Sayfalar

29 Ağustos 2011 Pazartesi

BAYRAM GİRERKEN

Ölmüş hallediyim şu anda.Kendimi temizliğime verdim, son üç gündür drumum bu malesef,perişan oldum,ağzım kurudu ellerim buruş buruş ayyyyyy ölüyorum sesimi duyun:)
Her yanım ağrıyor ,bu arada oğlum konuşmayı red etmiş ve "godi godi "deyip benimle konuşmaya çalışıyor ki ne diyor anlayan varsa yardım etsin yoksa birazdan niye anlamadım diye kızıp ağlamaya başlayacak ki şu durumda en son isteyceğim şey mert 'in avazı çıktığı kadar bağırması:)
Bana neler oldu böyle bilmiyorum çünkü ben temizlik yapmaktan nefret ederim.Temizliği severim o  ayrı ama yapan ben olmamam kaydıyla.Mesela yıkanmış çamaşıra bayılırım çünkü ben yıkamadan makinanın marifetiyle hoooppppp mis gibi:))Gerçi çıkmayan lekeler özellikle oğlumun giysileri(malum herşeyi kendi yemek istiyor bende cesareti kırılmasın hemde öğrensin diye ellemiyorum bir bakıyorum üst, baş, yer, masa her yer yemek olmuş.Bu arada küçük bir not ;çocuklara 5 yaşına kadar hiç birşey yapmasına izin verilez ise-çoraplarının giydirmeye ,yemek yemeye,ayakkabısını giydirmeye-5yaşından sonra çocuklar bunları yapmak istemezmiş .Gittiğim seminerden aklımda kalmıştı.Bazen aceleyle oğluma hadi ben yaptırayım-yedireyim- dediğim anda "meeeeeee"diye bir bağrıyor yani mert yiyecekmiş valla kendime gelip izin veriyorum zaman darlığına rağmen.
Bu arada "git bari godi yi getir dedim zman kazanmak için çocuk gitti gelmez en sonuda ben gittim ne menem birşey bu "godi "diye bakmaya gittim ooooo beyim orda eline keçirdiği kemerle başka dünyalara dalmış:))(yani godi hikaye anneyi yerinden kaldırmak maksat:))
Bu arada yazıyı son kez okuyup onaylamak istedim allahım nasıl bir daldan dala geçmedir o öyle inşallah başınız dönmemiştir:)


Yazıyla başınız dönmediyse farklı zamnlarda çekilmiş resimlerle bunu denicem:)

anannenin evinde boşalan bilgisayara tüneyen üç yaramaz:)(biri benim mert diğerleri kızkardeşim burcunun zeynep ve barış'ı)

işte başlıyoruzzzzz.aşama aşam kriz anı
-neden motor ayağının altından kayıyormuş:)

-motora küsüp kendini yere atmaca

ve kriz geliyorum demişti
-avazı çıktığı kadar bağıran meeeeeeeeeee:)

burda da gardrobu yerleştirmek yerine oğluyla içinde oynayan ben:)
ben demişmiydim temizlikten nefret ederim diye:))

Herkesin mutlu olduğu bir bayram dilerim.Sevdiklerinizle ,sağlıkla inşallah.


              HAYIRLI BAYRAMLAR

20 yorum:

  1. bilgisayarlı fotoya bayıllldımmmmm
    iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  2. ada ve deniz;sanada mutlu bayramlarrrrrrrrrr:)

    isoon;bende çok beğeniyorum iki şirin popo:)))
    sanada iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  3. godiyi öğrenirsen yaz valla merak ettim, yerim ben onu, lokum lokum..

    YanıtlaSil
  4. iyi bayramlar canım..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  5. iyi bayramlar Sezom..

    Ben de perperişanım ve hala işim bitmedi ve temizlikte lanet olasıca bir hale dönüşen bir koca üstelik başımda.. hani şükret diye diyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Canım gülümseyerek okudum yazını:) Resimlerde çok güzel. iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  7. canım sanada mutlu bayramlaarrr:)

    YanıtlaSil
  8. Mutlu bayramlar... Oğluşun parmağı bayağı kuvvetli ki oynatmaya başlamış seni artık hiç kurtuluşun yok:))) çok güldüm motorla hallerine, yatınca üstüne koysaydın motoru susardı:))

    YanıtlaSil
  9. ay canım.. allah kolaylık versin.. ben de bayram temizliği falan yapmadım.. sabah kapıyı çekip anneciğime gidiyorum.. 2.günü annemdeyim.. he he evde yokum yani..

