Sayfalar

5 Haziran 2011 Pazar

PANKEK YAPTIM:)

Bu tarif  şeyma 'ya ait .Onda ki görüntü çok daha güzel diyebilirsiniz.Doğrudr da:) ama bende şekilli tavada yaptım gerçi biraz yanık gibi duruyor ama yanık değiller .bilen bilir şekilli tavalar diğerlerine göre daha ince olduğundan daha çabuk ısınıyor .Bu yüzden içinin pişmesini beklerken bu görüntü oluştu.Sonuç olarak tadında kötü bir şey yoktu.
malzemeler;
3 yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 şişe soda
3 su bardağı un
malzemeleri karıştırıp çırpılır.Tavayı yağlayıp bir kepçe koyup iki tarafı pişirilir.








Gerçi benim oğlum pişerken yanım da olup ben pişirene kadar ikitaneyi yemişti(ben oğlumla ikimize pişireceğim için ki sezo hamurlu şeyleri pek sevmiyor.Yarım ölçü hazırladım.Kalan bir kaç taneyide ben waffel gibi yedim.Yani üzerine çikolata sürüp evde bulunan meyveleri ve dondurmayı koyup yedim:))
ama nasıl yenirse yesin güzel ve lezzetli bir tarif demedi demeyin:)
Şeyma ya çok teşekkürler bu tarif için
Allah herkese yapma gücü nasip etisin(her anlamda)
sevgiler



*Bu arada daha iyiyim-z :)

34 yorum:

  1. mmmm çok severim.ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  2. GÜZEL OLMUŞLAR YENMEZ Mİ BUNLAR ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  3. hiç denemedim. yemekte kahvaltıda krep yapıyorum .şekilli olması da çocuklara sevdirmek için ideal bir yöntem kızım yemiyor bir deneyim belki bu şekillde yer ellerine sağlık mutlu haftasonları

    YanıtlaSil
  4. bu tarif hakikaten güzel,en azından önceki yaptıklarımdan:)

    YanıtlaSil
  5. aldım, kaydettim, ellerine sağlık, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. oh afiyet olsun...yerime de yeseydin:)

    YanıtlaSil
  7. afiyet olsun canım,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. pankekler gayet güzel görünüyor canım:)).tok olduğum halde canımın çekeceği kadar güzell.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. nam nam nam nefis görünuyor...karisima biraz da vanilya eklemeye ne dersin? Bence guzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  10. Şeymamın tarifi ile ben de yapmıştım gerçekten çok lezzetli oluyor.
    Seninkiler de gayet güzel görünüyor ellerine sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil
  11. bizde çok sık yapılır ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. görüntü süper eminim tadıda bir okadar güzeldir.bloğunuzu çok beğendim benimde yaptıklarımı görmek isterseniz bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
  13. aa tesadüfe bak ben de dün yaptım
    ama süt yoktu sanki tarifte.
    hatta çok oldu hamurun yarısını kek kalıbına koydum.
    itiraf ediyorum senin şekillerin benimkilerin yanında süper. ayı kalıbına bayıldım.
    tadı gerçekten çok güzel. ece kahvaltıda sadece ondan yedi dün.
    bundan sonra sürekli yaparım.
    ben çevirirken çok zorlandım :(

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık Birgül.Çok hoş gözüküyorlar ayıcıklar.Bugün bende yapmayı denesem mi?!!!!

    YanıtlaSil
  15. Güzel tarif, deniyeceğim ama şekersiz olarak, üstüne bal dökmeyi planlıyorum:)

    YanıtlaSil
  16. son günlerde yemek yememek için adeta benimle savaşan oğlum için çok eğlenceli bir görüntüsü olacağına inanıyorum yakın zamanda mutlaka yapmalıyım tarifi not ettim bile resmide hafızama kazıdığım zaman olay bitiyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Her kadının muhteşem dönşü mutfakta oluyor. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. ohh annesı ellerıne saglık...bayılmıstır aslancık:)

    YanıtlaSil
  20. Ahh bir de ben yapsam $u pankeki...Hic yapmadim ve merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  21. benim pankekler.. ımm... nefis!

    YanıtlaSil
  22. ne şirin olmuş çocuklar bayılır ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  23. ellerine sağlık canım arada yaparım bende tarif hemen hemen aynı tadıda öyledir eminim afiyet olsun sana ve paşaya öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  24. halime;evet gerçekten güzel oluyor:)

    olsada yesek suza;güzeller güzel:))

    gülcüm;sağol:)

    fikir projeleri;bizimki henüz anlamıyor o şu anda tadını beğendiğinden yedi ama biraz daha büyük çocukların ilgisini çekeceği kesin:))

    neval;dene hem kolay hemde güzel:)

    noblesse;o vakit yapma zamanıdır:))

    dilek;sende yapmıştın hatırlıyorum ben:))

    ninem;sağolasın teşekkür ederiz:)

    öcal-mutfak-esra;sen yaparsın bilirim:)

    ben'ce;:))doğrudur bir dahakine koyarım:)

    aylinim;tarif dediğin gibi başarılı bir tek yapmak kalıyor:)

    YanıtlaSil
  25. bal böçüğü;valla bende yeni ama devamı gelecek gibi:))

    keskin makas;öncelikle hoşgeldiniz.hemen uğradım izlemeye aldım:))
    tadıda güzel oldu :)

    muçizem;eminim seninkide güzeldir kızının kahvaltıda tek bunu yediğine göre güzelmiş zaten:)görüntüyede takılma yeniyorsa sorun yok demektir:))

    sihirli günce;dene pişman olmazsın:)

    fadişim;taktik süpermiş hiç aklıma gelmezdi bir günde öyle deneyim hem bebim bal sevemz oğluda yer belkim sağol canım benim

    şerife;yap yap eminim yer yada inşallah yer:)yemeyen çocukla zor allah kolaylık versin

    ebrucum;ayy iltifat olarak alabilirmiyim ihtiyacım varda:))

    marifet ellerimizde;bayıldı bayıldı:)yedi ve arkamdan mama diye ağlıyodu:))

    aslım yap bak küçük ADAm da sever eminim:)

    deli annem;hayır ŞEYMA nın :)) evet o senin övüp övüp yapmama vesile pankek:))

    gönül;sağolasın :)

    neclacım;bende seni çok öptüm naptın merak ediyorum seni

    YanıtlaSil
  26. Çok hoş görünüyor tatlım , ellerine sağlık.Afiyet bal şeker olsun :)))

    YanıtlaSil
  27. çok şiğin, bana da pankek yapağ mısın :)))

    YanıtlaSil
  28. Una presentación muy divertida, lo haré.
    Bss.

    YanıtlaSil
  29. ohhh götürün tabi birgül hanım pankekleri. :)

    YanıtlaSil
  30. ilknurum çok sağol:)

    fuskan ne demek buyrun gelin yapayım:))

    maite-vitemo;:):))

    şulecim ;senin yaptıklarının yanında sönük kalırız:))

    YanıtlaSil
  31. çok güzel görünüyor sezobigocum.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  32. hahaha muzdan gözlere bayıldım, nefis olur yaaa akşam akşam canım istedi bak =)

    YanıtlaSil
  33. Peki canımcım, şekili nasıl verdin.
    Bu kalıplardan ben dede var ama.

    Cahil anne Çiğdem

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)