Sayfalar

12 Eylül 2011 Pazartesi

BAŞLIK YOK :)

bugün çok işim var nasıl etsem nerden başlasam yazmaya bilemedim.şimdi yazının sonunda bana kızacakları tahmin ettiğim çocuklu ,işi başından aşmış yada çalışıp aynı zamanda evde ki çocuğunu düşünen annelerden zılgıt yemeyi göze alıp başlıyorum neden bu kadar işim olduğumu yazmaya;


-oğlum babaannesine gitti ve durduğu süre onun orda kalma süresini beliryecek ki en son 5 gün kalmış biz artık hasretine dayanamayıp alıp eve getirmiştik.Babaanede kalma sebebi birazda halasının 7 yaşındaki kızının orda olmasıydı ve bingo dün nehir(görümcemin kızı)okula bir hafta kala ankaradan gelince bizimikinin babaanede kalma süresi az çok belirlenip orada bırakıldı.Bu bırakıldı lafı bizim isteğimizin dışında babaansesin çok istemesi yatıyor.Çok şükür oğlum babaannesini ve halasının sözünü dinlemesi ,güzel yemeğini yemesi(bunları annesine -bazen- niye yapmıyor bilmiyorum)uykusunu saaatlice yapması onu istenilen bir çocuk yapıyor:)
Neyse dün akşam eltimin oğlunun doğum gününden sonra babaaneye bıraktık ve sabah sezonun 2benim bir defa aramalarımdan keyfinin gayet yerinde olması şuan bu yazıyı yazarken elimde bir bardak keyif çayıyla içimemi sağlıyor:)

Şimdi gelelim beni gözden düşüreceğine inandığım özellikle çocuklu annelerin gözünden:)derdime.
Ben şimdi ne yapayım????
Gezmeye mi gideyim
Annem çağrıyor gel gezeriz diyor
Eminönü öyle cazip ki şu an:)(delim hehehheeeeeeeeee)
yoksa bakırköydeki hobi mağazına mı?
Allahım nereye gideyim oooofffff ne zor hayat:))))))))))
Yok yok ben bu planları yaparken gün bitecek.
BU arada kızkardeşim eminim bu yazıyı okursa sizden önce beni parçalyacak çünkü sabahın 8 den beri okulda oğlunu bekliyormuş başım tutu diyor ki ben ona derdimi anlatmadım (yukardaki saydığım nereye gidebilirim derdimi:)anlatsam telefonda hakkımdan gelebiliridi çünkü.
Bu planların arasında asla evde oturmak ,temizlik yapmak olmayacak bunu biliyorum ve uyguluyorum.İşin aksi tarafımı yoksa güzel yanı mı bilemedim ayın 15 kadar sezo da geç gelecek yani tek tabancayım:))Allahım bir kova kadını ne isteyebilir ki daha:))



sonradan eklenen not;haaaa bu arada yorum yazarsanız dönemeyebilirm malum gezmeye gidiyorum:)))))))))))))))))))))))
Valla ben böyle değildim sonradan oldum :))

29 yorum:

  1. ha haaha:))
    bütün dertlerin böyle olsun tatlımmm:))
    gezz gezz hadiii durma:)
    çocuksuz çarşı pazar gezmek....
    durduğun kabahat...:);)

    YanıtlaSil
  2. sefan olsun gez toz enerji topla hayırlı gezmeler birgülcüm...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar basit bir olay aslında ama bizim için ne kadar kıymetli, eşsiz :) nerede keyif alacaksan oraya gitmişsindir umarım. öperim :)

    YanıtlaSil
  4. Gönlün nereye istiyorsa oraya git,tatını çıkar

    YanıtlaSil
  5. Ohhh ne güzel yahu bizim yerimize de gez. Bu arada oğluşuna maşallah demek bu yaşta babannesinde kalabiliyor ! Benim 10 yaşındaki yeğenim annesiz burda kalmıyor yada anneannesinde.. Maşallah valla ne uyumlu çocuk.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Haydi bakalım, iyi gezmeler, bizim içinde gezersin artık:)

    YanıtlaSil
  7. Şimdi seni var yaaaa dermişim demiyorum hakkın kuzum çok yoruldun ev taşı felem derkene gez gez :)

    YanıtlaSil
  8. arada yalnızlık iyidir şekerim git bir güzel eğlen keyfine bak sonrada yaptıklarını bize anlat :) ayrıca insanlar biraz mola vermeyi istedi diye anne de olsalar! kimse kimseye kızmasın :D

    YanıtlaSil
  9. bol bol gez eğlen kendini yıllık izinde say buda senin hakkın demi :)

    YanıtlaSil
  10. Ben bir boğa kadını olarak yazıyorum. Şimdilik keyfine bak, tadını çıkar, dinlen. nasılsa akşam yada sabah özlersin:)
    Bir an evvel gelsinde mis kokusunu koklayayım oğlumun dersin. Hele ki bir büyüsün evden ayrılsın o yollar çokkk gözlenir sezobigo. Benim gözlediğim gibi:))

    YanıtlaSil
  11. :) deli:)

    Allah başka dert vermesin ne diyeyim:)

    YanıtlaSil
  12. allah senin iyligini versin diyorum başka da bişey demiyorum :D:D:D:D
    not : temizlikteyim:D:D

    YanıtlaSil
  13. ben sana neler neler derdim ama sen başına geleceği bildiğin için önceden hazırlıklısın zaten,söyledim farzet:)ben de sabah kübranazı okulda beklemekle geçen iki üç saatten sonra eve gelip kahvaltı hazırlayıp,gamzeyi uyutup,kübranaza banyo yaptırıp,yemeğe ocağa koyup,ortalığı toparlayıp kendime de şöyle miss kokulu bir kahve yapıp tam dinlenmek için oturacaktım ki,gamze uyandı ve başa döndüm:)gel sen düşün şimdi ne yapacağım,ne yapacaksın...

