Sayfalar

26 Haziran 2011 Pazar

SÜT OPERASYONU -2(SONUÇ)

Daha önce bahsettiğim üzere oğlumu memeden kesiyorum.Nasıldı diye sorarsanız benim için çok zordu.Moralim bozuldu ilk gece nedendir bilmiyorum tansiyonum düştü.abarttığımı düşünebiliceğiniz düşünerek detay vermiyorum ama çok zorladı .Bünyeme etkisi ise Afrodit banu alkan gibi dolaşıyorum desem açıklayıcı olur sanırım:) allahım bilen söylesin kaç gün sürer bu durum?
Oğlum 3 gecedir babasıyla yatıyor ve gece meme hiç istemedi.Dün itibariyle gündüz de vermedim.Bant yapıştırıp bak yok dedim.
Bakıp gözlerinin yanından yaşlar boncuk boncuk akarak
-"ok" dedi(oğlumun yok demesi)ama bir yandanda nasıl ağlıyor .Allahtan sezo izinde .hemen ilgisini başka yöne cevirdik ve ilk şoku bebeğim atlatmış oldu.Daha sonra gelip
-anne ok deyip ağlamaklı bakmasıyla ben dağıldım ama sezonun sayesinde ikinciyi de atlattıp ve sonra artık yok olduğunu anlayıp ,ısrar etmeyen tepkisiyle beni rahatlattı.


Ara ara meme deyip gelsede yok dememle arkasını dönüp gidiyor.


Yani bu sayfada burada bitti.Memeden kesmek isteyenlere
-yanınızda mutlaka eş,arkadaş,anne,kardeş ,komşu yani destek olacak biri sizi çok rahatlatacak.Ben o yüzden eşimin izne çıktığı zamana denk düşürdüm

-konuşmak işe yarıyromuş onu gördüm.konuşun küçük olduğunu düşünmeme rağmen  mutlaka konuştum anladığını göstermesine çok şaşırdım ve sevindim
 

 bu arada oğlumun memeden kesilmesi hem sevindirdi beni hemde üzüldüm.Sevindim çünkü büyümüş gibi geliyor bana.sanki ihtiyaçlarını kendi karşılayacakmış gibi.Halbuki hala bana bağlı ama meme bağı çok kuvvetli bir bağmış da kopunca oda tek bir birey olmuş gibi.
Üzülüyorum çünkü o meme emerken bazen sıkılıp ona kızsamda(çok düşkün olduğundan bazen sıkılıyordum yalan yok.her dakika peşimde meme meme diye bağırmasıda cabasıydı)şimdi keşke kuçağımda öylece dursa diyorum.Ne çok şeymiş meğer.

Bu arada unutmadan ben memeden kestikten sonra mide bulantıları oldu .nette biraz araştırdım olabiliyormuş.Acaba ne kadar sürecek benim çektiğim sıkıntı, sırtıma vuruyor ağrısı

.Neyse hava yağışlı o yüzden yarın evde olup ,gezilmediğine göre bloglara bakılacak bellii oldu:)
Yanlız bir insan anca bu kadar daldan dala atlayıp yazı yazabilir herhalde:)









 bunlarda mert i oyalamak için gezdirelim dedik ve EMİNÖNÜNE gittik.Gerçi ben daha çok eğlendim kesin.Mert 1.5 saatini yatarak geçirdi.Ben de o hobi dükkanı senin bu tuhafiye benim deyip gezindim durdum.Sezo mu oofffffladı pufladı ama yalan yok daha öncekiler kadar söylenmedi:)Belkide ondan güzel geçti:))
sevgiler iyi hafta sonları

24 yorum:

  1. hadi hayırlı olsun birgülcüm bundan sonrası daha kolay olur inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Canım Allah yardımcın olsun çok zor bir dönem ama başa çıkabilmişsin.
    Eşinin yardımcı olması da çok güzel.
    Sıkıntıların normal tatlım bir kaç güne kadar geçecektir mutlaka.Kolaylıklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. serap-asya;inşallah inşallah.çok sağol.

    aylin sorma bir ben bir allah birde aneler bilir halimi:)haa sezoyuda unutmayım:)geçer dimi geçer valla yanma var:(
    sağolasın

    YanıtlaSil
  4. zor dönemi atlatmışsın bundan sonrası kolay, ama duygusal olarak zor gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. neyseki zoru bitmiş.eminönü gezisi hiç vazgeçemediğimiz turlardan,mecbur kalıp erkeklerle yaptığımız,ama onlarsız da bişeye benzemeyen:)

    YanıtlaSil
  6. Gazan mübarek olsun Sezom.. lakin garip bir iştir değil mi bu da.. Hem rahatına, özgürlüğüne sevinirsin hem de burkulursun. anneliğin birbaşka manyaklık şekli:)

    YanıtlaSil
  7. Oyyy kuzum yaa..Simdi sen ok deyip gitti yazinca ben kötü oldum.
    Ama hadi hayirli olsun:)
    Bu duygulari ben de ya$ami$tim.Kendimi bo$lukta hissetmi$ ada´dan ayrilmi$tim sanki.Cabuk gecti ama :)

    YanıtlaSil
  8. kolay gelsin zor olsa gerek...

    YanıtlaSil
  9. canım geçmiş olsun.aranıza yeni katıldım.ziyaretini beklerim

    YanıtlaSil
  10. canım geçmiş olsun.aranıza yeni katıldım.ziyaretini beklerim

    YanıtlaSil
  11. Yahu ben kendimi kotu hissettim, bizimki hic aramiyor bile. Agzina koyunca aliyor yoksa annee memee diye aglamiyor :( Bide hic afrodit olamayacakmiim ben :(((
    Neyse uzulme sende :)) Tas gibisindir simdi :)

    YanıtlaSil
  12. canım benim 7,8 aydan sonra anne sütünün pek etkili olmadığı söyleniyor..Mert'de zati 2 yaşını doldurmak üzere, neyse zor yerini atlatmışsın.kolaylıklar dilerim canım....

