Sayfalar

25 Ağustos 2011 Perşembe

Somali'de 3 Aç Türk

Alıntı;http://ayazbulut.blogspot.com/ (ben izin alarak yazını aynısını buraya kopyaladım ).


Düşünüm..
Canınızdan çok sevdiğiniz bir erkek kardeşiniz var. Gemici. Bir gün gemiyle gidiyor ve 11 aydır hala yok. Nerde? Somali'li korsanların kaçırdığı gemide esir. Sesini bile 2-3 ayda bir duyuyorlar. Aç mı, tok mu, ne yerler haberleri yok. Bir ses umuduyla aradıklarında korsanların "kardeşin açlıktan öldü" sesiyle karşılaşıyorlar. Yalan olduğunu öğrenene kadar ömürlerinden ömür gidiyor.

Sonra bir de düşünün ki ufak bir çocuğunuz var ve 5-6 aylık da hamilesiniz. O sırada kocanız gemiyle açılıyor ve....
Karnındaki 6 aylık bebek kucağında 6 aylık oluyor ve kocanız hala gemide. Korsanların elinde..

Ve daha ne hayatlar var acaba o gemide.
3 Türk, 15 Gürcü 11 aydır bir gemiye hapsedilmiş durumdalar.

Onlardan birinin ablası benim arkadaşım. Hatta belki de sizin de arkadaşınız.
Hiç duymadıysanız şimdi duyun, siz de duyurun.
Ne kadar duyulursa belki o kadar yakınlaşırlar ailelerine.

http://somalide3acturk.blogspot.com/

5 yorum:

  1. Hiç haberimiz yok iyiki paylaştın iyiki paylaşmışlar. Allah yardımcıları olsun şimdi araştırıp bakıcam nasıl olmuş nasıl kaçırılmış.Allah yardımcıları olsun kendilerininde ailelerinde.Peki neden bir çare bulunmuyor ?

    YanıtlaSil
  2. benim de geçen haftalarda haberim oldu Birgül. çok şaşırdım. haberlerde , gündemde bu konunun olmamasına. ben dilekçemi yolladım. inşallah evlerine dönerler.ve gerçekten bayram olur

    YanıtlaSil
  3. inanılmaz üzücü.Allah yardımcıları olsun ve inşallah tez zamanda evlerine dönerler.

    YanıtlaSil
  4. Allah yardımcıları olsun,peki araya devlet görevlileri girmiyor mu ?acaba

    YanıtlaSil
  5. Bu olayı bayadır biliyorum , hala nasıl kurtarılamadı anlayamıyorum ...
    Aileleri için çok zor bir durum ..Nasıl kurtarılacakalr hiç bilmiyorum ...Üzücü

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)