Sayfalar

22 Temmuz 2011 Cuma

BİZDEN HABERLER


Evdeyim ve taşınmayı bekliyorum.Yarın sezo nakliyecilerle anlaşabilirse bir an önce düzenimin kurulması için taşınmaya start vereceğim çünkü evin bu halinden ziyadesiyle sıkıldım.her yer kolilenmiş eşya dolu.Gerçi nakliyeciler çoğu şeyi kendileri koliyorlarmış galiba.kulaktan dolma bilgi şimdilik yarın gerçeğini duyacağım inşallah.Bu arada izinde vermezdim herhalde çünkü hiç sevmem benim evimin içini başkasının kurcalmasını:) hem çokda düzenli(her daim) değillerdir:) Ben düzeltirim arada bakarım sezo bozmuş paşam bozmuş uyuz olurum.Tabi düzeltmem zaman alır.Adam gelse dolap içlerimi görse zaten işinden soğur al başına bela onların bana tazminat ödemesi(eşyaların başına bir hal gelirse)gerekirken işten adam soğuttum diye bende tazminat isterler birde bunla uğraşmayayım.Salonda bir köşeyi kolilenmiş eşyalara ayırdım ama yetmedi ,hol,paşanın odası ve yatak odasında da bir sürü eşya var.Valla artık bir şey alırken 1 değil 5 kere düşüneceğim hoş bunda (çektiğimiz ve her ay ödememiz gerekn kredi borcunu etkiside var):)
Paşanın stokladığım bezleri bile kolilediğimden yarın ekstradan bez almam gerekcek çünkü tahminimden uzun sürdü taşınmamz.
Bende şimdilik bu kadar diyeceğim ama canımı sıkan bir konu varki oda internetin kotayı habire aşması.
Nasıl olduğunu anlamıyorum bendeki bilgilerde kotayı aşmamışken nasıl oluyorda ödeme yapmaya gittiğimde kötü süprizle karşılaşıyorum anlamıyorum.Bugün ttneten eşimi arayıp 30 kusur olan adsl borcunu 82 olduğunu ve 10 günlük zmanda da 50 geçtiğimiz söylediğinde şaşırıp kaldım.Bizden sınırsıza geçmek isteyip istemediğimiz soruyorlardı.Benim anlamadığım nasıl olduğuydu.Abim gecen sene aynı durumda kalmış garibim bir türlü derdini bize anlatamamıştı bizde habire" bakmışsınki o kadar geliyor" şeklinde ki imalı bakışlara maruz bırakmıştık.):)(abi özür dilesem benle dalga geçmezsizn dimi:) ÖZÜR DİLERİM) Ki tek abim ve benim başıma gelmedi bu durum komşumuz çocuklarına kızıp interneti yasaklamasına rağmen kotayı aşmış olduğunu görünce o da sınırsıza geçmişti valla ben bunun bilinçli yapıldığını bile düşünmeye başladım ama ne yapabilirim kararsızım şu an.
Benden,bizden bu kadar gideyim yatayım yarın bakayım neyi kolileyeceğim.:)

52 yorum:

  1. Sınırsızada geçseniz hiç farketmez ben :) ben altı senedir sınırsızdayım ( göya ) bunun sabir bir ödemesi vardır dimi? ama hayır..

    Her ay kotayı aştıgım söyleniyo ve çok daha fazla ödüyorum. kaç kere aradım, kaç kere konuştum anlatamam yani :(

    Anlamadıgım sınırsızın bile kotası oldugu. benim bildigim, bir şeyin sınırı yoksa yoktur :)

    Çok dertliymişim bu konuda :)

    Bu arada Allah hayırlı taşınmalar versin size. Yeni evinizde mutlulukla oturun inşallah..

