Sayfalar

3 Temmuz 2011 Pazar

SOĞUK PASTA

Tarif kolay ve lezzetli tam yazın yiyilebilecek bir tatlı diyeceğim de yazın geldiği de yok.Olsun bunu temmuzu var ağustosu,ramazanı var yapın yiyin derim ve tarife geçerim:
tarifi aylinden aldım .Orijinali için bakabilirsiniz.
Ben tarifi evdeki olanlarla yapıp yedik.
malzemeler;
 1 su bardağı toz şeker
2 yemek kaşığı un
2,5 sb süt
1 poşet krem şanti
1 su bardağı soğuk süt
1 paket burçak bisküvi
1 su bardağı çekirdeksiz vişne
1 çay bardağı damla çikolata
Bende vişne ve burçak yoktu.evde bulunan bebe bisküvisiyle yaptım:) ama yinede güzel oldu.








                                                                                     
*otomatik kayıttır bilgisayarı servise göndereceğim.İnşallah çabuk kavuşuruz:)

15 yorum:

  1. çok güzel görünüyor bigom. en kısa zamanda denenecektir.

    allah kavuştursun canım:)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun. Görüntü süper bende böyle soğuk ve sütlü tatlılara bayılırım.

    YanıtlaSil
  3. bu saatte canımda nasıl çekti bilsen, ellerine sağlık, nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Nefis bir pasta tam yazlık gerçekten ama ben kışın yapmıştım ve biz yine keyifle yemiştik. Afiyet olsun canım size

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor, eminim tadı da:)

    YanıtlaSil
  6. Süper görünüyor,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. benzer bir tarifte bende vardı.güzele benziyor.şu temizlik sıkıntısından kurtulunca ilk fırsatta deneyeceğim.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor bende yapıcam hatta kremşantim bitmişti aldım ama artık mutfak beni çok yoruyor :S

    YanıtlaSil
  9. Yapmaya calistim bunu.Yorumumu yaptiktan sonra yazacaktim sözümoan :)
    Burcak büskivü bulamadim.Türk bakkallarinda kalmami$ san$ima :)
    Annemlerde yapcam ama yaaa :D

    YanıtlaSil
  10. mucizem;dene pişman olmazsın:)amin .

    oykuuu;tadı da güzel.şimdiden afiyet olsun:)

    noblesse;çok sağol inşallah yapmaya fırsatın vaktin,halin olur:)

    ada ve deniz;teşekkğr edderim:)

    şule;:)ooo bende kime tarif yazıyorum şulem sen tabi önce yapacaksın bu işin piri sensin:)

    fadiş;emin olabilirsin canım benim:)

    esin hocam;sağolasın:)

    alanay;ben teşekkür ederim bu kadar işinin arasında yorum yazdığın için:)

    sevtap;sağolasın canım benim sen yemekli olan kayıtlara bakma olur mu? vicdan yaparım yoksa:)keşke yakın olsam valla getirirdim:)

    aslım valla bende bir kaç markette bulamadım ne olduysa burçak bisküviye:)boşver burçağı bebe bisküviside fena olmuyor dene.şimdiden afiyet olsun

    YanıtlaSil
  11. Çook güzel görünüüyor kalpli kalpli hemde :D bende denemek istiyorum bunu...Ellerine sağlık olsunn canm...Motorla gezmekten fırsat bulursam :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  12. ayyy bayılırım böyle soğuk tatlılaraaaa, bizim buralar yanıyor, sıcaktan nefes dahi aldırmıyor canım, süper oldu bu tarif, ellerine sağlık, bebe bisküvisi de çok güzel olmuştur, normalde alıp yerim yani ben ondan =))))

    YanıtlaSil
  13. estaggggfirullah şekerim nacizana denemelerimiz olur sadece :)

    YanıtlaSil
  14. Hahahaaa :)) dur koptum kendime gülüyorum :))) bir sonraki yazını okurkene dikiş denemeni oo ne güzel iş dik pasta börek yap ye dedimm sonra aa ne zamandır kimse bişi yapmıyor dedim ve bu yazınla karşılaştım :) dikiş süperdi evi satmışsın hayırlı olsun alacağın evide en kısa sürede bulup huzurla oturursun umarım toplu yorum yapam dedim :))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)