Sayfalar

29 Aralık 2011 Perşembe

AYLARDAN KASIM

KASIM ayı nın bizim aileye getirisi -götürüsü

-sezo'nun askerden geldiği ay:)
-Sezoyla çıkmaya başladığımız ay:)
-Sezo'nun babasını kaybettiği ay:(
-İlk bebeğimi düşürdüğüm ay:(
-Oğluma hamile kaldığım ay:)
-Sezo'nun terfi aldığı ay:)
-Üçüncü hamileliğimin düşükle sonuçlandığı ay:(

Umarım yeni yıl aileme sağlık,huzur ve mutluluk getirir ve Kasım ayı artık bize hep mutlu olduğumuz olaylara gebedir.

Bu arada ilknur un çekilişini ben kazanmışım çok sevindim.Sonunda şeytanın bacağını kırdım galiba:)





YİNE AYLARDAN KASIM
(sitare olmuşmu:)

50 yorum:

  1. Bu son olumsuz olayın olduğu kasım olsun inşallah.. bak talihin dönmeye başlamış:)

    YanıtlaSil
  2. kasım ayını okurken içimi hem hüzün hemde mutluluk kapladı.inş Allah nice güzel günler yaşamayı nasip etisn sevdiklerimizle :)

    bu arada çok şanslısın birde ben şeytanın bacağını kırabilsem :)güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. kutlarım canım.yeni yıl yeni hediyeler getiriri inşallah.

    YanıtlaSil
  4. evet bundan sonraki kasimlar ve diger tüm aylar güzel olsun Birgülüm...
    tebrik ederim...cok sevindim kazanmana :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yıl en güzel günlere başlangıç olsun inşallah.

    Mutlu yıllara Bigocum.

    YanıtlaSil
  6. Ailen ve sevdiklerinle birlikte mutlu yeni yıllar olsun

    YanıtlaSil
  7. canım arkadaşım beniiim inşallah bundan sonraki günler haftalar kasımlar yıllar hep mutluluk getirir sağlık getirir size canım benim ne mutlu çekiliş kazanman =)

    YanıtlaSil
  8. İnşallah 2012 nin son günlerinde de meydana gelmiş güzel şeylerle dolu bir liste yayınlarsın..
    Sağlıklı ve mulu yıllar....

    YanıtlaSil
  9. Canım benim, Allah sağlık ve mutluluk versin sevdiklerinle birlikte inşallah. Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  10. müminem amin amin.evet ya hiç beklemediğim bir anda hemde:)

    sema amin çok teşekkür ederim sağolasın.
    darısı başına inşallah bir hediye de sen alırsın bloglarda:)

    sevda;amin amin çok teşekkür ederim sağolun.

    aslım canım benim sağolasın.çok teşekkür ederim .

    hobimvaktim canım senin lafınla bugünlere geldim dermişi:))çok sağol canım benim.

    nalan çok çok teşekkür ederim hepimiz için dileğin geçerli olsun sağolasın.

    mekilam çok çok teşekkür ederim ne güzel dilekerl sağolasın canım benim.

    emel ayy inşallah çok teşekkür ederim çok sağol.sana da mutlu yıllar:)

    fadişim amin cümlemize inşallah çok sağol canım arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  11. Yeni yılın sağlık huzur mutluluk getirmesini dilerim.. tüm dilekleriniz gerçek olsun.. mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  12. Allah kötülükleri uzak, iyilikleri yakınınızda tutsun..

    YanıtlaSil
  13. Benimde "aylardan Eylül" üm var. iyi kötü ne varsa dönüm noktası diyeceğim herşey eylülde olmuştur. canım benim tebrik ediyorum hediyeni güle güle kullan (Ne çekilişdi bu arada. ben çok kaçırıyorum böyle olayları:))

    YanıtlaSil
  14. Yeni yılın sana yeni güzellikler, sağlık ve mutluluk getirmesi dileğiyle Birgül, her şey gönlünce olsun..