    YanıtlaSil
  2. ASLI;gerçekten mi diyorsun sınırsızda kota aşımı var haa?allahım yarabbim adamlar bu cümleleri ,kuralları kurarken yada uygularken ne düşünüyorlar acaba.Bizi anlamaz nasılda ödüyorlar mı?görüyorlar anlamyoyorum ki:(
    çok teşekkür ederim sağolasın isteyen herkesin başına :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı sabahlar. Şuan benimde salon koliler ve hurçlarla dolu. Bizde bügün taşınıyoruz. Allah hepimize kolaylık versin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım ya. Allah kolaylıklar versin. Taşınmaktan nefret ediyorum. Hatta evin içinde eşya varken tadilattanda... Ama ne yapalım eşyaları atacak değiliz ya değil mi? Umarım herşey gönlünüzce olur.

    YanıtlaSil
  5. Valla canım şu net konusunda bizde aaylardır çekmekteyiz en son 108 lira geldi sanki net cafe işletiyoz :( Hep koto aşıyormuşuz.Ha bir de bankacının yanlış numaraya talimat vermesiyle bir de aylarca başka birinin borcunu ödeyip bizim borç birikmiş bir de üstüne net kapandı :( En son sınırsıza geçtik bakalım.Yani benim kadar dertli olan yoktur şu internet konusunda,neyse sana taşınma konusunda kolaylıklar diliyorum tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. taşınma işleri nalet bişi.Allah sabırlar versin sana.her yer koli olunca insan kaçacak delik arıyor.bezlerin kolide kalması pek komik olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. benim iş yerim sınırsız ayda 56 ödemesi var ve kotayı hiç geçmedik 2 yıldır annemlerin ki sınırlı hiç 50'den aşağı düşmedi :)
    bu sıcaklarda taşındığın için baya yorulacaksın şimdiden kolay gelsin
    banka kredisine gelince inan onun korkusundan uzun süre alış veriş yapmakta çekinir hale gelebilirsin ben bizzat yaşamış ve yaşamakta olan biri olarak söylüyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bizimki de sınırsız, hatta sanırım "net limitsiz" diye bir tarife. Sorun yaşamıyoruz çok şükür ki ben dizi filan izliyorum netten. Aslıcım bir araştır onu sınırsızın kotası olmaz ki.
    Bu arada Sezobigocum taşınmak gerçekten zor iş. Ben de 2 yıl önce taşındım en son. Bir evden eve nakliyat firması ile anlaşmamıza rağmen (giysileri zaten topluyorsun her koşulda)ben de mutfağı toplamıştım. İyi ki de toplamışım çünkü adamlar açmıyor eşyaları. Çok özensiz topluyorlar ve sadece kendi kutularını ortalığa boşaltıp kaçıyorlar ki iyi bir firmaydı güya. Onlar gittikten sonra mutfağı kendim topladığım için şükretmiştim çünkü çok şey kırıldı ve kayboldu onların topladığı. Bir kaç ay sürdü yerleşmem neredeyse. Sen vaktin varsa herşeyi topla boşver. Yerleşmen kolay olur. Kolay gelsin tekrar.

    YanıtlaSil
  9. canım zor işler allah kolaylık versin. seni en iyi ben anlarım. Gerçi benim için artık taşıonmak ev temizlemek gibi bişey. 8 yıllık evliyim ve 5. evimize geçen yıl taşındık. sen hiç nakliye firmasına bırakma koli işini ellerine ne geçerse aynı koliye atoyırlar sonrada aortaya bırakıp gidiyorlar. kıyafetleri bile diyorlarki "abla sen toplam bizim askılı dolaplarımız var" ama gel görki dolaplar leş gibi gelişi güzel atıyorlar içlerine bu sefer birde yıkama ütüleme derdi çıkıyor başına. bende artık ççooook akıllandım en iyi firmayı bile çağırcak olsam. mutfaktaki ve salondaki kırılacak eşyalrımı önceden kendim taşıyıp yerleştiriyorum. kıyafetlerimizide büyük çarşaflara sarıp hazırlıyorum. geri kalanıda kendim koli yapıyorum. böylece ne nerde biliyorum ve ona göre yerleştiriyoryum. üstelik son iki taşınmamda aynı gün eve yerleşmiştim. sana tekrar kolay gelsin diyorum şekerim.
    kotayı aşma mevzusuna gelince benimde telefonda başıma geliyor hep ödemem gereken sabit ücretin 2 katını ödüyorum daha ayın ortasında iken süreniz doldu diye mesaj geliyor halbuki telefondan hiç birşey indirmiyorum bile.. bu sistemi anlamak zor. bir yalan dolan var ama nerde bilemedim

