Sayfalar

26 Eylül 2011 Pazartesi

İCRAATIN İÇİNDEN:))(İLK ETAMİN İŞLEMEM)


yaptıklarım var ama yayınlamaya fırsatım olmadı işte onlar;


etamin işi(çarpı işi)deyip salatalık turşusu koymam biraz tuhaf biliyorum ama icraatın içinde bu da vardı.Bu arada ben salatalıkları delerek koymayı unuttuğumu kayda eklerken aklıma geldi:)Tekrar boşaltıp yayapabiliirdim ama böylede denemek istedim(bu tembel benin bahanesi olsun:))

bu sabunlar gecen seneye ait olabilirler ama birtürlü yayınlayamaıştım geçen alışverişte bir paket sabun alıp peçete transferi yapacağım an aklıma geldi ve işte yayınladım.


işte ilk etamin işim çok sevdim yapmasını

yapılmasını netten bakarken  blog arkadaşım nalan'ın hobilerinde  buldum.Teşekkürler çok işime yaradı.sizde hiç bilmiyor ve yapmak istiyorsanız işte adres

şimdi ben bunu ne yapacağım ona karar veremedim.

aşağıda şablonu mevcut ama kimden aldığımı bilmiyorum .Eğer ki burayı okuyan birisine aitse lütfen belirtsin hemen ekliyeyim
acaba ülkü ' ye ait olabilir mi?:))


benden bu kadar sanıyorsanız ,yanılıyorsunuz çalışıyorum ve acayip mutlu oluyorum.

54 yorum:

  1. sezom etamin ve turşu :D:D seviyorum ben seni ya daha olmaz balım açma emi kapagını öyle de olur turşun:D
    nalan abla etamin ustasıdır cideen ama bn beceremem valla pek sevimli bir fil olmuş eline saglık çok öpt

    YanıtlaSil
  2. Turşu için afiyet olsun,delmediğin için sadece daha geç olacaktır herhalde:) Etamine gelince ben çok beğendim, dün markette dolanırken kaneviçe dergisi aldım orada da çocuk odası için güzel etamin işler vardı. Ben pano yapmak istiyorum, oğluşun odasına pano yapsana:)

    YanıtlaSil
  3. turşu harika görünüyor üff şimdi olsa da yesek hemen :)
    etamin işlemek gerçekten de çok zevkliydi bir zamanlar ben de seccade işlemiştim.İlk yapılanlarda hata olabilir canım çok görülmez :)

    YanıtlaSil
  4. Etamin diye okutup karşımıza turşu çıkardın wadaaa :))
    Filiniz çok sevimli ve hiç acemi işine benzemiyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. maviii;olur dimi:)işim allaha kaldıda:))bende seni seviyorum hamarat maviii:)
    çok sağol arkadaşım bende öpüyorum:)

    fadiş;hıııı olur yani:))allahım bu dediğin iyi geldi şimdi:))evet aklımda pano yapmakta var ama becerebilirmiyim bilemedim .yani kesip kenarını nasıl yapıcam gibi sorulara cevap bulsam birşey olacakta bajayım:)sen yaparsan detay verde yaralanayım fadişim:))

    benim dünyam;valla yakınsan atla geldicem de geç olacakmış:)dadiş dedi.evert bir ara yine modaydı şimdi seccade gözüm yemez böyle ufak ufak yapabilirim gibi:))dimi ama:)

    YanıtlaSil
  6. bende cok seviyorum bunu yapmasini. cok güzel bir hobby bence..

