Sayfalar

15 Ekim 2011 Cumartesi

CANIM MELEĞİM







şuanda ayağımda uyuttum  iyice dalmasını bekliyorum .Sebebi gözüne damla koymam gerekiyor.Gecen sene sol şimdi ise sağ gözünün üstünde arpacık türevi birşey çıktı.Gecen seneki 25 gün de geçmişti damlalrla ama şimdi ki malesef bir ayı devirdi hala duruyor.İki doktora götürdük ikiside birşey yok bunda diyor(ki birisi özellikle göz hastanesine gittim)Çoğu çocukkda olur diyor ama ben bizimkinden başkasında hiç rastlamadım.
Bir doktor gelişme sürecindeki çocuklarda yağ hücrelerinden dolayı olur dedi (ki ben hiç birşey anlamadım bu durumdan:)
Diğeri önemli değil deyip aynı sıvı merhem tarzı bir ilaç ve damla verdi ve korkulacak bir durum yok dedi.En zoruda bu damlalrın göze damlatılması ki günde 4 kez .Savaşa gidiyor gibiyiz.İkisini yattığı zamana denk getirsem bile 2 sinde benden nefret edecek konuma geliyoruz:(
Burda yazdım ki bilen duyan cevresinde olan varsa bana söyler diye düşündüm .biliyorum gececek ama içim rahat etmedi işte.Allah çocukları hastalıktn korusun .
sezoyla konuşuyoruz biz geçeceğini bile bile dert ederken kimbilir neler çeken anne -baba var.Allah yardımcıları olsun tüm kalbimle dua ediyorum.


resimde çok küçük çıkmış ama büyük malesef ve her gören soruyor:(


burda da ilk etamin işimin  bitmiş hali var.




güzel hafta sonları:)

39 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım, zor biliyorum, burun açmak ta göze damla damlatmak da zor. Kolay gelsin, acil şifa dilerim. Allah hasta olan tüm ocuklarımıza şifa versin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. fadişim çok sağol.evet bizden nefret ediyorlar gibi geliyor bazen:(
    amin canım amin.

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun paşaya inşallah tez zamanda geçer. Ya bu damla çok zor bişey ama, ben bile bu yaşta kendi kendime damlatamıyorum sanada Allah sabır versin canım...

    YanıtlaSil
  4. Canım geçen kış aynısından Yağızda da çıkmıştı.2 ayda geçti ...izi bu yıl yok oldu.Göz dotoru bize de aynısını söyledi ...Zamanlada geçti :(
    geçmiş olsun , üzülme gülüm çocukların bünyesi mutlaka yeniyor böyle mikrobik hastalıkları..
    el işlerin süper olmuş , iyi pazarlar :)))

    YanıtlaSil
  5. Kuzucuğun canı yanmadığı sürece, varsın biraz geç geçsin annesi, en nihayetinde geçecek...
    İnsan O'na gelen Bana gelsin diyor, tövbe günahada giriyoruz ama öyle.
    Bir dahakine kuzucukta değil, babasında çıksın arpacık :)) O'na damlatırsın damlayı artık, ağladımı çakıverirsin tokadı :D
    Fil Bahri pek şirin geldi gözüme :)

    YanıtlaSil
  6. canım benim geçmiş olsun.bence merak etmemelisin .çocukluğumda haftada bir srpscık çıkardı gözlerimden.rahmetli büyükkannem sağlıktan derdi:) ergenlik dönemime kadar sürdü diyebilirim.ki babam sağlıkçı devamlı doktora giderdim ve hep aynı ilaç yada söylemler olurdu.ilaçları düzenli kullan.
    etamin işin çok cici olmuş.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun yakışıklıma,merak etme annesi benim oğlumunda küçükken bir dönem biri batar biri çıkardı.Hatta o zaman tuvalete ters otursun gibi hurafeleri bile yaptırmıştım çocuğa:))22 yaşına geldi dikkatli baksan hala yerleri belli oluyor ama geç de olsa geçiyor merak etme canım.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Sezom.. Bir küçük damladan bile neler çekildiğini ancak anneler bilir..

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu yeni gördüm takip ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çokk geçmiş olsunn canım:)
    tez zamanda şifalarını bahşetsin rabbim.
    onlara gelen her türlü dert anneciğini eritiyor...