    YanıtlaSil
  10. Daha ne istiyorsun kuşum ne güzeldir ev şimdi :))) Allah kolaylık versin ay taşında artık kurtulalım :)

    YanıtlaSil
  11. onlar uyurken;aaa taşınma blogdaşım ne demekse:)sanada kolaylıklar dilerim:)

    dilek;bakalım bu 3. benimde diğeri karşı bloktan olunca iyiydi de şimid ilçeler arası bakalım nasıl olacak.bende nefret edecekmiyim:)çok çok teşekkür ederim :)

    aktuelmoda;biliyorum biliyorum okumuştum senin çektiğini.var bir durum ama çözemedim malesef:(
    çok teşekkür ederim sağolasın.Net konusunda inşallah tatlıya bağlanır diyorum hepimiz için.

    sitare;sağolasın.sen işten vakit bulabiliyormusun ya nete girmeye:)
    hemide nasıl komik şimdi kolilerden çıkarmaktansa almak daha kolayıma geldi:)

    şerife;bizde sınırsıza gececez galiba baksana .
    ramazanda zaman geçer şerfecim:)bir bakmışım akşam ezanı okunuyor belki iyi bile olur benim için:))
    birazda iyi tarafından bakmam lazım dimi ama:))

    ccebimdeki renkler;benim anlamadığım benim bilgisayar zaten servisteydi ve ben dizi felan hiç izlemedim nasıl olddu anlamdım keşeke izleseymişimde aklım kalmazdı:)
    benim şuan ortalıkta pek birşeyim kalmadı açıkcası hepsi ben güzel şekilde kolileeyim üstlerini yazdım kırılacak ve içinde ne var 'a kadar belki işim kolaylaşır böylece.senin kötü olmuş.nette bakıyorum hepsi de gelip bakıyoruz paketliyoruz uuzzzzzzzz deyip durmuşlar .Demekki sadece yazmışlar.çok teşekkür ederim sağolasın.

    şulem;ya sende ne çok taşınmışsın:)yazdıklarınız iyi olmuş zaten güvenmez ve elletmezdim şimdi okuduklarımdan sonra gözüm korktu valla:)maşşallh sen baya bir tecrübe kazanmışsın birgünde yerleşmek her babayiğin harcı değil hani:)bende çözemedim ve tek ben olsam anlıcam bir yerde hata yapıyorum diyede birçok kişi dertli bu net konusunda malesef.

    YanıtlaSil
  12. ülkü;sevgi kelebeği ya senin hiç dert ettiğin sıkıldığın^'ya bu da nesi'dediğin birşey yok mu?kuzum :)herşeyi böyle rahat mı?karşılarsın valla öyle biriysen rica etsem formül verirmisin valla ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  13. valla gelin'ciğim Allah kolaylık versin...bizim taşınmaya 10 ay var dün kocacım bir poşet koli bandıyla gelmiş eve..ne yapıcaz bunları niye aldın diyorum, eee taşınıcaz ya lazım olur ucuzdu aldım diyo, halıları yıkattık eve poşetleyip getirmişler poşetleri yırtmayalımda lazım olur taşınırken diyo.....biz şimdiden taşınma moduna girmişiz bile...daha 10 ay var:))) Allah sonumuzu hayır etsin...sanada kolay gelsin...öptüümmm

    YanıtlaSil
  14. Vardır heralde hatırlamıyorum :)))
    Gel sana şarkı söyleyeyim :))