    YanıtlaSil
  7. off o turşularla şöyle boll ekşili bir kısır yaap ta yanında kütür kütür yiyelimm canımcım:)
    etamin maceralarım vardır benimde geçmişe dair:)
    elin alışınca sırma gibi işler çıkartısın canım hiiçç merak etme:)
    çok sevimli bir model seçmişsin bikeremm:))
    devamı nasıl gelecek meraktayım şimdi ben...
    bu filcikler sıralanıcak mı şimdi kafile gibii?
    ee hadi kolay gelsin sana da,bizde sonucu görelim bir an önce:)))
    sevgilerimle tatlım...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş. Bu arada bu fili nedesemde yayınlamıştım ben,ama yabancı bir bloğa ait. bu da linki:http://nedesembegenirsin.blogspot.com/2011/09/carp-isi-fil.html

    YanıtlaSil
  9. mm tursu miam miammm, çok severim ama hiç ugrasmam ben ya hazir aliyorum :) ellerine saglik canim

    Peçete transferi olayina acayip merak sardim bu aralar bende. Hatta malzeme siparisi bile verdim yarin belki elime ulasir. Ilk defa yapicam ama nasil yapicam bilmiyorum :) Konserve kutularina yapmak istiyorum. Varmi bu çomez arkadasina tavsiyen canim?

    YanıtlaSil
  10. sedo kız;sağ gösterdim turşu çıkardım heheeeeeee:)
    canım sağol seninkilerin yanında acemi işte kabul et:)

    nesliname;evet öğrendimya artık suyu çıkar bende:))

    bir tutam kekik;valla turşuyu yapmaktaki amacım desem:))))))))))))))))))))

    ee yayınla bakalım olmazmı.sağol inşallah.
    yok bu tekti ama dediğini düşündümde büyütüm küçültmeyi nasıl yapacağımı bilemedim:(
    belki bir çerceve içinde sonuçlanır kimbilir:)
    çok teşekkürler

    bahar006;çok teşekkür ederim uyarın için inan alıyor ve kaydediyorum yanına pek kayıt almamışım cahilliğe ver:(a
    ama yayınladım haberin ola:)
    sevgiler

    fransalı gelin;benimki de hazırdan farksız "sus"çaktırma(turşu suları hazır satılıyor bir tek salatalıkları yıkadım delmeyi bile unutmuşum:)))işte bu kadar:))

    bak burda ayrıntılı anlatımıştım yine varsa sorun cevaplarım .
    http://sezobigo.blogspot.com/2011/04/pecete-transferi-anlatimi.html
    birde bu işin ustası hobivakti ve nestug onlarada bakabilirsin sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. bende şaşırdım etamin derken turşu geliverdi gözümün önüne.oh afiyet olsun şimdiden .sabunlarda çok şık duruyor.minik etamin çalışması ise ayrı güzel.ellerinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. etamin işlemen çok tatlı, turşularını afiyetle ye inşallah, sabunlarsa son derece dekoratif..

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Sezobigocuğum ben de delmem turşuları geç olur birkaç gün ama olur.Özellikle kornişonlar. Bu fili yalnız bırakma ağaç yap, kuş yap, yavru yap ayakjlarının altına çim yap. sonra da çerçevele:) iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  14. Sezobigo,o sabunlar ne kadar tatlııııı.Nasıl yaptın,lütfen anlat,lütfen lütfen,lütfeeen :)
    özlem

    YanıtlaSil
  15. Yine ben :)
    Nasıl yapıldığıyla ilgili yorumda verdiğin linke tıkladım.Ama ben bu konuda o kadar bilgisiz,cahilim ki,öyle boyadım,tutkal sürdüm falan deyince anlamıyorum.Ne boyası,ne tutkalı,isim hatta marka verirsen anlayabilirim ancak.Zahmet olmazsa tabii :))
    özlem

    YanıtlaSil
  16. turşun belki biraz geç olabilir o kadar

    YanıtlaSil
  17. turşuda aklım kaldı yani , etamin de çok cici olmuş canım yeni icraatlarını bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Turşu ne güzel gözüküyor.
    Etamine özendim bile ama ben renk körüyümkine ve beceriksiz.
    sabunları aldınmı yaptınmı??

