Sayfalar

26 Aralık 2011 Pazartesi

BİZDEN

Geçen ay düşük sebebim olarak görülen guatr için geçen hafta hastaneye gittim gerekli testleri yaptırıp bu haftada sonuçu aldım.
Sonuçlarım o kadar yüksek çıkmadı hatta tekrar gebelik düşünmeseydim hap bile vermeyeceğini söyledi doktor.Ama ben o ilaçı almanın mutluluğunu yaşıyorum neden mi?
-sanki tekrar hamile kalmam bu hap sayesinde olacak gibi geliyor
-sanki son bir aydır herşeyi çok fazla yediğimi dülşünüp bu hastalığın olmazsa olmazı kilo aldığımı düşünüp canım sıkkınlığına son verdiği için(sanki bu hap metobolizmamı hızlandıracak ve ben yediğimden pişman olmayacakmışım gibi)
Ne ilginçtir hastaneden çıkmamla kilo problemimde ,gebelik sorunumda o an ortadadan kalktığını düşündüm ve hapı içmek için sabırsızlandım.

Mert kuşu bu aralar ne duyduysa tekrarlıyor ama eksik olarak:)
mesela "anne ben geldim"
-anne mi geee" gibi:)
isteğini kısadan anlatıyor bizde anlıyoruz işin ilginç yanı:)

çizgifilm ne kadar seviyorsa belgeselde o kadar ilgisini çekiyor(hatta şuan saat 00:30 bizimle belgesel seyretmek için yatmıyor direniyor.(sezo belgeseli çok sever bende eşlik ediyorum.)


bugün öğle uykusuna yatırdığımda çektim.Keyif adamı yatarken bile bacak bacak üstünde.tam bir aslan burcu:)

yazın parktan gelince sızan mert kuşu

yine yazdan kalma
bu arada en şeker mert yatan mert:)


ilk resimde hastaydı,diğerleri yazdan ,sızmış mert
 Sezo nun sağlık problemi vardı. Bacağında çıkan çıban yürümesini aksattı ,gecen hafta doktora gittik .Şükürler olsun o da iyi şimdi.

yazın sonunda çekilmiş bir resim

burcu(kardeşim)nun kızı zeyneple mert ,burcunun balkon camının canına okurken

burunlarını cama dayadılar,dillerini yapıştırdılar ,biz gittikten sonra arkamızdan söylenmiş midir?

ben her zamn evden hep geç çıkarım sezo mert i alır hemen aşağıya iner ben gelene kadar da mert ,önce gözlüğe ,sonra direksiyona sonrada arbaya sahip çıkar ,anne gelir  sefa biter

Günler kısa ve hiç birşey yapmadan akşam oluyor.Ama bu aralar kitap okucam diye şartlandırdım kendimi,gece bir kitap gündüz mert i sallarken ve ya uyrken yanına uzanıp başka bir kitap okuyorum ve ikisi de bitmek üzere.
Geçtiğimiz haftalar da  bloglarda gördüğüm ve tavsiye edilen 4 kitap daha aldım çok azimliyim çok:)
Neyse bizden şimdilik bu kadar
SEVGİLER

34 yorum:

  1. canısı sen çok fena bebek istiyorsun anlaşıldı:)) rabbim gönlüne göre versin tatlım hep çizgi film nerey kadar artık büyüdü yakışıklı hayvanlar aleminden korkmaz nasılsa bu arada neden belgesel diyince aklıma hayvan geldi onuda anlamadım ama neyse:D:D:D oku bi tanem eşim her akşam sesli okuyor bizde dinliyoruz hatta şuan sessize aldı:)))))))))))

    YanıtlaSil
  2. ay maşallah Mert çok tatlı :) çok geçmiş olsun, şükür ki halledilemez bir sağlık sorunu değil... en yakın zamanda iyileş ve Mert'e ni kardeş gelsin :)

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  3. çok yakışıklı maşallah:)nasıl da uyumuş halının kenarında,bayıldım:))
    tavsiye edilen dört kitabı ben kaçırmışım,onları da yazarsan çok sevinirim bigocan..

