Sayfalar

9 Ocak 2012 Pazartesi

GİTTİK-GELDİK

Geçen gün görümcem aradı
-tur varmış gelir misin? 
diye sordu.Ben şimdi mertle nasıl olur falan derken 
-ya üç kişiyiz oyalarız hem sana da bir değişiklik olur 
deyince kabul ettim.Cuma akşamından (22:30) da yola çıktık pazar gecesi döndük
Ayrıntılar da pek bir şey yok:)Termal kaplıcaların olduğu ,her şey dahil dendiği bir turu ,sabah ,öğle yemeğin dahil edilmediği ,havuzun ,termal suyun olmadığı bir hotel götürüldük:)Bu duruma  isyan edenlerin olmasından başka bir otele parayla yıkanmaya götürmek de buldular çareyi:)Yemek içinde Akçay'ın merkezine bıraktılar bizi:).
Gerçi tur 50 milyon olunca ben-biz işkillenmiş habire nelerle karşılaşacağımızı düşünüp ,konuşup gülüşüyorduk kayınvalidemler le:)
Sonradan anladık ki gittiğimiz yerde yapılan bir yazlık site tanıtımı için oraya bu kadar ucuz götürülecek(hani satış yapılabilir hesabı:)Tanıtımı dinleyip ,fırsatlardan yararlanacaktık:)
Yani ucuz eti yahnisi hesabı ne kadar fiyat o kadar hizmet.
GErçi bizde bir durumun olduğundan farkındaydık ama hadi bir deneyelim dedik şansımızı.Yolculuk etmeyi çok sevdiğimden ,oğlumun canım içinin bana hiiiiççç sorun çıkarmamış (yol 10 saat gidiş 10 saat de geliş sürdü molalarla)olması,Kaz dağlarının güzelliğini görme fırsatı ,değişiklik olması bakımından güzel geçti.
AMa bir daha sefere bu kadar aman ne çıkarsa bahtıma deyip gitmem herhalde:)En azından ne dahil ne değil yada neye hizmet ediyor öğrenir öyle gideriz.
Bu arada o kadar ilginç ki bir otobüs kadın,(5 erkek )vardı kimseye bu tanıtım tam anlatılmamıştı.
Tanıtımı yapılan yere geldiğimizde herkesi bir salona alıp evleri anlatmaya başladılar yanlız kalkmak yok illa dinleyeceksin:)Ayağa kalktığında soruyorlar
-nereye
dışarı dersen
-efendim dinlemeniz gerekiyor deyip oturtuyorla:)))ayyy çok komik .Gidenlerin yüzde 90 yaşlı ve emekli .Anlatılan evler 200bin-250bin dolardan başlıyor 1+1ler.Ben mert uyuduğu için arabada kaldım yani yırttım dinlenmekten:)
Arabaya gelen benim etim ne budum ne deyip orada işlerinin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu:)
Kayınvalideme de bir satış temsilcisi ,gelenlerden hiç memnun kalmadığını söylemiş kimse can kulağıyla dinlemediği için:)
Yani arada ki turu düzenleyen en büyük ayrıntıyı atladığı yada sakladığı için kimse kimse hazırlıkla değildi bu tanıtıma.Bu tanıtımı yapanlar dahil çünkü onlar da müşteri geldi diye biliyorlar.Sonradan ordan bir müşteri temsilcisi "bir daha böyle olmasın bu kadar kadının olduğu değil eşli olarak gelsinler dediğini "duymuşlar.