    Meraklı anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  19. alanay;şaşırtıysam sevindim:))maksatım o değildi ama oldu:))çok teşekkür ederim sağolasın:))

    noblesse;yorumun ne kadar öz :))çok teşekkür ederim sağol

    fiamma;hıııı çok sevindim:)demek ben doğru yapmışım:))
    işte onlarıda yapıcam ama önce şabln bulmama lazım:)çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  20. özlem malzemeleri büyük hobi marketler,büyük kırtasilerde bulabilirsin.Ben ilk siparişimi toplu olarak netten vermiştim ama şimdi kırtasiyeden alıyorum tek tük.fırca için ise "südor" marka alabilirsin .40ve 50 diye numaralandırılmış genişliklerine göre ondan alabilirsin böyle aklıma geldikçe yazarım artık:))

    YanıtlaSil
  21. neval;çok teşekkür ederim sağolasın.

    olsada yesek suzan;çok sağol canım bekleyin geliyorum dermişim:))

    oğlak kızları;turşu için teşekkürler:)
    aaa gerçektenmi üzüldüm:(
    sabunlar hazırr üzerindekiri ben ekledim:)

    YanıtlaSil
  22. vay vay vay.. Sezom nerelere uçmuşsun maşallah.. hangi birine ne demelii..sabunlara bittim.. çook güzeller.. etamin ki çok severim.. eline, gözüne gönlüne sağlık:)

    YanıtlaSil
  23. OĞLAK KIZLARI SANA YORUM BIRAKAMIYORUM BIRAKABİLEN BUNU BELİRTSİN:))

    YanıtlaSil
  24. sezobigo sağolasın. Bugünlerde birşeyler yapamıyordum canım sıkkındı. Peçete transferi iyi fikir eski kayıtlarınıda inceledim bende malzemeleri alıp hemen başlıyorum:)

    YanıtlaSil
  25. özlemcim bildiğimiz beyaz el sabunlarını alıyoruz üzerinde markası yazıyor ise kazıyarak yok ediyorum.sonra peçete belirleyip peçeteyi ilk katına ayırıp kesiyorum.sabunun üzerine koyup fırcayı tutkala bandırıp üzüerine süerek yapıştırıyoruz.
    tutkala gelince tekstil tutkalı satılıyor bununla yaparsan sabunlarını daha sonra bozulmadan kullanabiliyorsun.Ben de dekupaj tutkalı ve peçete tutkalı olduğu için onlarla yapıştırdım olar sonra kullanabiliniyormu bilmiyorum.Ben dekoratif amaçlı kullanacağım için önemsemedim
    tutkal markası bende;
    "artdeco "markalı peçete tutkalı diye satılıyor.başka markalarda var bu benim kullandığım.Sormak istediğin varsa yada atladığım anlatatmadığım birşey sor cevaplayayım:)

    YanıtlaSil
  26. etamin çok güzel olmuş bende bir ara heves ettim ama görmeden yapamadım sonra hevesim kaçtı...

    YanıtlaSil
  27. Ellerine sağlık sezobigocuk fil çok cici görünüyor. Turşu içinde afiyet olsun. Bende kornişonları delmeden turşu yaptım bu yıl. Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  28. Etaminin çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. çok çok gençken annem bana zorla bir kaç iş yaptırmıştı keyfini bilirim o yüzden. ama sabır isteyen bir iş.
    (Canımcım kurabiyeleri ben servis yapacağım zaman kağıtlara koydum. )
    dene bak kesin beğeneceksin.

    YanıtlaSil
  29. ya cankız düşürme aklıma böyle şeyleri.şimdi bana çarşıda etamin arattıracaksın :)))
    valla düştü aklıma...noolcak şimdiii* :))))

    YanıtlaSil
  30. resmi görünce dedim etamin turşusu mu yapmış bu cankız :)))
    çok şekersin ya :)

