Sayfalar

29 Ekim 2011 Cumartesi

FİLİZLENEN "MİNİK" UMUDUMSUN

29 ekim CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.







Aslında yazacaklarım bugünün anlam ve önemine uygun düşmeyebilir ama benim için önemli.Kaçgündür malum gündemdeki olaylardan  dolayı çokca üzüldük millet olarak. .Bu zman zarfında karnımdaki "miniğe"biraz haksızlık yaptım elimde olmadan.Halbu ki kalp atışını duymam için 15 gündür bekliyorum (ilk bebeğimi düşürdüğüm için korkuyordum)Çok şükür ki dün kontrole gittiğimde o "minik"kalp atıyordu.İnanın öyle bakıyordum ki doktordan önce gördüm
-iişte gördüm gördüm "dedim .
-doktor "bir dakika büyütüp bakalım" deyiip emin olmak istedi.
Çok şükür ki teyit etti ben o zamn kendimi saldım .Ohhh diyebildi.
Gerçi hesaplamalara göre 8 haftalık ama karnımdaki "minik" 6 haftalıkdı.Bunun olabileceğini geç oluşmuş olabileceğini zamnla gelişiminin önemli olduğunu söyledi 

Yani 6 haftalık gebeyim .Sizden ricam sağlıklı olması için dua :)



SEVGİLER VE  GÜZEL BİR HAFTA SONU 

77 yorum:

  1. hemen 9 ay gecsinde ufakligi görelim, insallah saglikli olur ve cok güzel bir bebek olur <3

    haberlerde duydugun seylere üzülme etkilenme yoksa bebiste üzülür.

    YanıtlaSil
  2. çokkk sevinndimm:)
    rabbim sağlıkla kucağınıza alacağınız günleri göstersin inşallah...
    gönül dolusu sevgilerimle...
    her daim güzel haberlerini bekliyorum canım...
    :)

    YanıtlaSil
  3. senin adına çok sevindim canım.sağlıklı uzun ömürlü bir bebek olmasını diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sezoooooooooooooommmm tebrik ederim... Allah sağlıkla, huzurla, keyifli ortamlarda yavrunu kucaklamanızı nasip etsin inşaallah!

    Evet umut olsun bu minik hepimize.. inşallah!

    öperim seni:)

    YanıtlaSil
  5. cnm benim alllah sağlık ve sıhat içinde kucağına almayı nasip eder inşallah sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. yavrunuz size kısmetli bereketli hayırlı kıdemli gelir inşşallah eli ayağı düz sağlıklı olur umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız inşşallah

    YanıtlaSil
  7. inşallah,hayırlısıyla,sağlıklı olarak kucağına almak da nasip olur arkadaşım...tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  8. ay ben nediyeceğimi ne yazacağımı şaşırdım nasıl sevindim nasıl mutlu oldum bir bilsen rabbim sağlıkla kavuşturmayı nasip eylesin çok mutlu oldum çok :)

    YanıtlaSil
  9. Cannııımmmm... Ne tatlı bir haber. Ne de yakışır sana iki çocuklu anne olmak. Allah sağlıkla yavruna kavuşmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  10. çok ama çok sevindim.sağlıkla kucağına alman dileğiyle.eeeee ağbi ne durumda...mutluluklar...

    YanıtlaSil
  11. Sağlıkla huzurla kısmetiyle gelir inşallah, ne güzel bir haber böyle bir zamanda bebek haberi, tebrikler:))

    YanıtlaSil
  12. aaaa!süper bir haber buu.tebrik ediyorum.Güzel Allahım seni ve bebeğini korusun.sağlıkla dünyaya gelsin inşallah.günün en güzel haberi bu.maşalllah size...sevgilerimle.öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
  13. Canım benim, hayırlı olsun. Sağlıklı bir hamilelik geçir inşallah ve sağlıkla mutlulukla al kucağına:)

    YanıtlaSil
  14. canıımmmmmm...hadi hayırlı olsun inşallah...sağlıkla kucağına alırsın inşallah miniğini...:) öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  15. ayy inanmiyorum..Ne güzel bir haber bir haber böyle...
    Nasil sevindim anlatamam.
    Dualarim seninle.Saglikla kucagina al in$allah :)
    Canim benim öpüyorum

