Sayfalar

18 Kasım 2011 Cuma

KORKULAN MIDIR BAŞA GELEN

Korkulan mıdır başa gelen acep
ben küçülüğümden beri korktuğum şeyin ikinci kez başıma gelmesi tesadüf müdür bilinmez.Ama bildiğim korkuyorum halbuki ikinci kez KÜRTAJ olacağım:(
Evet malesef bugün gittiğim doktor kontrolümde "miniğin" kalbi durmuş ve alınması gerektiğine karar verildi.Yarın doktora gideceğim kürtaj için ve yarından sonra bir süre mola vermek istiyorum hem fiziken hem ruhen toplammak adına.Benim için dua edinde yarın bir geçsin.

Allahtan oğlum var çok şükür allaha.

56 yorum:

  1. Ahh Birgülüm yaa ahh...
    ne diyecegimi bilmiyorum...
    Dualarim seninle canim.
    cok gecmi$ olsun.
    Allah emanet ol :(

    YanıtlaSil
  2. Bebek için üzüldüm ama elden ne gelir.Dularım seninle, kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
  3. Ahh inanmıyorum canım çook üzüldüm :( Rabbim oğluna hayırlı uzun ömürler versin. Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
  4. canim cok gecmis olsun :( allah sabir güc versin.

    YanıtlaSil
  5. korkma canım allah yanında olsun dualarım seninle,kolay atlatırsın inş.

    YanıtlaSil
  6. Ah canım çok çok üzücü bir durum.Allah sabır versin...
    özlem

    YanıtlaSil
  7. Birgülcüm, çok üzüldüm.İçini ferahlatırmı bilmem ama ilk evladımdan önce 2,5 aylık hamileyken bende aynı şeyi yaşadım.Yedi ay sonra oğluma hamile kaldım.Oğlumdan sonra ikinci çocuğu istedim ve tam 6 tane kürtaj olmam gerekti .Sonra da çok şükür kızım oldu.Kızımdan önce gittiğim profesör bana aslında sen şanslı bir kadınsın çünkü o gebelikler devam etseydi muhakkak sorunlu çocuklar doğardı demişti.
    Demekki hayırlı değilmiş.Hep hayırlısı neyse o olsun demezmiyiz.Demekki o zaman şimdi değilmiş.
    Öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  8. Canım benim şimdi ne desem boş olacak biliyorum,ne desem ki dualarım seninle olacak... :(

    YanıtlaSil
  9. Canımmmm...Ben şuan ne diyeceğimi bilemiyorum:(( Çok üzüldüm çok çok şimdi söylenecek herşey klasik olacak biliyorum ama sende inanıyorsun herşeyin hayırlısı ve Rabbim dünya tatlısı oğluna sağlıklı uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  10. Çok üzüldüm Birgülcüm.Ama siz sağlıklısınız ya önemli olan o.Yeniden olur inşallah.Tabi ki üzülüyor insan lakin Allah'ın takdirine söyleyecek söz yok.Toparla kendini canım,oğlun için toparla.
    Öperim çooookkk...
    Dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  11. Canım dualarım seninle bitanem...
    Şuan ne desem ne söylesem boş senin için.kelimelerin kifayetsiz olduğu yerdeyiz...Allahım oğlunu sana bağışlasın canım ...
    Çok üzüldüm ...

    YanıtlaSil
  12. canım beniimmm...çok çok çok üzüldüm...ve evet çok şükür paşa var....

    YanıtlaSil
  13. Canım diyecek söz bulamadım tüm dualarım seninle olacak çok üzüldüm:(

    YanıtlaSil
  14. Allah sabır versin,dayanma gücü versin.ne kdr zor olduğunu tabiki layıkıyla bilemem ama sıkıntıyı veren sabrını da verir.kendini çok yıpratma...

    YanıtlaSil
  15. :((( çok üzüldüm allah yardımcın olsun ve evladına eşine sana uzun ömür versin hayat böyle işte sevinçlerimiz genelde boğazımızda kalıyor çabuk atlat ve buralara dön geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  16. Canım çok ama çok üzüldüm.İnşallah yarın bir mucize gerçekleşir diyorum.Dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  17. Sezooommm:( Canımmm... buraya nasıl yazdın canım, kimbilir neler hissettin de böyle kolay çıkmış gibi duruyor kelimeler.. Allah yardımcın olsun.. çok çok hem de.. Dinlen, dinlen... gelmesen de olur.. ama imkanın olduğunda bir ses et bize..

    Şükürler olsun yavrun var..