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle geçmiş olsun bence yeni bebek zamanını bekliyor hayırlısıyla gelecek.Bende tiroidi ağır çalışan biriyim anlayabiliyorum sizi,size ve tüm ailenize yeni yılda sağlık ve mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Eşine geçmiş olsun canım. fotoğraflar çok güzel. Oğluş gerçekten sızmış yorgunluktan, seninki de mi geç uyuyor böyle, hemen alışkanlık ediniyorlar söyleyeyim. Hafta sonları hele, daha beter oluyor bizde hafta sonu özlem giderme şeklinde geçiyor zaman ve tüm düzeni alt üst ediyoruz. Kitap okumak iyi gidiyor demek, ben ikinci kitaba geçtim Ayşe Kulin'in son kitabını okuyorum şu an, sürükleyici bir roman:)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun, herşey düşündüğün gibi olur inşallah

    YanıtlaSil
  7. 2012 hepiniz için mutluluk ve sağlık dolu bir yıl olarak geçer inşallah :) yazını okuyunca içimden böyle geçti canım :) tüm dileklerin hayırlısıyla gerçekleşir inşallah :) bu arada kuzucuğun pek tatlı uyuyo maaşallah :)

    YanıtlaSil
  8. canım benim, inşallah hakkınızda en hayırlısı olur doktor ilaç yardımları can sıkıntınıza Allah'in izni ile yetişir. Yakışıklı prensin de aslan burcu olduğunu yeni öğrendim, aslan burcu çok özeldir şanslısın =) maşallah ailenize mutluluğunuza her daim böyle mutlu olun inşallah =)

    YanıtlaSil
  9. Kızkardeşimde hipotroid bende ise hiper troid var Ne yersem yiyeyim kilo alamıyorum ve hamilelikte epey sorun yaşamıştım ben ama fmf kaynaklıydı. Kızkardeşim hiç sorun yaşamadı ilaçlarla düzene girecektir moralini yüksek tut.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. moralinin yüksek olması çok çok iyi bence. Her şey gönnlünce olsun:))

    YanıtlaSil
  11. MAŞALLAH ÖYLE TATLI Kİ, PEK DE YAKIŞIKLI KERATA, SAĞLIK SORUNUNUN ORTADAN KALKTIĞINA SEVİNDİM.

    YanıtlaSil
  12. Sayfana girince Mert'in gülen yüzü karşıiıyorya bizi bayılıyorum.
    Nazar değmesin ona Maaşallah.
    Sana da ilaçlar tez zamanda şifa verirde böyle bir güzellik daha sevdirirsin bize İnşallah canım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. İyi okumalar, geçmiş olsun, o paşayı yerim ben maşallah :) herşey yolunda gider umarım canımın içi ;)

    YanıtlaSil
  14. Bigom test sonuçlarına sevindim canım. Korkulacak bişey yokmuş.

    YE gülüm ye. can boğazdan gelir. Birtek ben mi kilo alacağım :)

    Mert in her hali birbirinden şeker :)

    YanıtlaSil
  15. çocuklar uyurken daha mı tatlı oluyor ne :)
    maaşAllah kuzuya
    her halleri ayrı bir güzel onların hepsinin

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. sezocum inşallah herşey gönlünce olur. Mert çok tatlı ve küçük. keyfinize bakın.

    YanıtlaSil
  17. ahu çok teşekkürler sağolasın:)

    maviiiiiimmmm:)valla geçmişi hatırlayınca otur oturduğun yerde diyorum ama yine küçük bir bigo fena olmaz diyorum:)insanoğlu doyumsuz işte.
    neden mi hep hayvan geliyor oğlumda babasıda hayvanları anlatanlara bayılıyorda ondan.Bana kalsa yeni yerler öğrendiğim ,yeni bilgiler öğrendiklerim daha güzel ama evde demokrasi var işte çoğunluk ne diyorsa o:))
    hahhahaaaaaaaaaaaa sesiz okuyorum diye uyyaya kalmasın ayyy ne güldüm sizinkide iyiymiş.öperim mavimm

    leyla'nın kahve dükkanı ;çok sağol dileklerine amin diyeyim bari:))teşekkür ederim yorumun iiçn.

