Sayfalar

4 Kasım 2011 Cuma

MİNİKLE HİKAYEM

Oğlumu istediğim kadar istedim miniğimi,bekledim hatta bekleyemedim ve bekleyemediğimin hikayesidir şimdi yazacaklarım.

İlk olarak çok yeme olarak gösterdi belirtiler .GÜnde 5-6 kez dolu dolu iştahla yemem aslında işaretti bana yada ben öyle olmasını istediğim için öyle hissediyordum ve hissettirmek adına habire
-ayy yine çok yedim ,bu kaçıncı yemeğim biliyormusun sezo deyip laf çarptırdım .Ama nafile bizim sezo da tık yok
-açıkmışsındır deyip üstünden geçiyor:)
bende sana sorarım der içten içe bileniyordum .Yahu insan sorar ne oldu ki diye ,yok yorumlamak bile zor :) ona.

Neyse günler geçiyor bende delil olacak gebelik tahlilini yapmak için sabırsızlanıyordum.Gün geçikmesi gerçekleşti ama sadece4 gün .biliyordum ki 10 gün geçince evde yapılan test daha  doğru çıkacaktı.

Bu arada dayanamayıp sezo ya ben hamileyim dedim.Çok sevindi hemen hayallere dalındı felan.Tabi ben boş dururmuyum hemen lafımmı söyledim
-ben boşuna çok yemiyorum herhalde bir sebebi var diye:)
4 gün geçti geçikmenin üzerinden bende dayanamayıp bir test alıp hemen testi yaptım ve sonuç;
NEGATİF!!!!
Aaaa inaanmıyorum birde sezo ya çıkışmışım .hayallere dalmışız sevinmişiz birde gebe moduna girmişim ama sonuç NEGATİF.
Sezo evde gittim  yanına sırıta sırıta anlattım hamile değilmişim dedim biraz konuştuk kapattık konuyu.
Ama içimde ki his vazgeçmemi istemiyor eee biraz biraz dilimde tat değşikliği felan ama yinede de kaptırmak istemiyorum kendimi.Kardeşimde başımın etini yemişti yapma testi bekle diye ama dinlememiştim.Aradan 10 gün geçti kardeşim yap testi işte dedi ,aldım ama yapamadım işte.
Sezo nun izinli olduğu gün rüyamda ;sabah 5 gibi kalkmışım test yapmaya gidiyorum ve sonuç pozitif .Gözümü bir açtım sabah saat 7 ,hemen fırladım yyataktan gttim testi yapmaya ama gözümü acamıyorum.Yaptım testi ama okumadım prospektüsü yani ne kadar bekleneceğine hiç bakmadım.Testte ikinci cizgi kıpkırmızı ilk çizgi gözükmüyor biraz bekleyim dedim baktım sanki sönük ama gözükmüyor işte deyip yatağa geri döndüm ve biraz zorda olsa uyudum.Sabah kalktığımda kahvaltı yaptık masayı topladım çöpün kapağını açtım bir baktım iki kıpkırmızı çizgi gözüme gözüme bakıyor.Allahım elimi nasıl daldırdığımı hiç bilmiyorum bir baktım ben beklemden gitmişim ve o kızarmayı sürdürmüş:) aldım kağıdını okudum 20 dakila bekleyin yazıyormuş:)

Sezo nun yanına gidip ben hamileyim dedim
-o da "yine mi ?dedi:))
-ne yani ben her ay hamile mi kalıyorum  ki böyle diyorsun :)
-yok şaşırdım yani değildin ya..........................................
.......................


Sonra da yine beklemden doktora gidince ,haliyle kalp atışını göremedim ve bir hafta daha o minik kalbi görmek için bekledim.Çok şükür iyiyiz ve 20 gün içinde kontrole gideceğiz .İşte bizim "minik"le hikayemiz böyle başladı.

burada da paşayla hikayem var  yazmaya yeni başladığım zamanlarda yazmıştım.

iyi hafta sonları 

37 yorum:

  1. Hoş ve keyifli başlamış hikayesi miniğin, inşaallah o tatta devam eder :)

    YanıtlaSil
  2. bayiliyorum böyle hikayelere...
    in$allah hep böyle güzel anilar biriktitisiniz miniginle...Öpüyorum seni CANIM

    YanıtlaSil
  3. anılarr.......hiç bir şey yerini dolduramaz ..zamanı gelince onlar da anlatacagız seezom seni seviyorum uyku gzölerimden akıyor gidiyorum mucuk:D:Dyayınlama bunuuuuuuuuuuuuuuu :D:D

    YanıtlaSil
  4. Ay ben kacirmisim alttaki postu, tebrik ederim hayirli olsun, saglikla dunyaya gelsin insallah, Allah gonlune gore versin :)

    YanıtlaSil
  5. çok çok çok sevindim sabahın müjdecisi olmuş size allah tamamına erdirsin sağlıkla ve mutlulukla:)

    YanıtlaSil
  6. guel baslamis bir hikaye.allah saglikla saglikli dunyaya getirmeyi nasip etsin
    tahasmama

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir hikaye canım, Allah sağlıkla mutlulukla kucağına almayı nasip etsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  8. Ahhh o belirsizlikler mahveder insanı, belirsizlik durumlaru uzun sürdüğünde karnıma ağrılar girer... Bekmeke ve beklemek sonunda güzel haver gelmiş ama... Sağlıca kucağına lmak nasip olsun inşallah....

    YanıtlaSil
  9. he hee!!! çok iyiymiş. ne sabırsızsın kızıım sen de!

