Sayfalar

16 Haziran 2011 Perşembe

İYİ OLACAĞIZ:))

Düşmeyen ateşten dolayı tekrar doktora gittik.Sabah 09:30 evden çıktık eve geldiğimizde 16:30 ve işimiz henüz bitmemişti.sağolsun oğlum idrar tahlili için gerekli çişi:) 2.30 saaat bünyede tutup biz pes eedip eve kendimizi attığımızın 10.dakikasında beklenen çiş :) teşrif etti.Haydi tekrardan hastaneye  ama bu sefer doktoru kaçırmıştık.
Sonuç mu;
Kan tahlilinden çıkması geren  yüzde 10 oranı oğlumun kanında  yüzde 90 çıktı:(.Kandaki iltihap dan dolayı ateşi düşmüyormuş.4 adet iğne verdi .İlk iğneyle birlikte ateş olayımız kalmamış lakin çilemizde bitmemişti.Akşam yapılması gereken iğneyi vurdurduğumuzda artık suç nerde bilmiyorum iğnenin ucunun (bacağından iğne oluyor bilindiği üzre)deri altına gelmesinden dolayı şişlik,sertlik ve morarma eşlik ağrı oldu.Garibim bir de bunun için halsiz halsiz kuçaktan inmedi:(
Sezo hemen hastaneye geri gitti sebebini öğrenmek için.İğneyi baçağından geri çekerken deri altına değmiş ucu:( allahtan 3 saat sonra geçti .Ama uykusunda bile aayağını tutuyordu:(
Neyse ateş  yok ama bugün yine yeme k yemedi ve uyku dışındaki bir saat dışında meme ve kucağımdaydı:(
İnşallah iyileşecek .


Merak eden arkadaşlarıma teşekkür ederim.Eminim yarın daha iyi olacak.Sebebi ise hasta olan birinden hapşırık ile bir başkasından geçmiş olabilir dedi.




canım kolundan alınan kandan sonra pamuğu gösterip gösterip uuuuuuu dedi
mertce anlamı;canı acımış:(

32 yorum:

  1. Geçmiş olsun onların hastalığı bizim içimize işliyor değil mi?

    YanıtlaSil
  2. ah canım benim yüzünden belli bitkinliği, sanki zoraki gülüyor, anneciğini mutlu etmek için...inşllah geçip, gidecek.

    YanıtlaSil
  3. kiyamam yaa...in$allah hemen atlatir.Cok zor cocugun hasta olmasi.Hep diyorum Adaya gelen bana gelsin...Öpüyorum o güzel yanaklarindan Mert´in...Bir dahaki yazinda iyi oldugunu okumak istiyoruz.:)

    YanıtlaSil
  4. Kıyamam ona yaa çocukların hasta olmasına hiç dayanamıyorum.. İnşallah en kısa zamanda iyileşir güzel paşa!! Çok çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun , inşallah biran önce iyileşir,

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun canım,bu aralar bir mikrop dolaşıyor ortalıkta, benimde komşumun kızı kuzucum birden bire hasta oldu ani ateş bir türlü düşmüyor, tahlil sonuçlarında enfeksiyon kapmış dediler, 5 gün iğne vuruldu, ancak 5. gün ateşi düştü, o zamana kadar zaman zaman yükseldi ateşi.şimdi çok şükür daha iyi.

    YanıtlaSil
  7. Ordan alınan kana ben bile dayanamıyorum ki.:( geçmiş olsun çok.
    Bu arada;
    http://pembemissbone.blogspot.com/2011/06/cilek-caldran-mim.html

    Bende mimin var.:)

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun,çocuklar işte böyle büyüyorlar allah beterinden saklasın.resimde acısı belli ama canım gene de gülümsemiş.gülen yüzü hiç solmasın sevgilerrr

    YanıtlaSil
  9. kaymaklı kadayıf;kesinlikle evet içim acıyor ona birşey olunca:(

    noblesse;gene orda iyiydi bugün hep bitkindi.inşallah yarın birşeyi kalmıcak:))

    aslı;inşallah hastalıkla ilgili son yazımmdır.sezoda iki gündür ağzında ona gelen bana gelsin diyo bende ikisinede kıyamıyorum hepsi OBAMAYA gitsin diyorum:))

    kızkardeş derya;çok teşekkür ederim.inşallah iyileşecek paşam.

    oykuuuu; çok sağol çok teşekkür ederim.

    benim dünyam;bizim doktor da aynısını dedi enfeksiyon kapmış dedi:(
    iğneyle ateşimiz indi çok şükür.çok sağol.o küçük kızada çok geçmiş olsun.

    missbone;valla bende dayanamıyorum o yüzden içim dahada acıyor onun kanı alındığında.
    ok.

    aksungur46;çok teşekkür ederim.inşallah:)

    YanıtlaSil
  10. canım çok geçmiş olsun biran önce iyileşir inşallah..

    YanıtlaSil
  11. Kıyamam ya:(( Çok geçmiş olsun, şükür ki ateş düşmüş. Bebişlerimiz hasta olmasın çok zorr:((

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun canım , inşallah yarın daha daha iyi olur ve kısa zamanda toparlar kendini...Anne için en zooru da yavrusunun hastalığına çaresiz kalmaktır..Bebişler hep sağlıklı olsun biz razıyız hasta olmaya...
    iyi haberlerinizi bekliyorum canım , geçmişler olsun...

