Sayfalar

11 Ocak 2012 Çarşamba

BU ARALAR BEN

Bu aralar
-deli gibi yemek bloglarını izlemeye alıyorum,kişisel olsa bile bir iki tarif verdi mi hemen onu da izlemeye alıyorum bilmiyorum nedendir?
-Kitap okumak isteğiyle dolup taşıyorum ki 800 sayfalık "hürrem" kitabını bir okuyuşta 200 sayfa okuyarak kendi rekorumu kırdım.Hoş kitabın su misali içilir derecesindeki anlatımı da sebeep.Ayrıca İki kitap daha bitirdim yatarkken okuduğum.
-benim ne zamndır saç ile ilgli problemlerim vardı çok cansız ve dökülüyorlardı.Dökülme genelde mevsim değişiklikleinde oluyor diyebilirsiniz ama benim ki dört mevsim 365 gün olunca canımı sıkıyordu.Bİrde evin her yanından saç çıkması daha da beterdi.Bende bir kısa araştırma yapıp (ki öncesinde şampuan çeşitlerinden bir potpori yaptım hani bio... ile başlayanları dahil ,hiçbir fayda görmedim)Önce "yılan yağı"na rastladım.Bu yağın özelliklerini gogula yazdınızmı çıkar ben saçı uzatması ve parlatma özelliklerinden aldım iki kere kullandım.Bİr de "terebentin yağı-esansı-"aldım.Bu yağda birçok rahatsızlığa iyi geldiğini okudum bunların arasında saçları canlılık ,parlaklık vermesi ve dökülmeyi önlemesiydi.Bunu da normal kullandığınız şampuanın içine 200ml-20 damla gibi oranlarda konularak normal şampuan gibi kullanılyormuş.Ben ne yaptım derseniz şampuanım şişenin dibine yaklaşmışken 2 kapak bu yağdan koydum:)
 çalkaladım ki her seferinde bu işlem yapılacak( homojen olması bakımından.)şampuan sıvılaşıyor bu yağla birlikte karışınca.Yıkamam iki kere olmasına karşın dökülmem durdu diyebilirim ve daha parlak ve canlı duruyor sacım.Ama hangisini işime yaradığını tam kestiremiyorum çünkü yıkanmadan önce saçıma yıllan yağndan elime alıp masaj yapıyor ve bekliyorum 1saat deniyor ama ben tez canlı biri olarak 15-20 dakika sonra yıkıyorum.
Yanlız hiç sonuç alamyanlarda mevcut ben kendimde ki değişikleri yazdım bu böyle biline:)
Bu arada ben aktardam almıştım bu yağları ama gecen gün A101 gittiğimde oraya da gelmişti hemde daha uygun fiyata.Bir de o yağ çeşitlerinin arasında saç bakımı için ayrıca bir yağ vardı ondan da aldım içeriğini okuduğumda onda da terebentin yağı vardı bilginize.
-kuru bir cilde sahibim.ayşecim(abimin eşi)sağolsun bana getirdiği krem sayesinde-kendisi hastanede çalışıyor-bu sorumuda hallettim .çok güzel cilde hemen nüfus ediyor ve yağlı bir görüntüsüde yok.
Adı;EXCİPİAL LİPO

-Bu gezi dönüşü  dönüşü sezo'nun bana karşı aşırı ilgisine nasıl karşılık vereceğimi şaşırdım:)malum uzun zamndır karşılıklı anlayışın, muhabbetin,güzel sözlerin havada uçuştuğu,el üstünde tumanın tavan yaptığı bir dönem olmamıştı:)
Kızlar bir tur da ben düzenleyim bırakın kocalarınızı alın çocukları gidelim özlenip gelelim.Valla tecrübeyle sabit çok iyi geliyor:)

37 yorum:

  1. cnm bende böyle bir konu açmayı düşüyordum ne kadar tesdüf oldu :)) hala lutusunu bile atmadım resim çekicem diye :)) yaklaşık 3 yıldır sürekli çam esansını şampuan ile kulanıyorum çoookk mennumun çünkü hamilelik döneminden sonra o kadar döküldü ki ama şuann çok iyi durumda alıştık artık onsuz banyo olmaz:)) yılan yagını duymadım adı da ürkütüü benii :)) ama ara da e vitamide kırıyorum şanpuana 5 tane bazende bebanten ignesi

    YanıtlaSil
  2. Bende de saç dökülmesi var ve uzun süredir devam ediyor, benim olasılıkla tiroitten veya demir eksikliğinden o da değilse diyetten dolayıdır diye düşünüyorum bu yüzden günlük vitamin ve demir ihtiyacını belirledik doktorumla biraz düzelme var ben de bir serum takviyesi ve şampuan aldım dökülme için sanki azaldı gibi dökülme bakalım daha üç ay var bakım serumunun bitmesine. Gezilere devam o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. Ha haa.. belli belli iyi gelmiş sana :)) Harikasın. Çağır sen bizi, gelelim biz de canım :)) Allah içine sindirsin. Çok öpüyorum seni :))