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflar haaarika, çok güldüm:)) Tatlı yorgunluklar bunlar, yıllar sonra gülümseyerek hatırlayacağın...
    Nice güzel bayramlara....

    YanıtlaSil
  11. noblesse;bi öğrensem benimde işime yarayacakda nerdeeeee:))
    canım sağol iyi bayramlar.

    halime;sanada iyi bayramlar:)

    delim;ahh diyorum delim diyorum koca olayına girmesek diyorum bilsen sende dua edrdin haline diyorum:))iyi bayramlar

    ben kızımın delisiyim;sanada iyi bayramlar .teşekkür ederim:))

    dilek bacım;sanda bacım sanda:))

    fiamma;sana da iyi bayramlar.evet bayağı büyük bir parmak:))
    ay keşke aklıma gelseydide yapıp resimleseydim hiç susmazdı ozaman :))

    YanıtlaSil
  12. Amanınnn soluklan Bigo'm soluklan , nasıl olsa yine kirlenecek...Hatta aklına omo gelsin " kirlenmek ne güzel " diye sloganı vardı ya ,ya da ben yanlış hatırlıyorum bilemedim şimdi.Sonuç olarak bırakkkkkkkkkkk , dinlenn , arefe suyu ile yıkan ve rahatla tatlım...Bayram olunca aklıma hep arfe suyu ve neden büyümediğim gelir.Oysa her bayram yıkanmıştım boyumun daha fazla uzaması lazımdı ama bir terslik olmuş kesin...
    Ben de amma konuştum değil mi, çenem düştü..
    O bilgisayar başındakilerin poposunu yerim ben , şımarıkalr ne güzel poz vermişler...
    Temizlik tamamda tatlıyı ne yaptın ? Yarından itibaren en çok ilgimi yapılan tatlılar çekecek de ağzım sulansın diye sordum :))
    İyi bayramlar canım , bol bol şeker toplayın bu bayram , büyükler mutlu olsun küçükler sevinsin :)))
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  13. canım!!! o popoları ısırırım ben... iyi bayramlar şekerim öptüm seni

    YanıtlaSil
  14. ahh hepimizin ortak yarasına parmak basmışsınız iişte.kadınlara bayram mı var?temizlik,tatlılar,börekler,çörekler,sarmalar,aşureler...bittimm bende.o yüzden sizi çook iyi anlıyorum.bayramınızı kutluyor merti de kocaman öpüyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. yerim ben seni...Bayiliyorum yazdiklarini okumayi,ba$imin dönmesini :)
    Nasilsin cano :)

    YanıtlaSil
  16. sevgi;ohhh seninki tam bayram o zamn ne güzel:)iyi bayramlar.

    banuca;güldürebildiysem ne mutlu bana:)sana da şeker tadında bir bayram dilerim:)sevgiler

    ilknurum;dimi zaten ben onu iyice kirletmeden temizlem bu kadar temizlemişim:))
    kirlenmek güzeldir:))
    ilk defa duydum desem bu lafı:)ama dediğini yaptım byu saaten sonra biraz zor ama :))
    ay senin dediğine de çok güldüm:))
    ne güzel yazmışsın ne cene düşmesi okurken yorgunluğum geçti:)
    o poz bile değil ilşklnurum kendilerinden geçiyorlar bende dayanamyıp çektim.
    çok istedim hintpare yapayım dedim ama fırsatım olmadı malesefÇ:(
    artık hazır alrım:))bende çok öperim sağol canım benim:)

    şule ;sanada canım benim sen şimdi ne tatlılar yapmışsındır ahh ahh ankarada olmak vardı şimdi:))

    alanay;ancak biz birbirimiz anlarız zaten:)
    bende sizin bayramınızı kutluyorum seviler:))

    aslıcım ne istedim seninle görüşmeyi ne üzüldüm gitiitğini az önce okuyunca ahh ahh aslım ahhh:(
    canım benim.

    nesliname;sanada hayırlı bayramlar:))

    YanıtlaSil
  17. İyi bayramlar :) kızım o ev yeni değilmi nasıl pislettin öyle :P bırak çocuğu döksün dağıtsın kendi yapmak istiyor birde alkışla başardığımda :) kıyafet alınır ev temizlenir ama onun kendi başına birşeyler yapması paha biçilmez öptüm :)

    YanıtlaSil
  18. Bayramın kutlu olsuun :)) BLogunu yeni keşfettm ve hemen takibe aldm. Seni de bana beklerim :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)