    YanıtlaSil
  18. yavrum üzülüp dert etme içinde.hepimizin başına gelmiştir.ben ilk hamileliğimde kürtaj olmuştum .8 ahftalıktı bebeğim.ama bak ardından 2 yavrum oldu.sana da kısmet olacak inşallah.demek ki şimdi değilmiş zamanı.sağlıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  19. Canım çok üzüldüm. Rabbim yardımcın olsun. Kendine dikkat et olurmu. Biz burda yanındayız.

    YanıtlaSil
  20. Sezo'cum cok uzuldum ,Hz.Allah yardimcin olsun insallah.

    YanıtlaSil
  21. allah ona "nefes" bahşetseydi her kim önünde dursa bile dünyaya gelirdi,lütfen üzülmeyin,herşeyin bir "planlayıcısı" var inanın...

    benim yeğenim tam 26 haftalık 725 gr dı doğduğunda.öldü ölecek derken bugün 4 yaşında ve sağlıklı.neden?alacak nefesi,yiyecek ekmeği varmış da ondan...

    bir yavrun daha var,ona ve hayata sıkıca tutun,kolayca atlat bu dönemi,zordur bilirim,benimde başıma geldi çünkü..

    YanıtlaSil
  22. ya cnm ne diyosun inanmıyorum bugün hiç giremedim oglum hasta sürekli aglayıp durdu bu saat oldu hala uyumadı hala salıyorum sorucaktım nasıl geçti diye kontrol alah allah şoklardayım..ama hamileklete bir sorun yoktu uykulu halerin herşey normal di neden nasıl oldu allahtan seni zehirlemedi cnm ay ne diycegime bilmiyorum allahtan dedgin gibi dünya tatlısı bir oglun var gene olur allahın izniyle sezom yeter ki sen iyi ol bir sürü olumsuz şeyler olabilir di bak böylesi daha hayırlırmış demek benimde bir kez başıma geldi 3 aylıktı vede ikizlerdi onlalrı düşürmek bir ölümdü sezom resmen dogum gibi oldu en azından fazla acı çekmiycen cnm arkadaşım üzülme olur mu yakınlarında gelsin yanında sana destek olsun dularımız seninle cnm arkadaşım

    YanıtlaSil
  23. Çok üzüldüm tatlım. Çoook geçmiş olsun. Allah sana da evladına da sağlıklar versin.

    YanıtlaSil
  24. Çok üzüldüm ve inanın böyle durumda ne diyeceğimi bilemedim.Zaten böyle bir durumda bir anneye ne denebilir ki:(

    YanıtlaSil
  25. Allah'tan sabırlar diliyorum.Çok üzüldüm.Hayat bize bazen böyle acı tecrübeler sunuyor Sezobigo.
    Geçen yıl benimde başıma geldi ve benim bebeğim büyük olduğu için kürtaj'da yapılamadı.Bir gün yattım hastanede.Suni sancı vererek aldılar.Öyle ağladım ki o vakitler hayatımın en kötü günüydü.
    Neden benim başıma geldi diyecek oldum bir daha ki doktor kontrolünde 8 ayını doldurmuş bir anne adayının ağlamasıyla kendime geldim.Onunda bebeğinin kalp atışlarını duyamıyorlardı.Ve sonuç malum.Ve onun ilk bebeğiydi.Beterinde beteri dedikleri varya....
    Teselli olmadı tabi bu gözlem ama en azından isyan etmemem gerektiğini öğretti bana.
    Şimdi bizi cennette bekleyen meleklerimiz var,Ve hayattaki meleklerimiz en büyük destekçimiz..
    Bu yüzden üzüntünü taa içimde hissediyorum..Şimdiden çokk geçmiş olsun canım..

    YanıtlaSil
  26. Üzüldüm hayatım ya, ne desem boş, Allah sabır versin, Allah hayırlısını versin canım, oğluşunu öp benim için, iyi dinlenmeler sana, kucaklıyorum seni.

    YanıtlaSil
  27. çok geçmiş olsun... acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  28. Dün geceden beri geldim gittim ne yazsam bilemedim..başlığı görünce anladım zaten inan canım çok acıdı..bir tanem rabbim oğlunu size bağışlasın diyecek başka bir şey bulamıyorum çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  29. sağlık olsun canım allah sizlere uzun ömürler versin...

    YanıtlaSil
  30. cnm çok üzüldüm bazen kadere inanmak lazım herşey yoluna girer inşallah üzülme olurmu allahın gücüne ve onun böyle olması gerektiğine inanmak gerekiyor allahım sizleri korusun çok öpüyorum seni ve tatlı oğlişini sevgiler:)

    YanıtlaSil
  31. Canım, Allah yardımcın olsun bu süreci en az hasarla atlatırsın inşallah.

    YanıtlaSil
  32. Bigocum, sana "üzülme" desem çok yersiz olacak. Ben yazdıklarını okuyunca çok üzüldüm. Sen bunu yaşarken nasıl üzülmezsin? :(

    Geçmiş olsun.