    YanıtlaSil
  4. Ülküye anlatmıştım sana da anlatayım rüyada Ülkü ve sen bana misafirliğe geldiniz yanında oğlunda vardı sürekli ne kadar uslu dedim durdum neye delalet bilemem ama anlatmasam içimde kalırdı :)
    Saç dökülmesi bende de çok aşırı hamilelikten sonra bakım çalışmalarına başlamak istiyorum kısmet olursa

    YanıtlaSil
  5. ah saçıma verdiğim parayı hiçbişeye vermemişimdir heralde buna rağmen idare eder bir saçım var:( hem yılan yağını hemde terebentini bende kullandım. ben saf zeytinyağı+yumurta sarısı+yılan yağı+badem yağı+kapsül B vitami karıştırıp sürüyorum kafama yarım saat bekleyip önce sağuk suyla sanra sıcak suyla yıkıyorum. iyi geliyo bana. ve hadi gidelim arkadaşım. özlesinler bizi:) öperim

    YanıtlaSil
  6. maviiiimm maviiimmmm :))oohhooooooooooo sen aşmışsın arkadaşım ben bir yağ dedim sn neler neler biliyormuşsun :))yılanyağında birşey yok içinden yılan çıkıyor o kadar:))))))))))))))))))))))))))))

    fadişim bende de guatr çıktı bende ona yoracağım ama uzun zamndır böyle.devam devam bulsam bir iki gezi:))


    ahu bana mı sezoya bilemedim:)))ayy ne güzel olur valla isterdim şen şakrak giderdik:)çok sağoalsın bende öperim:)

    şerife hayırdır inşallah hayırdır hayır:)ayy emziriken bende çok olmuştu bide.tamam o zman bu yazımı hatırlatırım.:)

    YanıtlaSil
  7. haha çıngıraklı mı bari:)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  8. o aşırı ilgili
    bir kaç post önce resmini koyduğun lakin sırtında görme şerefine nail olamadığımız kırmızı geceliktendir hahahaaaa

    YanıtlaSil
  9. Senle ben birleşince pek bi hayır olmaz ama bigom :) rüya bu neyse :P
    Kız yağları alır yaparım saçıma bişi olursa seni yakalarım yılarım o saçlarını :)))var ya ne beleşci oldun he turdur yağdı kremdi oh :P

    YanıtlaSil
  10. yılan yağını merak ettim bak şimdi canım..
    denemek lazım..
    uzun vadede kullanmak mı gerekiyor bu yağı,
    belli bi süresi varmı.?
    exipol lipo yu eşim 6 yıldır kullanır,çok memnun o da:)
    bilgiler çok hoştu..
    teşekkürler tatlım..
    sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  11. dilek senin sacında uzun işin daha da zor:(
    ooooooooo ne kadar malzeme fırına versen yeme çıkacak ortaya:)
    turun adı da bu olsun"bizi özleyin kocacım:)))))))))
    bende öperim

    maviii bilmem ne çıkarsa bahtına bu:))

    YanıtlaSil
  12. aaahhh sevgi ahhhhhhhhhhhhhh
    +18 arkadaşlar yaşı tutmayan okumasın:))))))))

    ülkü yok kız bence daha hayırlıdır ikimiz olunca:))kimbilir ne diye girdik kızın rüyasına:))bak ben karışmam sonra sizin dilinizden kurtulmam biliyorum çünkü:))
    aman ne beleş ne beleş:))çilekeş çilekeş:))

    bir tutam kekik ben şimdilik deneme süresindeyim bakıcam sorun çıkmazsa sürekli kullanacağım belki ayda bir ara veririm.
    krem bana da çok iyi geldi gerçekten
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. haa bu arasa sevgi seni tura almıcam:))))

    YanıtlaSil
  14. ben de saçla ilgili aynı dertten muzdaribim Sezobigocum...ve değişik şampuanlar kullanırım her yıkamamda...her birinin içine de çam terebentin katıyorum
    faydasını gördüğümü belirtmek isterim...sanki daha bir dolgun duruyor gibi

    hep derim...eğer dünyaya bir daha gelirsem ve bana isteğin ne diye sorulursa yıka ve çık saçlarım olsun diycem :))

    tura ben de gelebilir miyim?
    nasıl olsa koca da yok, çocuk da :))))

    YanıtlaSil
  15. Tatlım ben lise yıllarımda başlamıştım terabentin çam esansı kullanmaya. Senelerdir aşaği-yukarı 15 senedir falan kullanıyorum. Benim nedenim dökülme değilde daha sağlıklı olması içindi. Her zaman çok iyi gelmiştir. Sdece kokusu baydığı için doğumdan beri kullanmaz oldum.

