Sayfalar

17 Aralık 2011 Cumartesi

BOŞ DURANI ALLAH SEVMEZMİŞ:)

Dikiş dikmek istiyorum ama ne yapabilirimi bilmiyorum.İşte böyle bir zamnda ya allah dedim ve ortaya bu çıktı:)

iğnelik deniyor sanırım.Yabancı bir blogda nasıl yapıldığına dair bir video var ama benim ingilizcem yok o yüzden ne gördüysem onu dikmeye çalıştım.Belki anlatımlarda püf noktaları verilmiştir.Aşağı resmin altına linki ekliyorum isteyen oradan bakabilir

BURADA

Orada altına dursun diye koydukları aparattan bende olmadığı için bende küçük plastik kabı silikon yardımıyla yapıştırdım.Benim ki pek yere yakın oldu ya neyse:))

Kalıplarını göz kararıyla çıkarttım özellikler yan kalıplar beni zorladı belki siz daha iyisini yapabilirsiniz.

Birde geri dönüşüm kutularım var .Aslında bunları hediye etmek için yapmıştım bir tanıdığa ama vermedim sanki beğenmez gibi geldi fazgeçtim.
İşte öncesi


Bildiğimiz konserve kutusuydu.

sonrası da böyle oldu.




İşte bu kadar:)

Oğlumun yazdan kalma resimleri unutmuşum ekliyeyim istedim




yazın oyalansın diye suyu doldurup veriyorum uzun zaman geçiriyor başında.

HERKESE İYİ HAFTA SONLARI

45 yorum:

  1. oğluşuna maşallah.ne kadar tatlı.yerim ben onu.iğneliğin gayet güzel olmuş.zaten yapımı zor görünüyor.ellerine sağlık.hele geri dönüşüm kutulara bayıldım.o tanıdığın beğenmezse ben beğeniyorum emin ol..puantiyelerle beraber ne kadar eğlenceli ve şık olmuşlar.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Seninki de daha bir değişik model olmuş. Eline sağlık. Konserveler ne konservesiydi sorması ayıp?:)) Sırf kutusu için alınır:)))

    YanıtlaSil
  3. alanay canım sağolasın:)
    iğnelik hiç benzemedi ama aynı amaç için kullanırım artık:)
    gerçekten mi?kardeşim de beğenir diyo ama inşallah beğenir ne diyeyim:)
    sevgiler

    nedret hanım benim ayrı olduğu kesin hahahaaaaaa:))
    barbunya:)yalan yok bende evde barbunya yaparım ama kutusu için aldım desem yalan olmaz eşim alırken bile "sen bunları kutuları için alıyorsun dimi?diye sordu artık herkes aynı şeyi düşünür oldu:))))))))))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. renkli kutulara bayıldım ..nasıl yaptınız elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. hımmm çok beğendim saklama kaplarını. Çok çok güzel olmuşlar niye beğenilmesin ki. Ellerine sağlık...bende yazın Kaan'a bir leğen su ve 2 gemi veriyodum 1 saat oynuyodu. Biraz fazla ıslatıyodu sonunda kendini ama eğleniyodu.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel !! kutulara da bayildim, igneligede ;) ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  7. yasmin
    bak burda dilim döndüğünce anlatmıştım yinede sormak istediğin birşey varsa caevaplarım

    (http://sezobigo.blogspot.com/2011/04/pecete-transferi-anlatimi.html)
    sevgiler

    dilekcim bunların suyu bu kadar neden severler acep:)biz denize gidemedik oğlumun ayağına suyu getirdim:))
    seninki gemi benimkide bebek yıkama ve de araba yıkama derdinde:)

    mavi rüyam çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim:))sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Sezobigocuğum geri dönüşümlere bayıldımn. Rengarenk ve çok şeker olmuşlar. İğnedanlık do hoş. Link paylaşımı içinde teşekkürler.Oğluşun o tatlı yanaklarını ısırasım geldi. Ama korkma korkma bebekleri hırpalamaya kıyamam. Allahım sağlık versin ve iyilerle karşılaştırsın.

