Sayfalar

5 Ekim 2011 Çarşamba

DİKİŞE DEVAM

Dikiş işini ne kadar sevdiğimi  anlatmak için şu kadarını söylesem yeterli sanırım;
 bu pijamayı (sözde pijama:))yaptıktan sonra bütün gün çocuğa giydirip sırıtttım ,yeterli miii:))))Mert bile pijamaya sırıttığımn farkında galiba gidip gelip
-anne ,(deyip pijamasını gösteriyor)hiiii  deyip benim gülümsmeme ortak oluyor:))




işte ilk deneme pijama;






sırıtmams sezo da "gaffur pijaması"deyip dahil oldu:))





bu kaydı yayınlamam 4 günümü aldı ,canım hiç ekleme yapmak istemiyor .
diktiim günün ertesinde bir tane daha pijama diktim elimde olsa ve becerebilsem hiç kalkmayacağım makina baaşından .Makina tıkır tıkır dikiyor ben mest:))




buda ikinci pijama  ben pijamaları evdeki eski pijamalrdan yaptım bu benimkiydi:)(kardeşimin kızına vermek için yaptım ama beğenir mi deyip vermedim .Oğlumda prova yapıldı:)))deseni vardı onuda öne denk getirdim:)neden mi eski pijamlar hem çıraklığı atlatmak ,hemde paça kısmnı dikmemek için .çünkü pijamanın etek kısmını paçaya denk getirdim .bunu da laçinden görmüştüm.
Daha da yapasım var bakalım.

39 yorum:

  1. Merhabalar. Ben de dikiş dikmeyi hep istemişimdir. Özellikle çiçekli pijamalar dikmeyi isterim nedense:) Ellerinize sağlık. Çok hoş görünüyor. Darısı başıma:)

    YanıtlaSil
  2. gecenin bu saatinde görünce diktiklerini imrendim valla.bende yapmak istiyorummmm:) bir haftadır plan yazıyorum hobilerimle uğraşamadım ya nasıl canım çekiyor yapmak.
    oğlumun pijamaları harika olmuş.acemiliği falan kalmamış bu işin.güle güle giysin kuzum.kocaman öpüyorum onu.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Günaydın,

    Ay sen delimisin. Mert in pijamaları bir harika. Ellerine sağlık.
    Bi de demişssin ya ''beceriksiz'' vallaha delisin.

    Bu arada Mert neyle oynuyor, değişik geldi.

    Bakarmısın, hafiye gibiyim.

    Hafiye anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  4. artık "marifetli sezo" olsun bu b logun adı ya da
    dikişsever sezo, paça işi gayet zekiceee :)

    YanıtlaSil
  5. üretmek gerçekten insanı mutlu ediyor yazını okuyunca daha iyi anladım bunu eminim ki daha çoook ben diktim postları yayınlayacaksın .pijama da gerçekten çok güzel olmuş güle güle giysin oğluşun

    YanıtlaSil
  6. Sezobigocuğum valla ellerine sağlık. Bence pek de güzel olmuş cicoşlarda güle güle kullansınlar. Devam devam.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım ikisi de çok güzel olmuşlar. güle güle kullansın bakalım oğluş. Bu arada Mert boy atmış (Maşallah)

    YanıtlaSil
  8. harikasın canım gülerek okudum seni o sırıtma hallari kimde olmaz ki acaba, daha neler neler dikersin artık bekliyorum ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ooooooooo hayırlısı olsun bakalım ilk dikiş denemlerinizin:)
    ama canım yaa gerçekten güzel olmuş eline koluna sağlık
    sevgileirmle

    YanıtlaSil
  10. Amanın Sezom maşşallah be canım:)

    YanıtlaSil
  11. Benimde ilk dikmek istediklerimden biri pijamalar.Sizinkiler çok şeker olmuş, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Günaydın sezo. Oğlun ve sen Çok tatlısınız benide güldürdünüz.:)) Ne güzel olmuş işte eline sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Hamarat hatunlara bayılıyorum. Çok beceriklisin ne şanslı kocan ve oğlun:)

    YanıtlaSil
  14. bir acemi olduğuna inanmıyorum. ayrıca eskiden yeni yapman ise süper. ve pratik bilgiler. ellerine sağlık bigom. süper olmuş. manken de bomba :D