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Sezobigocum, yazına bayıldım turşu ve etamin hani turşu etamini desem uymayacak. olsun sen yap bir kenara koy elbet lazım olacaktır yalnız o turşudaki salatalıkları madem delmedin içine nasıl alacak sirkesini, tuzunu, suyunu.. bunu hesaba katarak yol yakınken hallet derim. hatta bana kalırsa bir tencereye boşalt bir iki taşım sararıncaya kadar kaynat ama bu arada da delmesen bile uçlarından azıcık kes ki içine malzemeyi çekebilsin. hem sen ye hem bu sene yapmadığım için ben yiyeyim nasıl fikir .. tatlı bloğuna kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  32. delim sende keçeye merak sarmıştın hep unutuyorum ne yaptın acep başlayabildinmi.valla bunları yaparken benden mutlusu yok be delim:))sağolasın:)

    nuran emin ol yaptıkca hoşuna gidecek bende hiç birşey bilmiyordum ne öğrendiysem bloglardan inan şimdi acayip mutluyum:)

    serap -asya;bende nasıl yapılır diye az zorlamadım kendimi ama biraz yapınca çorap söküğü gibi dene göreceksin öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  33. dilek;sende mi unuttun:)yoksa öylemi yapıyorsun:))çok sağolasın

    şulem;hııı demek öyle yaptın bende öyle yapayım bari eksik mi kalıcam:))
    çok teşekkür ederim sağolasın:)

    figen abla;yaparsın sen yaparsın çantayı elde dikmeyi zevk bilen biri bunu mu yapmaz:)çok teşekkür ederim:))

    şükran;yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben olur deyip unuttum onu :))ciddi mi şimdi ayyy ne bileyim ben ya:)))))))))))

    ne demek sen yaptığın sarmayı getir bende turşuyu çıkarayım bak yoksa çıkarmam dermişişm:)))
    çok teşekkür ederim yorumun için:)

    YanıtlaSil
  34. Canım teşekkür ederim,ne kadar detaylı yazmışsın.Önce bahsettiklerini tedarik edeyim,yaparken aklıma takılan olursa yine kapını çalarım artık :)
    özlem

    YanıtlaSil
  35. sabunlar cok sik olmu$lar..
    Yav kiskandim seni...
    Ne beceriksizmi$im ben bee...
    Tur$undan canim cekti.Ne ola ki ? :))

    YanıtlaSil
  36. Turşular delmeden de oluyor geçen sene bende aynısını yapmıştım:))
    Etamin işini çok severim uzun zaman oldu elime almayalı güzel olmuş ellerine sağlık , sabunlara ayrıca bayıldım banyoda ne güzel görünürler..
    Çok öpüyorum canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  37. İlk öncelikle bloğuma ziyaretiniz için çok teşekkür ederim :)

    Ellerinize ,emeğinize sağlık çok güzel olmuşlar bayıldım valla

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  38. valla bravo,ne marifetliymişsin yahu,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  39. Canım ne kadar güzel olmuş etaminin.Ben çok eskiden severek yapardım, gerçekten çok zevkli bir iş :)Sabunlarda çok güzel olmuş,ellerine sağlık ...Turşu nasıl olacak merak ettim bende...

    YanıtlaSil
  40. Ellerine sağlık, ilk işleme için oldukça düzgün işlemişsin:)

    Bu şirin fili iğnedanlık veya lavanta kesesi olarak değerlendirebilisin.

    YanıtlaSil
  41. özlem yine beklerim o halde:)

    aslım bende senin şu kitap okumanı kıskanıyorum ne yapsak:))bugün oğlum yatarken artık karar aldım okuyacağım diye başardım bizimki de 3 saat uyudu:))şimdi senein tavsiye ettiklerine bakmak kaldı :)

    aaaa yaptığın yiyecekleri hiç saymıyorum bile.

    aylincim oluyor dimi oluyor oluyor:))çok teşekkür ederim yorumun için sağolasın :)


    şule öztürk ;ne demek ben teşekkür ederim:)

    otuzudansonra ;göstermiyorum dimi:))))

    özi'nin hobileri;teşekkür ederim.bende merakla beklemekteyim bakalım yazarım artık burda:))

    nalan ünal;hıııı hiç aklıma gelmedi desem hep pano için düşündüm hatta eski bir cerceveyi beyaza boyadım bile:))

    YanıtlaSil
  42. Babamlarda dun yaptılar benım ıcın malum ben bısı yapamıyorum bebeklerimden ama bizimkilerde delmiyor galıba turşuyu hiç hatırlamıyorum ben.Etaminde çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.Oğluşunun isminide ekleyip kapısüsü yapabilirsin mesela canım.Ay hatta oğluşunun resmini işlesene canım çok orjinal olur bence.