    YanıtlaSil
  9. Aklımdan da geçmişti kutusu için aldığın.Çok şirin olmuşlar yetenekli bayannnnn :)
    Hamaratsın hamaratt, ellerine sağlık..
    İğneliğin çok orjinal olmuş..

    YanıtlaSil
  10. sezoma bak sen ya vay vay vay:)) hatta ıslık mı çalsam ne :D ay bu ne güzel yarım manken olmuş böyle ya hep yapmak istediğim vede yapama diye korktugum şeyi yapmışsın sen:))) ama bide tül yapsaydın 10 puan vericeketim sana:))) çok tatlı olmuş konserve kutuları cnm puantiyeler çok yakışmışş vede ogluşunn baya büyümüşş bu resimlerde cnmm çok öpyorum sayın kardeşim:D:D

    YanıtlaSil
  11. tatlım kutular gayet güzel olmuş valla niye beğenilmesin ki..ellerine sağlık..yanlız paşada pek bi keyifli oyunuyor maşallah..öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. dilek teşekkür ederim.link paylaşımınada özen gösteriyroum çünkü bende paylaşılanlardan çok şey öğreniyoorum.
    valla ben hırpalayrak sevenlerdenim:) o yüzden oğlum benim onu seveceğim zamn kaçıyor:))
    güzel dileklerin için teşekkür ederim sağolasın.

    ilknurum hehe çok mu belli etmişim kendimi:)hamarattan ziyade boş vakitleri doldurmaya çalışıyorum hiç sevmiyorum boş geçen zamnı.
    öppüyorum seni.

    maviiiimmmmmm kardeşim:))
    hayırlı olsun teyze olmuşsun.allah analı babalı büyütsün.
    yaaaa sen 5 ver ben razıyım ne 10 u:)
    bende seni öperim kardeşim:)))))

    necla ne bileyim insan kendi yapınca uzun süre göre göre alışıyor snırım ve ilk gördüğüm gibi gelmiyor gözüme neyse baklım.
    evet ver suyu saatlerce keyif yapsın seviyor suyla oynamayı.
    sevgiler öperim

    YanıtlaSil
  13. İğnelik çok değişik bayağı uğraşmışsın eline sağlık sezo, puantiye çok severim kutuların ışıl ışıl olmuşlar baktıkça insanın içi açılıyor, ama oğluşun heleki o gülüşü:)) maşallah benim için öp onu sevgiler:))

    YanıtlaSil
  14. nuran çok teşekkür ederim.öperim öpmem mi:)çok sağolasın.

    YanıtlaSil
  15. kutular renkler puantiyeler harika canım oğlişinde pek tatlı kocaman öpüyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Konserve kutuların harika olmuş, bayıldım. İğnedenliğin o iğne batan kısmını kumaş dikip içine elyaf koysaydın iğnedenlik olarak daha rantabl kullanabilirdin. buna iğne saplamak zor olur. Ayağını da kadeh bir bardakla yapabilirdin. Oğlüş pek tatlı, tam mıncırmalık:) Kokla benim için sevgiyle

    YanıtlaSil
  17. bu saklama kaplarini bana hediye edebilirsin.
    cok sirin olmuslar.
    harikasin Birgülüm ya

    YanıtlaSil
  18. Konserve kutularına bayıldımm. :))

    Renkleride çok güzel olmuş, bende alacam işte. Hep senin yüzünden. :)))

    Oğlun çok tatlı çıkmış, kocaman öptüm onu. :)

    YanıtlaSil
  19. Çok tatlı olmuş bu. Ama oğluşun daha tatlı :) Maşallah.