    Olurunaaaa bırakkkk her neyseeee geçerrrrr :) dinle hemen :)

    ahada formül :)

    YanıtlaSil
  15. Ah o kota işi yok mu neler açtı başıma! Bu arada amma zahmetliymiş şu taşınma yahu! :)

    YanıtlaSil
  16. canım benim sınırsızın kotası yok olamaz öylebişey sadece belli bir limiti var o limit aşılınca netin hızı düşüyor ama ödediğin para aynı sadece ödemeyi geciktirdiğin zaman gecikme faizi ekleniyor ve faturaya o yansıyor yoksa 54 veya 55 lira gelir herzaman biz o şekilde kullanıyoruz hatta annemin evindekide öyle ve 5 bazen 6 bilgisayar bağlanır ve herkes ya bişey indirir yada izler annemin faturasıda hep 56 lira gelir senin faturanın bukadar çok gelmeside normal şekerim her açtığın site baktığın resim kotayı etkiliyor özellikle yabancı siteler çok çabuk dolmasına neden oluyor aklında olsun ama sınırsıza geçersen hiç korkmadan istediğini yaparsın kolay gelsin sana buarada canım hadi az kalmış eski düzenine bir anönce kavuşucaksın darısı benim başıma ağustos sonunda bende kıbrısta evimde olucam inşallah

    YanıtlaSil
  17. koly gelsin sana. Şimdi dağınıklık canını sıkıyordur ama kısa süre sonra evinde ferah ferah oturursun:))

    YanıtlaSil
  18. cnmmmm ne kaçırdım benn aldın mı evini nasıl anlatsana güzel mi bizde verdik pşinatı krdiye başvurduk cnm gidecegin binda kablo tv varsa ona geç biz ev telefonu kaoattık kablo tvden uydunete abone olduk ayda 25 ytl ve sınorsız simdide çigi film kanallarına üye olduk çoçuklar için kısacası ayda 7 tv 7 sinama tv birde nethepsi 40 tl

    YanıtlaSil
  19. sezobigom, kolay gelsin canım. 15 senelik evliliğimde 7 kez ev değiştirdim ve inan seni anlıyorum. Yeni evinizde mutluluklar dilerim. Hayırlı uğurlu olsun:)

    YanıtlaSil
  20. dilek bacım bak eişn nasılda temkinli maşallah diyeyim:)valla benim koli bandı şu an 5 deyim daha dagider diye düşünüyorum iyi yapmış yani:)bence hatta halıyı kullanma bile bak ne güzel paketlenmişte zaten:)çok sağol dileğim bu arada ozman da bende evde ayaklarımı uzatmış senin taşınma hikayeni okur yorum yazarım hehehe:)

    ülkü;baktım 6 yorum var dedim şimdi ülkü cevap vermiştir vveeee bingo:))
    bilyonmu sevemedim şu kadını başka şarkı söylesen de onu dinlesem :)galiba ben işi hep yokuşamı sürüyom yoksa ha ne dersin:))

    modafobik;aa merak ettim dur bakayım bloğunda belki bahsetmişsen okuyayım merak ettim valla:)
    zor ki ne zoooorrrr

    necla;hııı o zamn aslının başka bir olay.(duydun mu aslı:))
    neyse geçmiş galiba eşim kızmışda söylenip duruyor ttnete:)
    aaa az kalmış necla seninde neyse anladığım kadarıyla moralin yerinde yani isteksizdin ya bu birşey:)

    hadi inşallah:)

    ada ve deniz;bende o günlerin hayalini kurarak bekliyorum:)