    YanıtlaSil
  15. Bence gayet güzel olmuş başarılarının devamını dilerim sezobigocum :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. cnm ne güzel bir uğraş istediğin herşeyi yapabilişr tasarımlar çıkarabilirsin bende çöok isterdim gerçekten :)

    YanıtlaSil
  17. ahu;hoşgeldin:)bende neler istiyorum bir bilsen bakalım ilk adımı attım darısı gelir inşallah:)

    alanay;bende bakıp bakıp iç geçirenerdendim bu pijama beni nasıl mutlu etti bir görmen gerekirdi:)
    darısı başına.çok teşekkür ederim:)

    oğlak kızları;tünaydın:)
    ayyy sırf defoları belli olmasın diye resimler cepten çekildi hihiii:)
    eşleştirme kartları ama pek ilgili değil açıkcası güya sayıları ,renkleri öğrenecek ama ııhhh hiç oralı değil kutuyu boşaltıp arkasını dönüp gidiyor:)
    hafiye çiğdem görev tamam mı?:))

    sedo kız;yapma ya o kadar da değil:)güzel bakmanla alaklı olabilir sadece:)
    fikir laçine ait bende neerde o fikir:))

    nilerk;ooo hoşgeldin özlettin:)
    ayyy inşallah harıl harıl badi tarzı giysileri diken blog arıyorum ama daha bulamadım :)
    canım sağol:)

    dilek;devam dimi çok teşekkürler:)

    şulecim;canım sağol ,eee sen o tariflari yayınla, ben yapayım, oğlum yesin, çocuk haliyle uzayacak bak nasıl sanadsa pay çıkardım:))

    olsada yesek suzan;çok sağol hala sırıtıyorum desem bu kaydı okudukca:))çok teşekkür ederim

    muko;sağol bu konuda usta olan sensin:)güzel demene sevindim ama çok eksiğim var keşeke yakın olsak sen bana göstersen ne oluuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrr:))çok teşekkür ederim:)

    delimmmm sağol canım benim

    YanıtlaSil
  18. harika fikir bunlarr:))
    süper görünüyorlar...
    kim demiş ki eski pijamadan diyeee:)))
    hiç beli belli olmuyor:)
    hamarat kızsınn vesselammm...
    bayıldım bu fikree...

    güle güle giysinn paşacık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Masallah, ellerine saglik, ben hic sevmem dikisi hazir olsun giyeyim :)

    YanıtlaSil
  20. olmuş işte aşkım daha nasıl olsun sende :D

    YanıtlaSil
  21. Bu nasıl acemilik böyle, çok güzel olmuş ikisi de :) Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. nazan ;çok sağol eee hadi ne bekliyorsun sende dik :))

    nuran;güldürdüysek ne mutlu bize :))çok teşekkür ederim:)

    ebrum;hııı sezo hiç öyle övmedi beni biliyomusun(emrah modunda söylüyorum:))
    sağol valla onları bilmem ama ben çok mutlu oluyorum:)

    ada ve deniz;teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. muçizem sağol canım benim valla kusurları ve dikerken beni izlesen gülme krizine girersin o kadar:))manken ama nazlı bir doğru dürüst çektirmedi resmi:)

    yenigelinim çok sağol çok teşekkürler

    fikir projeler şimdilik bu kadar ama araştırıyorm ve çok istekliyim umarım olur :))

    bir tutam kekik;ee acemi olunca kumaş zahiyatını gözönüne alınca bunlar kurtarıcı oldu:))
    ayyy çok teşekkür ederim sağolun:))

    new york'tan :aaahh keşke fırsatım olsada kursa gitsem bak nasıl özendirim seni dermişim:))merak meselesi işte bayılıyorum tek kelime:))


    mavim paşa giydi mi?
    giydi geririsi boş dimi:)
    birde evde yanlız olunca giyer olur biter:))

    YanıtlaSil
  24. A-a Benim yorumum gelmemiş. Dedim ki bu nasıl acemilik böyle ikisi de nefis olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  25. güzel olmuş işte,güle giysin ufaklıklar,ayrıca da neden beğenmesin,bence beğenir,onu düiünüp emek vermişsin sonuçta...
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel olmuş,devamını bekliyoruz ,sevgiler

