Sayfalar

21 Kasım 2011 Pazartesi

Nerden başlamalı bilmiyorum.Ama iyiyim çok şükür,bunu en çok da oğluma borçluyum.Hergün her saat allaha şükrediyorum kuzumun hayatımızda olduğu için.O olmasaydı bu  kadar kolay atlatırmıydım ,hiç sanımıyorum.(ki tecrübeyle sabit:(
Hastaneye gittiğimde sadece oğlum aklımdaydı ve sezo'ya "iyi ki var iyi ki var "deyip durdum.

Aslında doktor ilk "kalbi durduğunu"söylediğinde dağılmıştım ama yine de beni renkli ultrasona yönlendirip emin olmak istediğinde içimden "alllahım beni kaldıramayacağım yükle sınama "deyip dua ettim.İki doktor arasında koştururken hep hayırlısını istedim ve oğlumun varlığını düşünüp şükrettim.Sonuç ikinci doktorunda
-kalbinin durduğunu,8-9 haftaya kadar bebeklerin doğup doğmayacaklarını kendilerinin karar verdiğini ve belki gebelik devam etseydi soorunlu bir çocuk olabilceğini söyledi.

Sonucu kendi doktoruma götürdüğümde herşey kesinleşmişti:( 
Zaten yaptırırdığım kan tahlili sonuçlarıma göre (o gün vermiştim)guatr sonucunun yüksek çıkmış.Kendi doktorum  bu durumun düşüğe sebep olacağını söyledi.Guatrı kontrol altına almadan gebe kalmamıda tebmbih etti.
Sıra bebeğin alınmasıydı ki işte buradan sonrası benim için daha sıkıntılıydı çünkü daha önce bir düşüğüm (mertten önce)olmuş ve gece acile gitmiştim.İşn kötü tarafı o saatte hastanede "anestezi uzmanı"olmadığını ve çağıramayacaklarını yada çağırsalarda o saatte gelmeyeciği gibi birşeyler konuşup,  öyle ben acı çekerken ,uyanıkken bana müdahale ettiler:((hala düşünmek bile acı veriyor 32 yıllık hayatım boyunca yaşadığım en kötü andır benim için:( .Ben bir yandan çığlık atıp bir yandan yalvarıyordum .bu sırada dışarda sezo sesimi duyup hemşireler çıkıştığında gerizekalı hemşire ben öyle acı çekerken gelip bana bağırdı niye eşim onlara bağırmış diye.
Bir yerden sonra insan vücudu kendini ne kadar kassada ,zorlasada sonra bırakıyor ,benimki de aynen öyle oldu .teslim oldu o müdahaleye herşey gerçekleşirken sen öylece çaresizce kalakalmış bir vaziyette bırakıyorsun kendini...


İşte buraya yazdım bana dua edin diye .bu sefer işimi garantiye alıp doktoruma belki 5 kere ben birşey hissetmeyecğim diye sorduktan sonra  bile(anestezi alaarak )kürtaj omak benim için ikinci bir facia idi.Sanki aynı şeyleri tekrar yaşayacağım korkusu beni o gece buraya dua almak için yazdırdı.İyi ki de yazmışım o yorumlar nasıl güç kattı anlatamam.Aslımın yazısı ,yorumlar ,sevdenin ,mavinin mesajları nasıl moral oldu anlatamam.
Sabah hastaneye gittiğimde o tedirginliğimi kelimeler az kalır anlatmaya.Ama doktorumun dediği gb anesteziyle hiçbirşey duymamak ,kalktığında küçük adamının seni özlediğini bilmek bu olayı atlatmamda en büyük etkendi.

Allaha hamd olsun bir oğlum var allah olmayanlara nasip etsin inşallah.İyiyim ben bilesiniz.Çünkü insanların ne dertleri var benim başıma gelen bir çok kişinin başına geliyor.Güçlü olmak ,güçlü durmak istiyorum.Bana ihtiyacı bir oğlum var. 