    YanıtlaSil
  15. Canım yeni gelen yılla birlikte tüm aylar sana güzelliklerini getiririm umarım.
    Hediyeni güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. Tatsız olayların yaşanmayacağı nice güzel günlere sevdiklerinizle birlikte girmeniz dileklerimle, mutluu yıllarrrr :))) Kucak dolusu sevgiler :))

    YanıtlaSil
  17. Bigomm ,kasım ayı senin içi hem tatlı anılar hem de acı anılar yaşatmış.Acısıyla tatlısıyla hayat devam ediyor ..iyi ki de devam ediyor...
    Şansın bol olsun gülüm ama bizim kızların elinden çekeceğin var ...Komplo teorileri yapıyorlar haberin olsun ....

    YanıtlaSil
  18. eksiler artıları götürmemiş ama bigom.
    evlendin, paşemo oldu, terfi aldınız.. hepsine şükür.
    bundan sonra hep güzel hatırlarsın inşallah kasımı. öperim

    YanıtlaSil
  19. Tüm olumsuzlukların geride kaldığı sağlık huzur dolu nice yıllar diliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. çok acaip bir tesadüf bu kasım ayı..bazen bilinçaltına bağlamamak elde değil..
    umarım yeni senelerde kasım ve tüm aylar mutluluk getirir...

    YanıtlaSil
  21. seçil/yemek aşkı çok teşekkür ederim sağol:)sizede mutlu yıllar.

    yetenek-sizin ay ne güzel bir temenni-dilek çok teşekkür ederim sağolasın.

    şulecim acaba neden böyle yani vardır bir nedeni dimi şulem?
    ayy sorma çekiliş başıma bela oldu diyebilirim:))

    nazan çok çok teşekkür ederim sağolasın sana da mutlu yıllar diliyroum sağlıkla inşallah.

    ada ve deniz sanada mutlu yıllar ailenle-sevdiklerinle beraber.

    YanıtlaSil
  22. aylincim çok sağol bu arada face ne yazdığını gördüm sende mi?aylin yaaaaaa:)))

    brai çok teşekkür ederim sağolasın güzel dileklerin için çok teşekkürler tekrarda.:)

    ilknurum sorma yaaaaaa ay genelde insan kaandığına sevinir dimi ben kime ne cevap vereyim diye düşünmekten sevinemedim:=)amannnn hep dürüst olunmazki kıvırcam gidecek:))

    YanıtlaSil
  23. muçizem tabiki tek kötü şeyler olmadı şükür iyi anılarda hatırlıyorum "kasım"da :)şükürler olsun bu günümüze allah beterinden saklasın .inşallah arkadşım inşallah.

    searp çok teşekkür ederim sağolasın.sanada huzurlu,mutlu,sağlıklı bir yıl diliyorum:)

    deren çok teşekkür ederim .neye bağlayacağımı tam çözemedim ama ilginç geliyor böyle olması .çok teşekkür ederim sağolasın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Değil mi ne çok yaşanmış Kasımda, isnşallah iyi olaylara gebe olurda sende bizimle paylaşırsın...
    Ailen ile birlikte mutlu mesut bir yılın olsun yeni yılın,hatta yılların olsun 2013-14-15-16....
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  25. Canım Rabbim güzellikler ve mutluluk dolu bir yıl sunsun sana. Ailen ve tüm sevdiklerinle beraber geçireceğin mutlu bir sene diliyorum. Yeni yılın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  26. pasta köşesi çok teşekkür ederim asğolsın güzel dileklerin için
    sevgiler:)

    selmacım sağol arkadaşım çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  27. olumsuzluklar kış kış :))) tüm pozitifliğiyle 2012 hoşgelsin değil mi :) mutlu yıllar Bigo'cum sana ve ailene :)

    YanıtlaSil
  28. Boşver aylara yıllara takma sen herşeyin hayırlısı olsun hayatında hayırlı zamanda :) öperim :) bir de şey dicem anladın sen :)))

    YanıtlaSil
  29. mutlu, sağlıklı yıllar...