    YanıtlaSil
  13. canim cok gecmis olsun kiyamam bebislere ben

    YanıtlaSil
  14. Tatlı oğluşum, ne kadar metanetli annesi bu böyle, senin için gülüvermiş kameraya. Yorgun savaşçı. Çok geçmiş olsun tekrar, hiç hasta olmasın çocuklarımız hiç ama oluyorlar işte.

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsunn hastalıkk ne küçük dinliyor ne de büyükk aama hiçbirine de yakışmıyıor kuzucuguna rabbım sıfa versın butun kuzularaa kuzuların aılellerıne de rabbım sıfalar versın inşallah..

    YanıtlaSil
  16. OY KUZUM BENİM. TEKRAR GEÇMİŞLER OLA BİGOM. BENİ İĞNE ÇOK TEDİRGİN EDER. İŞİN EHLİ OLMASI GEREKİYOR GERÇEKTEN. TEZ ZAMANDA KURTULURSUNUZ İNŞALLAH ŞU MİKROPTAN

    YanıtlaSil
  17. çok çok geçmiş olsun canım neşeli günlere tekrar kavuşsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Sezobigo Çook geçmişolsun tekrardan.hastalık netleşti mi peki ?
    Ayy,çoçukları hasta düşünemiyorum gerçekten.Allah onları korusun .tez zamanda iyileşir inş.

    YanıtlaSil
  19. süzülmüşş paşa.en kısa zamanda kurtulun inşallah şu hastalıktan.offf nerden nasıl kapmış .hapşırık bile olabilir ha.ee napıcaz bunları fanusta mı yaşatıcaz.ne saçma iş böyle.

    YanıtlaSil
  20. başınıza gelen tahlihsizliklere çok üzüldüm dünde hep aklımdaydınız ara sıra baktım bir gelişme var mı yazdı mı diye göremedim ben çıktıktan sonra yayınlamışsın postu
    umarım bugün daha iyidir kuzucuğun hasta olmasın hiç bir çocuk ateşi düşmüş ya annesi artık yavaş yavaş yemeye başlar sen hiç merak etme

    YanıtlaSil
  21. tubitoş;çok teşekkür ederim canım sağol.

    ben kızımın delisiyim;sorma inan o hasta diye evde yas havası var yüzler asık moral bozuk allah dermansız dert vermesin kimseye çok şükür ki bunlar geçici.

    ilknurum;bugün iyiyiz çok şükür dediğin gibi biz hasta olmaya razıyız onlar olmasa.

    nesliname;çok teşekkür ederim.

    fadiş;böyle böyle onlar büyüyecek böyle böyle biz göceceğiz galiba:)iyiyiz çok şükür.

    gülce;güzel dua na kocaman ,,içten bir amin diliyorum.çok sağol.

    mucizem;kurtulduk sayıyorum iyiyiz şükür.teşekkür ederim canım

    fikir projeleri;inşallah döndük sayılır.çok sağolun:)

    otuundan sonra;enfeksiyon kapmış ama nerden ,kimden,ne zamn nasıl belli değil:( bir bilsem zaten :)
    ama iyiyiz şükür allaha.

    sitare;bende bunu sorup duruyorum nasıl büyüyecek bunlar bende bilmiyorum valla.

    şerife;çok çok teşekkür edeim.bugün çok iyiyiz şükürler olsun.evet kahvaltı yaptı allahtn:))

    YanıtlaSil
  22. canım bır dahakı yazında cok ıyıyız dersın ınsallah:))))))))))

    YanıtlaSil
  23. Kıyamam ya nasıl süzülmüş. Acil şifalar canım geçecek geçmesine de sen kendine de dikkat et lütfen ona lazımsın.

    YanıtlaSil
  24. Canım çok çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda herşey normale döner.

    YanıtlaSil
  25. Çok geçmiş olsun canım.Ne kadar içinin yandığını biliyorum.Allah'ım acil şifalar versin.
    özlem

    YanıtlaSil
  26. birkaç gündür girmiyordum yeni gördüm canım.geçmiş olsun yakışıklıyı öpüyorum...

    YanıtlaSil
  27. marifet ellerimizde;iyiyiz çok şükür:)sağolasın

    nalan;teşekkü ederim.

    ebrum;o iyi ya bende iyim şükür;)
    çok sağol

    anne karıncaa;çok sağol.döndü şükürler olsun:)

    özlemcim;çok sağol hemide nasıl.allahtan iyiyiz şimdi.

    emelden,çok sağol.öperim yrine:)

    YanıtlaSil
  28. Canim benim ignelerle bogusuyor bu kucucuk yasinda. Tez zamanda iylesir umarim.

    YanıtlaSil
  29. kaç gündür bloğa giremiyordum birgülcüm yeni gördüm çok çok geçmiş olsun canım allah acil şifa versin yaz vakti bu hastalıklar nereden geliyor böyle.allahım yardım etsin en kısa zamanda iyileşmesi için duacıyım arkadaşım....

    YanıtlaSil
  30. çok geçmiş olsun iyi olmasına sevindim ,bir haşırık işte:(

    YanıtlaSil
  31. gelmis gecmis olsun insallah.. siz atlatmissiniz biz hastalanmisiz .. sizinde deginiz gibi omrumuzun geri kalani onlar ;) Rabbim bizi onlarin acilariyla sinamasin .. bloguma hosgeldiniz sefalar getirdiniz :))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)