Sayfalar

11 Kasım 2011 Cuma

UYKUM VAR

Evde bütün gün bu modda dolaşıyorum öğlen 3 olmasını iple çekiyorum çünkü oğlum öğle uykusuna yatacağı için yanına giriyorum ne zaman kalkarsak artık.
Yeme içme konusu düşünce aşamasında bile beni mahvediyor.Dolapta çürüyen sebzelere mi yanayım,oğluma doğru dürüst yemek yapamadığıma mı bilemedim.Ki ben sabah kalktığımda kahvaltıdan önce günün yemeğini planlar ,hayal eder ve yapılana kadar zor beklerdim.Sağ olsun gecen akşam kayınvalidem çağırdı sen yapma ben yapayım birlikte yiyelim diye.Allahım yemek mi beni yedi ben mi yemeği görmeliydiniz .Neyse vazgeçtim görmeyin:)
Az önce biraz iyi olduğum bir zaman dilimiydi ,ben ne yaptım hemen akşam için ve yarın için yemek yaptım ,fırsatları değerlendirmek lazım:)
Bu arada BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN
Biraz geç oldu ama fırsatım olmadı.Burdan bayramda gezdiğimi düşünenler yanılıyor ilk gün hariç 3 gün evde rutin geçen günlere ek habire yattık:)Sezo işte olduğu için bize evde oturup onu beklemek düştü benle mert de bari yatarak bekliyelim dedik ve habire uzattık bacaklarımızı ara uyuduk ,ara tv bakıp akşamın olmasını bekledik:)


Oğlum çok şükür uyumlu ve bana çok eziyeti yok allahtan ,gündüz nerdeyse hiçbirşey yapmadan akşamı ediyoruz bu beni üzüyor aslında ama geçici olduğunu düşünerek avunuyorum
Mert yaklaşık 3 -4 aydır 
-me abi!
meali;mert abi:)
diye diye kendini abi yaptı:)Şimdi diyorum oğlum evet sen abisin kardeşin olacak
-ııı ıııı 'deyip gülüyor


:(((((
Şimdi yaptığım yemeğin altını kapatmaya gittim malesef altı yanmış:((
Ya gidip yatmak varken ne diye yemek yapıyorum ki sanki.


Neyse bir ses vermek istedim.Hiç yazasım yok ve bilgisayarı açmak bile istemiyorum lütfen geçici olan bu dönemde beni mazur görün.







Ben uzanıyorum  kalkıyorum, oğlum uzanıyor:)

35 yorum:

  1. yaaaaa allah beni ne yapsın yaaaaa.yorumlar sildim malesef:((((((((((((((((((

    fikir projeleri,ebrum,deren,dilek,isoon

    çok çok özür diliyorum sizden yanlışla silindi yorumlar :((((((((((((


    çok teşekkür ederim yorumlarınız için .çok üzüldüm ya..:(

    YanıtlaSil
  2. Aaaa ben kaçırmışım yeni haberi.Ne hoş,hayırlı olsun,çok çabuk geçsin sıkıntıların,hemencecik geliversin güzel günler :)
    özlem

    YanıtlaSil
  3. :))alemsin uykulu gözlerle bakınca yanlış yere bastın silindi tabiki.uyku modunda olman çok doğal ve zaten yazmışsın geçici bir durum.önemli olan sağlık gerisini düşünme.oğlun çok tatlı.Allah her ikisinide sna bağışlasın seni de onlara.kendine iyi bak.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Haydi hayırlısı. Sağlıkla inşallah.

    YanıtlaSil
  5. alemsin valla...önemli değil ben bi daha bi daha yazarım:) öperim:)

    YanıtlaSil
  6. ben hala uyku modundayım geçse diye dört gözle bekliyorum. Hamileliğin en zor kısmı bu herhalde hele ki bir tane de çocuğun varsa ilgi bekleyen çok zor:(

    YanıtlaSil
  7. Boşver canım ya uyu gitsin paşanla ve miniğinle beraber :)

    YanıtlaSil
  8. Bu dönemde herşey mümkün Sezom.. insan tamamen normaldışı davranabiliyor, sen rahat ol.. ister yaz, ister yazma ama arada ses ver iyi olduğunubilelim.. öperim:)

    YanıtlaSil
  9. Önemli değil üzme sen kendini hiç:)
    Ben koca yazıyı sildim geçenlerde yorumlarıyla birlikte:)

    YanıtlaSil
  10. Canım çok normal bu hallerin sen de biliyorsun elbet çocukla daha zor oluyordur.Yakınlarda olsan koşar gelirdim yardıma vallaha.
    En azından kuzucuğun anlayışlı kıyamam ben ona:)