Ben ve Mert için güzel sayılabilecek bir hafta sonu oldu ama bence en güzel yanı Sezo'nun
-sizi çok özledim bir daha bir yere göndermem
demesiydi ki uzun zamandır böyle özleyip kavuşmak için heyecan yapmamıştık:))













Resimleri eklerken aklıma geldi aslında çocukla yolculuk zor .Şükür oğlum hiç sorun çıkarmadı ama bezini değiştir, terledi üstünü değiştir ,feribotta duran otobüste durmak istemeyip feribotta dolaşmak(dondum o ara)insanı zorluyor.Ama yine de hakkını yiyemem yolda hep oğluma bakıp "Allah senden razı olsun ben razıyım allah da sende razı olsun deyip durdum.Hatta etraftaki herkesin dikkatini çekti ne kadar uslu diye.Tabi bunu kendime mal edemem yaradılışında var şükür.Bebekliğinde ne kadar zor bir bebek deyip durduysam şimdi de sanki mükafatlandırılıyorcasına uyumlu ,uslu akıllı bir çocuk.Hep şikayet etmek olmaz hakkını yememeliyim.

39 yorum:

  1. değişik bir tecrübe olmuş :))
    ama yine de keyif almak, keyif almayı bilmek en iyisi galiba :)

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Her ne kadar memnun kalmamış olsanızda değişilik olmuş canım size :)Yakışıklımada Maşallah güzel bir tatili haketmiş ...

    YanıtlaSil
  3. Sezobigooo... Geçmiş olsun desem yeridir. Hani yaz mevsimi olsa biraz daha katlanılabilir ama bir de bu soğukta... Neyse.. Bu da tatlı bir anı olarak kalır dağarcığında. Hem gerçekten de özlenmek güzel. Sanırım bu gezinin en güzel yanı eve dönüş olmuş. İyi ki gitmişsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir anı olmuş senin için oğluna da kocaman bir maşallah diyeyim de nazar etmeyeyim

    YanıtlaSil
  5. İnsan o özlem cümlesi için bile kısa süreli bir yerlere gidebilir. Biliyorsun oğlum adını Kazdağları'ndan alıyor ve çokk istiyoruz ailece yazın gitmeyi.

    YanıtlaSil
  6. içim umutla doldu son bölümü okurken,benim kızım da büyüyünce Mert abisi gibi uslu bir çocuk olur inşalah:))ve inşallah oğlun da büyüyünce sana aynı duaları eder.çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. aynur (küçük hala)dediğiniz doğru iyi tarafından baktık ilk uzun yolculuğumuz ne de olsa:)
    teşekkürler::))

    özi'nin hobileri;beklentinin karşılığını görememk kötü olsa yine de güzel bir yolculuktu bizimki:)sağolasın.

    gülsüm hanım :))allahtan otobüs sıcak hotel sıcaktı yoksa halimiz haraptı çünkü çok soğuktu.
    Özlemde sevdaya dairmiş gördük öğrendik:)evet şükür bu günümüze yine.

    şerife;sağolasın şerifecim güzel bakandan bişey olamz arkadaşım:)

    ebru ;aaaaa gerçekten mi?bilmiyordum.Oralar çok güzel yerler hatta eşime anlattım o da yazın kendimiz gideriz belki dedi belki bir yerde karşılarız neden olmasın:)

    my little word inşallah inşallah.bana gecen sen bunları yaşayacağımı anlatsalar hiç ihtimal vermezdim .şükürler olsun ki böyle zamnlarızmıda oldu darısı başına inşallah.beni hatırlarsın o zman:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sezocum alsaydın bitane hem bana hem kendine uygunmuş:D:D hemde 1artı 1 ise çok rahat ederdik:))
    cnm bugün binada mevlüt vardı oarası çoçuk kaynamasına ramen bi benim bora durmadı gider gitmez yatak odasına kaçtı ve çekmeceleri açtı buzdolabını vs,ve yeni taşınan birinin eviydi çok mahçup oldum yarım saat durudm durmadım maşlh diyim ogluna ..bizimkilerle an fazla bir satlik yola çıkarız onu bile burnumuzdan getirler ev alışverişlerinde bile çogu kez almadan gelmişligimiz olmuştur inan bu durum beni çok üzüyor cnm 41 kere malşhh senin yakışıklaya cnm

    YanıtlaSil
  9. öyle ya da böyle iyi olmuş yine de.Hava değişimi bile iyi geliyor insana.
    Çok tatlı bu Mert kuzusu...