    Allah oğluna sağlıklı, mutlu ve uzun bir ömür versin.

    YanıtlaSil
  33. :( çok üzüldüm.bundan sonra dikkat et kendine.olur mu hiç öyle şey.sen Rabbine dua et iyiyi iste.ben de dua ederim senin için.doktor tavsiyelerine dikkat etmeye çalış.bazen basit şeyler hayat kurtarıcı oluyor.manevi olarak da beslen iyi gelecektir.

    YanıtlaSil
  34. sezocuğum ne yazayım bilemedim.Çok üzgünüm.Allah oğluna ömürler versin.canını sıkma.bazen oluyor aslında bazen değil son yıllarda hep oluyor ne kadar dikkat etsekde aldığımız besinler hormonlar radyasyon vs etkili olabiliyor.çok geçmiş olsun.lütfen kendine dikkat et.her şeyde bir hayır vardır.daha gençsin ve önünde uzun yıllar ve .oğluna kardeş her daim olabilir.ama önce sen iyi ol.sevgiler..

    YanıtlaSil
  35. canım çok üzüldüm yaaaa,Allah sabır versin,oğluna uzun ömürler versin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Canım aynı tatsızlıkları bende yaşadığım için çok iyi anlıyorum.
    Çok üzüldüm inan ama seninde yazdığın gibi iyiki oğlun var ve Allah ona uzuun ömür nasip etsin..
    Kendine iyi bak canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. Sezo,canım benim çok üzüldüm ama en hayırlısı böyleymiş ki böyle oldu.Dediğin gibi çok şükür ki şeker mi şeker bir oğlun var...Sen sağlıklı ol,keyfin yerinde olsun önemli olan bu....

    YanıtlaSil
  38. Allah yardımcın olsun sevgili sezobigo

    YanıtlaSil
  39. allah yardımcın olsun.çok üzüldüm.inş en hayırlı zamanda tekrar olur.Dualarım seninle.

    YanıtlaSil
  40. canım arkadaşım çok ama çok üzgünüm şuan.yaradanın takdiridir demek,birazda zamana bırakmak herşeyi,biraz hafifletirmi içimizdeki acıyı bilmem ama...allah dayanma gücü versin...

    YanıtlaSil
  41. aslım canımsın ne diyeyim ki.

    nazan çok teşekkür ederim sağolasın

    benim dünyam :( amin amin çok sağol

    çirkin hatun çok sağol.

    aksungur çok sağolun dualarınız için allah razı olusn.

    özlem sağolasın.

    YanıtlaSil
  42. emel yorumunu okuduğumda duramadım ağlmaktan ne kötüymüş be emel çok üzüldüm inan.evet aynı şeyi banada doktor söyledi.Hayırlısı demeli demek ki.çok sağol yorumuniçin.

    sevtap sağol canım sağol.

    sevde amin allah oğluma sağlıklı uzun ömür versin inşallah şuanda güç kaynağım o benim.mail için ayrıca teşekkür ederim çok incesin çok sağol.

    yaruze iyiyim şükür gönül dediğin doğru oğlum için .çok sağolasın.

    ilknur çok sağol arkadaşım amin amin.

    dilek evet şükür şükür allaha binlerce şükür hemde

    YanıtlaSil
  43. aylin çok sağolasın canım.

    kpsszede çok sağolasın.öylede oldu ben bile şaşıyorum kendime ne çabuk toparladım diye .tabi oğlum buna sebep.

    ev günlüğü çok sağol .çok teşekkür edrim sağolasın.

    özim:( sağolasın.

    delim şükürler olsun şükürler olsun oğlum var.çok zordu ama bir o kadrda güç almak için ihtiyacım vardı delim.iyi ki yazmışım dualra nasıl ferahlattı beni bilsen.

    YanıtlaSil
  44. sevgi bende öyle teselli ediyorum her kadının başında malesef ve şükür ki teselli bulacağım bir oğlum var. sağolaısn.

    selma çok teşekkür ederim sağolasın

    şeyma çok sağol canım çok sağol

    deren inanmazmıyım .ne kadar metanetliyim bir bilsen inançım sayesinde.her kadını başına gelebilir yada geleiyor malesef:(
    çok sağolasın yorumuniçin.

    mavim maivim canım ikizmiydi seninkiler:(((((
    oğlunada acil şifalar çok sağol canım benim çok sağol.mesajın içinde ayrıca teşekkür ederim.

    dilek çok sağolasın teşekkür ederim.

    ayla :( sağolasın .

    sihirli günce çok üzüldüm inan seninkide zormuş bende etrafıma bakınca insanın başına neler geliyor deyip iyi olmaya çalışıyorum .evet meleklerimiz var.
    sağolasın


    fadişim sağol canım sağol.

    ruşen çok teşekkür ederim.