    YanıtlaSil
  11. Sağlıkla güzel günlere :)

    YanıtlaSil
  12. hadi sen hamilesin normal cnm da bana noluyor gözlerim hep uykulu ve miskinim birde midem agırıyor ölücem sankii...ama yatıncada insanın canı birşey istemiyor işler birikiyor çamaşırlar ütüler allahım ya bugün öyle zor geldiki bana herşey yatmak istiyorum ne münkün iki çoçuk tepemden inmiyorlar ki tadı çıkar tatlım benim bak sekiz ay kaldı demdi deme:D:D keşke yakın olsaydık keşek:((

    YanıtlaSil
  13. Oyy maşallah kuzuya ne güzel uyuyor , melek gibi aynı...
    Bugünler de geçecek Bigom ,yakında keyifli kısımları başlayınca sık sık uğrarsın buralara...
    iyi dinlenmeler canım ,öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  14. canım ben ilk 4 ay sürekli uyudum.okuldan geliyodum ymek bile istemiyordum cumba yatak:))aman sağlıklı olunda gerisi gelir...........

    YanıtlaSil
  15. özlem inşallah ne güzel dilekler:)

    alanay;valla neden yaptım hala anlamadım:(
    canım çok teşekkür ederim çok çok sağolasın güzel yorumun için.

    dilek sağolasın:)

    ay canım benim sen yaz ben sileyim dimi:)ben öperim ben ben:)

    ben kızımın delisiyim;allahtan evdeyim birde çalışsam daha zor olurdu eminim.şükür oğlum pek sıkıntı çektirmiyor:)ama yine de ilk bebek giibi ayaklarını uzuatıp boşveremiyorsun herşeyi.bunlarada şükür neler var hayatta:)

    fatmanın hobileri;yaaa ben diyorum bu resim yabancı değil isim nerden diye.yeni gelin:))
    hayırlı olsun yeni adın.
    bende aynen öye yapıyorum fatmacım:)

    delim;ayyy canım benim veririm vermezmiyim ses:)
    bende seni öpüyorum hala yanakların tükürüklümü:)))))

    YanıtlaSil
  16. ebrucum özür dileyerek başlıyorum yorumuma:)
    ayyy seni ki daha kötüymüş:(
    bu arada dün yorumunda sizin evde bir hareketlilikten mi bahsetmiştin tam kelimeleri hatırlamamkla birlikte böyle birşey kaldı aklımda.ne olaki sizin evde merak ettim:)

    aylinim canım benim bence biz anlaşan blogcular aynı yere taşınalım.birbirimizn halindende anlıyoruz nasılsa kimin ihtiyacı varsa el atarız olmaz mı ha olmaz mıı?

    ahu çok teşekkürler:)

    mavim canım mavim seninkide yorgunluktur be arkadaşım hem o kadar maharetli ol hem iki çocukla haşır neşir,hem sipariş yetiştir valla beniim uykum var demeye utanır oldum:)
    bende diyorum gelecek sene bu zamnlarda böyle bir yazı yazarı ama uyayamıyorum iki çocukla diye:))ayyy allah korusun umarım minik biraz uykucu olurda rahat ederim:)
    ahhh ahhh deme deşme yaramı.aslında sen yakınsın bana şöyle havalar açsın belkim süpriz yaparım sana:)


    ilknurum bnede 3 aylıktan sonra ki zamnlar dediğin gibi keyif zamnı onu bekliyorum az kaldı 1 ay sonra yemek bloğu kıvamında çıkarım karşınıza:)
    canım benim bende öperim.


    keyf_i sibel;yemek mi?bende istemiyorum:)doğru diyorsun nasılsa geeçici.sevgiler

    YanıtlaSil
  17. tatlım azıcık renklendirdim seni, mimin var bende :)

    YanıtlaSil
  18. uykucuuuuu =) ay ay ay maşallah, bornoza da bayıldım yani, sahibi de böyle yakışıklı olunca, maşallah =)

    YanıtlaSil
  19. önce $u uyuyan güzel cocugu isirmak istiyorum.Ma$allah yaa bu nasil güzellik böyle...
    Benim de uykum var hep var...
    uyurken bile uyumayi dü$ünüyorum..
    Normaldir.Gecer in$..

