Sayfalar

20 Eylül 2011 Salı

AHINIZ TUTTU:))

Gecen pazartesi yazmışım en son, böyle ara verince boşlamışım gibi gözükebilir ancakkkkkkk çok yoruldum bu zaman zarfında .Yazdım kaçtım gibi gözüksede anam ağladı desem yeridir.Evet ilk gün annemin ısrarına dayanamayıp anneme gittim ve dışarı çıktık beraber çarşı pazar dolaştık akşam eve gitmeden ertesi gün eminönü için randevulaşıp  ayrılacaktık ki , burcu aradı(kızkardeşimdir kendileri)pazar günü sünnet mevlüdüm var yarın acilen eksikler için eminönüne gitmeliyiz deyince amenna dedik.Sanki biz hiiiiiiiççç niyetlenmemiş sırf onun için zahmet edip gidiyor edasında ertesi
 gün eminönüne gittik:))).Allahım nasıl özlemişim insan nereye bakacağını ne alacağını (taaaa ne zamndan alacaklarımı kafamda belirlememe rağmen bir yere not etmeyişimdeen yine unuttuklarım oldu)şaşırıyor.Burcu ihtiyaçlarının peşinde dolaşırken ben,Yapışkanlı(eriyen)tela,şu singerin kesme çarkı,boncuk gibi ıvır zıvır ne varsa onları almakla uğraşıyordum:))Akşam olduğunda bir bütün olduğum ayaklarım bağımsızlıklarını ilan etmiş zonk zonk atıyordu ,resmen sürükledim kendimi .
Ama yettimi bu gezme bize hayırrrrrrrr :)
Anne bir daha ne zamn gezeriz eksiklerim var deyip annemle sözleşip ertesi gün erkenden (ki sabahın altıbuçuğuydu  anneme gittim.Sezo geçerken beni bıraktığı için o saatte gittim)damladım.Tam biz hazırlandık burcuya gideceğimizi söyledik ve onun mevlüt şekerlerine bziim alabileceğimizi söyleyecektik ki bende geliyorum dedi:))))))))(bu arada burcudan kaçtığımız anlaşılmasın iki çocuğu .haftasonuna yetişmesi gereken işleri ve senelik ,izinde kocası olduğundan gelmiyeceği aşikar olan burcu her seferinde yanımızda bitii:))ballı hatun vesselam)
Neyse çıktık yola(iki gidişimizde sağolsun  kardeşimin eşi ben sizi bırakırım dedi heheeeeeeeeeee)
akşam oluyordu ki koştuk atladık trene ve ordan eve .


Perşembe evde ütü krizine çözüm bulup(kriz diyorum çünkü ütü yapmaktan nefret ediyorum ve eşim malesef  hergün gömlek giymesi gereken bir işi var:(((  ve ben ütüleri biriktirdiğim için yaparken saatler sürüyor.)biraz dinlenip oğlumu almaya gittik sezooyla.
ERtesi gün yine sabahın altıbuçuğunda mertle birlikte annemdeydik.Bu sefer sünnet mevlüdü kardeşe yardım gibi sebeplerden 3 gün kaldım .Pazar akşamı pert olmuş bir halde evdeydim.Annemde kalınca ,araya bir düğün.bir mevlüt sıkışınca ve hepsi koşuşturma içinde olup,saat kavramını hiçe sayıp gece 3de yatıp sabah 6 gibi kalkınca bünyem alarm vermeye başladı .Şuan hala bacaklarım kendine gelmiş değil.Tabi bu kadar sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Dün evi temizledim bugün kışa hazırlıklara devam ettim.Booooolllll domates soyup doğradım araya bir etamin işi sığdırdım
- şuan nasılmıyım?
sırtım ,boynum tutulmuş gibi ağrıyor.
-Ne mi düşünüyorum?
burada   ' ayyy gezmelere gidiyorum' diyerek hava attığım çalışan annelerin ahının tuttuğunu:))