    YanıtlaSil
  20. fikir projeleri çok teşekkür ederim.beğenmene sevindim.çosağol:)
    sevgiler bizden efendim.

    fiamma;iğnelik tamda dediğin gibi kumaş ama kalın bir kumaş ve içinde de elyaf var yani işimi görecek gibi.sağolasın ilgin alakan vve tavsiyen için sağolasın.kadeh hiç aklıma gelmedi bak:)
    çok sağol şimdi yanında yatıcam ve bol bol koklucam:)

    aslım ne demek istediğin bu kap olsun hemen kargoya bile baktım avusturyaya 740 00 bin gibi bir rakama gidiyormuş bu üç kutu.valla uygun olsa hiç düşünmez hemde elimele getirirdim hemde seni görürdüm.başka çözümler bakyım olursa göndermeye çalışırım(yani tanıdık felan bakayım kargoda çalışan:)sende birtanesin ne olacak
    şimdi.

    hobim vaktim benim yüzümden boyama isteği duyduysan bundan ancak sevinç duyarım canım benim:)
    çok sağol arkadaşım sağol:)

    YanıtlaSil
  21. harika olmuş konserve kutuları bayıldım çok güzel bir fikir

    YanıtlaSil
  22. Ayy Birgülüm ya cok sagol.Ben hediye etmekden vazgecmissin ya begenilmez diye.o yüzden söyledim.Harika olmuslar.Sagolasin.Bir gün görüsürsek belki alirim :))
    Kocaman yüreginden öpüyorum seni.
    Bu kargo parasi ne öyle ya dalga mi geciyorlar !
    Resmime gelince cok kilo aldim.
    kendimi cirkin hissediyorum.Böyle eski resimlerle moralimi yüksek tutmaya calisoyorum iste :)
    Öpüyorum cok cok

    YanıtlaSil
  23. sonsuz dekorasyon hoşgeldiniz öncelikle ,çok teşekkür ederim çok sağolun:)

    aslıcım aslında para rakamı yazmak çok utandırdı beni hatta geceden beri bakıyorum cevap verdinmi diye.üzüldüm çünkü parayı mevzu bahis yapmış olmam.çok şükür ki alınmamışsın ve beni doğru anlamışsın ,yanlış anlaşılmaktan korktum açıkcası.
    çok öpüyorum seni.sen iste ben sana neler boyarım:)

    YanıtlaSil
  24. Sezo ben beğenirim :) açıkçası ben o kutuları hediye etmektense kendim kullanırım yahu. çok ciciler. ellerine sağlık.
    İğneliğin de pek orjinal olmuş ne yalan söyleyeyim ben hiç anlamıyorum şu dikişten. hamarat arkadaşım benim.

    Elim kalkmadığı günlerde paşemo beni de yıkayabilir mi?:)

    YanıtlaSil
  25. nilhancım şu yıkama olayında oğlum için hava hoş:)senin için mahzur yoksa oğlum için büyük zevk:)))
    beğendiğine sevindim canım benim:)

    YanıtlaSil
  26. Sen yok musun sen, gene harikalar yaratmışsın. İğnedenliği de kutuları da çok sevdim. Oğluş ise şeker pare maşallah. Beğenmeyerek yaptığın bunlarsa senden korkulur, harikasın:)

    YanıtlaSil
  27. fadiş gören gözün güzelliği olmasın:)
    çok sağol arkadaşım öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  28. konserve kutularına bayıldım puantiyeli hali süper olmuş ben ancak böyle süper olmuş diyorum çünkü bende gram yetenek yok bu konularda:)

    YanıtlaSil
  29. Maşaallah çok güzel olmuş ellerinize saglık oglunuzda çok yakısıklı allah size bagıslasın...

