Sayfalar

14 Ağustos 2011 Pazar

ARADA Kİ BOŞLUK DA ÇOK ÇALIŞTIM :)

Başlıktaki yazdığım gibi evet çalıştım yoruldum ama aynı zamandaüzüldüm ,sıkıldım ,sevindim yani çok şey yaşadım bu ara vediğim sırada.
Bu arda meleğim canım oğlum 2 yaşında (10 ağustos):)Tabi kutlamadık hem daha bitmemmiş bir ev hemide her daim yorgun ben:) çocuğa bir kutlamayı yapmayı engelledi ,aldık bir pasta üç kişilik bir kutlamayla işi geçiştirdik bu sene .Neyse telafisi ilerki senelere ne diyeyim.Ya sizde oluyor mu? yemek yiyorum ve uyku moduna geçiyorum nasıl ağırlaşmaksa artık mert olmasa bizi canlandırmasa olduğumuz yerde uyuyacağız.Gerçi ilk günlere nazaran daha iyiyim en azından yemekten 1 saat sonra uykum geliyor:)

Bu arada hala taşınmadınmı diyen Şule,hobim vaktime ve dilek burdan belirteyim  valla iyi iş çıkardığımı  sırf ben söylemiyorum.Evi taşımaya gelen nakliyeciler bile hayran kaldı toplanmış halime :) o kadar yani ve taşınma sonrası da öyle çok zaman almadı ama bu ttnet beni deli etti .15 gün boyunca bağlanmasını iple çektiğim netin bağlanması taşınmamdan tam 15 gün sonrasında bloğuma girdim.
Valla  nerden konuya girsem nerden okumaya başlasam diye bakınıp durdum:)Çok özlemişim çok .Boşluk bulduğum bu arada akşamları net yok,Televizyonda bağlanması ,kablosu derken ve bağlandıktan sonrada canımın istememsinden tv yi açmadım ve evde okunacak kitap bakındım.
Ah gül sorma evde ahmet altan vardı onu bile okudum:))
Birde merakla aldığım ZEYTİNDAĞI ()kitabını okuyorum.Yani boş durmadım .
Paşam bu taşınam sırasında bizim evin miladı sayılacak şeyler yaptı:)mesela mı?
-5 gün babaannesinde kaldı ve bizi hiç sormadan (üzüleyim mi sevineyim mi belemedim:)Valla her akşam ne yapar nasıl  olur deyip görmeye gittimizi ki gittiğimiz yer 45 dakika gidiş 45 dönüş  1.5 saat o da trafik yoksa tabi ve yorgun argın eve gelen bir baba ve evi yerleştireceğim diye kendini parcalamaktan takadi kalmayan bir hal ile görmeye gittik.Bu sürede bize hiç sorun çıkarmayan oğluma sonsuz TEŞEKKÜRLER:)
-Eve geldiği 2 gün boyunca kendi yatağında sabaha kadar yattığı için(ayy evet bilmeyenlerde duymuştur artık hala bizimle yatıyor:)
Gerçi 3. gün kalkıp yanımıza geldi ama ramazan bitsin ısrarla kendi odasında yatıracağım.Şimdi sahura klaktığım içinde sese kalkıyor çünkü.
Bu kadar mı sizin miladınızı oluşturacak maddeler demeyin valla önemli bizim için.:)

Şimdi bakınayım kim ne yapıyor . banu acaba yine dedikodu yapıyor mu? belki kısa kısa ondan haberleri alabilirim:)
Görüşmek üzere.



İYİ Kİ DOĞDUN BEBEĞİM İYİ Kİ.(allah şükrediyorum hergün seni bana nasip ettiğin için.Allah isteyen her kese nasip eder inşallah)



Bu arada bu resimde belli olmuş, resim çekileceğimiz için  hep üst tarafı çektik:)çünkü altta tarafımız yatmaya hazırlanıyordu yani eşofmanlıydık:)Zaten mert te bizi ele vermiş kendiside sadece atletle geziyordu geçirdik sırtına hemen bu tişötü :)


Bu da pastadan başka  gözü başka bir şey görmeyen oğlum:)


*Bu arada bağlantı yapmak için  banu nun bloğuna gittiğim  de gördüm .Bloğ aleminin ninesi nin eşi rahatsızmış allah şifa versin ve dua etmemmizi istiyormuş.Acil şifalar diliyorum

28 yorum:

  1. Mert'in yeni yaşı kutlu olsun. Ailesiyle mutlu, sağlıklı güzel seneleri olsun.Taşınma işi insanı çok yorar ama bitince de mutlu eder arkadaşım.Yeni evinde sağlıkla oturman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Özledim seni Bigoo :))
    Yenie vinde güle güle otur , çok iyi iş çıkarmışsın kısa sürede yerleşmişsin ...Allah içine sindirsin...
    Mert oğlanın doğum günü kutlu olsun.Nice nice yılları sağlıkla kucaklar inşallah...
    Hoş geldin tekrardan ,çok öpüyorum canım, keyifli pazarlar :)