Sünnet çocuğumuz

annem ve burcu

annem yorulmuş


uyudum uyuyacağım

eminönünde en olmazsa olmaz şey herhalde balık ekmek


bu resimlerde bugünlere ait.Sünnet çocuğunu o giysilerle bir tek satın alırken gördüm desem.Allahım hiç dinlemiyor bu yaştaki çocuklar:))

28 yorum:

  1. canım desene bayağı yoğun geçmiş günlerin ,bu arada bende eminönünde balık ekmek yemeği çok özledim yaa.sünnet çoçuğuna geçmiş olsun diyelim inşallah düğün derneklerini görürsünüz.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bende eminönüne gidiyorum dedi kayboldu diyordum meğer ne işler yapmışsın.sen yorulmayasında kimler yorulsun canım...

    YanıtlaSil
  3. sünnet çocuğunu tebrik ediyorum diğer mürüvetlerini de görün inşallah.yorgunluğa gelince farkım olmadığından öyle iyi anlıyorum ki.ama olsun bunlar tatlı heyecan ve yorgunluklar değil mi?

    YanıtlaSil
  4. otuzundan sonra;çok teşekkürler güzel dileklerin için.balık ekmeğin kokusu zaten ytiyor:)

    emelden;yaaa tek eminönü değil ama orda da az yormadım kendimi ama güzeldi şükür:)

    alanay; teşekkür edeim.çok sağol.yok şikayet bir dah ne zaman böyle gezicem:)

    YanıtlaSil
  5. TATLI GÜZEL TELAŞLAR OLMUŞ ŞİMDİ RAHAT RAHAT DİNLENİRSİN EVDE...ALLAH DAMATLIĞINI GÖSTERSİN TÜM AİLENİZE SANADA GÖSTERSİN OĞLUŞUNUN MÜRVETLERİNİ EN GÜZEL ŞEKİLDE :D

    YanıtlaSil
  6. ben okurken yoruldum sankı canım.bu kadar işi ben yapmışım gibi geldi sanki.ALLAH kolaylıklar versin.darısı damatlığına inşallah canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Bizde perşembe yapcaz eminönü.
    Bir balık ekmek de biz yapalım :) Ve tabi bol bol da alışveriş...
    Sünnet çocuğunu da tebrik ediyorum,allah daha güzel günlerini göstersin...

    YanıtlaSil
  8. valla ben senin yerine yoruldum bigom.Bu ne performans yahu.
    Gezmek,alışveriş deyince akan sular duruyor dimi?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun sünnetiniz.Aileye yakın olmak ne güzel.Güzellikleri birlikte yaşayabiliyorsunuz.Allah mutluluğunuzu da,m etsin inş.

    YanıtlaSil
  10. serap-asya;bende dinleneceğim diyorum inşallah birşey çıkmaz.canım sağolasın.amin amin:)

    sevda;sağolsın bende yoruldum hemide çoooooooookkkkkk:)

    esin hocam;dikkat et yağmurluymuş o gün.ayyyy nasıl güzel gez ben yine olsa yine giderim:)çok sağolasın darısı ömerle muratın başına:)

    yaruze;eeee becerikli ,hamarat,yorulmazım ne de olsa:)şaka bir yana bnde yoruldum.
    gezmek ahhhh ahhh yine olsa yine giderim bir yerlere:)

    sevilay;sağolasın.çok şükür ki yakınız bir arabayla hemen birbirimizn dibinde bitiyrouz:)
    çok teşkkür ederim sağolasın

    YanıtlaSil
  11. Sünnet cocugunu bende tebrik ederim. yogun bir gün olmus. olsun böyle tatli yorgunluklar

    YanıtlaSil
  12. ne guzel gunler gecmis, tebrik ederim sunnet cocugunu :)

    YanıtlaSil
  13. İyi gezmişsin valla bravo, Allah içine sindirsin, yeğenini de tebrik ederim, maşallah.

    YanıtlaSil
  14. nurturiada da ismim fadis:)

    YanıtlaSil
  15. Yorulmuşsun ama hem güzel vakit geçirmiş hem de ne kadar çok iş halletmişsin arada böyle güzel yorgunluklar olmalı bence. Sünnet çocuğunu tebrik ederim Allah damatlıklarını da göstersin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Sana kolay gelsin Sezobigocuğum. Yeni sünnet çocuğununda allah damatlığını göstersin inşallah.

