Sayfalar

14 Ekim 2011 Cuma

KENDİME SÜT ŞİŞESİ YAPTIM

Markette görmüştüm süt şişelerini önce hamle yapıp alırken sonra ben de yaparım bundan deyip bıraktım:)
ayyy herşeyi de hallederim ya:)
eminönü ganimetlerinden biri de bu peçeteydi



sezo şişeyi boyamaya başladığı gördüğünde
-bunu da mı sen yapacaksın diye dalga geçsede,
yine yapıştırmada buruşmalar olsa da ben mutluysam sorun yok demektir:)

işte ilk halimiz




ramazan şerbeti çok hoşuma gitmişti o şişelerden biriydi.
bir tarafını açık bırakmak istedim ki içini görebileyim diye.Bu arada bir ara market sektöründe çalıştığımdan biliyorum  kutu süt yada meyve suyu aldığınızda ambalajı darbe görmüş,kırılmış ,katlanmış kutuları almayın yada içini şişeye boşaltın.çünkü bu kırılma yerlerinde bakteri ürüyor diye öğrenmiştim bilginize.



işte böyle :)
sevgiler ve iyi hafta sonları


34 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.yanlız bitirdikten sonraki fotoyu niye o kadar uzaktan çektin ?
    resim çok anlaşılmamış gibi...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. amaaa amaa:))
    bennn kıskanndımm bu şişeyii çokk:)
    ee yapılışı yokmuu:)
    çokkk cici olmuşşş buu...
    iyi günlerde kullanın...
    zekice bir fikir:)
    tebrikler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş,boya ne boyası kullandın canım bunda.Ben de yapmak istiyorum da..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş Birgülcüm.Ama keşke o kısmı açık bırakmasaydın sadece süt amaçlı kullanmayacak mısın zaten bunu.Neyse sen daha iyisini bilirsin.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. BEN HALA YAPACAM PEÇETE DEKUPAJI. AMA BEN BÖYLE PEÇETE BULAMIYORUM Kİ.
    YA BİR DE KESMESİ ZOR OLMUYOR MU BİGOM?
    ÇOK CİCİ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  7. otuzundan sonra;doğru söylüyorsun ekledikten sonra farkettim o kadar kötü olduğunu düşünemedim.
    teşekkür ederim sağolasın

    gönül;teşekkür ederim

    bir tutamkekik;çok sevindim beğendiğine:)çok sağol.yapılışı daha önce anlatmıştım hep aynı taktik olduğu için her seferinde anlatmıyorum ama var yapılma aşamaları
    http://sezobigo.blogspot.com/2011/09/ahiniz-tuttu.html
    bak burda anlatımı var eğer ki sormak istediğin birşey varsa yardımcı olurum:)

    aktüelmoda;bildiğimiz ahşap boyamada kullandığım akrilik boya.gerçi cam için ayrı boyalar var ama bende boya olarak akrilik boya vardı onunla boyadım.bendeki rich marka onuda belirteyim:)

    yaruze;çok açık oldu ama oldu işte:)doğru söylüyorsun ama bu seferlk böyle oldu:)
    çok sağol canım benim

    muçizem;bende ilk defa böyle hayvanlı buldum üzüerine uçtum desem yeri var:)
    ama diğer peceteleri bim,şok,dia ,carrefoursa gibi marketlerden alııyorudum alıyordum diyorum artık frenledim kendimi çünkü acayip çok oldu:)

    YanıtlaSil
  8. Harika olmui
    Ahh bende nerde böyle güzel beceriler..:((
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim,ellerine sağlık Sezo..

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canımcım çok güzel olmuş. Bak benim hiç aklıma gelmemişti bu. Yazları bizim Bakanlıkta su içme furyası olur, bir ara maden sodası şişeleri moda idi, bende o modaya uyanlardanım ama herkesle aynı şeyleri yapmayı sevmiyorum. Markette görmüştüm bu süt şişelerinden onlardan aldım bir tane. Ama sonra herkes ondan aldı. Yani yine aynı şey oldu herkesin şişesi aynı he he. Neyse sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  11. Sezo bu güzellik karşısında eminim mahçup olmuştur canım.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık canım, güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş, eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. Canım ellerine sağlık, iyi düşünmüşsün.Yaşasın Eminönü ganimetleri;))

    YanıtlaSil
  15. arkadaşıma bak be :D ne maharetleri varmışş elerine saglık cnmmm peçete tam uymuşşş

    YanıtlaSil
  16. Ayy ne güzel olmu$.
    Türkiye´de acayip bir moda var.Hemen hergün yeni bir moda cikiyor.
    Görmü$tüm bunlari..
    harikasin.ellerine emegine saglik.

