Sayfalar

11 Temmuz 2011 Pazartesi

EV ARAMAK ZOR İŞMİŞ

Bugünlerde canım sıkkın biraz.amacım kimsenin kafasını şişirmek değil sadece tarihe bugünleri not düşmek.En çok istediğim şeyerden biri olan evimizi satmayı gerçekleştirdik ve çok da sevindim.Köhne olduğu için satıyorduk ve amacımızada ulaştık lakin ev bulmanın bu kadar zor olacağını tahmin edememişim onu anladım.Evi satışa çıkaralı uzun zaman oldu ve ne zaman satılırı bilmediğimizden gidip ev bakmamıştık.Netten baktığımız evlerle az çok bilgi sahibiydik-yada öyle sanıyorduk:(-
Ne zaman ki ev satıldı ev aranmaya başlandı o zaman nette baktıklarımızla gerçeğin örtüşmediğini gördük malesef.Ya içi güzel ama kendi dağın başında,ya yeri güzel ama içi resmen ağlıyor VE bunu gören ben de ağlamaya başlamam yakındır:)
Toplam 3 günde yaklaşık 20 kusur ev bakmışımdır abartısız rakamdır bu ve SAHİBİNDEN com 'a artık bakmak bile istemiyorum ööğğ geldi:(
Evi bir yandan toplamam gerekiyor ve yardım edecek bir allahın kulu yok cevremde,nerden başlasam bilemiyorum ve benim ruh halim  önce yüzüme sonra davranışlarıma sonra da oğluma yansıyor ki ençok buna üzülüyorum.Kendime engel olmak için caba sarfettikce de batıyor bunalıyorum malesef.

Neyse kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş deyip kendimi rahatlatayım.

Bu arada herkesin kumanda paneli değiştimi bilmiyorum ama ben pek adapte olamadım:(
zaten bilgisayarım hala yok allahtan hala sezonun kardeşinin bilgisayarı bizde de ara ara girebiliyorum.
İzleyiciler gadeti yok blogta ve bazı izlediğim ve izlemek istediğim bloglarda da yok.Anlamadım nedenini bilen varsa söylesin.

20 yorum:

  1. Ah canım yaa, umarım tez zamanda gönlünüze göre bir ev bulursunuz. İçinde de çok mutlu olursunuz. Hiç üzülme bu da geçer...

    YanıtlaSil
  2. canım bende sen gibiyim pek giremiyorum bloga çok yoğunum buaralar ..çok sevindim evi sattığınıza hayırlısı olsun hakkınızda en kısa zamanda gönlüne göre biyer bulursun inşallah toplanma işini çok kafana takma yavaş yavaş kullanmadıklarını hergün birer ikişer topla son ana bırakma bende öyleyim burakla tek başıma hep topluyorum evi yardım eden yok maalesef yavaş yavaş başlaki son anda sıkışma kendine iyi bak canım görüşürüz

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin canım, inşallah hemen bulursunuz. Her şey istediğiniz gibi olsun.

    YanıtlaSil
  4. Ev işi gerçekten zor bunu yaşayan biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Umarım kısa zamanda istediğin gibi bir ev bulur ve kolaylıkla yerleşirsin canım. Güzel bir hafta geçirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  5. iklim;amin inşallah.çok sağol .biliyormusun bende hep kendimi buda gececek mantığıyla frenliyorum.gerçi gecerken kendindende birşeyler illaki veriyorsun.yorumun için teşekkür ederim ihtiyacım vardı sağolasın.

    necla aahhh aahhh sorma tek başına olunca zor valla.evi satmayı ne kadar istediğimi biliyorsun ama inan ona bile sevinemiyoruum o derece yani.sanada kolay gelsin arkadaşım çok sağol yorum için.

    fadişim çok sağol.inşallah.

    çeşnici handan;çekenin halinden çeken bilirmiş.inşallah canım ya inşallah gerçekten sıkıştığımı hissediyorum.çok sağol yorum için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır istediğiniz olmuş evinizi satmışsınız. İşe bu tarafından güzel yanından bak bence. İlla ki ev toplamak-taşınmak çok çok zor. İnanki bunu defalarca yaşadım ben şu anki evimizi satın alana kadar. Ama sen kısa bir süre sonra huzurla oturacağın evine kavuşacaksın. Bu düşünce bile yeter bence keyifle toparlanman için. Kolay gelsin şimdiden:))

    YanıtlaSil
  7. Allah kolaylık versin. Umarım istediğin gibi olur. içine sinen sevebileceğin eve kavuşursun. Evi bulmadan toplanman sıkıntı yaratmasın bence yorulmadan önce evini bul Daha sonra bir çırpıda toplanırsın. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. umarım gönlüne göre bir ev biran önce bulursun, izleyiciler maalesef yok bu sorun çoğu kişide de var.

    YanıtlaSil
  9. Ev aramanın sıkıntısını bilirim hele ki bu sıcak yaz günlerinde.. Allah yardımcınız olsun umarım tez zamanda içinize sinen bir ev bulursunuz..

    Yardıma hazırım o kadar çok ev taşıdık ki bu konuda artık çok pratiğim diyebilirim.