66 yorum:

  1. Iyi olmana sevindim sezo'cum..

    YanıtlaSil
  2. şifalar dilerim hakkında hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  3. Biraz da olsa toparlandığını görmek güzel, teselli sözcükleri kuramıyorum Ben şu an Sana ne desem boş gelecek sanki, Sen zaten söylenecek her şeyi söylemişsin ve evet en çok küçük oğlunun Sana ve iyi olmana ihtiyacı var tabi eşin ve aileninde. Sen iyi ve mutlu olacaksın ki onlarda olsun.
    Tekrar aynı acıları yaşamamanı dilerim ve büyük geçmiş olsun, geçip gitmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. bir önceki yazını görmemiştim, o yüzden yeni öğreniyorum...
    çok çok geçmiş olsun...
    iyi olmana sevindim...
    ailenle ve tüm sevdiklerinle sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaşam dilerim...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. güzelim benimmmm ...seni sebepsizce çok seviyorum ..bugün hep aklımdaydın biliyomusun? çok şükür iyi haberlerini aldık ...gene olur allahın izniyle üzülmek kendini salmak yok tamam mı sen güçlü bi kadınsın mert için eşin için güçlü olup normal hayatına dönmek zorundasın..cnm bnmm hep iyi ol iyi olalım çoçuklarımız için ...seni çok öpüyorum cnm arkadaşım sayfada ismim geçince çok duygulandım kızım bana böle şeyler yapma:D:D yüregime inecekti:D:D hadi bakalım tebessüm et birazcık:))) çok öptt

    YanıtlaSil
  6. Büyük geçmiş olsun,kolay değil yaşanılanlar,Allah evladını bağışlasın.

    YanıtlaSil
  7. Canım çok geçmiş olsun,sanırım seni en iyi anlayabileceklerden biri de benim :( Şükret ki bir oğlun var.Onun için güçlü ol canım...

    YanıtlaSil
  8. ayyy canım benım yaa nasıl üzüldüm nasıl anlatamam gözleerım doldu okurken .en nefret ettıgım şeydır jınekologa muayene olmak,çok korkarım. ne kadar acı çektırmmışler sana ,nasıl zor olmuştur. küçük bey sana nasıl da destek oluyor bak,varlıkları yeter Allahım onları bize bağışlasın,çok geçmişler olsun canım ,kıyamam.

    YanıtlaSil
  9. Üzülem diyemeceğim anne için dayanılmaz bir acı ama Rabbim sabırlar versim unutma cennette seni bekleyen bir miniğin var ve onun adını koymayı ihmal etme,Rabbim sağlıklıca yeniden versin kaybetmek bütün annelerin korulu rüyasıdır rabbim hiç bir anneye evlat acısı yaşatmasın...

    YanıtlaSil
  10. Canım, geçmiş olsun.Allahım yakışıklı oğluşuna ömürler versin.Daha çok gençsin .İşte sana 'bu da geçer' dedirtecek bir hayat tecrübesi.
    Çok öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun, olanlara üzülmemek elde değil, inşallah biran önce toparlan canım benim.

    YanıtlaSil
  12. canım çok geçmiş olsun.Allah sabır versin.Senin yaşadığın olayı bende kızımdan önce yaşamıştım.Ve benim bebeğim 5 aylıktı ama yaşamak istemedi demekki,bir gece hastanede kaldım.Doktorum sigortanın doktoruydu beni oraya yatırdı ve ben yapacağım kürtajı dedi.Bebek büyük olduğu için önce sunu sancı verdiler saatler sonra kürtaja üstelik doktorum olmadan aldılar.Gece doktoru çağıramazlarmış,gelmezmiş anestezi sigortada olmazmış o kadar insana anestezimi yetişirmiş falan filan,Bağıra çağıra beni kürtaj ettiler.Bebek büyük olduğu içinde zor oldu.Daha sonra doktorumu hallettik tabii şikayet falan ama boş şeyler.Hiçbişi yapmadılar tabi uyarı verdiler doktora o kadar
    seni çok iyi anlıyorum.Allah bir daha yaşatmasın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun canımcım. Evet kesinlikle sana ihtiyacı olan bir oğlun var. Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  14. Her şerde vardır bir hayır yavrum çok üzüldük ama elden en gelir rabbim ol demezse olmuyor dua et sen sağlıklısın ve oğlumuz var şükür rabbim bağışlasın çok öpüyorum iyisin daha iyi olacaksın şu tedaviyede başla bir an önce öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun. zor saatler geçirmişsin. şimdi iyi olmana sevindim...

