Sayfalar

24 Ocak 2012 Salı

HAFTA SONUMUZ

CUMA

Şimdi cuma günü yani doğum günü sandığım gün ben kaydı yayınladım gelen yorumlara bakıyorum,Bir baktım saat 15:00 sezo geldi.Vaaaayyy diyorum benim için erkenden de gelmiş.
Sezo içeri girdi mert başından ayrılmıyor ,birbirleriyle hasret gideriyorlar ,oynuyorlar vs.
Bana bir türlü sıra gelmiyor,benden durmadan güne atıfta bulunan sözler ama Sezo da   bir ses yok .En sonunda kendimi tutamayıp
-Aşk olsun niye kutlamıyorsun(halbu ki susumayı düşünüyordum gece geç vakitte yüzüne vururum diye de plan yapıyorum kafamın içinden ama yine tez canlılığıma yenilip atağa geçtim)
-Neyi?
-"ne demek neyi yaaa"  deyip suratı asıyorum
ama sezo anlamakta ısrar ediyor.Bende "doğum günümü diyorum."dedim
-Sezo (gülüyor )ama senin doğum günün yarın.
-Benim doğum günüm bugün(İçimden bu da annem gibi 22 sinde kutlayarak yırtmayı planlıyor diyecektim ki)
-bugün ayın 20 si dedi .Ben inanmadım hemen bilgisayara baktım yetmedi telefona ,sonrası bende SEZSİZLİK:)))
Sezo gülüp dalga geçiyor.Yani aklında yoksa bile aklına yazıyor 21 'i  benim doğum günüm:)
Tabi ben  buraya koca koca yazmışım BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM ,Face yazmışım :))
Sonrası tabi çark edişim ve bunu küçük önemli not diye paylaşmam:))


Sezo tabi bu kadar suratı tekrar göze alamadığından yarın seni yemeğe götürücem dedi (ki bence o an karar verdi:)

CUMARTESİ

Neyse cumartesi günü Sezo aradı
-annem aradı yemeğe gelin diye gidelim mi? dedi
ben de tam mutfağa girdim malzeme çıkarmıştım yemek yapmak için hemn
-tamam ,tamam gidelim dedim:))
-ama yemeğe gidecektik
-yarın akşam gideriz dedim (maksat iki gün yemekten yırtmaktı:))
Neyse akşam kayınvalideme gittik, tam oturmuştuk görümcem sütlaç getirdi.
Sezo" yemekten sonra yeseydik "dedi
Herkes Sezonun dalga geçtiğini sanıp gülüyorlar.Bizde önce anlamayıp onlara bakıp gülüyoruz.Sonra sezo siz yemek yediniz mi?diye sormasıyla gerçeği anladık:))
kayınvalidem çaya çağırmış:)))
Neyse durum anlaşılmış olup .çözüm olarak de hazır birşeyler yiyerek  bulduk:))

PAZAR

Pazar günü ise sezo nun en sevmediği şey AVM gezilerinden birini yaptık ama bir farkla doğum günü dolayısıyla hiç söylenmedi(ooofff,,poooff,,hadiii,çabuk ol lütfennnn,yoruldummm,sıkıldım gb)yemek yiyerek evimize geldik.

benim bildiğim erkek çocuk anneye düşkün olur

ama bizde tersi sözkonusu.Babaya hayran ve herşeyini babasını yapmasını istiyor

bu durum işime gelmiyor değil hani:)

üstünü giydirmesini,altını aldırmasını,banyosunu yaptırmasını ..........

bu bir haftadır dili çözüldü.Ama şunu anladım bu bir mecazi anlanda çözülme olmuyormuş sanki dilinde bir bağ varmıŞ ve o bağ birden çözüldü,nasıl olduğunu alamadığım bir şekilde dediğim herşeyi kapıp ,bana geri dönüş yapıyor:)

bana hep bak birden konuşacak derlerdi de bunu kasteddiklerini hiç düşünmemiştim:))
ben  o konuştukça verdiğim tepkileri yeni kelimeler katarak tekrar tekrar söylüyor şahane bir olay.
Aaa bu arada sezo ne mi almıış?