    mavii;pek birşey kaçırdın sayılmaz çünkü anlatmamıştım:)aldık aldık.ay kredi işleri ne yorucuymuş yahu benim bile imzam lazım oldu.Şu kredi de dalevere yapıyorlar ya valla bu kadar sıkılığa ve teferruata yapılıyorsa büyük başarı yani.
    evim evet güzel içi içime sindi ama burada yazmam ve tek handikapı çevrede bizim siteden başka birşey yok:))
    yakın da alışveriş merkezi yapacaklarmış hayalmi yoksa eşim beni mi avutuyor zamanla göreceğim:)kablo tv varmı inan sormadım gerçi bizim adsl anlaşmamz şubatta doluyor eğer varsa zaten anca o zaman gecebilecğim ama burda bahsettiğin iyi oldu bende sorayım bakayım ona göre hareket ederim:)
    seninde allah yardımcın olsun bakalım ne zaman taşınacağız:)

    fadişim yani sen hiç oturmamışsın ki dicem olmuyacak:)allah sanada daimi oturacağın bir yer nasip etsin arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  21. ay çok zordur taşınma işleri kolaylıklar ve sabırlar dilerim..

    YanıtlaSil
  22. Segili Sezobigo akşam akşam kolilerinle güldürdün beni Allahta tez zamanda taşınmanı kolaylaştırıp güldürsün seni:) Nakliyeciler senin gibi çekmece içlerini boşaltmıyorlar kıyafette özellikle çekmeceleri paketliyorlar. askıdakileri de koliye askıları ile koyup tekrar yeni yerinde koyuyorlar eğer öyle anlastıysan.kırlacakları değerli eşyaları kendin yapsan her zaman daha iyi özellikle yemek takımlarını ama başlamışsın artık çocuğun bezlerini bile paketlemeye madem devam et sen fiyat kırdır bari ben topladım size bir şey bırakmadım diye.
    Ben de ttnet kullanıyorum ve sınırlı ama fazla film video flan indirmiyorum indirme çok yapıyorsan malesef oluyor limit aşımı geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  23. Sezobigo, Kolay gelsin canım. Biraz sıkıntılı olsa da taşınıp yerleştiğinde nasıl da keyif alacaksın. Güle güle oturun yeni evinizde.
    Ben ttnetten sınırsız kullanıyorum ve her ay 55 TL ödüyorum. Hiç değişmiyor bu. Sınırsız olduğu için kota aşımı filan olmuyor tabii ki. Yalnız hızı düşük sanırım. Ama beni bu hız fazla da rahatsız etmiyor. Hız arttıralım istedik. Bizim bulunduğumuz bölgede hatları yetersiz olduğu için arttıramadılar. Umarım siz de bunun bir çözümünü bulursunuz. Kabloludan nete bağlanmak kesinlikle büyük avantaj. Ankaradayken kabloludan bağlanıyordum. Ama bizim çiftlik kent içinde bir kerbela adeta. Belediye bile sadece istimlak etmek için uğrar. Kablolu yok, doğalgaz yok, sinek ilaçlaması filan yok.. Öyle terkedilmiş bir alanda yaşıyorum. Neyse, haberlerini bekliyorum. Yeni evinin fotoğraflarınıda bekliyorum tabii.

    YanıtlaSil
  24. Evet sürüyorsun derim :) birşeyide beğen :) önemli olan şarkının sözleri mesaj orada boşver dinleme aaa :))

    YanıtlaSil
  25. sana tavsiyem uydunet'e geç :)Bilgi almak istersende yardımcı olurum.Çok avantanjlı paketler var..

    Ayrıca sınırsızda kota yok sadece belli bir GB'dan sonra hızın düşüyor, nerden biliyorsan dersen bayiyiz ordan :)

    YanıtlaSil
  26. canım şu internet iş bizde de aynı valla.
    Taşınmak içinse Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  27. tubitoş;bende çok teşekkür ederim:)

    fiamma;insan bilmediği konu hakkında yazı yazınca komik olabililyor malesef:)hıı yönlendirmen ve bilgin için çok teşekkür ederim:)
    işin ilginç yanı ben birşey indirmiyorum ki nasıl olduğunu o yüzden anlamıyorum:)

    gülsüm güven tuncer;çok teşekkür iyi dilekleriniz için:)
    eşim dün geçmiş sınırsıza yani artık umarım sorun olmaz.kabloluya şu an zor çünkü anlaşmamız var:(
    bulunduğnuz yeri merak ettim belediyenin ilgiside maşallah yani:)
    bu arada evin fotolarını yayınlarmıyım bilmem zira bu durumlarda utanan biriyimdir:)

