde hoşgeldiniz:)
      çok sağolun teşekkürler:)

      Sil

elleriniz dert görmesin:)