    YanıtlaSil
  17. hayat cafe;teşekkürler:)
    eminim isteseniz başarırsınız ben bilmeden başladğıma göre:)

    nazan;çok teşekkür ederim:)

    dilek;aynen dediğin gibi bir furya hopp herkes o yöne.bendekinden kimse yok diyeyim bari:))fikir olarak var olabilir desen yok :))
    çok teşekkür ederim


    emelden;mahçup oldu denmez ama güzelmiş deyip olaydan sıyrıldı:))teşekkür ederim

    fadiş;teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  18. elifin terazisi;çok teşekkür ederim:)

    bal böçükleri;sağol kıss:))

    yerdenuzağım;bayılıyorum oraya gideyim gece çıkayım ama cuvallar dolusu incik boncukla:))sağolasın

    maviiim;çok sağol canım benim ,ineği gördüm tamamdır dedim:)

    aslı;canım sağol orda yok mu ?yada daha güzelimi var?
    aslında birgün oralarla ilgili yazsan merak edyorum hayat nasıl akıyor merak işte:)

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım :)))

    YanıtlaSil
  20. Cok güzel olmus fakat neden nasil yaptigini anlatmamissin..

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel olmuş. İçini görme fikrine bayıldım. Hep kavanozlarda olacak değil ya:))
    Ben de bugün turşu kurdum. Kornişonları delmeyi unuttuğum için utanç içindeydim. Az önce sizin blogu uzun uzun gezerken ayni şeyi görmez miyim. Vallahi sevindim:)) Yoksa ''bunadım artık'' diye evhama kapılıyordum. ''Demek ki gençler de unutabiliyor'' deyip, kendimi affettim:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Harika harika tek kelimeyle. Nasıl imreniyorum böyle şeyler görünce çok hamaratsın.

    YanıtlaSil
  23. yenigelin;teşekkür ederim sağolasın

    nesliname bunlar yapılmış işler bir tane daha var yapım aşamaları yapmadığım aa bunda sonra dikkat ederim.daha önce bununla ilgili kayıt yaptığım için ve hep aynı taktik olduğu için hep aynı şeyleri yazmamak adına yazmyorum ama dediğim gibi dikkat ederim:)

    nedret hanım :)) çok güldüm merak etmeyin oluyor sadece uzun sürüyormuş:))
    ne gençi 32 yi deviiyorum:((
    çok teşekkür ederim yorumunuz için

    ebrum canım sağolasın çok teşekkür ederim hamarat gördüğün için:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Çok şiriiiiiin :)
    Ne güzel oluyor ama böyle değil mi, boya, peçetele, ortaya harika bişi çıkıyor, ellerine sağlık, peçetene de bayıldım hani bu arada :)

    YanıtlaSil
  25. çok şeker olmuşş..ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Çok şeker içinin görünmesi olayıda ayrıca güzel...Emeğine sağlık
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  27. gayet de güzel olmuş canım emegıne sağlık

    YanıtlaSil
  28. Her zamanki gibi çok güzel olmuş Sezobigo.

    YanıtlaSil
  29. BANU abla teşekkür ederim evet çok güzel oluyor:)bende bayılmıştım nasıl atladım peçeteninn üzerine bir bilsen:)

    alanay;çok teşekkür ederim:)

    pasta köşesi;çok teşekkür ederim sağolun:)

    zeymuran;çok teşekkürler sağolasın:)

    gülsüm hanım hoşgeldiniz :)çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  30. Elinize sağlık biz de evde deniyoruz

    YanıtlaSil
  31. Oy bigocum oy, :)

    Ne şirin olmuş bi şişe. Resim çok şirin. :)

    ELlerine emeğine sağlık.

    Sana daha önce 2 defa ayrı zamanlarda verdiğin adrese peçete göndermiştim ama ikiside ilginçtir ki sana ulaşmamıştı. Bundan dolayı kendimi kötü hissediyorum. :(

    Bana yeni adresini verirmisin lütfen. Bu sefer kargo ile göndereceğim.

    YanıtlaSil
  32. ooo buldum sizibırakmam artık ne güzel işleriniz var cam boyamada ve dekupajda hiç bir bilgim yok inş yardımcı olursunuz sevgilerimle

    YanıtlaSil
  33. fotoğrafçı merak ettim yaptıklarınızı::)

    hobimvaktim çok sevindim beğendiğine canım benim.

    ahlamdan hoşgeldiniz sefa getirdiniz. ne demek ne sorunuz olursa burdayız efendim:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)