3 Boyutlu Dekoratif  Saat almış:))Güzel beğendim:))

43 yorum:

  1. Saatini güle güle kullan canım...Yeni yaşın kutlu olsun.Bigo kaç oldun şimdi ? 38 mi 39 mu ?
    hahahha
    şaka şaka yaptım :)
    25 gösteriyorsun en fazla ama benimle yaşıt olduğunu biliyorum...
    Çok eğlendim o gün sayende.Moda girmiştin doğum günün diye ama sonra ertesi güne kaldı ,doğum günü çocukluğun...
    Öpüyorum canım , seni fazla kızdırmadan kaçayım :)

    YanıtlaSil
  2. Yerim kiz seni :)
    Mert´i de.Cok güzel bir cocuk ya.Masallah.
    Saatin resmini cekseydin keske merak ettim.Söyle bir kere de ücünüzün resmini yükle.Görelim net bir sekilde sizi yaa...
    hep bipliyorsun resimleri :)
    Tekrardan mutlu yillar canim.öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. ben asla bugün oraya gidelim yarın yemege gidelim demem :D:D çok takdir ettim mi seni düşünmem gerek cnm:D
    ama bu dogum günü unutulmaz kesin bende kendi dogum günümü unutmuştum unutunca güzel de karıştırınca daha da güzel sanırım:D:D saat nerde bebegim isteriz :D

    YanıtlaSil
  4. ilknurummmmmm ne yazsın sen bakayım:)))))
    23 den gün aldık şekerim:))ayy illaki söyletiyorsun işte söylüyorum herkes duysun (-10)23 yaşındayım:)
    sen de hayatım 23 diyom 25 gösteriyon diyorun oldumu şimdi:)
    gldüysen en mutlu bana:)
    gel seninle 97 yılına gidip gelelim:))


    aslım :)))ayy canım benim kendi üzerime alıcam da babaya benzetiyorlar şişemedim bu lafına:))

    ya utamıyorum kendimle ilgili şeyleri yayınlarken:)sana özel bir vesikalık bir boy birde mayolu göndereyim:))
    bende seni çok öpüyorum:))


    maviiiimmm:)niye kız?:))
    sen niye gitmezsinki bende ucunda yemek vardı:))
    ee sen unutunca eşin mi hatırlattı yani süprizle mi haberin oldu?ayy merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
  5. Biraz şaşkın bir hafta sonu olmuş ama sıcak da geçmiş :) öperim tekrar canımın içi.. yeniden kutlu ve mutlu olsun doğum günün.. istersen 40 gün 40 gece devam edelim kutlamalara:)

    YanıtlaSil
  6. Anısı olan bir doğumgünü olmuş :) Oğluşuna maaşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Tekrar mutlu yıllar :) Saatini güle güle kullan canım. Mert'i de öpüyorum çok tatlı maşallah...
    :D Doğum günü çooocuğu olmak her zaman güzeldir. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım benim, hafta sonun çok güzel geçmiş, oğluşunu da yerim ben, o ne pozlar öyle ayrıca üstündeki kabanı da çok beğendim, güle güle kullansın tatlışım. Hediyeni de güle güle kullan. Öpüldünüz:)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel işte, artık pıtır pıtır konulursunuz çok tatlı maaşallah :) bu arada çaya çağrılma olayına bittim :D birdahaki sefere sevgili eşine sor, çaya mı yemeğe mi :) şaka şaka :) tekrardan iyi ki doğdun :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. ha ha ha alemsin kızım ya, çok güldürdün beni... Faceden bende kutlamıştım ama bak tarihine bende hiç dikkat etmedim iyi mi :)) Saatini güle güle kullan. Bu arada bir iğnelik yayınlayacaktın onu da hatırlatayımda kaçayım.

    YanıtlaSil
  11. Ben hazırım ışınlanmaya şekerim.Haydi nerde buluşuyoruz ,o halde ?
    ya sen kusuruma bakma hiç,25 çıkıvermiş ağzımdan .Aslında 18 yazacaktım ama rakamlar şaşmış :)))))

    YanıtlaSil
  12. Unutmadan aslı 'ya göndereceğin fotrolardan bend e istiyorum .özellikle boy ve mayolu olandan :))))))))))))))

    YanıtlaSil
  13. canımmm, mutlu yaşlar, rezil olmuşsun ama çok değil :))) bende ne zaman atarlansam, bana geri dönüyo bu ara :) oğlun da pek yakışıklı oldu bu arada...öptük canım.