    YanıtlaSil
  16. Canım nasıl üzüldüm anlatamam...Benim de ilk hamileliğim kürtajla sonuçlanmak zorunda kalmıştı. 8 haftalıkken farkedilmişti, kalbi durmuş içeride...ağlamaktan gözlerim çıkmıştı...gerçek bir travma...Ama harika yavrularımız oldu, Allah onların acısını göstermesin...Hiçkimseye Allah evlat acısı yaşatmasın...dualarım seninle...öpüyorum kocman

    YanıtlaSil
  17. Başına ne gelirse gelsin karamsarlığa kapılma.
    Bütün kapılar kapansa bile,
    Sonu...nda "O" kimsenin bilmediği patikalar açar.
    Sen şu an göremesen de,
    Dar geçitler ardında nice cennet bahçeleri var...

    * Şems-i Tebrizi

    YanıtlaSil
  18. cnm çok şükür ki o tatlı oğluşun yanında iyiki var iyi olduğuna gerçekten çok sevindim duyduğumdan beri aklımdan hiç çıkmadın seni kocaman kucaklıyorum ailenle sağlık ve mutluluk diliyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Geçmiş olsun canım, hem de büyük geçmiş olsun. Seni oğluşuna ve eşine ve de ailene onları da sana bağışlasın. Allah bir daha da böylesi sıkıntılar yaşatmasın ve unuttursun sana çektiğin sıkıntıları. Lakin ne olur ne yap ne et özel sigortaya yönlen. Aile sigortaları var belki senede 2000 ytl gibi bir rakkam çıkacak ek olarak cebinizden ama inan şu hastanede yaşadığını anlattığın sıkıntıları yaşamayacaksın en azından doğru bir özel hastaneye gittiğinde.Bizde sağlık hizmetleri malesef ki böyle. Devlet ve sigorta hastaneleri denmiyor mu benim aklım çıkıyor uzun süredir yaşadıklarım ve yaşatılanlar yüzünden:(

    YanıtlaSil
  20. Canım benim, çok zor yaşadıkların Allah sabır versin , Allah oğluna sağlık uzun ömür versin sizinle birlikte.

    YanıtlaSil
  21. İyi olduğuna sevindim. Tekrar geçmiş olsun. Oğluşunu benim için çok öp.

    YanıtlaSil
  22. Çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Allah kısa zamanda atlatmayı nasip etsin. Oğlunu da Allah bağışlasın canım.Hayırlısı böyleymiş. Üzme kendini.

    YanıtlaSil
  23. canım benim çok geçmiş olsun :( yeni okudum yazdıklarını allah gelmiş geçmiş etsin inşallah yaşatmasın sana bir daha böyle şeyler.... dediğin gibi mertin var iyi ki o sana ilaç gibi gelir şimdi kendine dikkat et canım acil şifalar...

    YanıtlaSil
  24. ayyyyyy birgül aslının sayfasında yazı görünce attım kendimi buraya aklıma neler geldi anlatamam bunada şükür.her şeyde bir hayır vardır bunu düşün ve eminim tekrar anne olacaksın hemen iyileş ve gel

    YanıtlaSil
  25. Canım, zor bir süreçten geçtin. Yaşadıkların kolay atlatılacak şeyler değil. Allah size ve oğlunuza sağlıklı uzun ömür versin.