    YanıtlaSil
  27. yok ben senin sayfana bir daha bakmıyacağım bir turşu yapar olmadı dikiş diker bende burda fatura keseyim :(
    şaka bir yana çok beğendim ellerine sağlık devamını mutlaka getir

    YanıtlaSil
  28. ya bana da ögret böyle $eylerii lüffen :)
    Emegine saglik.Kendi elinden cikmi$ bir seyin cocugunda görmek harika bir duygudur eminim

    YanıtlaSil
  29. maşallahhhhh ya kıskandım ama:(bende dıkebılsem keske...babaannem makınesını bana verdı evde duruyor.daha bakmadım bıle ...hep ozenıyorum ama beceremem gıbı gelıyor...sana maşallahhhhh

    YanıtlaSil
  30. Ne güzel dikmişsin , çok şirin olmuş.Çok da yakışmış oğluşuna...Ooo sen baya baya güzel yapıyorsun , ne cevherler varmış sende Bigom :)))

    YanıtlaSil
  31. Bende dikmek istiyorum ama bırak dikiş dikmeyi yemek yemeğe bile fırsat bulamıyorum kimi zaman şu anda saat 03:28 ;)Bence çok yakışmış yakışıklıya ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  32. ooooooooooo süpermiş arkadaşım.bende aylardır ekleme yapmıyorum.sadece okuyordum sizleri.ama başladım yazmaya.valla bende istiyorum makina alıp oyalanmayı ama ne ev müsait, nede herşeyden çabuk sıkıldığımı bilen koca buna izin vermiyor.sen benim içinde çalıştır makinayı öptüm...

    YanıtlaSil
  33. Hanımefendi,

    Müsaitseniz 44 beden pijama diktirecektim. :))

    Aşmışsın kendini, azmin elinden bişey kurtulmazmış, ellerine sağlık. :))

    YanıtlaSil
  34. Canımcım ellerine sağlık gayet güzel olmuş bence:)

    YanıtlaSil
  35. Dikişi sevmen çok güzel.Benim en sevmediğim şeydir dikiş.Dikiş sevgin hiç azalmasın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  36. ellerine sağlık..
    ama benide güldürdün yazdıklarınla :)

    sevgiler..
    sağlıkla giysin küçük bey :)

    YanıtlaSil
  37. cebimdeki renkler çok teşekkür ederim güzel baktığın için:))

    kpsszede;beğenir mi çok acemice belki de beni kırmama için beğenir:))teşekkür ederim sağol

    otuzundan sonra;çok teşekkür ederim bekleyin geliyorummmmm:))

    şerife;canım benim çok sağol sende evde kal bak neler yaparsın :))

    aslıcım ne demek ayyy nasıl mutlu oluyorum bir bilsen malum çok istediğim şeyleri ufak ufak hayata geçirmek ve de övgü almak paha biçilemez:)çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  38. marifet ellerimizde;bende baka baka söke dike bunları yaptım desem ama çok istekliyim acayip mutlu oluyorum sen bir dene helede güzel olursa bak ozaman nasıl geçiyorsun makinanın başına :)
    darısı başına diyeyim o vakit.

    ilknurcum cevher varmı bilmemde varsada bayağı bir parlatılması gerekiyor benimki paslı olnalarda:)sağolasın canım benim

    sevtap;senin işişn zor be arkadaşım daha bunların emeklemeleri dişleri,yürümeleri varda var yani sen biraz yemek yediğine ve pğşirdiğine şükret:))şaka şaka yaparsın canım benim biraz zamn geçmsin herşeye zamn bulursun:)

    keyf_i sibel tamda adına yakışır o vakit sıkılman yani keyfi:)ee eşinde haklı diyeceğim ama bende de var galibasıkıldımmı bitti:))
    hoşgeldin ve bu kadar ara verme olurmu?

    hobimvaktim şimdilik küçük beden dikiyorum dermişim yani çocuklara yanlış anlama :))canım sağolasın keşke yanımda olsan dikerken azmin adı değişir kahkakha felan olurdu p derece çarpuk çurpuk başladım ki:))

    aylincim sağolasın arkadaşım:)

    gönül cçelen;evet seviyorum ve bitmesin istiyorum sağolasın:))

    birdutmasalı;hoşgeldin ve güldürebildiysem ne mutlu bana:)
    çok teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)