    YanıtlaSil
  43. fili sevdim,çoook rahatladığım keyfim ben ve kahyasıyla başbaşa kalırsam yaparım yaparım da ben ne yapıcam o fili:)ee gelir sana sorarım artık.o güne dek sararır bile seninki:)

    YanıtlaSil
  44. Sen neymişsin be bigom. ne cevherler varmış da haberimiz yokmuş. ya ben ev hanımı olmak istiyorum yaaaa :(

    YanıtlaSil
  45. sezo merhaba bak bakalım yaptıklarıma olmuşmu.:) Başıma neler açtın ne dizi kaldı, ne film. Bütün gece boyadım durdum:))ama iyi oldu sağolasın:)

    YanıtlaSil
  46. oo etamin süper olmuş...Turşuu hele tam ağız sulandırmalık olmuş..
    Bloğuna girdim ağzım sulandı ve çıkıyorum...Beni ancak turşu suyu paklar :)

    YanıtlaSil
  47. sevtap delinmiyordur umarım ayyy her yorum yazana cevabım yalvarır tarzda oldu farkındayım:))
    etamin konusunda bende oğlumun resmini yapmakta kararlıyım buldum bir blog bakayım becerebilecekmiyim teşekkür ederim iki kuzuya rağmen yorum için zaman ayırdığın içi:))

    sevgi; ben sana yaparım canım benim sen yeterki rahatla,kefin ve kahyanla bir araya gel yatrki boşver işi felan sen daha ne işi yapacaksın:))

    muçizem geldin hoşgeldin öncelikle;
    eee becerikli hatunum ama kıymetimi bilen yok be yaauu (sezoyla atıştık artık emrah modundayım haberin ola)

    nuran ne diyeyim ki insan mutlu oluyor ben bazen bir dalıyorum saati, çocuğu unutuyorum:))
    kolay gele sana yeni uğraşınla.yaptıkların çok güzel olmuş ilk yapan birine göre ne çabuk ilerlemişsin MAŞALLAH.

    ilknurum bende çok severim turşu suyunu hıımmmmmmmmmmmmmmmmm keşke yakın olsakda beraber içsek olmaz mı?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  48. olurrrrrrrr , birgün eminönünde buluşuruz ve karşılıklı turşu suyu içeriz :)))

    YanıtlaSil
  49. merhabalar:)
    ilk kez geldim bu bloğa ama hemen ortak bir noktamızı buldum:)
    etamin:)
    bende çok acemiyim çok şeyler yapmak isteyip acabalarda kalanlardanım ama başlamalı değil mi:)
    çok şirin olmuş bu filcik devamını heyecanla bekleyeceğim:)
    görüşmek dileği ile..,sevgiler..

    YanıtlaSil
  50. etamin yapmayalı yıllar olmuştur ve çok severim yapmasını seninde eline sağlık cnaım

    turşuyu bende delmeden yaparım hiç bişey olmuyor meraklanma
    sevgiler

    YanıtlaSil
  51. Acil cevap......
    Evet arkadaşım çok dikkatlisin hemen ben de düzeltme yapıyorum.
    yumurta olacak ayrıca içine nohutda koyabilrsin dediğin gibi köftelerde olur.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  52. arkadaşım aldın mı mesajı mı ?

    YanıtlaSil
  53. ben o fili yerim yerimmmm :) ne cici,bayılırım etamine ,kıl geliyor ya artık ele bişeyler almak lazım yapmak için :) bloğunuz çok hoş. başarılar.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  54. aa fil süper ben fil hastasıyım ben de yapayım :))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)