Sayfalar

31 Ağustos 2011 Çarşamba

BLOĞUM 1 YAŞINDA

Bugün yazmaya başlayalı tam bir yıl oldu.
Oğlumla yalnız geçirdiğim günlere bir ortak oldu blog.önceleri uzun bir süre okuyanım olmadığı için(yanlış hatırlamıyorsam 3 ay a yakın 4 izleyicim vardı:)) ben okuyucu olarak blog blog dolaşarak yeni bilgiler öğrendim,yeni hayatları tanıdım(karşımdakinin anlattığı ölçüde tabi),yeni şeyler öğrendim ve yapmaya çalıştım  ,yeni insanlar tanıdım bir  de gidip tanıştım:) ,canımı sıkan aile içi bir konuyu-goncamın beni sinir eden bir hareketini başka bloglarda görünce rahatladım yeri geldi anlattım paylaştım rahatladım,yeri geldi duanızı istedim ,yeri geldi yardımınızı , hep yorumlarınızla beni rahatlattınız mutlu ettiniz,güldürdünüz:)

Bu blog işi beni mutlu ediyor bu yüzdendir ki uzun süre sürdürmek istiyorum.
Seviyorum seni blog ve blog alemi :))
oğlum burda bir yaş bir aylık
blogla birlikte bir yaş daha aldık, aşağıda ki resimde ilk resimden bir yıl sonra çekildi.


burda da 2 yaş 21 günlük kolları çok uzadı boyuyla eşit değil ama olsun böyle de yakışılı:))






hehe şimdi de fazla küçük galiba:))

babasının dibinden ayrılmayan minik paşa(mecazi anlamda olmadığını görülüyor sanırım:))





SEVGİLER

39 yorum:

  1. nice senelere nice paylaşımlarda buluşmak dileği ile

    YanıtlaSil
  2. nice yıllara, sağlıkla, mutlulukla...

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar sanaaaaa...
    iyiki gelmişsin aramıza:))

    YanıtlaSil
  4. nice nice yılların olsun blogda :) keyifli paylaşımlar canım

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara canım benim..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel nice yıllara blogda.. tatlı paşanla birlikte.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Daha nice nice niceeeeeeeeeee yaşları olsun bloglarımızın hayırlısıyla inşaallah Sezom.. öperim:)

    YanıtlaSil
  8. daha uzuun uzun yıllar diliyorum gelin hanım...:) sevgiyle

    YanıtlaSil
  9. burası farklı bir dünya,paylaşmak güzel,burada yakalanan arkadaşlıklar da ayrı bir güzel,hep birlikte daha nice güzel paylaşımlara..

    YanıtlaSil
  10. nice yıllar armızda olmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  11. gönül;teşekkür ederim buluşuruz inşallah:)

    noblesse;teşekkür ederim:)

    estasarımelif;çok teşekkürler iyi ki:))

    tubitoş;amin inşallah:)teşekkür ederim.

    halime;çok teşekkür ederim sevgiler benden:))

    nesliname;teşekkür ederim:)

    kızkardeş derya;çok sağol amin aimn:))
    sevgiler

    delim;amin delim amin hayır ben öpcem:)))

    dilek bacım;inşallah dilek hep beraber:)

    özlems. corner;kesinlikle doğru çok teşekkür ederim .inşallah:))

    neval;inşallah .teşekkkkür ederim:))

    YanıtlaSil
  12. ne iyi yapmışsın bu bloğu açmakla.. biz de küçük beyin büyümesini zevkle izliyoruz..

    YanıtlaSil
  13. nice uzun yıllar güzel paylaşımlar diliyorum canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. nice yıllar beraber olmak dileğiyle bende seni ve tabiki ufaklığıda tanıdığım için çok mutluyum canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. duygu ve düşüncelerimiz ne çok örtüşüyor...iyi ki açmışsınız bloğu.daha ozon seneler (birlikte)diliyorum güzel ve mutlu paylaşımlarla....