    YanıtlaSil
  10. uygun uygun:))gel gidelim:)
    ayyy canım zor gerçekten kardeşimin oğluda hep ağlardı ne sıkılırdık durmaz kalkardık bizde .mert küçükken de öyleydi hep ağlardı çok zor bir zamn geçirdim küçüklüğünde .şimdiki halime binlerce şükür.mavim inşallah gittikçe durulur umarım zor oluyor gerçekten.allah yardımcın olsun maviiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmm.


    gönül iyiyiydi gönilüm iyi:)
    sağolasın canım benim.

    YanıtlaSil
  11. ha ha. yazın Bursa'da gezerken bi adam çevirip bir saat anlattı. 2 gece 3 gün ailenizle birlikte, tüm aile 50 tl herşey dahil kaplıca tatili diye uzuun uzun anlattı. annemde kandı kadıncağız. Babamla konuşup anlaştılar. hafta sonu hepberaber gidicez diye. tam cuma gecesi valiz hazırlıyoruz sabah erkenden gidicez annemin komşusu geldi. iyiki geldi. 2 ay önce onlarıda aynı yer kandırıp götürüp rezil etmişler. anlayacağın bizde kıyısından döndük:)

    YanıtlaSil
  12. senin için değişiklik olmuş, Kaz dağlarını görmüşsün en azından ben turu düzenleyenlerin durumuna güldüm:)))

    YanıtlaSil
  13. bu mevsimde, küçük çocukla iyi cesaret seninkisi. Ben çıkmazdım yola...
    Ama iyi geçmiş yolculuğunuz oğluşunda üzmemiş seni. En güzelini yapıp keyif almışsın sen....

    YanıtlaSil
  14. turun arızalı olduğu fiyatından belliymiş ,ama sanki bu gezi iyi gelmiş,pişmanlık yok gibi

    YanıtlaSil
  15. Ben finale bittim en çok.. :)

    YanıtlaSil
  16. ne güzel yine de degisiklik olmus Birgülüm

    YanıtlaSil
  17. sen güzel yanını görüp keyif almışsın ne güzel.oğluna da maşallah nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  18. Bence de ani olmus ne guzel, oglustan yana sIkInti da olmamis daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  19. değişiklik olmuş:)olsunn:))Maşallahh Mertciğime:)nazar deymesin:)

    YanıtlaSil
  20. Canım, oğluşunun ortama uyum sağlaması ve seninle birlikte takılması ne güzel, büyümüş kerata. Benim için öp onu misler gibi:)

    YanıtlaSil
  21. zaten bildiğin oğlunun kıymetini perçinlemek açısından üstüne eşinin karşılayışını görmek için değer bir gezi olmuş ;)

    YanıtlaSil
  22. :)) olsun bir değişiklik yine de iyi gelmiştir..

    YanıtlaSil
  23. :)) Olayları çok güzel anlatıyorsun.:)) Oğlun yanında, Akçay, yollar, manzaralar bu yeter sana. Temiz hava, ee sonra özlenmişsin de bak:))

    YanıtlaSil
  24. dilek hahhh işte o tur:))biz ordayken bursa dan gelen bir tur var diyorlardı yani orda bu tura katılmaya devam:))

    noblesse :)onlarda mağdur dimi ama, bir otobüs kaplıca hayaliyle gelen kadın var karşılarında:))

    ada ve deniz valla biraz mert e güvenmem birazda çılgınlıktı galiba yaptığım şükür sorun çıkmadı:)evet evet şükürler olsun.

    neval tartıya koysam yüzde 70 sorun yok derim ee ne kadar ekmek o kadar köfte:))

    müminem sezonun lafınamı? o ise valla bende bittim ne zamndır böyle muhabbetimiz yoktu:))

    aslım değşiklik oldu her anlamda hemide:))

    şeyma şükür şükür daha ne istiyeyim:)

    efe ve eren sağolasın:)oldu oldu:)

    YanıtlaSil
  25. fadişim sağol büyüdü sayılır artık:)öperim canım.