    YanıtlaSil
  14. Yok vallaha kızmadım gez canım gez gönlünce gez:))))

    YanıtlaSil
  15. hatta benim yada bizim yerimize de gezinn...:)

    YanıtlaSil
  16. bir tutam kekik;dimi ama tamda dedğin gibi yaptım durmadım:))

    serap-asya;canım sağol enerji kalmadı ayaklarım ağrıdı:)

    ocean spray;hemide nasıl:)öyleydi çok sağol darısı en kısa sürede başına gelir umarım:))

    otuzundansonra;sağolasın :)

    kızkardeş derya;bende şaşırıyoeum ama kalıyor işte:)çok sağol canım :)

    fadiş;canım üzgünüm sizin adınıza ama işte öyle gezmek zorundayım neyapyım:)ne demek gezdim gitti:)

    ülkü;valla ilk okudum tam ülkü der bunu diyecektim yazın bir anda 'u' dönüşü yapmış:))sağolasın canım benim

    yenigelin;ok anlatırm gezmeleirm bitmedi daha:)dimi ama sağollllll:))

    şerife;aaaaaa ne güzel demişsin evet yıllık izindeyim bennnnnnnnnnn:)çok sağol :))

    nuran;vallla akşama kalmadan özledim desem:)yaaaa bak şimdi vicdan yaptırdın bana :((
    ama şimdi oldumu yaaaaaaaaaaaaaa:))

    dilek;amin bacım amin:))

    mavii;amin diyorum başka da birşey demiyorum ııyyyyyyyy temizlik mi?:))inşallah darısı başına diyorum birde:))

    kpsszede;daha öncede demiştim ismini seviyorum:)
    ayy allah yardımcın olsun darısı başına inşallah tüm içtenliğimle AMİN diyorum:))


    aylincim;ok yarında devam ederim artık madem herkez gez diyor:))))

    YanıtlaSil
  17. Ohhh ne guzell Sefan olsun gercekten...

    YanıtlaSil
  18. Şaşırtırım bazen :)) e neler yaptın hadi anlat :)

    YanıtlaSil
  19. Hmmmm ne güzell , doya doya gez gülüm...Bugünler gelmez bir daha :))

    YanıtlaSil
  20. ismimi sevdiğini biliyorum:)nedense pek bir sempatik geliyor bu isim herkese,oysa bu ismi bana veren sebep benim için pek sempatik değil...ne diyelim,benim için de dua edin,bu zedelikten kurtulayım:)

    YanıtlaSil
  21. oooooh gez canım beniiim, ben de kova kadınıyım, süper olmuş, kesinlikle temizlik iş filan uğraşma,çık gez kendınle zaman gecır =)

    YanıtlaSil
  22. Günü sonunda ne yaptın çok merak ettim :))

    YanıtlaSil
  23. şekerim oturup da yazana kadar ee çıksaydın yaa ne oyalanıp duruyon! Kar kardır..

    YanıtlaSil
  24. Gezmek guzeldiiir :)
    Bu arada blogumdaki cekilise bekleriiim :)

    YanıtlaSil
  25. Bence canım gezebildiğin kadar gez,planda yapma çıkınca gidecek yer çok.Ah öyle yerler saydın ki şimdi nasıl peşine takılasım geldi bir bilsen ama bebeklerim daha küçük kimseye uzun süre bırakam.Süte(Annemler süt diye çağırıyor da beni)gezmek yasak :)

    YanıtlaSil
  26. gezmelere tozmalara doyamam ben, iyi eğlenceler datttlluuummmm tadını çıkar...

    YanıtlaSil
  27. Evde oturup, boş boş baksan da olur ki.

    Çarşamba ben ööle yapacam.

    Allah eksik etmesin ama başı şişmiş anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  28. çok güldüm.:)
    hayata mola şart yoksa insan tepetaklak gidiyor...

    YanıtlaSil
  29. alanay;gezdim gezdim:)

    gülüm sağol yaa:))

    ülkü;azzzzzzzzzz sonraaaaaaaaaaaaa:))

    içimizdeki karnaval;tamda dediğin gelmez dedim suyunu çıkardım:))

    kpsszede;evet anlam itibariyle haklısın ama insanın aklına gelmeyecek bir isim:)
    inşallah duan gerçek olur:)

    mekilam;burç çekiyor sanırım:)tamda öyle yaptım:))

    senem ;anlatıcam ama azzzzzz sonraaaaaa:))

    şulecim çay içerken merak etme :)sonra hemen çıktım zaten:)

    modafobik;gezmek hakikaten güzellllllllllllllllllllll:)

    sevtap;keşke gezsek beraber:)bende iki yıl bekledim allahtan senin yanında annen var belki çıkarsın diyecektim yazının sonunda 'sü^'yazısın okudum:))

    isoon;bende çok severim ama böyle free taklılnca pek bir güzel:)

    oğlak kızları;arada kaytarmak güzel çiğdem boşver adı tembellik olsun:)

    onlar uyuken;benim ilk molam sayılır pek ama daha çok yoruldum desem:))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)