    YanıtlaSil
  14. müminem şaşkınım şaşkın:))
    aman kalsın canım benim bir günü beceremedim 40 gün ne olur halim:))
    öperim bende:))

    ahu çok teşkkürler biraz karışık ve şaşkınlık oldu neyse:)
    sağolasın:))

    nono;çok teşekkürler.sağolasın.oğlum için dediklerin için ayrıca teşekkürler:)
    becerebilene güzelde :)

    sevgiler


    fadişim fena sayılmaz:))
    kabanı sorma mert daha yürümüyordu indirimde görmüş çok beğenmiştik sezoyla.stokçu ruhum iş başındaydı yani:)
    çok teşekkür ederim sağolasın.
    bende seni ve yakışıklı oğlunu öptüm:)

    maya evet şimdilik acayip hoşuma gidiyor.ama birden konuşur diyenler sonra susturamıyorsunuzda diyor:)
    o zamna kadar konuşmak zevkli olacak bencede.
    aman sezo da az değil hani karnı açtı herhalde kafadan uydurmuşda olabilir:))
    çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  15. nergiz güldürdüysem ne mutlu bana:)
    ben yazmışım ben bilememişim siz nerden bileceksiniz:))))
    sağolasın.
    demin resmini çektim bir iki güne yayınlarım aklımda ama fırsat bulamadım:(
    sağolasın hatılattığın için:))

    ilknurrr bilmem mutlu olacağımız bir olsun yetr:))
    o rakamlar hep şaşırıyor bak bende 23 yazmışım:))


    olur tabi yada face koyayım herkes görsün:))

    isoon;çok değil dimi:))
    :))
    çok teşekkür ederim sağolasın:))

    YanıtlaSil
  16. Eşiniz ve çocuğunuzla nice güzel yaşlar geçirmenizi dilerim..

    YanıtlaSil
  17. ne güzel işte bu sene 3 gün 3 gece kutlamışsınız:))bazen yanlış anlaşılmalar güzel anılara sebep oluyor:)

    bu arada baba düşkünü evlat iyidir ya,boşver zaten bütün bakımlarını biz yapıyoruz,ahhh birde baba-kız aşkı olur derler bizde hiiçç öyle bir durum yok:)

    YanıtlaSil
  18. şekeriimmmm sen iste karnaval gibi günlerce gecelerce kutlarız sorun değil:) hafta sonunuz pek eğlenceli geçmiş:) ayrıca aman azıcık babaya düşkün olsun bırak:)öperim:)

    YanıtlaSil
  19. Güzel ve deli dolu bir haftasonuydu desene :) anladın sen artık caaaanım :)

    YanıtlaSil
  20. Hımmm. Hediyeni sağlıkla kullan. Allah mutluluğunuzu daim etsin sağlıkla inşllah. Tekrar nice mutlu ve sağlıklı günlere ailenle birlikte.

    YanıtlaSil
  21. Bigom, sen yine susmussun :) Ben hala bir hafta onceen soylemeyeceigm ve son ana kadar bekleyecegim gunlerin heyecaniyla yaniyorum :))) Vahapta magaza gezilerinden nefreett ediyor tabi ona bisey alinacaksa sorun yok benim siramsa esnemeler karnim agridi demeler :)))
    Bu arada tekrardan iyikiii dogduunn....

    YanıtlaSil
  22. mutlu yıllar...
    şaşkın olsa da güzel bitmiş...gerçi çok büyük tüyo vermişsin eşine ama...