    YanıtlaSil
  30. Ellerine sağlık canım;) O tatlı oğlunuda kocaman öpüyorum;)

    YanıtlaSil
  31. Ben seni izlemiyormuşum yeni farkettim;)Ve hemen izlemeye aldım:)
    Kutularda çok şirin olmuş ellerine sağlık..
    Oğlşunda kocamann olmuş yerim hemşomu:D

    YanıtlaSil
  32. şerife öyle deme fırsat bulamaşsındır sen.çok sağolasın arkadaşım.

    anındayorum teşekkür ederim.

    yerdenuzağım sağolasın canım benim.öptüm senin yerine:)

    cadı kızın dırdırı hoşgeldin o halde.
    sağolasın,hemşo büyüyor dediğin gibi.yorumuniçin teşekkür ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Sezobiggo canım sen tamam olmuşsun artık,ne güzel şeyler üretiyorsun,valla imrendim inan.sevgiler

    YanıtlaSil
  34. Demişsin ya Ingilizcem yok, gördüğümü yaptım. Ben olsam dinlesem bi de görsem bile yapamazdım.

    hakikaten yetenek.
    Ingilizler hediye derler ki bence gerçekten hediye.

    Eline koluna sağlık.

    Yeteneksiz ama kıskanç olmayan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  35. igneliği üzerine yerleştirdikleri aparat dediğniz sey bir şamdan.. geçen ay evimdeki ayaklı bardaklardan bir tanesi tam da ayak ve bardak kışmından hiç parçalanmaksızın ikiye ayrılmıştı, ne yapacağımı bilmeden bir hafta bekletip temizlik yapparken atmıştım, nasıl hayıflandım şimdi anlatamam..
    dikiş kursuna yeni başladım ve bir iğneliğe çok ihtiyacım oluyor, hatta hocama da bir tane yapabilirim, kalıpların çıktısını aldım bile, çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  36. Şu sıralar ben de dikişe çok ilgi duyuyorum. Hatta Halk Eğt. Mrk. yeni dönem için sormayı düşündüm. Eline sağlık ne güzel olmuş iğnelik:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  37. valla bravo hiç boş durmamışsın :) özellikle konserve kapları harika. ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  38. iğnelik çok şeker olmuş, konserve kutularının yeni haline de bayıldım bana versen beğenirdim yani, emek vermişsin beğenilmez mi =)

    YanıtlaSil
  39. otuzundan sonra teşekkür ederim sağolasın:)

    çiğdemcim sağolasın da yok canım haksızlık etme kendine iste bak neler yaaprsın:)
    sevgiler

    s.n.e bloğun yaok galiba dönüş yaptım sana ama uygun geğil diyor.
    hadi bakalım sizde yapın merak ederim nasıl oldu diye ama:)bende en çok istediklerimin başında dikiş kursu geliyor ama oğluma baktığım ve bırakamadığım için gidemiyorum.
    sevgiler

    bocuruk güzel şey dikiş dikmek insan kendini kaybediyor yani ben mutlu oluyorum.Hadi hayırlısı sizin çin
    sevgiler

    leylanın kahve dükanı sağolasın ehh yapıyoruz bişeyler:)

    mekilam sağol arkadaşım sağolasın.çok teşekkür ederim güzel yorumun içn
    sevgiler

    YanıtlaSil
  40. kuzu büyümüş şimdi daha bi kocaman olmuştur. Ayrıcada tebrik ederim altına eklediğim kap gayet güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  41. Renkli kutulara bayıldım, özellikle de kırmızısına, eline sağlık. İyi fikir ve çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  42. Gayet basarili olmus,o hediye edecegin kutularida gayet gûzel, keske hediye etseydin. Ellerin dert gôrmezsin

    YanıtlaSil
  43. geri dönüşüm kutularına bayıldım. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  44. Burayı daha önce keşfetmemiş olmama üzüldüm, blogumu ziyaret etmişsin, böylece tanışmış olduk teşekkürler. Bu arad ben de kutuları için alıyorum o konserveleri ama böyle boyamak aklıma gelmemişti.Süper güzel olmuşlar..Neden ben daha önce farketmemişim ki burayı?! :)

    YanıtlaSil
  45. daha önce yanlışlıkla iş yeri hesabımdan girmişim (s.n.e) diye, bir yemek blogum var..

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)