    YanıtlaSil
  17. yok güzelim ne ahı. o kadar gezmeye çok normal :) keşke bende gezsem gezsem yorulsam...

    YanıtlaSil
  18. Allah iyiliğini versin. Bende ahınız tuttu başlığını görünce bir şey oldu sandım. Son postunda e pek bir havalıydın :) ahımız tutar tabi :)
    Böyle ah herkese tutsun canım ne güzel işte gezerek yorulmuşsun ;)

    YanıtlaSil
  19. Ah etmedik kız hatta gez dedik ee bayada gezmişsin işte :) hayırlı olsun damatlığınıda görün hatta seninkininkinide görek :)

    YanıtlaSil
  20. ha ha...sen çatlatırmısın biziii????? Ah tutması diye buna diyolar heralde:)

    ay şaka şaka...yorulmuşsun anlaşılan evet ama ne güzel dolu dolu geçmiş...hemde mutlu yorgunluklar bunlar...dinlenirsin kışın bol bol:)

    öperim...

    YanıtlaSil
  21. Allah esirgesin ne ahı canım yaaa öyle şeyler düşünüp söyleyenler olduysa çok ayıp, iyi dinlen daha çok gez mutlu ol sen =)

    YanıtlaSil
  22. Off baya hızlı bir tempo olmuş...yan gel yat gülüm kışa iki gün sonra hazırlanırsın ,a tlı mı kovalıyor ...
    Yoruldum galiba yok yok yaşlanmışım ben ,ondan öyle hissettim :)))))))

    Sünnet çocuğuna da maşallah , darısı başınıza ...

    YanıtlaSil
  23. senin bir önceki yazını okuduğum gün oğlum annemlerle memlekete gitti aklıma sen gelmiştin keşke evde olsam da bende gönlüme göre takılsam diye ama ah etmemiştim :)

    YanıtlaSil
  24. Allah damatlığını da göstersin inşallah..
    ama bunlar çok tatlı telaşlar ya..ben seviyorum böyle hayırlı iş için koşuşturmayı :))))
    valla koşuşturma işi olan bana seslensin...seve seve koştururum her biriniz için...
    hadi dinlen artık biraz ablam...
    kocamaan öpüyorum seni :)))

    YanıtlaSil
  25. ma$allah....
    güzel bir yogunluk.Ben de evde otur otur ne olacagim bilmiyorum

    YanıtlaSil
  26. oohhh mis gibi gez toz işte ne güzel birgülcüm.Gezebildiğin günlerin tadını çıkar bol bol malum her zaman fırsat olmuyor...Sünnetiniz hayırlı olsun.Darısı damatlığına ve oğluşuna olsun İnşallah :)

    YanıtlaSil
  27. nesliname;çok sağo evet iş bahane gezmek şahane:))

    new'yorktan;çok teşkkür ederim sağolasın:)

    fadişim çok sağol canım benim.darısı bizimkilerin başına.
    ok ekledim:)

    çeşnici handan;evet bencede ama böyle gezmeli yorgunluk olmalı:)amin çok sağol

    dilek;çok sağolasın amin amin:)

    YanıtlaSil
  28. mekilam;yok yok sanmıyorum ben şiin gırgırındayım:))canım sağol:)

    ilknurum ben tempoyu severim ama dediğin doğru galiba yaşlandım galiba yoksa ne ki altı üstü gezdim geldim çuvalmı taşıdım ki:))

    şerife;suçlu bulundu demek sendinnnnnnnnnnnnnn haaaaaa:))

    figen abla ;bak unutma bu dediklerin çağırırım :))teşekkür ederim.

    aslım canım benim arabayla gezmeye başlamışsın ya:))) çok öpüyorum seni kitap kurdu:))

    özi'nin hobileri;tadını çıkarıcam diye zaten oldu suyumu çıkardım:))ama güzeldi beee:))sağolasın canım benim

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)