    ülkü;seni mi kırcam dinlemiyorum:)9 şaka şaka sen demişlisin dinle dinlemezmiyim:)) bana da öğret şöyle rahat olmayı LÜTFENNNNNNNNNNN valla biraz rahat olsam ne güzel olurdu.

    esinti;bizim şubata kadar anlaşmamzı var ama ondan sonra kapını calarım ona göre:))hem bilgi alırım hemide bağlanırım.
    :))

    otuzundan sonra;ay ne çok şikayet varmış ya:(
    çok teşekkür ederim sağolasın:)

    YanıtlaSil
  28. Hmm, evin fotoğrafları konusunda sen haklısın. Ben de yapamazdım. Ama ben ev düzenlemelerine ve ev planlarına o kadar ilgi duyuyorum ki kendi adıma isteyivermiştim işte. :)

    YanıtlaSil
  29. gülsüm hanımcım inan bende evini gösternlerin içine düşüyorum ve deli gibi abkıyorum , resmen ne kapabilirim diye ama kendime gelince pısıyorum:)

    YanıtlaSil
  30. Ev bulmana çok sevindim.İnşallah dilediğin gibidir ve içine sinmiştir...
    Ahh o eşyalar yok mu eşyalar.Kırk kez de düşünsen sonun da alırsın mutlaka..
    Ben yemin etmekten ve kendime söz vermekten vazgeçtim...
    sana kolay gelsin arkadaşım , inşallah bir çırpıda da yerleşirsin....

    YanıtlaSil
  31. Oy oy taşınma işi gerçektende yorucu. :(

    Kolaylıklar diliyorum bigocum.

    YanıtlaSil
  32. Caniiimm sen beni mi ozledin :) Kolilerinin icinden aklina mi geldim :) Tamam soz gelecegim en yakin zmanada. bu arada yeni evin fotograflarini bekliyorum...

    YanıtlaSil
  33. bu ay bize de 79 geldi adsl . sms i görünce gözlerim yerinden fırladı. sınırsızda da kota olması beni hepten iptale yönlendiriyor ama dur bakalım. akşamdan akşama 1 saatte hiç film izlemeden oyun oynamadan bu kota nasıl aşılıyor anlamıyorum. 15 dk çizgi film faslıyla mı?

    YanıtlaSil
  34. Allah yardımcın olsun canım .taşınma işi zordur bilirim.Bir de çocukla beraber iyice zor :(
    Sendeki şüphe bende de var canım bende sınırsıza geçtim ama hala kotayı aşıyorum nasıl oluyorsa...

    YanıtlaSil
  35. Bizde b... varmış gibi '' uydu net!! e geçtik halt ettik, hani derler ya gelen gideni aratır diye hah işte tam o hesap.

    Dertli anne Çiğdem.

    YanıtlaSil
  36. ilknur bende burda yazarım ama yine aynısını yaparım ama biraz fren fena olmaz hani.:))

    hobimvaktim tatilden dönmüşsün ohhh sefan olsun:)zormuş hemide nasıl:)

    gülcüm yoksa sen özlemedin mi?:))

    mucizem sen yine iş yerinden girebiliyorsun benim iptal etmem demek kopmak demek:(
    o yüzden malesef el mecbur şimidilik.

    özim sağolasın.nasıl ya sınırsızın kotası asıl oluyor bende onu anlamadım:)

    oğlak kızları :)bak şimdi ben burdaki sözleme biter bitmez gçmeyi düşünüyorum niye öyle dedinki şimdi ?