    YanıtlaSil
  16. ya sana inanmıyorumm nasıl sevindim cnmm ya hayırlısıyla kızın olur inlşh ay şimdi teyzemi olucam ben:D peki nasıl gidiyo bulantın filan oluyor mu? evin şenlenecek bak gör .:))

    YanıtlaSil
  17. çirkin hatun ;hoşgeldin öncelikle.keşeke etkilenmemek mümkün olsa ama şimid sorumluluğum büyük o yğzden dediğin gibi dikkat etmem gerek
    sevgiler

    bir tutam kekik;bende:)
    amin amin çok teşekkür ederim güzel dileklerin için çok sağol

    sevda;çok çok teşekkür ederim güzel yorumn için çok teşekkürer

    deliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmm teşekkür ederim.canım amin aimn inşallah
    bnede seni öpüyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  18. fikir projeleri;çok teşekkür edeeim yourmun için çok teşekkür ederim amin
    sevgiler bizden

    ev günüğü;inşallah inşallh amin amin.çok teşekkür ederim güzel yorumuniçin çok sağol.
    sevgieelr

    kpsszede;çok teşekkür ederim sağolasın canım.
    çok sağol

    şerife;canım benim çok sağol amin inşallah seninkiyle birlikte.çok sağol şerife çok teşkkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  19. gülsüm hanım çok teşekkür ederim amin inşallah amin.yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    keyf_i sibel;çok sağolasın.abi şimdilik "mee abi(mert abi)diye ortada geziyor ama bilinçlli değil iki aydır böyle içine doğdu herhalde.
    darısı başına diyeyim mi?

    kaymaklı kadayıf;çok teşekkür ederim çok sağol.Evet zamnlama bakımından iç acıcı bir haber:)

    alanay ;çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum bende bu yorumları okuyunca.çok sağolasın yorum için:)

    fadişim sağol canım ya inşallh.amin amin .çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. dilekcim nerdesin çok özledim yaa.
    darsı inşallah başına ne kadar istediğini biliyorum umarım sağlığın izin verirde sanada nasip olur ikinci kez anne olma.çok teşekkür ederim.

    aslıcım biz senden haber bekliyoduk değil mi?
    darsı başına inşallah canım benim emin ol bende o kadar sevineceğim canım ebnim.bende senni öptüm

    maviim;kime söylediysem cevremde hep aynı cümleyi duydum hatta tam eşime bunu anlatırken senin yorumun geldi gülümdeim ve eşime döndüm bir dua daha dedim:)
    hayırlısıyla sağlıklı olur inşallah:)
    teyze oldun sen:)
    var biraz biraz ama çok şükür daha kötüüs oğlumda vardı belki ilerleyen zamanlarda olur mu bilmiyorum ama şimdilik iyiyim şükür:)şenlenecek eminim :)çok sağol canım güzel yorumun için ayrıca teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Hayırlı uğurlu olsun canım.Allah sağlıkla dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah.Çok ara vermemekle de iyi ettiğini söylemek isterim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Sezocum ne diyosun sen yaaa.Süper bir haber bu.İnan çok sevindim.Bütün dualarımız seninle olsun.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
    Merakla takipteyiz:)

    YanıtlaSil
  23. Aaaaa harika bir haber bu sabah sabah, hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  24. Hee yaa...Ben fis ciktim :)))
    Hayirlisi...
    anne olmadan önce bebek bekleyen annelere bu kadar sevinmezdim.
    Nasil güzel bir seyki bizi yine yeniden bu kadar heyecanlandiriyor

    YanıtlaSil
  25. Hayırlı olsun,Seneye bu zamanlar kucağında bebeğinle ilgili gelişmeleri yazmanı dilerim

    YanıtlaSil
  26. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim.
    Senin adına çook sevindim.

    YanıtlaSil
  27. emel çok teşkkür ederim .niyetimde buydu bir arada büyüsün istiyordum umarım iyi yapmışımdır:)çok teşekkür ederim yorumun için.

    gönülcüm çok teşekkür ederim .iyi yapım dimi:)çok sağol çok teşekkür ederim canım .

    aslım deme öyle yaaaaa.Ben biliyorum istiyorsun eee o zamn sorun yok demektir. eminim olacaktır istiyorsan çok öpüyorum seni.
    sorma ben bile ilk gibi heyecanlanıyorum sanki hiç birşey bilmiyor yaşamaaışım:)


    serap çok teşekkür ederim güzel dileklerin yorumun için çok sağol:)

    YanıtlaSil
  28. süper habermiş canım çok sevindim Allah'ın izniyle inşallah sağlıcakla kucağına alırsın paşanın kardeşini :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Gözün aydın canım.Allah ikinizede sağlık versin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  30. Maşallah maşallah maşallah, canım beniiim tebrik ederim, o minik inşallah sağlıkla büyür büyür de kocaman olur, kucağına alıp da mis gibi kokusunu çeke çeke öpersin doya doya Allah sağlık sıhat hayırlı ve güzel bir ömür versin miniğe.