    ülkü anne olunca insan anlıyor karşısındakimi ülkü .sağolasın canım.

    isoon sağolasın arkadaşım

    YanıtlaSil
  45. fikir projeleri çok sağol yorumun için.Böyle olması gerekiyormuş bende öyle diyorum.

    elifin terazisi çok sağol amin amin.

    hobimvaktim üzülmemek mümkün değildi tabi ama allah dayanma gücüde veriyor şükür.kendime şaırıyor sonra bunun tek nedenini oğluma bağlıyorum .İyi ki var diyorum hep.sağolasın

    güzel şeyler dükkanı dua ettim hep hatta sırf dua için yazdım bu yazı şükür iyi geldi iyiyim ettiğniz dualrın etkis büyük allah razı olsun.

    alanay evet oluyor ve bir sebebi var .(guatr)oğluma kardeş düşüneceğim ve allahın izniyle olacağına innıyorum ve o yüzden iyi olacağım.çok sağolasın yorumun için




    neslihan sağolasın .

    hayat cafe:( senin adınada üzüldüm.çok sağol yorumun için.

    esin çok sağol .iyi ki oğlum var durmadan söylüyorum ve söyleyeceğim.

    neval sağolasın

    sevilay allah razı olsun sağolasın

    banurose sağolasın.

    sibel sağolasın .zamn herşeyin ilacı olur inanıyorum

    aylin türkşen aysel teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  46. canım çok üzüldüm duyduğumda,yaşayan bilir bu hissi elbet..Allah oğluşuna uzun bir ömür nasip etsin. daha yaşlar ufak,inşallah hayırlısıyla vakti geldiğinde Allah'ım ikinci yavrunu kucağına almayı nasip eder.
    sabırlar diliyorum canım..

    YanıtlaSil
  47. sezocum ne oldu yaa. Şimdi gördüm hafta sonu biliyorsun bilgisayarım yok. Çok geçmiş olsun. Ben herzaman derim Yaşayacak ömrü olsa kayanın içinden bile filiz çıkıp büyüyor.Üzülme emi, Allah oğluna uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  48. Koştum geldim görünce yorumunu.. nasılsın.. öff çok eşşeğim ben.. c.tesi, pazar aramak istemedim seni.. p.tesi areayayım dedim. İlknurda var telin ondanalmıştım.. e noldu unutum ben gene yaaaaa:(

    YanıtlaSil
  49. ocean spray çok sağol yorumun için zaman herşeye ilaç olacak dimi.
    teşekkür ederim.

    nuran canım iyiyim şükür nasıl bu kadar iyiyim dersen oğlum oğlum tek tesellim allah pna uzun ömür versin.sağolasın.

    müminem canım benim bilirim aramak istediğini sıkma canını kalpler bir merak etme.bende kendime bu kadar çabuk bloğa girdiğime şaşırıyorum ama iyiyim şükür merak etme.kızma kendine senin derdin seni aşmış düşünme lütfen.

    YanıtlaSil
  50. geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  51. canımmmm canım canım ne denır ne soylenır bılemıyorum..rabbım ogluna saglık sıhhat versın...hastalık dahı gostermesın ınsallah...sanada guc kuvvet versın..bılıyorsun dunyad ıken olen bebekler cennet kapısında annemı ısterım dıye aglarlar....annem olmadan gırmemmmmm dunyada onu koklayamadımmm burada annemı koklıcam derler ve o melekler hurmetıne rabbım senıde cennetın en guzel yerıne alır...amınnn ınsallahhhhhh

    YanıtlaSil
  52. Canım benim kıyamam sana! Neler gelmiş basina. Okurken cok üzüldüm. Nasıl olduda farketmedim bı bloguna girip okumadım gerçi bende cok az girdim nete! Hay Allah:( benim de basıma gelmisti seni cok iyi anlıyorum. Rabbim oğluna uzun ömürler versin. sen guatrina dikkat et inşallah iyileştikten sonra sağlıklı sıhhatin bir evladın daha olur! Lütfen kusuruma bakma okul olayları is ev derken cok yorulmuştum biraz uzak kaldm bloglardan. Kendine iyi bak canım öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  53. nalan çok teşekkür ederim.

    marifet ellerimizde ne güzel dua etmişsin alllah razı olsun.çok teşekkür ederim çok sağolasın.

    şulecim önemli değil üzülme herkesin tasası hayat meşguliyeti farklı eminim öğrenseydi enim derdimi paylaşırdın diğer arkadaşlarımız gibi.sağolasın canım benim.

    YanıtlaSil
  54. Çok geçmiş olsun canım
    ne diyeceğimi bilemiyorum..
    Kendine iyi bak.
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)