Sayfalar

9 Aralık 2011 Cuma

MİMMM:)

Konumuz;hakkınızda bilinmeyen 7 gerçek

Şartlar;mimleyen  bloğa teşekkür edilecek

Teşekkürler NİLHAN hanımcım  bana bu mimi layık gördüğün için:)

Şimdi de sıra bilnmeyen gerçeklere (hoş ne anlatacağımı yada ne anlatırsam sır-bilinmeyeni vermiş olurum bilemedim:)


-İlk aklıma gelen ben kayınvalideme hala teyze diyorum:)Sebebi sezo dan önce ablasıyla arkadaştık(hatta ben sezoyla tanıştıktan çok sonra arkadaşımın kardeşi olduğunu öğrenmiş ve çooooooooooooooooookkkkkkkkkk şaşırmış ağzım açık kalmıştı:) Neyse ben arkadaşımın annesiyle tanışmış olup Ş...... Teyze diye hitabım ben sezoyala çıktığım 5 sene ve evliliğim 8,5 sene boyunca hep ş..... teyze şeklinde oldu.Sebebi ise alışkanlık olmuştu ve evlendikten sonra  da utandım sanki yalakalık yaparım eğer söylersem gibi geldi:) ve böyle geçip gitti seneler.
Zaten kayınvalidem de"bana anne deyip gözümü oyacağına ,teyze desin iyi geçinelim"demişti.sağolsun hiç sorun etmedi ve utandırmadı beni bu konuda.

-Sinirliyimdir pek sevmem bu özelliğimi ve çabuk parlarım .

-Soğuk görünümlüyümdür bu aslında benim savunma kalkanım gibi birşey.Çünkü "hayır" kelimesini pek kullanmayı bilmiyorum .İnsanları kıracam diye korkarım ve ne denirse tamam ,olur derim sonra da zor da kalırım ki çok kaldım zorda.

-Çok hayal kurarım hele ki uykum yoksa yatakta bir hayal kurarım ki sormayın gitsin ,hatta ona inanr olmayınca üzülürüm:))

-Maymun iştahlıyımdır bu blog beni iyicene  arlanmaz yaptı.Ne görsem yaparım deyip alıyorum malzemeleri(bu arada keçeyi almamk için uzun zamnadır direniyorum kendime:)sonrası malzemeler " öyle" bakıyorum tabi sezo da bana bakıyor ama "öyle" değil

-Burda birşey aklıma gelmeyip nilhana bakıyorum:) ve bingo ortak özellik
hiç hazır cevap değilimdir ,kalırım öylece yutkunamam bile .Çok alınganımdır  sezo illlallah dedi o kadar yani.

-Hiç öyle olmasamda metanetli ve güçlü görünürüm.Bir de içimi görseler biz bundan mı güç alıyoruz derler.:)

İşte benim de bilimeyenlerim böyle ,ya sizin?

15 yorum:

  1. Kuzu ben de hiç hazır cevap değilimdir hatta olay bittikten sonra kendi kendimi yerim şunu da deseydim ya bak böyle söylemeliydim diye kurar dururum:))

    Teyze çok iyiymiş :))

    YanıtlaSil
  2. Çok samimisin gene be can:) çok zevkle okudum.. öperim

    YanıtlaSil
  3. Teyze meselesi iyiymiş doğrusu. Hayal kurma konusunda benzeşiyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. aylincim sorma ya kızarım kızarım bende kendime.teyzem iyidir:))
    sağolasın aylincim.

    müminem yaaaa böyle dedin ya nasıl mutluyum bir bilsen:)öpmeler bizden efendim:)

    YanıtlaSil
  5. Ke$ke ben de kaynanaya teyze deseydim :)
    Canim ee cok tatliymi$sin sen :)

    YanıtlaSil
  6. Teyze olayına bende pek güldüm.Ama zor oluyor hakkaten alışkanlıkların değişmesi yaa.Bir de oğlundan dolayı tanıdığın birine anne demek saçma geliyor bana ya,neyse...
    Artık diyemiyorum zaten:(

    YanıtlaSil
  7. ne kadar içten samimi bir paylaşım olmuş bu böyle. Demek ki mimler bazen güzel şeyler ortaya çıkarıyormuş. Sevgiler zevkle okudum.

    YanıtlaSil
  8. Kopya çektin haa :) vay seni vaaay ( ece öyle diyor )

    Ben kayınvalidenin cevabını pek tuttum. Bizim oturtamadığımız lafı oturtmuş :)

    YanıtlaSil
  9. teyzeni sevsinler :)))))))
    Anne deme olayı benim mantığıma ters galiba...Neden kocam dahi olsa anne diyeyim...
    Acaba babam göbeğimi sınır dışına mı attı Bigom..Hiç normal düşünemiyorum...
    Herkesin annesi kendine müslüman ya, boşver deme bencede.Hem teyze iyimiş...
    Sınavdan çıktım , fazla cıvıtmadan çıkayım iyisi mi...Yoksa bu konuda destan döşeyebilirim :))
    Şu çabuk parlama yokmu beni hep haklıyken hakısz duruma düşürür..Hiç sevmem bende oo huyumu :((

    YanıtlaSil
  10. fadişim bence de iyi yani ben mutluyum:)
    hayal kurmayı sorma bazen abrtıyorum:))

    aslım hahaaaa ay alemsin aslı :)
    sen mi ben mi?

    gönülcüm ay herkesin derdi aynıymış galiba .
    :(

    tombul tarifler çok teşekkür ederim güzel yorumun iiçn mutlu oldu:)sağolasın.

    nilhan affet ne olur bir daha olmaz:)
    :)))))))))))))))9


    ilknurum sevsinler kabul:)
    benim da galiba dememe sebebim bu olmasada bana da mantıksız geliyor işin ilginç yani kocalar nasılda hemen "anne "deyip sarılıyorlar ellere:)
    belkide ondan damatlar gelinlerden daha fazla seviliyor:))bizim ismeyerek söylediğimiz çok mu aşikar:)))))))))))))
    parlama konusunda bende çok haksız durumuna düştüm o yüzden artık kaçar oldum tartışma ortamlarından.

    YanıtlaSil
  11. eltimde kayınvalideme teyze diyo:) tek değilsin:) zevkle okudum valla:)öperim...

    YanıtlaSil
  12. hayal kurmaya ben de bayılırım saatlerce..
    ama hayallerimin eşinden koşamam.koşanlara hayranım

    YanıtlaSil
  13. teyze olayı keyifliydi:)geri kalanıda.keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  14. dilek eltine selam o halde:)ötüm canım.

    zeynep in annesi aynı dediğin gibi o kadar kuruluyor madem hayal bari peşinden koş dimi ?bende aynen öyle:)

    alanay teşekkür ederim sağolasın:)

    YanıtlaSil
  15. Bigocum; benim küçük kardeşimin eşi de yani damadımız anneme halen Berran teyze diyor. Onlar da uzun zaman çıktılar, 12 yıldır evliler ama bunu annem de hiç sorun etmedi. Arada sevgi-saygı olduktan sonra ne dendiğinin önemi olmamalı bence de..Ben de hazırcevap değilimdir, o biraz da temiz yürekli olup cinfikirli olmamaktan kaynaklanıyor sanırım, üzülme:)) Sevgiler tatlım..

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)