Sayfalar

23 Haziran 2011 Perşembe

OĞLUMA SÜT OPERASYONU

23 aylık olaan oğlumu sütten kesmeye karar verdim.Aslında kara vermek kolay ama icraata dökmek ne zormuş.Önce tamam dedim,kesmeliyim
-yemek yemesi önceki gibi değildi ve memeye güveniyordu.
-2yaşını bitirmemize 1 kala (1ay)hala gece uykumuz kesik kesikti ve bu sadece meme içindi.
-Meme işi artık yemeğim yerini tutmaya başladığı gibi olur olmaz yerde meme krizi baş gösteriyordu.
Allahım bunları yazıyorum ama neden rahat değilim bilmiyorum.İnanırmısınız içim küt küt atıyor.Nasıl önemli bir kararmış yarabbim.Hem istiyorum hemde sanki hakkını yemiş gibi,mutsuz edeceğim diye acayip derece mutsuzum:(
Bğazımda ki düğümü tarif bile edemiyorum.Allahım bu nasıl birşeymiş.3 gündür annemdeyim ve toplasanız birkaç saat yatmadım ve uykusuz ve yorgunum ama oğlumu düşününce yatmak işkence gibi geliyor.Bu gün yapmamın sebebi ise sezo izne çıktı ve onun yardımına ihtiyacım olduğundan bir an önce başladım operasyona.Gece kalkar meme ister diye "su "alıp yanına yatmaya gitti sezo.
Bakalım hadi hayırlısı bari gece kalkmalarını atlatsak sabah daha kolay gececeğini düşünüyorum.






*paşama;
canım benim eğer çok üzdüysem affet olur mu? bebeğim.BEnim içinde çok zor bunu bilmeni isterim.

22 yorum:

  1. Canım kolaylıklar diliyorum, bu memeden kesme olayı okuduklarım kadarıyla duygusal olarak anne için de zorlayıcı olabiliyor. İnşallah kademe kademe memeden kesme işin tamamlayabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. umarım ana oğul fazla sarsılmadan atlatırsınız

    YanıtlaSil
  3. Çevremden duyduğum kadarıyla çoçuğu sütten kesmek anne için psikolojik olarak çok daha zor oluyormuş.Tv dinlemiştim 2 yaşından sonra verilen sütün çoçuğa faydası yokmuş.Aksine seninde yazdığın gibi iştahını kesiyormuş.Allah yardımcın olsun.Başka bir blogger arkadaşımız memesinin uçuna sirke sürmüştü.İstersen sende deneyebilirsin.

    YanıtlaSil
  4. oy canım bigom. inan çok haklısın duygularında. ben de mecburiyetten 14 aylıkken kesmiştim. ve emin ol kızımdan daha çok zorlanmıştım. ben ece ile konuşmuştum. düşün o kadar küçüktü ve "bitti" kelimesini anladı. ben çok zorlandım ama . çok ağrı çektim. hala da özlerim emzirmeyi.
    ama sen 23 ay emzirmişsin. şükretmen lazım bence. ve onun için daha iyi olacak öyle düşün. öpüyorum paşemo yu

    YanıtlaSil
  5. Kıyamam ben sana sezobigom, sen en iyi kararı vermişsindir güzelim, seni anlıyorum. Paşayı benim için öp:)

    YanıtlaSil
  6. Şekerim sakin ol bol bol yedir aç kalmasın acıktığında uzaklaş ondan başkası yedirsin..biz Buse'ye "bitti" yi öğretmiştik kurtarıcım o oldu..2 gün babaannesinden tok geldi sadece uyurken emiyordu tok geldiği için sızdı kaldı meme istemedi..sonra bir kaç girişimde bulundu bende "bitti" dedim pamam dedi indi kucağımdan ve emme olayımız bitti..

    YanıtlaSil
  7. ben kızımın delisiyim;gerçekten çok zormuş .annelik ne zormuş her aşaması daha zorlaşıyor:(

    neval;sağolasın çok teşekkür ederim.

    abide berkman;inanın kulaklarım uğuldadı ve uyumakta zorlandım ve uyuduğumda rüyamda oğlumu gördüm meme istiyordu daha nasıl anlatayım.sirke olayını denicem.
    teşekkür ederim

    nilhanım muçizem;zaten onun iyiliğinide düşünüyordum ama zormuş hakikatende.bu arada 2 yaş sonrası ile verdiğin bilgiyi bilmiyordum .sağolasın içim rahatladı.

    fadişcim sağol .doğrudur diye çıktık yola bakalım hayırlısı olsun.bende denizi öperim:)

    ülkü bende pili bitti diyorum:) anlıyor ama sonra gelip yine sil baştan bakalım sirke dincem hayırlısı ile.

    YanıtlaSil
  8. Öyle şeyler yapam be yazık :) bir kaç defa sözleri bile tekrarluyorlar unutma devam et söylemeye :)

    YanıtlaSil
  9. canım benim annen için çok geçmiş olsun şimdi gördüm inan canım çok üzüldüm, anne deyince akan sular durur bende inşallah çabucak iyileşir... Süt meselesi de anne ve çocuk için bir bağın kopması demek olsada merak etme o bağ hiç kopmuyor ama bence çocuğun özgüveni daha çok oluyor böylece ve senin tam zamanı diye düşünüyorum allah kolaylıklar versin kendini suçlu hissetme bundan sonra daha güzel yemek yiyecek oğlun bak göreceksin...