    YanıtlaSil
  31. amanınn Bigoo , doğru mu okudummm ,ay çok sevindimmm:Hayırlı olsun canım, sağlıkla doğar inşallah...
    Vallahi kendim hamileymişim gibi sevindim , heyecanlandım hatta...
    keyifle geçer inşallah :)

    YanıtlaSil
  32. ay nasıl sevindim anlatamam ALLAH sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benim
    darısıda başıma

    YanıtlaSil
  33. Ayyy canım benim tebrik ederim.Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin.Yazını bitirmeden öncekı postlarına baktım daha once yazmıssında kacırmısmıyım dıye baktım yok.Sonuna kadar okuyunca haberın yenı ve yegenımızınde daha cok mınık oldugunu gördum.Kocaman bir MAŞALLAH canım.Gönlünü ferah tut canım Allah'ın izni ile hiç birşey olmaz.

    YanıtlaSil
  34. Canım benim ne güzel bir haber bu. Çok sevindim. :)

    Sana sağlıklı ve rahat bir hamilelik diliyorum, sağlıkla dünyaya gelsin bebiş. :)

    YanıtlaSil
  35. Tebrik ederim :) Allah sağlıkla kucağına almayı kısmet etsin.

    YanıtlaSil
  36. Yavru hayırlı olsun, sağlıklı bir şekilde alın kucağınıza inşaallah :) Çok sevindim valla bir sürü gebişimiz oldu :) hep beraber büyütürüz artık :) Şerife ayağınımı sürüdün kız :)) Aslı de hadi :)))))

    YanıtlaSil
  37. tebrikler allah sağlık ve sıhhatle dünyaya getirmeyi kısmet etsin dualarımız seninle sevgiler

    YanıtlaSil
  38. senanın annesi;çok teşekkür ederim çok sağol :)

    yenigelin;amin inşallah.paşa kardeşi henüz idrak edemiyor ama olunca bakalım ne olacak.çok telşekkür ederim.

    gönülcelen;çok teşekkür ederim çok sağol.

    mekilam;ne güzel dilek amin inşalllah mekilam amin canım benim.

    ferhat bayram ;:)

    YanıtlaSil
  39. maşallah ,çok sevindim.hayırlı olsun inş.Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  40. düşlerimden inciler ;ayyy ben diyorum bu blog hangisiydi:)alışamadım bir türlü ama ben izleyemiyorum acaba diğer bloğu izlemeden mi çıkarmam gerekecek.Neyse bakarım caresine.
    sağol canım benim bende heycan yapıyorum düşündükçe .eeee sen ne yapacaksın?:)

    neclacım ;amin arkadaşım hamilerlerin duası olur dermişim .inşallah allah gönlüne göre verir necla inşallah:)

    sevtap sağolasın arkadaşım.inşallah sağlıkla kuçağıma alacawğım.duan için ayrıca teşekkür ederim çok sağol.daha çok yeniyiz.:)

    hobim vaktim çok sağol bende diyorum nerde arkadaşım.çok sağolasın canım benim.

    abide;çok teşekkür ederim sağolasın.

    ülkü;valla şerife nasıl sürüdü bilmiyorum ama dediğin giib sonu gelecek gibi gözükmüyor sırada olanlar var(aslı,dilek,necla.....)

    YanıtlaSil
  41. Düşlerimden inciler hadi sende :P Dilek sağlıklı olsun önce o yeter bize, Necla istiyormuş bak yeni öğrendim hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  42. ayy allah kucağına almayı nasip etsin inşallah.. sağlıkla geçsin bu 9 ay... sonunda mutluluk olsun..