    YanıtlaSil
  13. noblesse;hemide ne zor .teşekkür ederim sağol

    neval;tam da dediğin gibi onlarlada onlarsızda olmuyor:)

    delim;zıt duygular bünyede çatışıp duruyor bende bekliyorum sonucu kim kazanacak diye:)

    aslı;çok üzücü gerçekten .boşluk demişsin evet keşke kuçağımda olsa deyip duruyorum ne kadar büyük bir alanmış hayatımda gerçi onun hayatında da öyle.O ok diyo ya ben bitiyorum :(

    tubitoş;zor zooooooooorrrrrrrrrrr

    mutfaksöleni;hoşgeldiniz.hemen geliyorum ziyarete:)

    gülcüm bence hiç özenme hem bıraktırması zor hemde böyle gergin gergin gezmek insanın anasını ağlatıyor:)
    sırtıma vurdu o kadar yani:)hemide ne taş:)

    halime ;çok teşekkür ederim sağolasın.

    YanıtlaSil
  14. ZOR BİR SÜREÇTEN GEÇİYORSUNUZ CANIM YAKINDA BİTECEK BU

    YanıtlaSil
  15. sezobigom, hayırlısı olsun canım, evet büyüyorlar hem de çok hızlı bir şekilde. Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  16. gözün aydın birgülcüm. gerçekten seni anlıyorum. benimkiler çok ağrımıştı. ama geçecek sabır. kimileri sağın derken ben hiç ellemedim. sağarsan süt üretimi devam eder gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  17. Canım Allah yardımcın olsun inş.

    YanıtlaSil
  18. Benim yeğenimi de kandırıp bıraktırdı annesi geçenlerde ama şimdi ara ara oynamak istiyor:)
    Çocuklar büyüyünce çok zor oluyor gerçekten. Benimkiler çok düşkün değildi ve zorluk yaşamadım. İnşallah ikiniz de kolaylıkla atlatırsınız.
    Dekupaj blogumuza verdiğin destek için de teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Canımcımm haydeee gözün aydın olsun o halde :) çook haklısınn bu tür konularda insanın yanında bir yardımcı muhakkak ki yarar sağlıyooorrr..

    YanıtlaSil
  20. BAĞLARINIZ KOPTU ZANNEDİYOR ANNELER,AMA ŞİMDİ DAHA ÇOK SEVİLMEYE ÖPÜLMEYE İHTİYACI VAR.ADAM OLMAK ZOR NİNEM BÜYÜYOR KÜÇÜK ADAM

    YanıtlaSil
  21. Ay kuzum benım nasıl özlüyordur memeyı şimdi.Bizim arkadaşta bıraktırmayı calısıyor.Anne meme dıye sayıklıyor gece.İnsan üzülüyor ama artık kocaman deli kanlı oldular bırakmaları gerek.İnşallah en kısa zamanda ağrılarında geçer canım.

    YanıtlaSil
  22. Canım benim ya, :)

    Umarım bu süreci çabucak atlatırsın ve memeyi tamamen kesebilirsin. Sen abartılı bir şekilde vicdan yapıyorsun be bigocum. Aylarca emzirdin zaten. E bir yerden sonra illaki bıkakması gerekiyordu. Bakalım biz ne yapacağız. :)

    Şu çarşı pazar avm lerde eşler genelde çabuk sıkılıyorlar maalesef. Hepsi aynı diyemiyorum, biliyorum ki, gezmeyi seven erkeklerde var tanıdıklarım arasında.

    Eşimde sevmeyenler arasında maalesef. :)(:Ama benim gidip gelmeme , alışverişime karışmadığı için beni rahatsız etmiyor :))

    Oğlunu kocaman kocaman öp benim için. :)

    YanıtlaSil
  23. çılgın mevdoş;inşallah gececek bende bekliyorum:)

    fadiş;zaman hem zor ilerliyor sanki hemde jet hızıyla anlayana aşkolsun:)

    muçizem;aynen senin gibi düşündüğümden elemiyorum.bende öyle okudum.ne zormuş yahu iki taş taşıyorum sanki:)bu mankenler beni acayip kıskanırdı görseler:))

    otuzundan sonra;sağolasın güzel dileklerin için:))

    marifetli peri;ne güzel bir isim gerçi yaptıklarınızla birebir örtüşüyor :)
    bizimki hala istyor bakalım ne zman vazgececek:(
    ne demek asıl ben teşekkür edeim böyle bir boşluğu doldurduğunuz için

    reyhani;sağolasın canım :)yardımc şartmış.allah benim durumunda olanlara yardım etsin ne diyeyim

    ninem;ben bile öyle sanıyorum çocuk ne etsin:)küçük adamım benim o :))sağol ninem:)

    sevtap;çokzormuş sevtap sende yaşayacaksın inşallah o zaman yine konuşuruz:))

    hobim vaktim;hoşgeldin özledim valla:))
    darısı başına inlalah benimki gibi olmaz zordu valla.

    bende cevremde hiç rastlamadım böyle istekli bir eş:))varsada karıları gizliyor nazar değmesin diye herhalde:))
    sen kızını öpersen olur öperim

    YanıtlaSil
  24. bu kadarla atlatmanıza sevindim.hayatınızdaki yeni sayfa hayırlı olsun.kandilin de kutlu olsun:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)