    YanıtlaSil
  10. Birgülüm ben de zor olmadi.Cünkü emme ihtiyaci bana göre fazlasi ile karsilanmi$ti.Sen daha iyi bilirsin.Zamani olduguna inaniyorsan öyledir.Ama önce ben gündüz emmelerini kesmi$tim.Gece emmelerini Ada cok kücükken birakmi$ti.
    Nasil yaptin bilmiyorum ama gündüzlerden ba$layip yavas yavas geceleri de birakmak daha kolay.Cocuk acisindan.Benim bir gün sürdü.Meme meme diye dolandi o ilk gün.Söyledim.Artik emmeyeceksin oglum dedi.Dikkatini ba$ka seylere cektim.Ertesi gün unutmu$tu nerdeyse.Hatta moralim bozulmu$,Ada´ya kirilmi$tim.´´Beni böyle kolaymi birakacaktin´´ diye :))
    Belki fikir olur ve daha rahatlarsin diye yazdim bütün bunlari.Vicdan yapma...Emin ol hemen unutuyorlar.Kolayliklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Ayyy ben çok üzülüyorum çocuklara .
    hani ağlayıp istiyorlar ya.
    Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  12. Epey dayanmışsın. Aklı erdiği için de zorlanırsın sen. Ama birdenbire bırak bence. Bir ver bir verme daha zor olur ikiniz için de. Birden kesersen fiziksel olarak sen zorlanırsın azıcık. Azıcık da minik sana naz yaptığı için. Geçer unutur gidersiniz hemencecik....

    YanıtlaSil
  13. birgülcüm allah sanada kolaylık versin.çocuklarımı yetiştirirken zorlandığımız birinci konu tuvalet ikincisi memeden kesme.ama paşa iki yaşına gelmiş herşeyden vitamin alması şart memeye güvendiği için yemekleri boşlar ve senin sütün de eskisi kadar çok yararlı değil şuan onun için bence inek yada keçi sütüne alıştır günde yarım litre süt yanında yumurta peynir kalsiyum ihtiyacını karşılar ve vijdan azabı da yapma çünkü kesilme zamanı 2 yaş olarak belirleniyor doktorlar tarafından..

    YanıtlaSil
  14. Şeffaf bildiğin selobantı yapıştırmıştım bir gecede bırakmıştı inanamadım çok ağladım ama gereken buydu, şükür ne kadar uzun emmiş...Rahat ol ki kaygını almasın kuzu da..

    YanıtlaSil
  15. ülkü;denedim dedim ağlıyor ve yapışıyor sanki çok üzüyorum öyle olunca .ama öteki türlü bir kerede bırakır gibime geliyor.bak böyle söyleyip mahvettin beni:(

    olsada yesek suzan;annem için dediklerinine teşekkür ederim.sağolasın.
    çok sancılı bir zamanmış onu anladım inşalllah atlatır rutin hayatımıza döneriz.yemek konusunda iştahlıyız ama bazen meme önünene gecebiliyor malesef:( çok sağolasın yorumun için.

    aslım keşke o kadar kolay olsa söz kırılmıcam:)sağolasın paylaştığın için ayrıca teşekkür ederim canım benim.

    otuzundan sonra;sorma bütün mesele bu zaten:)

    ada ve deniz;inşallah dediğin gibi olur biliyorum geçicek ama gçerkende benden izler götürecek.
    sağolasın.

    serap-asya;dediklerini düşünerek buna kalkıştım hadi hayırlı olsun hakkımızda.vicdan meeselesi ise çok zor çok.kendime laf geçirmek zormuş:(

    kaymaklı kadayıf bunu bir yerde daha duymuştum bakalım bizimki ne tepki verecek.inşallah sizinki gibi olur .Ağlamaya gelince anlıyorum nasıl zor anne içinde:(
    teşekkür ederim yorumunla destek olduğun için

    YanıtlaSil
  16. İnşallah çabuk ve kolay olur ikiniz için de zor meşakatli kısa bir yol allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  17. zamanı gelmiş artık üzülmeyin. Bencede bebeğin tiksinmesi lazım sirke veya herhangi bir acılık ona geri adım attırır. Bugünlerde geçer sonra bir bakmışsınız delikanlı olmuş bugünlerin tadını çıkarın inanın çok çabuk büyüyorlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. çılgın mevdoş;çok teşekkür ederim inşallah geçti :)

    lila check;thank you:)

    nuran;çok doğru söylüyorsunuz bugün bende onu düşünüyordum 2 sene olacak nasıl geçti böyle.teşekkür eder,m yorumunuza
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. bazen çaresız kalıyor insan,annesi onun için en dogru kararı verır o da bunun farkındadır,sevgıler canım...

    YanıtlaSil
  20. Üzülme bu kdr.Böyle diyorum ama kübranazda ben de çok üzülmüştüm,içim acımıştı,üstelik memeyi artık istemeyen kendisiydi.Bakalım gamzeyi nasıl yapacağız.Allah yardımcınız olsun ikinizinde...

    YanıtlaSil
  21. Kolaylıklar dilerim. Bence uzun uzun konuş onunla işe yarayacağını düşünüyorum. Ön hazırlıkla geçişler kolay olabiliyor. Daha küçük anlamıyor demeden hem de.
    Her ikinize de kolay gelsin canım his yapma :))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)