    YanıtlaSil
  43. ayy şekerim ben nasıl atladım bu olayı.. demek hamilesin:) çok sevindim ne iyi yapmışsın tam benim gibi olcaksın demek haa... allah kolaylık versin diyorum şimidien. inşallah hayırlısı ile bebişinle birlikte atlatırsınız bu süreci !

    YanıtlaSil
  44. Allah korusun bebegını ve de senı

    YanıtlaSil
  45. Ayyyy Maşallah Maşallah süper bi haber, Rabbim sağlıkca kucağına almayı nasip etsin o minik filizin, ben de dua istiyorum o minik filizden benim içimde de büyüsün istiyorum.....

    YanıtlaSil
  46. ülkücüm bak bendende alacağın haber varmış necla örneğindeki gibi halbuki tüm haberleri her zamn sendeydi:)

    gönül çok teşekkür ederim dua için ayrıca teşekkürler:)

    otuzundan sonra ;çok sağol canım allah razı olsun :)

    sevgi;amin amin canım çok teşekkürler çok sağol

    şulecim çok sağol evet aynı senin gibi oluyorum bakalım cinsiyet belirlensin aynı sen olacakmıyımm:)çok teşekkür ederim.

    zeymuran;amin .allah razı olsun duanız için.

    gülgün isteyen herkes sende içinde inşallah nasip olur İNŞALLAH TÜM KALBİMLE DİLİYORUM İNŞALLAH ARKADAŞIM:)

    YanıtlaSil
  47. Maşallah yahu! Ne kadar güzel bir haber bu dualarım seninle çok sevindim!!! Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  48. sezocum şimdi gördüm canım kusura bakma çok çok sevindim senin ve ailenin namına. Ne güzel oğluşuna kardeş geliyor sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah. Yanaklarından öpüyorum.:)

    YanıtlaSil
  49. Hadi oradan kız Necla'nın yorumundan öğrenmişsin sende hayret bişi :)) bende ne haberler varda yazmıyorum :))

    YanıtlaSil
  50. ülküüü ne diyonn kineee :))))))))))))
    Ben bir şey yapmıyorum Bigocuğumm ...
    İzmeden çıkarıp ,yeniden izleyicileri tıklaman lazım galiba :(((
    yakında alışırsınız yeni adıma :)
    sık sık yoklarım ben ...Sana keyifli bulantılar canım ,ilk ayların cilvesi başlamıştır :)

    YanıtlaSil
  51. inşallah dokuz ay keyifle geçer :)

    YanıtlaSil
  52. Canım şimdi okudum ama sevinç çığlıkları attım resmen, inanılmaz mutlu oldum, sağlıklı ve huzurlu bir hamilelik geçirmeni diliyorum♥

    YanıtlaSil
  53. Ne dediğim ortada düşlerimden inciler kızım sana kısa ad bulak zor oluyo bu be :)

    YanıtlaSil
  54. kızkardeş derya:çok teşekküreer ve darısı başına ne diyeyim malum teklif var ee artık düğünde olur:)

    nurancım çok sağol canım.amin inşallah .sağolasın:)

    ülkü;yok daha önceden biliyordum ama bende haber bu kadar .seninle bir buluşmamı ayarlasak ne:)şöyle uzuzn uzuzn konuşacağımız:)

    ilknurum iki gündür oğluma doğru düzgün yemek yedirmek bile gelmiyor içimden .çocuğa yemek yediriken yüzümü buruş buruş çocukda ne oluyor diye bakıyor saf saf:) bakalım ne zman gececek:)

    canım canananım çok teşekkür ederim bende diyorum bir çığlık sesi geldi nerden??:)çok sağolasın:)

    YanıtlaSil
  55. He oldu sen buluşup haber vermedindi unutmadım hıh..bütün sırlar bende kalacak :)

    YanıtlaSil
  56. ülkü ne zamn buluşulduda haber verilmedi allah allah ben bir kere buluştum onda da ilknurla delianne sayesinde ben gittim sor bak ben hiç ayarlama felan yapmadımki.
    hem sırları saklayacaksın da ne olacak içinde kalır şişer:)

    YanıtlaSil
  57. O zaman işte, sen düzenledin demedim ki :) ben niye haber vermediniz dedim sende facede yazıldı dedin ama facem yoktu o zaman :) neysee şişem sen daha çok şişcen oh :))

    YanıtlaSil
  58. ülkü iyide o zamn benimde facem yoktu:)
    hheeee şişcem doğru diyon:)

    YanıtlaSil
  59. Sezo,

    Bu nasıl güzel bir haber böyle.
    Çok sevindim.
    Hayırla inşallah.