    YanıtlaSil
  11. gecmi$ olsun canom.
    Mikrop falan kapmi$ olabilir mi ?
    Dikkat edin kendinize.ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  12. Cok gecmis olsun canim. benim kizimda nefret ediyor burun damlasindan...savas veriyoruz resmen... insallah meleginin gözündeki sorun kisa zamanda gecer canim...

    YanıtlaSil
  13. Canım çok geçmiş olsun, enteresan işyerinde de bazı arkadaşlarımızın gözünde arpacık çıktı, acaba bu da mı salgın ki. Bilmiyorum kendinize iyi bakın, öptüm ikinizide kocaman.

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun merak etme bu yaştaki çocuklarda çok sık rastlanır zamanla geçiyor. Etamin işin çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  15. yenigelin;teşekkür ederim.evet dediğin gibi kendimizde bile bu kadar zorlanırken çocyk ne yapsın dimi.sağolasın

    ilknurum okadar sürüyor mu ya:(gecen seneki 25 günde geçti diye üzülüyorduk.ne uyuz bişeymiş .canım çok sağolsanada iyi pazarlar:)bana hergün pazar hesabı:)

    sedo bir alemsinde yaptığın yorumu sezoya okuttum oda artık senin bloğa girmemi yasakladı .ara ara gelip kontrol edecekmiş.:)
    şaka şaka ama çok güldüm yorumuna:)
    fil bahri ,isim bir harika:)

    alanay gerçektenmi?çok zor olmalı ya.
    demek sağlıktan ha bak buna sevindim.
    canım çok sağol yorumun için içim rahatladı desem.


    emel iz kalıyor mu ya:(ben geçince iz miz de kalmaz diye düşünmüştüm.
    bende hurafelerden denedim ama utanıyorum yazmaya:))

    delim deme 8 damla ve her biri onlarca göz yaşıyla damlatılıyor:(

    YanıtlaSil
  16. Çooook geçmiş olsun Allah tez zaman da şifa verir inşallah neler atlatıyoruz onlar büyüyene kadar çok sıkmamaya çalış canını

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun umarım tez zamanda iyi olur sizde huzura kavuşursunuz

    YanıtlaSil
  18. Sezobigo,

    Geçen seneye kadar, yani Ada 4 yaşını bitirene kadar bizde de hep aynı gözde çıktı, kayboldu. Uzzuuun süreler kalıyordu yavrucuğumun gözünde. Bizede aynı hikayeleri anlattılar. Yağ bezesi büyüklüğü, orada birsürü hücre var şişmemesi imkansız v.s.

    Bize teramisin göz vermişlerdi. Ama bence ilaca gerek yok, bir tanesi bir sene kalmıştı diyebilirim.

    Kolay gele.
    Aman bidaha çıkmasın, çıkarsada çıksın diyen anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  19. kırmızı ruj teşekkürler bende birazdan geliyorum:)

    bir tutamkekik;teşekkür ederim.malesef:(çok sağol duan için

    aslıcım;yok diyor doktor özellikle üstüne basa basa sordum.bende seni öptüm

    nesliname teeşkkür ederim çok zor boğuşuyoruz resmen:(
    çok teşekkürler

    dilek;allah allah garip.bizim gittiğimiz doktor çocuklarda çok görünür dedi ama?
    çok teşekkür ederim sağolasın bizde seni öptük:)


    çeşnici handan;doktor olabilirmsin?.:)iki doktorda aynı cümleyi kurduda:)çok teşekkkür ederim

    YanıtlaSil
  20. nilerk;çok sağol arkadaşım dert etmemeye çalışıyorum acıkcası neler var dışarı kafayı uzuatınca:(
    çok şükür halimize.

    serap ;hoşgeldin.çok teşekkür ederim yorumuniçin.

    oğlak kızları;aslında doktor çaya veya sıcak suya pamuğu batır oda iyi gelir dedi ama damlanın yanında.dediğin doğrudur eminim.ama koymasam bu sefer vicdan yaparım.
    bu seferki ismin biraz asi olmuş:)

    YanıtlaSil
  21. Uçuk merhemleri var ondan sürdünmü acaba .Annem kulakları çınlasın bildiği duaları okur her duadan sonra gözümüze elini sürerdi inanç işte geçerdi valla geçmiş olsun canım çocuklar böyle böyle büyüyeceklerişte.