    Guatr tedavisinden sonra isterseniz düzenli doktor kontrolü ile yine bebek sahibi olabilirsiniz.

    Tekrar geçmiş olsun. Allah bir daha böylesi üzücü şeyler yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  26. Allah daha iyi yapsın inşallah.Hem maddi hem manevi acılarına şifa versin.evet çok şükürki bir mleleğin yanında,seni bekleyen diğer meleklerin de bir anlamda yanında sayılır.
    hakkına girmişler o kadar,kimsenin hakkı kimsede kalmayacak nasılsa,bir şekilde ödeşeceksiniz,burda ya da değil...
    bir daha böyle acılar yaşamamanı diliyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. tekrar geçmiş olsun.Söylenecek tüm sözleri sen kendine söylemişsin zaten.Allah tekrarını yaşatmasın ve seni evladına bağşlasın inş.

    YanıtlaSil
  28. şeymam sağol.


    susamçöreotu sağolasın.

    sedo kız bitti gitti diyorum ve önüme bakıyorum sedo şükür iyiyim şükür oğlum var diyorum .sağolasın.

    okuyan sağolun teşekkür ederim.

    maviimm emin ol duygular karşılıklı.iyiyim şükür sanki hiç yaşamamışım gibi ilginç biliyorum ama öyle geliyor herşey kaldığı yerden devam ediyor sanki.bnede seni öpüyorum.

    erguvan vakti sağolun teşekkür ederim

    aktuelmoda evet hatırlıyorum malrsef:(
    şükrediyorum umarım bir daha yaşamayız.

    zeymuran benimde en korktuğumdur ama birçok kez gitmişliğim vardır kendimi kasarak:((
    çok sağolasın çok teşekkür ederim.

    gülgün evet bende öyle biliyorum .ama adını koymayı bilmiyordum.amin amin.

    YanıtlaSil
  29. emel çok sağolasın bende çok teşekkür ederim yorumun nasıl iyi gelmişti bir bilsen.

    noblesse sağolun iyiim şükür .teşekkür ederim.

    neslihan allah bildiği gibi yapsın bunları bunlar nasıl insan bilmiyıorum bunlarda kadın değil mi canları acımıyor mu bilmiyorum.senin kide zoruş be neslihan çok üzüldüm inan ki.kimseye kimseye yaşatmasın amin.

    dilek çok teşekkür ederim sağol.

    ülkü dua ettim dua ettiniz nasıl iyi geldi bilsen.çok sağol ülkücüm çok sağol bende seni öpüyorum

    ada ve deniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  30. neşelihaller evet ilk olunca travma daha büyük oluyor ikincide oğlum olduğu için daha çabuk attlattım ve ben bile buna şaşırdım.şükür ki var.çok sağolasın

    ülkü ne güzel söz insan umutlanıyor be gülüm.

    fikir projeleri teşekkür ederim düşünmen bile beni mutlu etti.çok teşekkür ederim


    fiamma benim gittiğim birde özel hastane sorma daha fena yani paranla rezil olmak böyle birşeydi.neyse geçti düşünmek bile cı veriyor.

    fadişim çok sağolasın canım.

    nuran iyiyim şükür.öperim.iki gündür çocuğu deli ettim öpmekten zaten iyi var .

    bahar sağolasın yorumun için.şükür ki var .hayırlısı bende öyle diyorum

    fatma çok teşekkür ederim sağolasın

    YanıtlaSil
  31. serpil sağolasın .iyiyim şükür.teşekkür ederim.

    hobim vaktim şimdi zaten doktor ayarladık önümüzdeki hafta gideceğim .hayırlısı ondan sonrası olursa olur .sağolasın.

    kpsszede doğru idyorsun kimsenin hakkı kimsede kalmıyor.çok teşekkür edim sağolasın.