    YanıtlaSil
  16. Biz de seni sevdik, nice yıllar paylaşımlarımız devam eder dilerim :)

    YanıtlaSil
  17. Nice nice senelere Bigom , iyi ki yazmışsın seni tanıdığım için çok mutluyum.Buluşup görüştük diyede ayrıca mutluyum...
    Çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
  18. Hep burada ol bebeem nice yıllara beraberce girek :)

    YanıtlaSil
  19. CANIMMMM NICE SENELERE INSALLAHHH...SENI ZEVKLE TAKIPTEYIZ.

    YanıtlaSil
  20. ne düşündüm şimdi biliyor musun cankız :))
    oğluş da sanki aramızda büyümüş gibi..farkında mısın?
    ne güzel ya...evet, bu blog dostluklarımızı hiç koparmayalım ..sana ve güzel ailene sağlık, mutluluk ve güzellikler diliyorum bitanem :)))
    oğluşu da öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  21. daha nice yazilar paylasimlar canim.iyiki blog acmissin iyi ki acmisim.Iyi ki seni tanimisim :)

    YanıtlaSil
  22. sevgi;sağol ben bile bakınca ne değişmiş diyorum:))

    sevda;çok teşekkürler
    sevgiler benden:)

    fikir projeleri;çok teşekkür ederim bende sizden birçok şey öğreniyorum:))

    sevilay;teşekkürler:)

    alanay;bende seviyorum aynı dilden konuşanlar olarak burdan paylaşmayı.amin inşallah:)

    banuca;çok teşekkür ederim ne mutlu bana o zaman sevildiysem:))

    ilknurum sağol canım benim bende çok mutluyum tanışmış olmaktan öpüyorum:)

    ülkü;sevgi kelebeği ne demek olurum tabi:))

    ada ve deniz;teşekkürler:)

    marifet ellerimizde;bende ağzım sulanarak takipteyim:))

    mavii canım çok teşekkkürler:))

    figen abla;güzel yorumun için teşekkür ederim büyüttük sayılır dimi:))
    sevgiler burdan:)

    ah aslıcım ahh içime dert oldun göremedim seni:))bende seni tanıdığa çok sevindim hala anneler günü yazım aklıma gelir nedense:))

    YanıtlaSil
  23. ne güzel yazmışsın,bir çoğumuzun dudygularını dile getirmişsin aslında.. Nice yıllara blogunla ve bebeğinle ve bebeğinin uzun kollarıyla :)

    YanıtlaSil
  24. Nice neşeli,güzel paylaşımlara inşallah :)

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar Sezobigo daha nice uzun bloglu yıllara olsun. Yeni gördüm onun için biraz geç oldu, olsun düşüncemi paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  26. Çok şekersiniz,, Maşallah... CiCİ KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  27. sezobigocum anlayamadim.Hangi anneler günü yazisi ? :))

    YanıtlaSil
  28. Nice uzun yıllara,hep beraberce.

    YanıtlaSil
  29. iyiki blog dünyasına gelmişsin seni tanıdığımıza bizde çok mutlu olduk canım.svgiler daha nice yıllara diyelim sevgiler.

    YanıtlaSil
  30. Kutlu olsun bigocum. :)

    Nice seneler güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ile...

    YanıtlaSil
  31. iyi ki açmışsın çünkü zevkle okuyorum yazılarını :)

    YanıtlaSil
  32. sj;teşekkürler:) hoşgeldin ayrıca:))

    krnc;amin inşallah:)

    dilek;sağolasın olsun canım geldin ya yorumladınya teşekkür ederim:))

    aslıcım bu sene annler gününde yazdığın o müthiş yazıyı demiştim:)

    otuzundan sonra ;amin amin inşalla:))

    çılgın mevdoş;bende sizi çok sevdim çok teşekkr ederim:))

    sağolasın hobim vaktim inşallah:))

    şerife;karşılıklı duygular canım benim:))

    YanıtlaSil
  33. Ben ilk başta senin yorumlarından etkilenmiştim. Ve hemen bu kadını izlemeliyim demiştim. Hala da diyorum bigom.
    İyi ki tanımışım seni.

    YanıtlaSil
  34. aslım ;:))

    mucizem sağol karşılıklı duygularımız:)))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)