    Yeni evine taşınınca bunların hepsini unutacaksın eminim.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. bigom pozitif yanlarını düşün ya.
    yeni ev yeni düzen
    ev ayıklanacak bütün fazlalıklar yok olacak. kış temizliği ortadan kalkacak. mis gibi her yer tertemiz olacak.
    az kaldı az sabır canım arkadaşım

    YanıtlaSil
  11. Canımmm yaaa Allahımm kolaylıklar versinn gercekten zor bulmak ve hayırlı bir ev olsunn karşına çıkan

    YanıtlaSil
  12. ada ve deniz ;ne iyi geliyor bu yorumlar bir bilseniz çok çok teşekkür ederim inşallah çizdiğin tablo gibi olur bizim ev işimizde:)

    nuran;sağolasın .evi bulana kadar beklemekte beni kasıyor bari o bitsin diyorum napayım böyle kurtlu biriyim malesef:)sağol.

    noblesse;sağolasın.evet yok bazı izlemek istediğim blogları izleyede alamıyorum bu yüzden:(

    kızkardeş derya;yaz gelmedi gelmedi ben ev aramaya başladım yaz tüm şiddetiyle kendini gösterdi.çok sağol inşallah.

    mucizem;valla evi bulsam bunlar aklıma geliyor seviniyorumda ev bulamıyorum:)
    az kaldı dimi:)

    reyhani;çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.inşallah dediğin gibi olur

    YanıtlaSil
  13. Seni çok iyi anlıyorum canım neredeyse 4 ay boyunca ev aradık,artık satılık bır yer bulmayınca kıralık bakalım dedık belkı 10 kere gectıgımız yerde bulduk oturdugumuz evı çok şükür.İnşallah en kısa zamanda bulursun tatlım.

    YanıtlaSil
  14. Canım öncelikle hayırlı uğurlu olsun.Ev bulmak zor iş inşallah en kısa zamanda gönlüne göre bir yer bulabilirsin.
    Blog problemi bende de var izleyiciler yok ve maalesef sen de dahil olmak üzere bir çok arkadaşa yorum bırakamıyorum hata veriyor sürekli.İnşallah bu defa onaylar:(

    YanıtlaSil
  15. Taşınmak zor bir iş allah kolaylık versin,ama sonunu düşün herşey bitince bütün sıkıntılar geçiveriyor...

    YanıtlaSil
  16. Hay,

    This is a lovely blog.
    I follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Groetjes..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. tez zamanda gönlüne göre bir ev bulursun inşallah ne zorlu iş ev aramak geçen sene neler yaşadım birde içinde kiracı olan evlere bakma derim ben öyle yaptım 3 ay çıkmadılar üstelik kirada vermediler birde aidat borcu elektrik su borcu varmış araştırmamıştık yüklü bir fatura ödemek zorunda kalmıştık
    eminim ummadığın kadar kısa sürede karşına çıkacaktır hayalindeki evin

    YanıtlaSil
  18. merhaba sezobigo hemen hemen aynı şeyleri yaşıyoruz şuan seninle :) ama bir farkla sen evini sattın en zor olanı başardın bende ev buldum evi mi satmadan :)) bende 2 ay önce daldım bu hayallere ama inan evi ni satmak almaktan daha zor son raddeye gelince bile alıcılar vazgeçebiliyor neyseki sana evi begenip almak kalmış:D:D bende tabiri caizse dagın başında dedğin yerlerden ev baktım hep bulundugum ortamdan biraz uzaklaşmak iyi gelicekmiş gibi hisettim eve bakmaya gidince de bir türlü aklımızdan çıkmadı ve alacak bir kuruşumuz yokken biz ev almaya niyetlendik deli işi dimi:D:D ama şimdi bunaldın die sonradan pişman olacagın evi alma derim.kalıcak yeriniz varsa eger.ne tarafta oturdugunu bilmiyorm ama biz arnavutköy tarafından bulduk ve kaporasını verdik tabi bide kredi süreci var ama ben toplanmaya başladım bile biri 3 biri 1 yaşında çoçuklarım var ve çok yaramazlar onlaara ramen bu işin üstesinden gelecegim allahın izniyle sen de önce inan ümitsizlige kapılma sakın ..olucak hep de en güzeli olucak ...zaten sıcak hemen kuruyor yıkananalr önce yıkanacaklardan başlarsın sonrada mutfagı topladın mı digerleri kaba eşya zaten .. o dedgin sitede bnm evimin de ilanı var hatta hani miden bulanmışya :)) ne taraftan bakıyorsunuz bizde bakıp buldugumz linkleri atalım sana incelersin ama sıkılıdıysan şimdi bazı ilanları bile gözden kaçırmış olabilirisn ben çok uzattım sanırım :)))) umarım hepimiz için hayırlısı olur

    YanıtlaSil
  19. Nerelerden ev bakıyorsun Sezo ? İnşallah tez zamanda bulursun aradığın evi ...Sahibinden.com adı ama nedense hiç sahibinden çıkmıyor.Emlakçılar ele geçirmiş durumda.
    Bozma moralini su yolunu bulur yeterki sabırlı ol arkadaşım...

    YanıtlaSil
  20. ev aramak ayrı zor temizlemesi ayrı zor allah kolaylık versin sezoş yaşıyonmu sen yaaaaaaaaa :) herkes unuttu beni hıh:P

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)