Sayfalar

18 Haziran 2011 Cumartesi

ÖMRÜMÜN GERİ KALANI

Son bir haftadır oğluma söylüyorum;
"ömrümün geri kalanı"diye.kim söylüyor şarkının neresinde geçiyor hatırlamıyorum ama oğluma bakınca otomatik olarak ağzımdan bu kelime çıkıyor.Çok seviyorum onu eminim her anne çocuğuna benzer duygularla aşık.Aşık ki her dem taze hiç bitmiyor neşemiz,heyecanım,sevgimiz,kavgamız:)
(hangi aşık çift atışmamıştır ki:) hatta bir şey itiraf edeyim mi? ben sezoyla ilk tanışmamız sonrasından evlenene kadar ki bu 5 seneye yakındı.kendisi ilk göz ağrımdır bu arada.çok kavga ederdik.Hatta kavga nedenlerimizin çoğu benim yüzümdendi:)Çünkü bilirdim ki gönlümü almsk için binbir türlü taklalar atrdı.İyi ki yapmışışm.Bak şimdi kavga ediyyoruz değil takla atıp gönlümü almayı bacak bacak üstündeyse bacağını kaldırıp yerini değiştirmiyor :) Çünkü o da hep haklıdır!.Hangi ara değişti valla bende hatırlamıyorum.
Yanlız konu dağıtmakta üstüme yok oğlumla başlayıp sezoyla bitirmemde ilginç.Ama biraz daha lafı uzatsam eminim hiç alaksız bir konuylada bitirebilirim:)Ama kabul edin bu da bir kabiliyet:)))

sallanırken kuçağımda yatan paşam:)
    Neyse oğlum iyi ya hiç bir şeyi takmıyorum kafama.Olacaklar olacak en nihayetinde.Bide inşallah GÜLün paşasıda iyileşir de oda benim gbi neşelenir.

14 yorum:

  1. benim oglum da iyile$sin.Ben de ne$eleneyim :(
    cok sevindim kuzunun iyi olmasina.Gecti bitti...Öpüyorum ikinizi de :)

    YanıtlaSil
  2. İyi olacak Sezom inşaallah.. oğlunda, gül'ün oğlu da:) öperim

    YanıtlaSil
  3. günler sonra neşeli olmana çok sevindim :)
    ömürümün geri kalanı şarkısı sanırım berkayındı
    bolca dinlenerek deliksiz uyuyarak güzel bir hafta sonu yaşarsın inşallah

    YanıtlaSil
  4. mutlu haftasonları canım gülen yüzünüz hiç solmasın

    YanıtlaSil
  5. ay sezocum ben sana ne kadar çok benziyomuşum meğersem, nasıl ne arada yapıyorum bilmiyorum ama dakkabaşı benim huysuzluğumdan ötürü bir kavga çıkıveriyor, neyse ki nişanlı beni alttan alıyor :) atışmak çok güzel, daha samimi hissediyorum öyle olunca... bu arada oğluşunla sen ne güzel çıkmışsınız, Allah ailenizin ağız tadını bozmasın... kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. maaşallah yakışıklıma iyileşti.
    bu arada sanmaki yazdıkların sezoya özel davranışlar.hepsi aynılar canım....)))

    YanıtlaSil
  7. Hepsi iylesir insallah Bigom. Sagol Cihan'imi da unutmamissin :)

    YanıtlaSil
  8. Canım iyi olmana çok sevindim gülün yüzün hiç solmasın.Bu arada eşlerin hepsi aynı canım aynı:)))

    YanıtlaSil
  9. Allah muhabbetinizi attirsin :)

    YanıtlaSil
  10. canım aslım;inşallah canım inşallaah seninkide iyileşirde yüzümüz hep gülüp günlük rutin muhabbetlerimize geri döneriz.allah yardımcın olsun canım benim.

    delim;çok şükür iyiyiz sağolasın:)

    şerife;sağolasın.hıı o mu söylüyor.takılmış dilime oğluma bakıp bakıp söylüyorum:))çok çok sağol.

    fikir profeleri;bilmukabele:)sanada güzel günler dilerim

    mayanın cicileri;:))) bu günlerin kıymetini bil erkekler bir tornadan çıkmış gibiler aklının bir yerine yaz bence :)değizmez biz hep böyle olucaz diyosan evliliğinin 4 yılında yada çocuk olduğunda görüşelim derim:)))hehee evlilikten soğutmadım inşallah:))

    YanıtlaSil
  11. emelden;:))bilmem mi?:)) nerde değişiyorlar bir bilsem :))
    çok teşekkür ederim:)

    gülcüm;inşallah iyidir cihanda.merak ediyorum .

    aylinim;aynı dimi ben yanlış bilmiyorum:))çok sağol arkadaşım

    new york'tan;çok sağol

    YanıtlaSil
  12. bir kaç güngür giremedim bende şimdi okuyunca sevindim maşallah iyi oğluşun, çok öpüyorum kolay büyümüyorlar inşallah tekrar etmez sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Gülüm değişen eşler değil değişen durum.Eskiden sevgili nişanlı idiniz, ayrılık kolaydı.Şimdi evlisiniz nikah bozması kolay mı.Hem nikahlı hanımısın nereye gideceksin.Küser barışırsınız ama takla atmalar imzadan önceydi...Hayatın gerçeği bu olsa gerek...Paşanın iyileşmesine çok sevindim tatlım..İnşallah hastalıklar kapınızın dışında kalmıştır artık .Güzel bir yaz sizi bekliyordur çok öpüyorum, iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  14. Tebessümle okudum yazını canım çok samimi bir yazı olmuş.Bizde pek bişi değişmedi.Ben hep kendim kızıp dırdır edip duruyordum kocişkoda tık yoktu ve durum hala aynı :) Bebişlerde babaya benzerse vay halime :P Prenste hastaymış ama iyileşmiş çok şükür geçmiş olsun canım.Benim Aybükemde hasta bademcikleri yüzünden umarım Gül'ün paşasıda benim aybükemde bir an önce iyileşir.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)