Sayfalar

12 Haziran 2011 Pazar

MİMLERE CEVAPLAR

İlk mim ÜLKÜ den

konumuz;
ben küçükken ............sanıyordum
Ben küçükken yatağın altında bir el çıkıp beni içeri cekeceğini,Boza diye bağıran bozacının(ne veya kim olduğunu bir türlü kestiremediğimden)kötü biri olduğunu(nedense -acaba hep gecenin bir yarısı bağırdığından olabiilir mi?:))
İşin ilginçi bozacı bağırdığında kaçacak yer olarak yatak altını secerdim:))nedense aklıma bacağımı cekecek biri olduğu o an aklıma gelmezdi:))
Aklıma şu an pek birşey gelmiyor sezo ya sordum hani kopya cekerim yada aynısı vardır diye benim buraya yazdıklarımı yani şu iki taneyi dinledi bana bir bakışı vardı sormayın ..:)Evlenmeden önce bunları  anlatmadın diye sordu ve beni hiç tanımadığından dem vurdu.Kendisine ısrarla sormama rağmen yemin ediyor benim böyle düşüncelerim yoktu diye bir de üstüne üstlük dalga konusu oldu
Neymiş ayağımı kim niye çeksinmiş:))Allahım yarabbim çocukken diyorum şimdi değil desemde pek ikna olmadı ve habire bak ordanda biri çıkar burdan da çıkar diye gülüyor:)
Bu arada ben hala karanlıkta (yani gece su için felan kalktıysaM) ışığı acana kadar birinin karşıma çıkacağını düşünürüm :) o ayrı:)Allahtan bunu ona söylemedim:
Bu arada eminim çıkarken  bunlardan bahsetseyidim
-ay caınım ben seni korurum derdin EMİNİM:)))



diğer mim ise SERAP-ASYA

KONUSU;en sevdiğimiz kitap tavsiyesi veya sizi etkileyen kitap hangisi

Etkileyen demiyeyim ama severek okuduğum yazarlar ve kitapları var;

Jean-Christophe Grange  ;kurtlar imparatorluğu(filmi kitap kadar güzel değildi bence ,çok karanlık cekilmiş gibiydi.)
                                          Leyleklerin uçuşu(gene çok sürükleyiic bir kitaptı tavsiye ederim)

Ayşe kulin                        ;Adı aylin le başlamış en son Veda 'yı okuyarak yaklaşık 4 yada 5 kitabını okumuş ve çok sevmiştim.
                                          Geniş Zamanlar(sonradan dizissi çekilsede pek alaksı yoktu.Ama yine izlemiştim:))
                                          Veda-Umut

Ahmet Ümit okumayı severim ayrıca en son;bab-ı esrar yazarın okuduğum son kitabıydı ki sonra o yazdı ama ben yaklaşık 1,5 senedir randımanlı kitap okuyamıyorum:(
Oğlum ve yapmaya çalıştığım hobilerim den pek de zamn ayıramıyorum ama okumak istediğim tavsiye edilen bir çok kitap birikti .İnşallah en kısa zamanda bir sıraya koyup işlerimi ,kitap okumayıda araya koymak istiyorum bakalım nasıl ve ne zaman?:))

BU MİMLERE CEVAPLAMAM ÇOK UZUN ZAMAN OLDU KİME GİTTİ BİLEEMİYORUM MALESEF
O yüzden isteyen istediğini alabilir.Oğlum yine ateşlendiği için bir kaç gündür öylesine girip çıkıyorum bloğa ve bloglara.:(

5 yorum:

  1. Hepimizin kücükken böyle korkulari olur,cok normal,bende sahurda calan davulcudan acayip korkar kimseye diyemezdim,evimiz 1.katta idi ve tamda camin önünde dururdu calan adam!Isik meselesi de ayni:)) esim her seferinde,benden baska kim olacak desede bu cok farkli bir duygu! Sirf bu yüzden kesinlikle korku filmi bakama,baktigim tek film ise hala gözümün önünde aradan yaklasik 15 yil gecmesine ragmen!:)

    Ogluna gecmis olsun canim,benim kizimda dünden beri atesliydi,ama bizimkisi suyla oynadigindan üsüttü sanirim,az evvel baktim düsmüs,ablainin surubundan vermistim,biraz etkili olanindan anca gecirdi,Allah hepimizin cocuklarini yüksek atesten korusun,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. oyy geçmiş olsun kuzuna, inşallah bir an evvel düzelir... ben de hala karanlıkta uyanmaya korkarım bir tuhaf olurum, soluk alış sesi bile tuhaf gelir ne biliyim :/

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun ufakligima. Bende cok korkarim, vahap 1 ayligna gidince bakalim ne edecegim :((

    YanıtlaSil
  4. sen yazınca hatırladım benim de öyle korkularım vardı. hayatta elimi kolumu savurarak yatamam o yüzden.

    kitaplar süper. hemen hemen aynı yazarları seviyormuşuz

    YanıtlaSil
  5. pamuk şekeri, kuzucum, yerim o minik ayakları.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)