    YanıtlaSil
  22. çok çk geçmiş olsun. arada bir bende de olur aynı şey. ama çocukta olması çok zor tabi. bu arada etamin çerçeve harika. ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. cnmcımmm çok geçmiş olsun gecicek panik yok:D zor geçiyo ama geçiyo bnm gözümdeki nohut kadardı bazen kızrıyor içi acıyordu ama zamanla küçüldü hatta yok oldu :D

    YanıtlaSil
  24. Cok gecmis olsun, buradan arpacik gibi duruyor , hic bir fikrim yok malesef.

    YanıtlaSil
  25. çok geçmiş olsun,benim erkek kardeşimde vardı,ama o zamanlar 18-19 yaşları idi. Bayrampaşa'daki Kızılay'daki göz doktoru küçük bir operasyonla almıştı.tabi bizimki ilaç vermemişti.belki farklı birşey.
    çünkü onunki geçmemişti dr alırım önemli değil diye almıştı,yaklaşık 10 yıl önce tabi.

    YanıtlaSil
  26. benim çocukluk döneminde çok başıam geldi yılda bir kere çıkar gözlerim şişer uzun sürede gitmezdi o dönem annem damla damlatır krem sürerdi bir aya kalmaz geçerdi sebebini bilmiyorum ama neden kaynaklandığını yaklaşık 10 yaşıma kadar sürdü kendiliğinden geçti umarım senin paşanın ki daha kısa sürer

    YanıtlaSil
  27. çok geçmiş olsun...bir daha da tekrarlamasın inşaAllah

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  28. mevdoş merhem vermedi damla verdi her ikiside aynı damlayı verince aklıma yattı.aslında doğru söylüyorsun önceden okurlardı bende okuyayım bakayım şifa niyetine
    teşekkür ederim.

    leylanın kahve dükkanı;sağolasın.evet paşa biraz zorluyor haklı olarak.
    çok teşekkür ederim:)

    maviim hiç acıdığını düşünmemiştim sürekli eli gözünde garibimin demekki batıyor.inşallah gececek canım sağol.

    New york'tan;sağolasın arpacık türevi dedi ama o değilmiş.

    otuzundan sonra ;aman aman allah korusun.geçeçek benim paşamın gözü inşallah.sizede geçmiş olmuş.

    şerifecim umzrım o yaşa kadar sürmez ve son olur doktor diyo çocuklarda çok olur diye.
    umarım.

    YanıtlaSil
  29. Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim açırda şimdi bu :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun.teşkkür ederim.

      Sil
  30. ay canım ya nasılda masum mışıl mışıl uyuyor.üzülme desemde annler böyleyiz üzülürüz.ama doktorların bişey yok demesi önemsemesi bi nebze su serpiyor ki zaten daha öncede yaşamışsın.zamana bırak ilaçları aksatma geçecektir.arpacık kalıtsal birşey değil.

    YanıtlaSil
  31. Geçmiş olsun bigocum. :(

    Bu damla işleri kadar zor bişey yoktur sanırım. Çocuk damla istemez, e damlatmakta gerek, zorlayınca direnir, ağlar. :(

    Bir an önce geçer inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukda zor oluyor gerçekten.çok şükür geçti.:))

      Sil
  32. Bu arada minik işlemen ne hoş olmuş, çerçeyede yakışmış, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobim sağolasın çok teşekkür ederim:))

      Sil
  33. geçmiş olsun cnm üstesinden gelinmeyecek dertleri yaşatmasın allah ufaklığı kocaman öpüyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.amin amin çok teeşkkür ederim:))

      Sil
  34. Onun gibi birşey bendde de vardı malesefe ve sepiyodu alta da sepmişti ama o küçük belli deil bile.Devlet hast. gittm lazerle adam yaktı ve hiç uyuşturmadı gözlermden habire yaşlar geldi çok ağrıdı sonra tekrar çıktı tabi yakarak olurmu hiç.gittm özel hast.bi dr. oda uyuşturdu o kısmı çok az sürdü ameliyat gibi bişi ama çok az sürdü kesti aldı ve daha çıkmadı çok şükür vede hiç bişi hissetmedm şindi iii yani :( ayy kıyamam ben buna hala varmı o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim ki geçti şükürler olsun en son çıktığında birkaç ay sürdü.çok şükür ki müdahale gerektirmedi.gerçi çocuklara yani küçüklere müdahale böyle olmuyor bildiğim kadarıla.ok şükürki geçti.umarım bir daha da çıkmaz size de oğlumada:))

      Sil

elleriniz dert görmesin:)