    YanıtlaSil
  30. mayacım çok teşekküre ederim sağolasın :))

    ülkü sağolasın.hı hı anlamadım yooooo anlamadım:))

    noblesse çok teşekkür ederim sanada mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  31. eşimle tanıştığımız ay kasım
    eşimle evlendiğimiz ay kasım
    ilk bebeğime hamile kaldığım ay kasım(8 haftalıkken düşük yapmıştım ben de )
    oğlumun doğduğu ay kasım

    demek bu şarkı ikimizin de şarkısı:)http://www.youtube.com/watch?v=1_7vaoiS8I0

    YanıtlaSil
  32. ülkü pardon?:))

    vayyy sevgi ne ortak yan var böyle.hemen ekledim şarkıyı sağol:)

    YanıtlaSil
  33. Ben 2012 nin sana da güzellikler getireceğine inanıyorum. Kasım ayıyla kafanda barışırsan ve onu affedersen, bundan sonra sana iyi davranacaktır emin ol canım benim..Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  34. SAĞLIKLI HUZURLU YILLAR DİLERİM.

    YanıtlaSil
  35. yeni yılda mutluluk,sağlık tüm istediklerini getirisin inş,sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Birgülüm mutlu yillar ku$um...
    Mert´i kocamn öpüyorum.

    YanıtlaSil
  37. Bigocum,

    Senin ve sevdiklerinin yeni yılını kutlarım,

    Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara. :)

    Bir kez daha kutlayım ki, duam gerçek olsun. :))

    YanıtlaSil
  38. güzelliklerle dolu yıllar dilerim canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. Sağlıklı, mutlu ve güzel bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  40. muttlu yıllar hayatım özledim seni mucuklar.:))

    YanıtlaSil
  41. Allah allah ilginç.
    Kasım sızda olmaz ki.

    Şaşırmış anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  42. canim benim olur bazen böyle düsük olaylari bende üc tane üstelik birisi 5 aylik karnimda ölmüsütü,cok üzülmüsütüm ama hersey ragmen hayat devam ediyor,cok istiyorsan ikinciyi saglikla dilemeye devam et,insallah 2012 bu konuda ugur getirir sana,yeni yilin kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  43. bu kadar şeyin kasım ayına özgü olması tuhaf tabi, insan sevinse mi üzülse mi bilemez... umarım kötü şeyler için son olur bu :) nice seneler.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  44. lezzetli somunlar ben hiç kasım ayı şöyle böyle diye düşünmemeiştim gecen eşimle konuşurken aaa buda kasımda olmuştu o da derekn çıktı hepsi.yani daha önceden hiç düşünmemiştim üzerinde yani onu affettim dermişişm.güzel temennin için çok teşekkür ederim sağolasın.

    halime sağolasın sanada mutlu yılla:)


    oyuzundan sonra sağol canım sanada iyi seneler:)

    ebrucum mutlu yıllar arkadaşım:)

    aslım sağol canım benim sanda güzel bir yıl dilerim:)

    hobimvaktim ne güzel gönlün var teeşkkür ederim benim için dileklerine sağol canım arkadaşım:)

    isoon teşekkür ederim sağolasın

    gönülçelen çok teşekkürler sana da mutlu yıllar arkadaşım:)

    çeşnici handan sağolasın mutlu yıllar:))

    maviiiimmmm) sanada mutlu ,iyi yıllar bende öperim canım benim:))

    çiğdem bence de olsun güzel şeyler olmuş hakkını yemiyeyim:))

    bir terazi kızı ooffff senin kide kötüymüş çok geçmiş olsun.
    çok teşekkür ederim sana da mutlu yıllar arkadaşım

    YanıtlaSil
  45. LEYLA'NIN KAHVE DÜKKANI;çok teşekkür ederim sağolasın .tesadüf mü bilemedim:)
    mutlu seneler

    YanıtlaSil
  46. ne diyeceğimi bilemedim sezo. İnşallah bütün olumsuzluklar geride kalır mutlu günlere:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)