    my little word sağolasın .Her gördüğüm yada tavsiye edileni alamadım ama aklımda kalan dört tanesi gözüme çarpar çapmaz aldım
    1- Aklından bir sayı tut(john verdon)
    2- moskof cariye Hürrem (Demet altınyeleklioğlu)
    3-piraye(Canan tan)
    4-ayy adını unuttum aldığım gün kayınvalideme vermiştim okusun diye öğrenir yazarım
    sevgiler arkadaşım.

    esen;evet her şeyin hayırlı olsun hakkımızda .zamnı değilmiş demekkki.Çok geçmiş olsun size de umarım benim ki gibi çok yüksek değildir oranlarınız umarım.tüm kalnimle dileklerinizi sizin için de geçerli olmasını dilerim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Bigocum,

    212 de her şey istediğin gibi, gönlünce olur inşallah.

    Mert çok tatlı çıkmış maaşallah. :)

    YanıtlaSil
  19. fadişim sağolasın.yazın öyleydi be fadiş park temiz hava yoruyor o da sızıyordu şimdi de ayağımda sallayıp istediğim saatde yatmasını sağlayabiliyorum ancak.malesef geç yatıp geç kalkıyoruz galiba oğlumu kendime alet ediyorum:)ikimizde şikayetçi değiliz gibi:))
    sana yazmıştım ya istikrarlı gidiyorum şuan umarım bozmam.dareıs başına fadişim.bak onu almamışım yaaaaa:(
    aslında gidince onu da alayım bunu da alayım oluyorum da her türlü şartlar el vermiyor ,ya param yetmiyor o an yada alıp bir kitap dağı oluşturuyorum okumayınca da kızıyorum kendime .ayyy merka ettim diğer kitalarının çoğunu okumuşumdur onuda alıcam o yüzden elimdekileri eritmem lazım (gazı aldım gerieisi gelir herhalde:))
    öperim.

    elif-kayra çok teşekkür ederim sağolun.(profil ersminiz çok hoş bu arada özellikle saç renginiz:)

    maya ne güzel yazmıştı duygulandırdın beni sağolasın canım yaaaaaaa.
    tüm herkesin dileğinin gerçekleşeceği bir yıl dilerim sevgiler:)

    mekilam güzel isim arkadaşım:)inşallah mekilam.Evet aslan şu an birebir oalrak uyan özellikleri paraya düşkün:)))nerde para görse benim diyor:)
    ve keyfine düşkün resimde görülüğü üzre.haaa birde görünmüne bu yaşta özen gösteriyor ilerisini düşünemiyorum:)özel mi özel meleğim darısı isteyen ,çocuk isteyen herkese nasip olur inşallah.canım çok sağol çok teşekkür ederim.

    ebrucum oooo kötüymüş çok geçmiş olsun ama ebru sanki senin hastalığının artısı var gibi düşünsene ye ye sorun olmuyor:)tabi bu işin esprisi çok geçmiş olsun ne de olsa adı hastalık işte.
    doktorda öyle dedi şükürler olsun daha ne isteyeyim ebru
    çok öperim arkadaşım.

    ada ve deniz çok sağol iyiyim çoktan geçti gitti önümüzdeki yıl umarım herkese iyi gelecek.çok sağolasın teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. noblesse;çok sağol telşekkür ederim:)

    emel canım çok sağol allah razı olsun.ne güzel demişsin öyle amin inşallah çok teşekkür ederim emel çok sağol:)

    ülkü sağolasın ülküücm.sağol yeme beee:)çok sağol .bu arada aklımdasın valla şu etkinlik için hatta denemlerim oldu ama görüntüsü hoşuma gitmedi ama yetiştircem sana güzüel bir tarif merak etme :))öperim ülküm.