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir hatıra olmuş sana:)
    Yine mi ha çok güldüm:)))

    YanıtlaSil
  11. eşinin "yine mi" lafına çok güldüm:))

    YanıtlaSil
  12. Minik sağlıkla gelsin inşaallah :) ne güzel bir hikaye sonuda çokkk güzel gelsin :) kız ben bu ara yemeği ye ye doymuyorum ne olcek şimdi :))

    YanıtlaSil
  13. biriken/biriktirilen anılar hep böyle tatlı, güzel ve gülümseten olur inşaAllah
    sağlıkla...

    hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
  14. delim inşallah inşallah.
    yine:))

    aslım bende seni öpüyorum .darsı başına güzel arkadaşım benim.

    maviim niye yayınlamayım öptün diye mi:)) bende seni öpeyimde fitleşelim:)canım benim ya.

    new york'tan çok sağol şeymacım amin inşallah canım.

    mor menekşe;evet ne güzel demişsin sabajım mjdecisi diye aklımda tutayım kullanırım doğacak miniğime sağolasın:)

    tahamama :hoşgeldin sana nerden ulaşacağım şimdi yani bloğuna .neyse bir bakınayım bakayım.çok teşekkür ederim güzel duan ve yorumun için.

    fadişim hep güzel hikayeler anlatırz inşallah sen denizini bende olup biteni.amin amin.

    gülgün;sorma hele benim gibi çok aceleci biriysen mahvoluyor beklenen güne kadar insan.bekledik şükür sonuca değdi.amin inşallah sağolasın.

    şulecim sorma ya ne olacak bu halim bilmiyorum .çok sabırsızım çok:)

    aylinim ;çok güzeldi biraz sancılı sonu güzel biten:)

    ada ve deniz;:))) o da hala gülüyor:)

    ülkü;aaaaa kaç aylık:))))

    aynur(küçük hala);çok teşekkür ederim.inşallah inşallah:)

    YanıtlaSil
  15. Canim cok sevindiom,hikayeside güzelmis:) Hayirlisi ile kucagina almak nasip etsin insallah Allah,saglikla...

    bayramin kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  16. cnm benim ne güzel anlatmışsın duygularını senin yazılarını sıkılmadan sonuna kadar okuyorum sağlıkla kucağına aldığın günleri görürüz inşallah yinemi hamilesin lafına epey güldüm allah mutluluğunuzu bozmasın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. ah ne güzel hikaye ve başlangıç.tebrik ediyorum tekrar tekrar.bebeğinize ve siz sağlıklı doğumlar ve hayat diliyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. bir terazi kızı çok teşekkürler amin inşallah.

    seninde canım seninde kutlu olsun:)

    fikir projeleri;çok teşekkürler sözlerin için.inşallah duam bugünlerde hep aynı:)
    :)))


    alanay çok sağol .teşekkür ederim amin amin:)

    YanıtlaSil
  19. Ya çok duygulndım birden kendim yaşadım sanki anlattıklrını. Neyse çok şükür bir miniş varmış allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel bir haber buuuu :) Kutluyorum seni :)

    YanıtlaSil
  21. :))Komik başlamış hikayae...Her şey yolunda gitsin inşallah.
    Mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
  22. Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  23. ne kadar güzel bir haber.hikaye de beimkisine çok benziyor:)allah sağlıkla tamamına erdirsin inş.

    YanıtlaSil
  24. Sezom, kınalı kuzuuum iyi bayramlar hepinize:)

    YanıtlaSil
  25. delim ilk yorumda senden son yorumda:)
    çok sevindim bayram günü aklınana geldiğim için çok öperim seni ve gezmeye gidenleri
    iyi bayrramlar sanada:)

    YanıtlaSil
  26. Çok eğlenceli ve şaşırtmacalı başlamış.Bakar mısın cinsiyette de sana şaka yapsın.Erkek derlermiş sonraki ay ise kız.Şakalar devam edecek gibi duruyor ...
    :Hayırlısı olsun Bigom ...
    Bu arada bayramın kutlu olsun, sağlıklı ve huzurlu bayram günleri geçirirsin inşallah..Çokk öpüyorum...

    YanıtlaSil
  27. Tebrikler çok sevindim. Bayramın kutlu olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Bigooooooo cooooookkkk sevindim amaa... Ama derste okurken yine mi olayina bir guldum, yanimdaki kiz bana noldu dedi :))
    Cinsiyetii neee yaa hemen doktora git merak ediyorum... Hadi anket olustur kiz, erkek diyenler...

    YanıtlaSil
  29. inşallah doğum hikayeni de okuruz aynı heyecanla. sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  30. Artık senin yazılarını heyecanla ve sabırsızlıkla okuyorum inşallah 9 ay boyunca hep böyle güzel hikayeler paylaşırsın sevgilerimle

    YanıtlaSil
  31. Hayırlı uğurlu olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin canım, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  32. :))) Bende pek hevesliydim ikinciye. Bütün hemilelik belirtilerini 10 gün önceden yaşamaya başladım zaten:) Eşim benden daha çok inanıyordu hamile olduğuma ve günümü bile bekleyemeden ucuz testlerle test yapıp 3 gün önce öğrendim tabi günümde de tasdikledim derken bu günlere geldik. Ne güzel isteyen herkes yaşasın bu duyguları inşallah.

    YanıtlaSil
  33. gelinciğim nerelerdesin, yaz yahu....merak ediyorum iyimisiniz? sevgiyle...

    YanıtlaSil
  34. sağlıklı geçen bir hamileleik olur ve umarım sen de bu dönemden keyif alarak geçersin....inşallah...

    YanıtlaSil
  35. Ne güzel bir hikaye bu:) Sağlıkla kavuş miniğine inşallah:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)