    YanıtlaSil
  23. Yeni yaşın tekrar kutlu olsun canım eğlenceli bir doğum günü olmuş:)
    Resimdeki o minik yakışıklıyı benim yerime kocaman kocaman öpermisin:))

    YanıtlaSil
  24. beşparasız ;çok teşekkür ederim:))

    deren;:))3gün sürdü gerçektende:))
    ben pek şikayetçi değilim şu anda bile sezo yatırmaya uğraşıyor bende burda bilgisayar başındayım:)))
    sizinki de iyiymiş dicem olmayacak:)sen daha da yoruluyorsunudu eminim.
    sevgiler

    dilek bıraktım zaten ben bırakmasamda o babanın peşinden ayrılmıyor ki:)),
    karnaval ha güzelmiş:))
    öperim gelin hanım:))

    selmacım hı hı ne :))anlamadım canım:))

    YanıtlaSil
  25. dilek güzel dileklerin ve yorumun için çok teşekkür ederim çok sağolasın:))

    gülom sen var ya sen :))) az değilsin ha bide bıdı bıdı vahap şöyle vahap böyle diyon kız seni almış yanmış adam:))
    şaka şaka iyi yapıyon arkandayım canım benim:)
    ayy evet onu atlamışım kendine alınacaksa sorun yok hatta o zamn dilimi benim zamnımdan gider ne çok durduk der halbuki ona bakmışızdır:))iyi hatırlattın:))
    canım sağolasın.

    light anne ve kaymaklı kızanlar; bu isim ne kadar ojinal ya:))
    evet verdik tez canlılığımın sonucu:))

    aylinim sağolasın:))öperim öpmem mi?:)

    YanıtlaSil
  26. ben olsam babaya düşkün diye kıskanırdım =) neyse sen böyle memnun ve rahatsan bize de sevinmek düşer değil mi canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok be mekilam hiç öyle olmuyor işini yaptırıyor bütün gün benimle zaten kaprisi babaya:))kıskanmama gerek yok yani:))

      Sil
  27. canım benin doğum günün tekrar kutlu olsun diyorum:))okurken keyifle okudum.öyle doğal ve keyifli birazda komik yazıyorsun ki!en çok da çay davetiniz eğlendirdi:))oğluşun çok tatlı ama sana bir sır vereyim mi "bu ne" cümleleri başlayınca bayağı yorulacaksın:))çünkü sürekli sorarlar bu ne bu ne!
    saatini güle güle kullan canım.mutluluğunuz daim olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim alanay:)
      çok sağollasın bizde eğlendik :))
      ya evet bir de bu var dimi o zaman da babaya düşkünse yırtarım gibime geliyor:))çok sağolasın güzel arkadaşım:))

      Sil
  28. Sağlıklı,mutlu nice yıllar.Oluşun pek şeker.MAŞALLAH....
    sEVGİLER:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol:)))
      çok teşekkür ederim :)
      sevgiler

      Sil
  29. biliyorum biraz geç kaldım ama doğum günün kutlu olsun.Nice güzel yaşlara erişmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek efendim hoşgeldiniz:))
      çok teşekkürler sağolun:))

      Sil
  30. geç kaldığımı düşündüm ama, yok dedim kutlamalar hala devam ediyordur. gidip bi kere daha kutlayayım bu güzel yakışıklı bebeğin güzel annesinin doğumgününü:)) yeni yaşın sana hep mutluluk, sağlık, huzur getirsin canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asortik :))yaa bitti çoktan:))kapanışı pazar günü yaptım:)
      çok teşellür ederim sağolasın:)

      Sil
  31. Hayatı neşe ile yansıtmayı başarmanı ve yazarak aktarmanı zevkle okuyorum İçindeki çocuğun ve yaşam enerjinin seninle olacağıkoca bir ömür diliyorum

    YanıtlaSil
  32. serap bu nasıl güzel anlatımdır böyle çok teşekkür ederim sağolasın:)

    YanıtlaSil
  33. Ay ne güldüm.
    Nice senelere.

    Operiz.

    Mutlu anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiğdemcim gülmene sevindim:),
      sağolasın:))

      Sil
  34. HAAHAH ne alemsin sen, mutlu yıllar canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canan canım beim sağolsaın:))

      Sil
  35. bu yazıyı okurken öyle gergindim ki üstümdeki gerginliği aldı yüzümde tebessüm oluştu sadece mutlu yıllar diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şerifecim umarım iyisindir.çok sağol canım benim:)

      Sil

elleriniz dert görmesin:)