    Ohh baya bir bakmışsın kendine. Kuş gibi olmuşsundur şimdi. Hafif ve özgür :)

    YanıtlaSil
  16. aynur hanım evet banada öyle geldi daha dogun duruyor.hıııı devam edicem bende.:)
    :)))bir şans daha yokk:))

    ne demek buyrun en ön sizin olsun:)

    selmacım 15 sene demek iyi ki yazmışım öğrendikce kullansım geliyor:)
    hafifledim sayılır:))

    YanıtlaSil
  17. Nereye olursa olsun ben varım şekerim.:)

    YanıtlaSil
  18. tavsiyelerin bir harika:) yalnız o isim vermiş olduğun kremi ben uzun süre kullandım ve çok yakın tanıdığım bir doktor arkadaşım deri incelttiğini söyledi ve bıraktım,sürekli kullandığın bir kreme gliserin damlat onu dne nacizane benim fikrim :)

    YanıtlaSil
  19. benimde aynı senin gibi 365 gün saçım dökülüyor, tecrübelerini paylaşırsan çok sevinirim.Herşeyin yolunda olmasına sevindim.

    YanıtlaSil
  20. emelllll canım gelll gelll gezeriz:))

    oykuuu aaa bak şimdi işkillendim ben ya.neyse devamlı kullanmam o vakit ara ara kulllanayım o zman.sağolaın.verdiğin fikir içinde ayrıca teşekkürler

    nobleese ;sacım için iyi geldiğini düşünüyorum ama devam edip yine yazarım merak etme.sağolasın:)

    YanıtlaSil
  21. Sana argan yagini tavsiye edecegim,kullananalar cok memnun,bir arastir istersen.


    Ben de bakiyorum yemek bloglarina,hayatimiz yemek icinde geciyor :)

    YanıtlaSil
  22. şeyma bende geçen bir blogda(otuzundan sonra)da duydum onu da alıcam bu gidişle bakım zamnı:)
    bana bu bloglara bakmak bile iyi geliyor:)

    YanıtlaSil
  23. Kardeşim yaşıyor bu sorunu uzun zamandır, o da zeytinyaglı bir karışım var onu sürüyordu. Dedigini söylicem ona, bir denesin :)

    Her dakika bende yemek bloglarındayım bayılıyorum onlara bakmaya :)

    YanıtlaSil
  24. aslıcım söyle söyle bakalım o nasıl bir sonuç alacak.
    hele güzel resimli yemeklere bakmaya doyamıyorum:))

    YanıtlaSil
  25. Benim o kadar cok sacim var ki biraz sana vereyim :)

    YanıtlaSil
  26. Sezobigo canım bende başlıycem dedim,argan yağına ama hala gidip alacam, bakalım

    YanıtlaSil
  27. aslımmmm verrr oluurrrrr:))))


    otuzundan sonra sende onu bir dene bakalım o nasılmış:))

    YanıtlaSil
  28. oooo hangisinden başlayım sen gibi hepsini karıştırmayım ya hani üç tel saçımvar onlarda gitmesin elimden:)

    YanıtlaSil
  29. yılan yağını da çam terebentinide kullandım ve işe yarıyorlar birde sızma zeytinyağı asıl kurtarıcım benim:) ısırgan otunun suyuyla durulandığında çok güzel sonuç veriyor.

    YanıtlaSil
  30. Bigocum,

    Deneyimlerini her zaman paylaş bizimle ki, bizde faydalanalım. :)

    Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  31. Ahh bigom saçım yeminle sıçan kuyruğu kadar kaldı. Dökülmesi, ince teli, yağlanması, cansızlığı.. hangi birinden yakınayım ki? ne mutlu ki çözüm bulmuşsun.

    ben 3 gün ayrı kaldım bir tatlı söz duymadım. bırak ki özlediğini söyleyecek. incileri dökülür.

    YanıtlaSil
  32. belinda söz veremiyecğim:)))şaka bir yana bana iyi geldi bırakmam o derce ama yap da demem ne olur ne olmaz:))

    alanay ooo sende varmış çözümler bir ara onlarıda deneyeyim dicem ama şimdi bu terebentinde çok memenunum:))sağolasın:)

    hobimvaktim araştırmacı blogcu oldum:))ben yapayım denek olarak sizde faydalanın:))

    muçizem alemsin ahtun ya:))kullan bak belki sende de işe yarar.ben anladım senin beyin seni içten sever dışarı vermez:))

    YanıtlaSil
  33. yemek bloglarına bakmadan ömür mü geçer:))) bir tarif için girersin, saat kaybolursun,gider başka birşey yaparsın:))

    YanıtlaSil
  34. Benimde saclarim cooookk dokluyor, evin her yerinden sac cikiyor ama ben umursamiyorum cunku temizlik yaptigimmi var amann banannee diyorum :((

    YanıtlaSil
  35. Bu aralar ne yapıyorsun Bigocum,

    YanıtlaSil
  36. günaydınn
    tşkler ziyaret ve yoruma canım benim aparat bulgaristandan geldi var tanıdığın gidip gelen getirtirsin
    hoşçakal

    YanıtlaSil
  37. deren doğru söylüyorsun girdin mi çıkmak zor:)

    gülcüm en iyisini yapıyorsun desem:)baban yapıyor dimi doğruyu söyle:))

    nucancım bol bol yatış bendeki durum:))

    müjgan hanım ne demek:)
    ahh kim giderki şimdi:))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)