    YanıtlaSil
  37. canim ben de faceden msj attim bugün sana tasinma isin bittikten sonra görü$elim diye.Nereye ta$iniyorsun ?
    Ben beylikdüzündeyim.Eger yine avcilarda olursan hemen görü$ürüz öpüyorum
    :))

    YanıtlaSil
  38. allah yardımcın olsun bu sıcaklarda çok zor ev taşımak ama .KOLAY GELSİN DİYORUM ŞİMDİDEN.burası türkiye her şey olabilir.

    YanıtlaSil
  39. Çünkü ''uydu net'' çok takılıyor ve filtreleme sistemi daha fazla olduğu için birsürü siteye ya giremiyorsun ya da çok denemen gerekiyor.

    Biz bu sebeple memnun diiliz.

    TTnet te kalın lütfeeennn...

    Uydunetsavar anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  40. hadi şekerim nerelerdesin bi evi taşıyıp yerleşemedin mi daha?

    YanıtlaSil
  41. Canim benim sana ve ailene hayirli Ramazanlar dilerim,insallah hersey tekrar yoluna girmistir,sevgiler...

    YanıtlaSil
  42. Tatlım çok sıkıntılı ve yorucu bir süreç Allah kolaylık versin, ama tatlı bir telaş vardır şimdi. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  43. Sezom anlaşılan taşındınız.. inşaallah herşey yerli yerine oturmuştur da siz dehuzurla yeni evin tadını çıakrtıyorsunuzdur.. Özledim lakin:)

    YanıtlaSil
  44. bi evi yerleştiremedim gitti :)))

    YanıtlaSil
  45. ay talındın mı merak ettim de geldim :D:D bnm hayaller yalan oldu valla bari sen yerleş mutlu olda avunayım:D:D:D

    YanıtlaSil
  46. kolay gelsin zor am rahat edersin kış temizliği yapmiican mesela:)

    YanıtlaSil
  47. Merhaba, ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  48. Bigocum nerelerdesin?

    Hala yerleşemedin mi?

    YanıtlaSil
  49. allah kolaylık versin:)
    güle güle sağlık ve huzuur içinde oturun yeni ewinizde inşallah...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  50. gelin'ciğim..nerelerdesin? nasılsın? taşındınmı? bir ses ver yahu...sevgiyle....

    YanıtlaSil
  51. ah aslım vah aslım gittim o cok sevdiğim avcılarda:(
    ama görüşmekde isrerim elbet bakalım ayarlarsam sana mesaj atıcam canım benim.

    çılgın mevdoş;çok sağol bu dua ya ihtiyacım oldu:)çok şükür geldik taşındıkda daha bitmedi malesef işlerimiz:)

    oğlak kızları;bak aklımı karıştırdın şimdi:)demek uydunetsavar ha:) çok güldüm:))

    şulem canım benim kimse senin gibi tecrübeli değil ki:) valla anca gelebildim:))
    gerçi hepsi benimde sucun da değil:)

    bir terazi kızı çok sağol allah razı olsun öptüm:)

    marifetli cadı ;hemide ne tatlı ne tatlı:) acısıda vardı yalan yok ama şimidki halime çok şükür:)

    delim geldim yettim:))görüştük çok şükür :)

    şuleçim yok be o kadarda beceriksiz sayılmam :)
    net bağlanması 15 gün aldı ne edeyim:(

    mavii ne oldu ya çok merak ettim ve üzüldüm heyecanlydın sende valla çok üzüldüm hakkında hayırlısı olur inşallah bu mübarek ayda.

    otuzundan sonra;bilmukabele:))geldim efendim:)

    serpil;valla bardak sende hep dolu tarafından görülüyor galiba:)kız bu evi temizlerken ne yapmış oldum peki:))

    deniz;peki gelirim ne demek:)

    hobim vaktim;aksilik aksilik yoksa hamaratlığımdan eksilme yok:))

    bir tutam kekik;çok teşekkür ederim :)hoşgeldiniz ayrıca.

    dilek bacı geldim geldim ses bir ki sesssss:))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)