    YanıtlaSil
  20. yakınmıyımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sezooom bak duygularımla oynama :D:D kız cidimisin ölürüm sevinçten:D

    YanıtlaSil
  21. ay maşalahhh uyurken ne tatlı oluyorlar.....sende uyu bosver.....ıkıncı gelene kadar uyu...sonra zor uyursun canım benım:))))))))

    YanıtlaSil
  22. Şimdi..Sen Bigo'sun gördüğüm kadarıyla. Mert var ufaklık..Okulda olan Sezo eşinse eğer, ikinci bebek geliyor demektir. Yok Sezo Büyük çocuğunsa, üçüncüyü bekliyorsun dmektir bu..Allah kolaylık versin be tatlım..Sağlıkla kucağına al inşallah..Aşeriyorsun anladığım kadarıyla..Zor olsa gerek, ben hiç aşermedim çünkü..İyi haberlerini alalım hep inşallah..

    YanıtlaSil
  23. Sezobigo,

    Geçmiş olsuuun.
    Şimdi nasılsın.
    Giden yemek, gelen sağlık olsun.

    Neşeli anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  24. ilknurum uğradım bilesin:)beyaz beyaz bembeyaz:)

    mekilam senin bugünlerde bir tek mr bi yi görmesi gereken gözler ne arıyor buralarda:)yoksa zarasız diyemi?:)

    aslıcım sen de hamileliğe aş eriyorsun ya ondan uykun olabilir mi hani önceden ısınma turları felan:)

    mavimm ya ben face den yazayım senin nerde oturduğunu tahmin ettiğimi eğer öyleyse çok da uzak sayılmayız zira ben buluşma için karşıya geçmiş biriyim:))

    marifet elerimizde valla yatarken hep aklıma o gelip yattığı söylesem:))bu uyku neden depolanmıyor ki:)

    lezzetli somunlar
    ben=bigo
    eşim=sezo
    mert=oğlum
    minik=henüz karnımda:)
    yani ikinci üçüncü ikincinin zorluğuna göre ve yaşıma göre karar verilecek gibi:)
    çok teşekkür ederim güzel yorumun için çok teşekkürler


    oğlak kızları yaaa tabi tabi yap güveçte sarma sonra giden yemek olsun de .evet sağlık olsun ama yemekde olsun be arkadaşım şöyle bol bol yenildiği:))

    YanıtlaSil
  25. bigocan ne yazmıştım hatırlamıyorum ama muhtemelen 'buuu da geçer buuuu daaa geçerrrr alışmalısınnnn''' minvalinde bişeyler yazmışımdır, tecrübe konuşuyo malum :)

    YanıtlaSil
  26. Aaaa,Şok Şok ,hadi hayırlısı olsun,Allah sağlık sıhhatle kuçağına almak nasip etsin inş. 2012 de çok bebiş resimleri görcez inş,sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Sezocum hamileliğinin tadını çıkar. Ne güzel bak bebiş gelecek aileniz büyüyecek. Evdesiniz yat dinlen bu senin hakkın. ama ben büyük olarak yine söyleyeyim miniğide ihmal etme. Seninde iyi beslenmen lazım pratik yemekler yap paşaya ve kendine iyi bak. Allah kolaylıklar versin canım.

    YanıtlaSil
  28. ay ne olacak sildinse;bizde çene çok yeniden yazarıs:)))

    YanıtlaSil
  29. isoon galiba uyu demiştin ama gerisini hatırlayamadığımdan yazmadım özür dilerim tekrarda.
    geçiyor dimi arkadaşım seninkine az kaldı.

    otuzundan sonra evet şok olmanız için uğraştım ne yapayım dedim bari bebek olsun deyip hamile kaldım:)))
    inşallah:)

    nuran doğru söylüyorsun ama inan elimde değil.allahtn dünden beri daha iyiyim .en azından yapacağım yemeği düşünebiliyorum.çok teşekkür ederim yorumun için.

    deren sağol ve özür dilerim gerçekten.:)

    YanıtlaSil
  30. Sefanız olsun uykuyu ben de severim

    YanıtlaSil
  31. az kaldı canım dayan azıcık daha geçicek hepsi ...

    YanıtlaSil
  32. oyyy canım benim yaaa.Geçici bu dönem dediğin gibi.Umarım kısa sürede atlatır tadını çıkarırsın bu güzel zamanların.
    Öpüyorum seni ve yakışıklı kuzuyu...

    YanıtlaSil
  33. amanın yeni bebek mi geliyor? yahu bir girmedim foruma neler neler kaçırdım. canım bigom çok sevindim. sağlıkla kucağına alman dileklerimle.

    YanıtlaSil
  34. ahayyy çok cici yahu bu. öperim onu ben.

    Kahve Dükkanı...

    YanıtlaSil
  35. cok tatli bi oglunuz var masallahhh

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)