    sevilay teşekkür ederim ve amin duana.sağolasın

    YanıtlaSil
  32. canım beniimmmmm...iyi olduğunu bilmek çok güzel..ve evet iyiki oğlun var..ya olmasaydı...Çok çok çok şükür ki hayatınızda...bir daha denersiniz ilerde..öperim sevgiyle..

    dipcik not: telefonuna ulaşmaya çalıştım ancakk hiç bir yerden bulamadım..mail atarsan, yada face'ten mesaj atarsan sevinirim:) sevgiyle

    YanıtlaSil
  33. Herkesin derdi kendine büyük ki buna hak veririm. Allah sabır versin, zamanla yüreğiniz küllenecektir umarım. İyi enerjimi gönderiyorum size.

    YanıtlaSil
  34. canım benim, çok geçmiş olsun, dağıldım okurken, bir an önce toparlanırsın inşallah...

    YanıtlaSil
  35. Canım benim, sen iyisin ya şimdi, rahatladım ....

    YanıtlaSil
  36. Birgulya ben cok uzuldum. Ve kendimi cok suclu hissediyorum bu kadar gec haberim oldu. Biliyor musun, bloglardan tanistigimiz amerikada yasayan surekli benim bloguma yorum yazan yuzunu hic gormedigim cok tatli bir bayan arakdasim var, o bana gmailden mesaj atmis. Ve seni soylemis. Arkadasinin destege ihtiyaci olabilir diyor. Ben cookkk kotu hissettim kendimi. Bu arada cok zor bir durum oldugunu biliyorum ama dedigin gibi cogu insanin basina gelebilecek bir durum, allah hayatta olanlara uzun omur versin diyorum. Kendini cabucak toparlaman dilegimle...

    YanıtlaSil
  37. dilekcim sağolasın canım .
    tamam mail atarım telefonumu.
    sevgiler

    aylin ahnım çok teşekkür ederim ilk günden beri yorumlarınızla destek olduğunuz için çok teşekkür ederim.

    isoon iyiyim şükür sen kendine dikkat et lütfen.çok sağolasın yorumun için.


    banu abla iyi omak zorhundayım ve şükür ki allah o gücü veriyor hasılı iyiyim şükür sağolasın.

    gülcüm rüyamda seni gördüm yanıma gelmiştin haberi duyup ilginç.
    önemli değil canım sen bloğa girip görseydin zaten hemen yorumla destek olurdun üzme kendini.

    YanıtlaSil
  38. iyi olduğuna sevindim ama dinlen bol bol.sadece vudut olarak değil psikolojik olarakta toparlanman lazım.seni en çok ne mutlu ediyosa onu yap.

    YanıtlaSil
  39. geçmiş olsun tekrar,çok kötü bir tecrübe imiş ilki.ben çok rahat geçirmiştim genel anestezi alarak..neyse önemli olan bugün...

    YanıtlaSil
  40. oy canim ya neler yasamissin sen :( iyi lmana sevindim canim. Bebeginde cennet kusu olmus seni bekleyecek insaallah. Rabbim yardimcn olsun canim

    YanıtlaSil
  41. Allah yardımcın olsun. Allah oğluna sağlık ve hayırlı ömürler nasip etsin...

    YanıtlaSil
  42. Sezom, canım benim çok çok geçmiş olsun, iyi olmana çok sevindim...

    YanıtlaSil
  43. Canım biraz geç okudum bu yazını ama okurken gözyaşlarımı tutamadım:( Rabbim sana sağlıklı,sıhhatli gönlünden geçen kadar evlat versin. Dediğin gibi dünyada çok ağır sınavlar var ve buna da şükür..

