Sayfalar

6 Temmuz 2011 Çarşamba

DİKİŞ DENEMELERİ(İLK YAPTIĞIM İŞ)

Dikiş dikmeyi çok istiyorum ve bunu için çaba sarfediyorum ama kendi çapımda:)yamuk yumuk da olsa birşeyler dikmek acayip mutlu ediyor beni.İşte dikiş makinamı aldığımın 7 .ayında cesaret edip başına oturdum ve bunları diktim.Hiç sebebi yok, sayı olmasının sadece bir yerden başlamaktı niyetim.Gerçi farklı renk olmadığı için 8-9-0 rakamlarını henüz yapamadım.Pazardan aldığım polarla yapıp içine evdeki elyafı doldurdum İşte bunlar çıktı ortaya;




















Bir sürü eksiği var lakin ilk göz ağrısır kendileri bu yüzden pek bir kıymetliler ,bir de oğlum kıymet bilse .Her biri bir yerden çıkıyor evin:)

27 yorum:

  1. dikişe zor bir yerden başlamışsın, hem küçük hem köşe fazla.çok cici olmuş harfler, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok anlamam da en zorundan mı başladın ne sanki, rakamlar zor gibi geldi, ellerine sağlık devamı gelir kesin:))

    YanıtlaSil
  3. ğüzel olumuş canım benim.diktikce insanın eli alışıyor.bıkmadan devammm....
    kolay gelsinn....

    YanıtlaSil
  4. canı gönülden tebrik ediyorum o cesaretin yakın zaman da beni de bulması için dua ediyorum çok şeker olmuşlar devamı gelir umarım...

    YanıtlaSil
  5. Iyi bir fikir bu rakamlar...güzel bir baslangic olmus,dikis makinenizle keyifli calismalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Çok da güzel olmuşlar,hem eğitici hem öğretici hem de çok cici daha ne olsun,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. İstikrarlı ve yetenekli insan,neden beğenmediniz sayıları gayet güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  9. noblesse;teşekkür ederim .bende zorlandım ama yeniyim diye düşünmüştüm:)

    kaymaklı kadayıf;valla dikerken hiç düşünmedim nerden başlayım diye sadece diktim diye mutlu oldum ama zorladı da:)teşekkür ederim:)

    halime;devamı glecek çünkü acayip mutlu oluyorum,teşekkür ederim:)

    nilerk;inşallah bulur senide:)çok istiyorum gelecek gibi:)

    ben'ce;çok çok teşekkürler:)

    hobihuzur;çok teşeküür ederim:)

    aktüelmoda;çok teşekkür ederim işi bilenden bu sözleri duymak güzel:)

    sedo kız;ne güzel söz nasılda kabartıyor insanı çok teşekkür edeim,sağolasın:)

    YanıtlaSil
  10. dantel, örgü tamam da nedense dil-kişe hiç ilgi duymadım, duyamadım. bana hiç çekici gelmiyor. bazen geri dönüşüm yapmak istiyorum ama sadece istiyorum.
    ama gerçekten sen zorla başlamışsın. hem küçük hem girintisi çok. o yüzden iyi iş çıkarmışsın bigom

    YanıtlaSil
  11. sedoya katılıyorum gayet güzel olmuş hele ilk denemelere göre.bence devam.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Sezom yakında bir Sismek :P sergisi bekliyorum senden.. helal valla canım sana:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar ama minik minik rakamları yapmak bence çok daha zor.Sen işin zor tarafından başlamışsın.

    YanıtlaSil
  14. ayy bende çook istiyorum dikişi gerçekten..kendim kendime elbiseler dikip ne bilip birşeyler yapmayı çook istiyorummm.Ama fiyatlar çook uçuk makinelerinn..evlendikten sonra alırım bende :D evlilik hediyesi olarak mı aldırsam babama ne yapsam...
    İyi bir başlangıs olmus canımm darısı benım başıma

    YanıtlaSil
  15. Çooook şeker olmuşlar elinize sağlık, gayet te güzel yapmışsınız işte daha ne olacak :) Oynayasım geldi :))

    YanıtlaSil
  16. mucizem sağolasın canım benim .beğenmene sevindim:)

    alanay;çok teşekkür ederim çok sevindim:)

    delim demiştim ya makinayla aşk yaşıyorum diye:)valla istek olunca napacağımı şaşırıyorum:)sağolasın delim:)

    abide;sağolasın çok teşekkür ederim:)

    reyhani;çok haklısın güzel bir şey alacağım dersen pahalı valla bne taksitle aldım:)ama senin taktikde iyiymiş aklıma gelseydi bende babama aldırırdım:))) hadi darısı başına

    serpil çok teşekkür ederim .yalan yok belki kendim yaptım diye alıp alıp bakıp oynuyorum elimde :)

    YanıtlaSil
  17. bende bugünlerde dikiş makinesi istiyorum diye tutturmuş durumdayım....Oktay "hangi boş zamanında yapıcan acaba" diye dalga geçiyo...birde yapacağım/yaptıracağım masraftan korkuyo adam...ama bence en çok " oktay bak sana bunu diktim, hadi giy" dememden kokuyo sanırım...:)))) öptüm

    YanıtlaSil
  18. bence de uğraştırıcı bir şeylerle başlamışsın. Sıkılmadıysan bunları yaparken gerisi gelir artık. Ellerine sağlık çok güzeller:))

    YanıtlaSil
  19. Çok şeker olmuşlar,harika.ellerinize sağlık:)
    Bende böyle sizleri gördükçe dikiş dikme,örgü örme hevesine kapılıyorum:)

    YanıtlaSil
  20. ooo süper olmuşlar bi kereee. Ayrıca tek eksikleri 8-9-0 gayet düzgün dikilmişler. ellerine sağlık.
    varya sana şaşıyorum haa. Biz seni övelim diye yapıyosun dimi. Herşeyi güzel güzel yapıp kullanıyorsun üstünede yok beceremedim yok kötü oldu diyorsun. Seni cin seniiii :)

    YanıtlaSil
  21. Bence de zorundan başlamışsın ama iyi yapmışsın.Eminim devamı çok daha iyi gelir..

    YanıtlaSil
  22. dilek;:))) bencede sen eşine birşeyler dikersin diye korkutmuşsun adamı:))

    adave deniz;inşallah devamı gelir inşallah:)

    krnc;bende hep görüp özeniyordum şimdi diktim ya acayip mutluyum darısı başına inşallah:)

    şule;yakından görsen ne demek istediğimi anlarsın ya neyse:) madem ordan öyle gözüküyor sorun yok öyleyse:)

    nazan;çok teşekkür ederim sağolasın.inşallah dediğin gibi olur:)

    YanıtlaSil
  23. Çok cici olmuşlar canım ellerine sağlık.Bende örgü ile yapmayı düşünüyordum.Dikişe başladım bebişler gelince kaldıydı ama en kısa zamanda bende tekrar dönücem :(

    YanıtlaSil
  24. Ellerine sağlık, güzel olmuşlar, ilk işlerin bunlarsa acemiliği atınca neler göreceğiz acaba, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  25. allahiiiiiimmm banada nasip et lutfeeeeeennnnnnnnnn :) aparttim mi :) bende yapmak istiyorum bunlari:( soylemekle olmuyor degil mi? kumasi ser onune al makasi eline, kes bic otur makinenin onune :) yapicam yapicam insallah :) banada nasip olur bloga insallah:)

    YanıtlaSil
  26. Kesinlikle harika olmuş. bunu markalaştırsan süper olur bence.. chicco, kraft gibi mesela :))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)