    YanıtlaSil
  3. canm hoşgeldin ya özlemişim valla yeni evin hayırlı olsun güle güle oturun inşallah..paşayada daha nice yıllara diyorum sağlıkla mutlulukla inşallah..burada baya bir ilk gerçekleştirmişsiniz valla tebrik ediyorum sizi bizde bezi bıraktık biberon gitmek üzere 24 ağustostada kıbrısa kendi evimize gidiyoruz oradada kendi yatağına geçececek inşallah..nasıl bizde iyi çalışmışız dimi..ha buarada ekimde istanbula gelmeyi planlıyorum eşimin kursu var orda 1 ay bende arada 1 haftalığına gelmeyi planlıyorum inşallah..görüşürüz umarım..kesinleşince haber veririm sana..çok öptüm seni görüşürüz

    YanıtlaSil
  4. oooo hoş geldin..:) ve hadi geçmiş olsun..darısı başımıza inşallah...10 ay olsa da daha şimdiden içime nasıl ev bulucaz, ne yapıcaz, nasıl taşınıcaz veeee o zaman hamile olursam nasıl altından kalkarım paniği basmış durumda...delimiyim neyim? :) özletme kendini...sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. Yeni eviniz hayırlı olsun güzel günlerde oturursunuz inşallah bu arada paşayada daha nice mutlu yıllar :))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ohh mis gibi yeni ev.darısı bana yarabbiiiiimm.yeni yaşı huzurlar sağlıklar getirsin size.yeni enerjinizle yeni evinizde yaşlanın inşallah:)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah Sezom ne güzel şeyler olmuş.. Önce Mert'in doğum günü kutlu ve mutlu olsun. Sağlıkla, huzurla sevdikleriyle nice yalar gördün inşaallah.. Sonracıma yeni eviniz hayırlı olsun.. Huzurla, muhabbetle ve bereketle oturun inşaallah.. Sonra öperim ve giderim:)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin yeniden Sezobigo. Umarım artık uzun uzuuuun ayrılmazsın. Minişinin yeni yaşı kutlu olsun.Sağlıkla ailesi ile birlikte mutlu mutlu yıllar nasip etsin Allahım ona da.

    YanıtlaSil
  9. Nice güzel yaşları olur yaşlarını görürsünüz inşallah.. Bu arada kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
  10. Kolay gelsin arkadaşım, Mert paşaya da mutlu mutlu yıllar gelsin inşallahh

    YanıtlaSil
  11. Nice myutlu yıllara
    o yemek sonrası uyku halleri bende de var :)) havalardanmıdır :))

    YanıtlaSil
  12. canım hoşgeldin.Bebişide gerçi koca adam oldu artık nice uzun sağlıklı,hayırlı,mutlu senelere birlikte yeni evinizde girmeniz dileğiyle öpüyorum.
    Bu yorgunlukları çabuk atlatman dileğiyle...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. ufaklığın yaşını kutlayarak hoşgeldin diyorum cnm yeni evinizde sağlık ve mutlulukla oturun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. İyi ki doğdun Mert kuzusu, nice sağlıklı mutlu yıllara. Sezobigom, yeni evin hatırlı uğurlu olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  15. Mert2e güzel sağlıklı mutlu szilerle beraber upuzun bir yaş diliyorum,sanada yeni evinde mutluluklar inş.

    YanıtlaSil
  16. yeni evin hayırlı olsun merte nice sağlıklı ve uzun ömürler

    YanıtlaSil
  17. nazan;çok teşekkür ederim:)evet yordu ama sonuca değiyor dediğin gibi
    sevgiler burdan:)

    içimizdeki karnaval;ayyy bende:))
    çok teşekkür ederim ilknurum.
    canım çok sağol.
    sanda sanda (gerçi p.tesi oldu ama:))

    necla;çok sağol arkadaşım.tebrikleri kabul ettim de siz de az iş yapmamışsınız hani.hele tuvalet işi başlı başına bir işken sen iyi atlatmışsın.tebrikler sana:)
    inşallah necla inşallah.