    YanıtlaSil
  44. Biraz geç gördüm canım dualarım seninle...Ateş düştüğü yeri yakıyor ama seninde dediğin gibi pamuk kalpli minik için sağlam durmalısın...Güzel yazılarını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  45. aynı acıları yani anestezi olmadan kürtajı ben de yaşadım..en iyi ben anlarım seni..fiziki olarak beni zorlayan en büyük acıydı ...ağrı eşiğim yüksek olmasına rağmen dayanmak çok zordu..ama çok şükür bir araz bırakmadan geçmiş o anlar..daha bir sürü zamanın olacak inşallah hamileliği ve anneliği tekrar doya doya ve sağlıkla geçirebileceğin...çok geçmişler olsun,allah evlatlarla sınamasın bizleri...

    YanıtlaSil
  46. Hiç tanımıyorum sizi ilk defa blogunuza girdim tesadüfen ama size allah sabırlar versin çok güçlü bir insansınız herşeyin üstesinden geliriniz Allahın izni ile .Çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  47. Yazımın altındaki güzel yorumunuzdan bloğunuzu buldum..
    ne kadar yüreği temiz açık bir insanmışsınız...böyle bir tecrübe
    size neler katmıştır kimbilir...

    YanıtlaSil
  48. Bigocum; hayırlısı neyse o olur derler. Demek ki böylesi hayırlıymış. Öteki bebişin ufak nasılsa henüz, acele etme. Doğru zaman geldiğinde bünyen hazır olacak ve tekrar alacaktır o bebeği. Geçmiş olsun, hayırlısı olsun canım..Mert'e sarıl, Sezo'ya sarıl, olsun-bitsin.)

    YanıtlaSil
  49. Gecmis olsun, rabbim tekrarlarini gostermesin, hersey gonlunuzce olsun ve herseye ragmen gulumsemeyi unutmayin cunku bir oglunuz var, hep mutlu olun sevgiler..

    YanıtlaSil
  50. Merhaba,önce bloğuma hoşgeldiniz birkaç kez facede görmüştüm sizi,hoş bir ortamda tanışmamış olsakta büyük geçmişler olsun size,allah oğullarınızı bağışlasın iyiki varlar ,yazını okuduğumda çok üzüldüm,çünkü yıllar önce ikinci bebeğimde benzerini yaşadım ve ölümden döndüm.Bir daha ikinci bebeğe cesaret edemedim ,Sizi çok iyi anlıyorum .Yine bebeğiniz olur,tekrar geçmiş olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. serpil aynen dediğin gibi kendimi oğlumu mutlu edecekler şeyler yapıyorum .paylaşırım yakında.


    deren ikincisi benimde iyi geçti birşey hissetmedim ama ilkinin etkisi gececek gibi gözükmüyor.şükür bugünüme diyorum.teşekkür ederim yorumun için



    fransalı gelin geçti gitti şükür.evet beni bekleyen cennet kuşalrım var.sağolasın arkadaşım

    ahu güzel duan için amin diyorum ve çok teşekkür ediyorum yorumun için.


    yerdenuzak iyiyim sağol canım benim.


    sevdecim sağolasın .herşey insanlar için ve insanlar daha kötülerini yaşıyor bunları düşünüyorum ve iyiyim şükürler olsun diyorum.sağolsın.


    pasta köşesi teşekkür ederim yorumun için.inşallah birşeyler aylaşırım .sağolasın.

    light anne ve kaymaklı kızanları ne güzel demişsin allah evlatlarımızla sınamasın bizleri inşallah.sanada çok geçmiş olsun.kadın olmak zor gerçekten çoğumuz yaşıyoruz malesef .allah kimseye yaşatmasın inşalllah.



    senem çok teşekkür ederim.güçlü olmaya çalışıyorum ve öyle olmak zorundayım oğlum için.yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  52. lezzetli somunlar çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için.bende onlara sarıldım ve iyiyim şükürler olsun ki.
    sevgiler

    kelebek misali hoşgeldiniz.güzel yorumunz için teşekkür ederim.allah eksikliğini göstermesin ondan kuvvet alıyorum.teşekkür ederim
    sevgiler



    nurayca tasarımlar kötü deneyimler bunlar ve size etkisi kötü olmuş.şükür iyiyim ben ve inşallah ikinciye cesaret edeceğim kendimi toplayınca.görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  53. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum..