    Yaşlandıkça, anneannesi gibi konuşan anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  60. ülkü ben seni ziyarete geldim ya yetmedi mi :)))))))))))))))))
    sana özel bir organizasyon da yaparız ,yeter ki iste :)

    YanıtlaSil
  61. aayyyy çiğdem ne güldüm yaaa:))))))))))))) anneannesi ha hahahaa:)
    sağol çok teşekkür ederim.

    ilknur benden habersiz buluşma haa şimdi yaktım seni ülkü niye çağırmaduın yaaa:)

    YanıtlaSil
  62. Sezo:)))) Bana yazdığın yorumu okur okumaz nasıl bir hızla blogunu açtığımı bilemedim canım çok tebrik ederim. Nasıl sevindim ben böyle ya insan hamileyken böyle haberlere daha mı seviniyor hele ki senin gibi blogcu bir dosttan gelince haber:)) Sağlıkla kucağına al inşallah canım benim.

    YanıtlaSil
  63. :))))
    Kapım açık herkese sevgili düş şeyside giriverdi sağolsun sezoş davet gerekmiyor efem :))

    YanıtlaSil
  64. Az önce Ben Kızımın Delisiyim blogunda yorumunuzu gördüm.Çok sevindim.Hayırlı olsun!Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  65. canımmmmmmmmmm cok sevındım....paşanın aşkı bolunucek:)aman aman rabbım saglık sıhhat versın...zamanında saglıklı eksıksız kucagına aldırsın ınsallah ..sevgıler canım

    YanıtlaSil
  66. canım tebrik ederim tekrar. inşallah çok güzel bir hamilelik geçirirsin ve minik mucizeni sağlıkla kucağına alırsın.

    YanıtlaSil
  67. ben kızımın delisiyim nasıl düşündüğünü ve geldiğini tahmin edebiliyorum çünkü bende seni ilk duyduğumda heyecan yapmıştım:)çok teşekkür ederim sağolasın :)

    ülkü buna kıvırma deniyor canım madem buluşuldu haber vereydin gelirdik(madem elimde bu var sonuna kadar kullanırım artık hehehe)

    my little word çok teşekkür ederim çok sağol:)

    marifet ellerimizde bölünürmü dersin gerçi sen daha iyi blirsin ya:)çok teşekkür ederim sağolasın:)

    ocean sprey;çok teşekkürler çok sağol:)

    YanıtlaSil
  68. Biz buluşma ayarlamadık ki boşuna uğraşma kullanacağın birşey yok geçerken uğramak istedi düş şeysicim bana çok seviyor beni sen sevmiyorsun demek ki :)

    YanıtlaSil
  69. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ne güzel haber
    Allahım sağlıkla kucağına versin.olabildiğince makul seviyde gaz şikayeti ve kardeş kıskançlığı versin ha bir de inşallahhh bir kızın olsun AMİNNNNN

    YanıtlaSil
  70. ülkü pes diyorum bişeyde diyemiyorum tamam beyaz bayrak .doğum yapayım bebeği gösrtmeye gelirrim ne diyeyim .şimdi evden çıkasım yok mide olayım fena:)sevgiyle alakası da yokkkkkkkkkkk:)ayyyyy inamıyorum laf yetiştiremedim ya zaten hiç yetiştirememde:)

    sevgi sağol ya.amin diyeyim bari:))) sağolasın canım benim

    YanıtlaSil
  71. Allaaaah, bebek geliyor bebek :))))
    hadi bakalım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah..
    yaşasın, bir torunum daha olacak :)

    YanıtlaSil
  72. Bigocum harika bir haber bu.Çok sevindim.Paşa artık abi olacak desene :) Allah sağlık,mutlulukla kucağına almak nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  73. sezocummmm çok sevindim, allah tamamına erdirsin, kavuşun inşallah... ayyyyy süper...

    YanıtlaSil
  74. figen ablacım o senin yiğenin olur ancak:)
    teşkkür ederim yorumun için.

    ülkü;:)

    özim çok sağol canım .evet abi olacak inşallah .amin çok sağol

    isoon çok sağol canım ayğını sürüdün arkadan geliyoruz işte:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)