    dilek bacım;hoşda buldum:)valla sıkılması çok normal ben neler çektim bir allah bilir bir ben.inşallah seninki bizimkine benzemez ,zordu zira.
    artık buralardayım gitmem:)


    yeni gelin;çok sağolasın,çok teşekkür ederim:)


    sitare;İNŞALLAH isteyen herkese nasip olsun inşallah tüm kalbimle diliyorum.çok sağolasın canım benim:)

    delim;çok sağolasın delim.amin cümlemiz için amin.
    çok teşekkürler ev için dileklerine.bende ziyarte gelirim:)

    dilek;inşallah .çok teşekkür ederim çok sağol:)

    minişin annesi;çok teşekkür ederim.çok sağolasın kolayladık sayılır:)

    birdy;ooo birdy ne kadar uzun zamn oldu ben buralardaykende sen yoktun neyse ikimizde döndük sonunda:)çok teşekkür ederim sağol canım:)

    elif-kayra;çok teşekkürler.dimi bencede havadandır yoksa bünyede sorun yok :))

    neslihan hoşbulduk:)çok teşekkür ederim güzel sözlerine :)
    atlattırım dicemde zor gözüküyor:))

    fikir projeleri;bende çok çok çok teşekkür ediyorum:))hoşbuldum:)

    fadiş;canım çok sağol çok teşekkür ederim:)

    otuzundan sonra;güzel dileklerine çok teşekkür ederim çok sağolasın canım benim:)

    gönül;çok teşekkür ederim gönül çok sağolasın:)

    deniz;sağolasın:)

    YanıtlaSil
  18. Hoşgeldin Birgülcüm. Rabbim yeni evinizde güle güle oturmak nasip etsin . Sonra bize nasip etsin:)
    Sonra da paşemoya sevdikleri ve sevenleriyle nice güzel yıllar nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  19. evinde mutlulukla güle güle otur, Mert'e uzun, sağlıklı, mutlu ömürler...

    YanıtlaSil
  20. Rabbim yaşını artırsın oğluşunun:)
    Güle güle sağlıkla mutlulukla bol bereketle oturursun inşallah yeni yuvanda...

    YanıtlaSil
  21. Yeni evinde iyi günlerde oturman dileği ile mutluluğunuz daim olsun. Paşaya da uzun ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
  22. muçizem;canım sağol.AMİN inşallah allah gönlüne göere verir inşallah.
    çok teşekkür ederim.

    noblesse;çok teşekkür ederim çok sağol:)

    moonlight;güzel dileklerin için çok teşekkür edrim sağolasın:)

    nuran ;çok sağol çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  23. canım hoşgeldin gözümüz yollarda kaldı nerdeyse istanbula gelip her yerde sezoooo biigoooo mert diye dolanacaktım. merak ettim gayrıı. :) kuzunun doğum günü kutlu olsun. evinizde de ağız tadıyla oturun inş. bak oldu bitti işte

    YanıtlaSil
  24. Mert'in dogum günü kutlu olsun ve size çok çok kolay gelsinn :) Hayırlıysa ve mutlulukla oturun inşallah yeni evinizde..

    YanıtlaSil
  25. sezom sen gelmişsin yerleşmişisn ben neler kaçırmışım :d cnm öncelikle yakışıklı mertin dogum günü kulu olsun saglıklı mutlu bir ömür geçirsin inşlh ne kadar mutlu bir aile allah agzınızın tadını bozmasın eviniz de hayırlı olsun cnm güle güle oturun allah isteyen herkese nasip etsin çok sevindim cnm herşey hallolmuş ne güzel sevgiler..faceden istek gönderen bendim cnm kabul etmedin nerden aldınız diye soracaktım:D

    YanıtlaSil
  26. Sizi kutluyorum.Ben oğullarımı yetiştirirken, teknoloji böyle değildi. Günlük tutardım, ellerini ayaklarını ay ay çizerdim, tarihlerdim. Büyük oğlum 24 ve küçük 17. Siz gençler böyle yazdıkça gurur duyuyorum, hatta bende ileride torunlarıma yazmak istiyorum.
    Elinize , kaleminize sağlık, tekrar tebrikler.Ne olur hep yazın.

    YanıtlaSil
  27. şuleceim teşekkür ederim canım benim.bir ara kulaklarım cınladı düşündüm kim diye demek sendin:))

    aslı ;çok teeşkkür ederim güzel dileklerin için sağolasın.

    mavim öncelikle face girmeyeli ay oldu o yüzden görmedim ama girip yazarım canım.çokda birşey kaaçırmadın merak etme:))
    çok teşekkür ederim didişir didişir özel günlerde sokuluruz birbirimize:))

    ıhlamurcum öncelikle hoşgeldiniz. çok teşekkür ederim.bence siz daha güzeli yapmışsınız.not almışsınız .benim annem hepsini unutmuş garibim günlük koşuşturmadan fırsat bulammaış hoş bulsada yapabilimiydi bilmeme:))
    (okuma yazması yoktu)gerçi bize ait birşeyleri saklaasaydıda olur du o da olmamış.Neyse en azından sizde bazı hatıralar saklanmış:)

    allah bağışlasın maşallh çocuklaınıza.
    çok teşekkür edeim bende size geldim ama izleme butonu yok artık ara ara girer bende yemekler öğrenirim .sevgiler:))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)