    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  54. Ne diyeceğimi bilemedim. Kendi çukurumda debelenirken göremeyişime kızıyorum. Güzel arkadaşım allah acil şifalar versin. Çok ama çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  55. nete çoktandır girmiyordum çok üzüldüm çok geçmiş olsun ne olur iyi ol ve kendine iyi davran hayat iyi süprizler de yapıyor kötülerde hep iyi süprizler çıksın bundan böyle karşına...

    YanıtlaSil
  56. Canıııııııııııııım, yeni okuyabiliyorum yazdıklarını , biliyorum bu durumda ne denirse densin boş, ama her işte mutlaka bir hayır vardır, sağlıklı ve iyi olmana çok çok çok sevindim, Allah sana ve ailene birlikte nice uzun yıllar versin. üzülme sen, hep gül canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  57. Bende yeni okuyorum yazını. gerçekten çok geçmiş olsun. Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın. Çook geçmiş olsun diyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  58. Birgül,

    Ben yeni okudum. Şanslılardanım yani, herşey bittikten ve senin iyi olduğunu anlatan bir yazıya yorum yapıyorum.

    Her işte bir hayır vardır. Çok ama çok geçmiş olsun.

    Üzgün anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  59. deniz teşekkür ederim.

    ebrum hiç önemli değil inan.görsen bilirim ki ortak olurdun derdime.şükür iyiyim canım benim.

    mor menekşe her işte hayır vardır deyip devam ediyorum yoluma.teşekkür ederim yorumun için.

    mekilam iyiyim şükürler olsun.çok teşekkür ederim mekilam.

    tombul tarifler çok sağol.geçti gitti şükürler olsun.

    çiğdemcim hayır vardır inanıyorum ve yoluma devam ediyorum.sağolasın.

    YanıtlaSil
  60. çok geçmiş olsun canım:(
    inan şimdi gördüm tüm bu olan biteni...
    muhallebin için geldim ki,birde bu üzücü haber ilişti gözüme..
    kıyamam yaa...
    üzme tatlı canın gülüm...
    rabbimizden gelen herşeye boynumuz kıldan ince...
    çok zor bir durum...
    tez zamanda toparlanman dileğimle canısı...
    sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
  61. Sezo canım bugünlerde çok dolaşamadım bloglarda.
    Bir tanem çok geçmiş olsun.
    Yaşadığın acı tecrübeyi bende yaşamıştım.
    Seni anlayabiliyorum.
    Ama iyi ki evlatlarımız sağlıkla yanımızda.
    Canım geç farkettiğim için çok üzüldüm.
    Acını hatırlatmak istemezdim ama sen tüm duygularını ne güzel yazmışsın.
    Bir küçüğün var seni bekleyen.
    Guatr mutlaka takibini yaptır.
    Bende de var. İhmal edilmemeli...

    Aynı acıları tekrar yaşamadığın,
    tüm hayallerinin gerçekleşeceği güzel günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  62. Birgül üm çok geçmiş olsun. çok üzüldüm ama vardır herşeyde bir hayır. Rabbim paşemoyo uzun sağlıklı bir ömür versin. elbette kardeşi olacak zamanı gelince. Sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  63. Canım benim... giremiyorum, okuyamıyorum, sonrada kızıyorum kendime çok geçmiş olsun herşeyin hayırlısı iyiki oğlun var sarıl ona unut herşeyi. Tekrar geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  64. Sukurler olsun ki sen hayattasin canim ve sana ihtiyaci olan kuzuna bakabiliyosun. Allah'im hakkinda en güzelinin en hayirlisini nasip etsin... söylemesi kolay ama her zaman için beterin beteri var derler ve dogru diyorlar..
    C.Allah yar ve yardimcin olsun, seni imtihaninda basarili kilsin.
    geçmis olsun insaAllah...

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)