    tibetin annesi aynen dediğin gibi getirisi de oldu:))sonuçtan memnun kaldık:)

    sevgi kötü yönünden baksam ooo saymak bitmez ben iyi tarftan bakıyorum:))

    nuran sağolasın:)dediğim gibi getirisi de çok oldu .şükürler olsun.çok sağol:)

    YanıtlaSil
  26. bU TURLAR BİZİM BURDA DA DÜZENLENİYOR. ANNEMLER DE GİTMİŞTİ. AMAÇ TAMAMEN EMLAK SATIMI. HA BİR DE ALDIĞIN EVİ İSTEDİĞİN GİBİ KULLANAMIYORSUN. ONLAR SENİN ADINA KİRAYA FALAN VERİYORLAR.

    BENİM KOCAM ÖLSE ÖZLEMİNDEN DİLE GETİRMEZ. İNCİLERİ DÖKÜLÜR.

    YanıtlaSil
  27. Sizin için farklı bir yer, farklı bir mekan ve farklı bir atmosfer olmuş, buda güzel Bigocum. :)

    Mert her harede ayrı tatlı çıkmış, keyfinede diyecek yok doğrusu. :)

    YanıtlaSil
  28. aayyyyyyyy nilhan hiç güleceğim yoktu gülmrkten yanağım ağrıdı alemsin yahu:))))))))))))
    özler bir tanem özler aa acamaz işçini:))))))))))))))))ayyy allahta seni güldürsün emi:))))))))))))gülmekten ne yazayım bilemedim:)

    hobim vaktim canım benim sağolasın dediğin gibi değşilik oldu geldik:))paşa mubarek iki işilik yer kapladı otobüste ben bir yere iliştim öyle yanına:))

    YanıtlaSil
  29. Hiç bu kadar gülmemiştim.
    hay allah.
    Yıllar önce bizde bble bir hata yapmıştık.
    Bizde çocuk yoktu tabi. tebrik ederim. Miniği de tabi.

    Tecrübeli anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiğdem gül gül:))
      aaa sizinki de bunun gibimiydi:)
      sağolasın ama bir tebrik de benim için olsun lütfen
      kıskanç anne bigo:)

      Sil
  30. çiğdem tecrübe ettik artık bizde yemeyiz bu numaraları:))

    YanıtlaSil
  31. sanıırm mert için iyi bir tecrube olmuş,onun dışında çok zordur tur işi.hele birde dinlenmeden ,gidip gelmek daha bir zor.
    artık bir dahaki sefere eşinle ve çocuğunla birlikte gidersin inş,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zormuş tecrübe ettik:))
      ayy inşallah ama pek bir fyakalısına olsun:))

      Sil
  32. OLSUN YAA KOCASIZ BEBİŞİNLE SEFİLDE OLSA DEĞİŞİK BİR ZAMAN GEÇİRMİŞSİNİZ. AFERİN MERT E DE SENİ ÜZMEMİŞ YAA! BİDE BUNLARIN ÜSTÜNE SENİ ÜZSEYDİ HEPTEN BURNUNDAN GELİRDİ GEZİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç üzmedi hiç şükürler olsun:)
      biraz zorlanırdım kesin.

      Sil
  33. Bigocum oncelikle etin yahnisi demissin benim canim yahni cekti :) Sonra cocukla yolculugu sen geld bana sor 6 aylik cocukla dunya turu yaptim bee :) Cok guzel eglenmissiniz bende vahapa soyledim simdi gidiyoorrruummm ben diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooohhh yaaprsın sen şimdi:))
      bak senin ve küçük adamın eline kimse su dökemez saygıyla eğiliyorum:))
      gellllllllllll bekliyuk:))

      Sil
  34. Ay bu çocuk çok şeker bişi aşık oldum galiba :) rabbm size bağışlasn inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın bu arada adın birgül dimi?
      benimde:))
      sağolun allah razı olsun:))

      Sil

elleriniz dert görmesin:)