    mucizem çok şükür yokmuş.İşte benim derdim de burda başlıor maşallah yemede sorun yok hatta çok yememde sorun var:)allahım ne olurdu ayar düğmemiz olsaydı:)çok sağol şekerim:)

    aynur(küçük hala)evet bence öyle:)evet şükür varlar şükür onları bize bağışlayana:)
    sevgiler

    nuran;çok teşekkür ederim cümlemizin inşallah.çok sağolasın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. hobim vaktim 212 ne ola ki bilemedim:)heheeeeeeee
    canım çok sağol umarım bu senein tüm aksaklıkları ,kötü olayları bir daha hiç çıkmaz karşımıza(sırf kendim için değil ülke oalrak yaşananlarıda katıyorum içine)
    2012 umutların ,hayalerin gerçekleştiği bir yıl olur umarım.
    sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  22. Uyurken ne kadarda masumlar, uyanınca içlerindeki canavarla baş etmek zorrr:))))

    YanıtlaSil
  23. ay süpersiniz maşallah size :) Bayıldım mert paşanın resimlerine...

    YanıtlaSil
  24. tam keyif adamı cidden bu arada arabayada nasıl sarılmış kardeş olunca napcaksınız Mert Bey?

    YanıtlaSil
  25. canım inş allah tekrar hayırlı zamanda hayırlı bir evlat verir.Bende de tiroit vardı hamilelik boyunca ilaç kullandım.Şimdi normale döndü.,İnş seninkide normale döner...

    YanıtlaSil
  26. Tatlım; benim de en tatlı Ulus'um uyuyan Ulus'um idi:) Bayılırdım uyuyan suratına, benimki de özellikle biberon keyfinde bacak bacak üstüne atardı, çok severdim o halini..İyi olduğuna sevindim ablacım, Allah daha iyi etsin, herşey gönlünce olsun ama en önemlisi oğluşuna sağlıklı uzun ömürler versin ve sana bağışlasın onu..

    YanıtlaSil
  27. ballı lokmam :))dediğin doğru biraz fazla uyuyuncada özlüyoruz bizde az değliz hani:)

    fatma darısı başına sana da allah nasip etsin bizde sevelim:)çom sağol canım teşekkür ederim:)

    şulem sorma arabasızda yatmıyor dediğin gbi.hiç bilmiyorum kıskanacak kesin gerisi ilerki günlerde blod da diyeyim :))


    seviley öylemi .bak sevindim hadi inşallah benim da aynısı olur .sağolasın arkadaşım:)

    lezzetli somunlar özleniyor dimi bu halleri.ben bile şimid eski resimleere bakıp iç geçiyorum.hele uyuyunca dediğiniz gibi seyretmeye ,sarılmaya ,koklamaya doyamıyorum.şükür nedenim.çok teşekkür ederim güzel ,motive eden yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. yakışıklım ne kadar tatlı ve uyurken ne kadar savunmasızlar değil mi?Allah size bağışlasın canım.sana şifa diliyorum.her şeyin yolu zaten inanmaktan geçiyor.kendine iyi bak.sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. Maşallahhh Mert'e , ne güzel çıkmış...
    Uyurken ne güzel çıkmış...Uyuduklarında çok masum oluyor yaramazlar :)
    Çıbanın geçmesine sevindim ,kıyamam onun bacağına ...

    YanıtlaSil
  30. alanay teşekkür ederim.evet çok masum görünoyrlar greçekten uyanana kadar tabi:)çok sağolasın :)

    ilknurum çok sağolasın canım benim .sezonun bacağı şükür geçti işe bile öye aksaya aksaya gitti şimdi iyi.

    YanıtlaSil
  31. Birgül biliyormusun bu Mert oglan cok tatli...
    cok güzel bir cocuk.
    hele saclari hafif uzun olan resimlerine bayiliyorum :)
    Kitap konusuna gelince okuyamiyorum bu aralar...
    hadi oku.merak ettim hagi kitaplar diye

    YanıtlaSil
  32. canımmm inşallah kavuşursun bebeğine, hayırlısıyla... bu arada bayılıyorum çocukların uyku hallerine, bütün kızgınlıklar, yorgunluklar uçup gidiyor, hayran hayran seyrediyor insan...

    YanıtlaSil
  33. oy nekadar masum :) rabbim anali babali buyutsun canim

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)