Sayfalar

7 Temmuz 2011 Perşembe

DURUM BİLDİRİMİ:)

Çok şükür evimizi bugün itibariyle sattık.Ve iki gündür ev bakmaktan haşat durumdayız ,bu duruma mert de dahil çocuk bir bakıyorum araba da habire sızmış:(
Herşeyin hayırlısı bakalım nasıl sonuçlanacak ev işişmiz.(ben bu yazıyı yazarken baktığımız evden haber geldi.Oldu gibi hadi hayırlısı)
Bu arada bilgisayarımda servise gitti gitmeden 3 adet otomatik kayıt hazırlamıştm ki ikisi(1.cisi ve 2.cisi yayınlandı.Allahtan sezonun kardeşinin neetbook u bizde ordan ara ara bakınıyorum o da gidecek bir iki güne kalmaz.Haber vermek istedim .Birçok kişinin yeni kaydını göremedim ama gelince gezicem inşallah.
Ara ara girdiğim için tam hakim değilim kim ne yazdı ,neyden bahsetti.Ne çok alışmışım meğer haber vermeden edemedim:)
sevgiler

20 yorum:

  1. Ben de arabamı sattım. Ne zormuş bu işler püfffffffff..

    YanıtlaSil
  2. ev işi inşallah hayırlısı ile sonuçlanır, gönlüne göre bir ev alırsın, kolaylıklar:)))

    YanıtlaSil
  3. asahhara;hemide ne zoooooooooooorrrrrrrrr allah kolaylık versin sanada:)

    noblesse;çok sağol inşallah.çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Gözün aydın,hayırlısı olsun canım. ev aramak çok gıcık bir şey tez zamanda sonuçlanır inşallah.

    YanıtlaSil
  5. kolaylıklar dilerim canım.istediğin ğibi bir eve sahip olursun inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Hayirli ugurlu olsun yeni eviniz,istedigin gibi bir ev olduysa ne mutlu sana,güle güle otur canim,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  7. hadi hayırlı olsuunnnnn....gönlünce olmuştur inşallah herşey. ev bakmak zor iş valla bu yaz anladım, darısı başımıza diyelim...öptüm

    YanıtlaSil
  8. canım hayırlı uğurlu olsun. istediğin evi alırsınız inş. Allah ağız tadıyla oturtsun

    YanıtlaSil
  9. kolay gelsin canım ,ev bulması da meşakatli taşınması da...Allah sabır ve kolaylıklar versin..
    Bilgisayar tamiri beni gıcık ediyor .Benim ki de çökme hazırlıkları yapıyor , sinyallerini verdi bende yedeklemeyi yaptım.Ama servis yolalrı görünüyor bana.Bu sefer çökerse windows 7 yüklemiyeceğim , XP prof.geri döneceğim.Amma dertliymişim bu konuda içimi döktüm adeta ...
    Öpüyorum canım arada uğraa özletme :)

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı uğurlu olsun, çok sevindim, istediğiniz gibi sonuçlanır ev almanız inşallah, kolay gelsin, oğluşu benim için öpüp mıncıkla annesi:)

    YanıtlaSil
  11. Canım Hakkınızda hayırlısı inş.Selamlar

    YanıtlaSil
  12. hayırlı olsun. Umarım gönlünüze göre birşeyler olur.))

    YanıtlaSil
  13. Çok mutlu,sağlıklı olacağınız bir ev alırsınız inşallah.:)

    YanıtlaSil
  14. Canımmmm bnm yeni evin hayırlı uğurlu bir hayat sunsun sana ve biricik çekirdekten aileciğine :D sıkma canını rahat tutu serin tut içini yaaaa..Herşey düzene girer

    YanıtlaSil
  15. sevtap;gerçekten zormuş birde grip vurdu beni resmen sürünerek bakınıyorum:))inşallah sağolasın

    halime;inşallah dileklerim kabul olacak gibi darısı isteyen herkesin başına:))

    bir terazi kızı;inşallah istediğim gibi olacak çok teşekkür ederim sağolasın:)

    dilek;inaşallah .darıs daha güzeli senin olur inaşşallah bacımmmmm:)

    şulecim;amin sağolasın:)çok teşekkür ederim

    içimizdeki karnaval;sağol ilknur hocam:)dök ilknur dök bizde faydalanalım tecrübelerinizden:)en kısa zamnda tam randımanlı olarak geri dönerim inşallah:)öptüm.

    fadişim çok sağol amin inşallah.mıncıklamak mı?bugünlerde popoya vurmamak için zor tutuyom kendimi:)baba delisi oldu çıktı başıma beni takan yok:))

    otuzundan sonra;sağolasın.selamlar:)

    ada ve deniz;sağolasın inşallah şimidilik öyle gözüküyor:)darısı isteyen herkesin başına.

    krnc;amin çok sağol çok teşekkür ederim:))

    reyhani;ne güzel dilekler bunlar darısı başına hatta daha güzeli inşalalh:)

    YanıtlaSil
  16. ay sezocum bende yeni gorebildim bloglara cok yogundum bu aralar. Insallah hayirli sonuclanir. Bu arada postunu dun okudum tam cevap yaziyordum cihanin krizi tuttu arada kaynadin ;)

    YanıtlaSil
  17. gözün aydın bigom. inşallah içine sinen bir ev bulursunuz. herşey gönlünce olsun canım.

    YanıtlaSil
  18. Ne yani evi bulmadan mı sizin evi sattınız.Büyük cesaret. Bizde böyle cesaretli olsak.

    Sonuç, yeni evin detaylarını filan hasretle bekliyorum.

    Meraklı anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  19. selam canım, bir baktım ki bir aydır falan yayın girmemişim.arada girip kim neler yapmış baktım o kadar.bende ev arama telaşındaydım ama tam gönlüme göre bir ev aldım. tüm kalbimle senin içinde aynı sonucu diliyorum.evi alıp dün yazlığa geldim bir hafta sonra gelip boya badana işlerine dalicam inşallah.sana bol şans diliyorum canım.yakışıklıyı da öptüm bu arada....))))

    YanıtlaSil
  20. gül;inşallah ama aksilikler çıktı malesef şimdilik durum fena yani:(
    sen cihanla iligilen boşver ben nasılsa burdayım:)

    muçizem sağol inşallh ama şimidlik zor gibi:( bakalım nasıl sonuçlanacak öptüm

    oğlak kızları ;evimiz uzun zamndır satıştaydı ve ne zaman satılacağını bilemeiğimizden bakmadık.gerçi şimdide bulamıyoruz ne olacak bilmiyorum bakalım.

    emelden;ne mutlu sana allah gönlüne göre versin.darısı başıma ne zormuş:(
    şu anda bile düşünmeden edemiyorum ne olacak diye bakalımm:(
    temennin için teşekkür ederim.yazlıkta benim içinde dinlen:)
    sevgiler burdan oraya

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)