Sayfalar

13 Haziran 2011 Pazartesi

HATAM NERDE?

Kendimi yetrsiz hissediyorum oğlum konusunda:(
Daha 10 gün geçmeden yine tekrardan ateş ve öksürük baş gösterdi malesef.:Anlayamıyorum nerde ve nasıl bir hata yapıyorum bilemiyorum.Dün gece 22:00 de düşüremediğimiz ateş yüzünden yine doktora gittik.:(
doktor"soğuk algınlığı "dedi.Ama bademciğimiz yine bizi yanlız bırakmadığından boolllll öksürüklü,yutkunmakta zorlukla geçiyoruz bu basit görünen soğuk algınlığını:(
Ben hemen yine bademcik faktörünü oratadan ne zaman kalkacağını da sordum."3 yaşından sonra kendiliğinden geçebileceğini yada kulak-burun-boğaz yönlendireceğini ve sorunu o zamn çözüleceğini" söyledi.
Evde sezoyla konuşuyoruz
-nerden kapıyor ,nerde hata yapıyoruz
diye .ama cevapta bulamıyoruz.
Gerçi doktırumuza gittiğimizde ilk sorduğu etrafında rahatsız biri olup olmadığı.Çünkü geniz akıntısı olan oğlum çevresindeki grip olan birinden bunu kapıp ağır geçiriyor.:(
Bu arada abartısız dört saatir kucağımda meme emiyor.Kahvaltı yapmadı ve yaptırmadı kuzum.Sadece öyle oturuyoruz.Yaz gelsin artık .Sanki yaz hiç hasta olmaz gibi geliyor.
Allah beterinden saklasın ama çok üzülüyorum bu kaçıncı antibiyotik.Oğluma bağışıklık sistemini güçlendirmek için neler yedirmeliyim bi araştırayayım bakayım.
Öyle mahzun duruyor ki üzülmemek elde değil.
Sezo durmadan arıyor nasıl oldu ,nasıl oldu,ateşi düştümü,?diye .
İnşallah iyileşecek biliyorum ve bekliyorum.

27 yorum:

  1. canım çok geçmiş olsun çok üzüldüm yaa seni çok iyi anlıyorum ama sen neyaparsan yap olacağı varsa oluyor işte havalar o kadar kararsız ki hasta oluyor insan bende çocuklarıma bulaştırmayayım diye uğraşıyorum inşallah atlatırsınız canım iyi olur oğluşun...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun aynı sorun şu anda bizde de var. öksürük hırıltı boğaz enfeksiyonu hepsi bir arada. sanırım mevsim değişikliğinden bu hale geldiler. bizim kız da çok hasta oluyor ama bünyesi öyle demek ki. bende üzülüyorum kendimi yetersiz hissediyorum ama ne yapsak da hasta oluyorlar. allah dermansız dert vermesin bunlarda gelir geçer.

    YanıtlaSil
  3. canım çok geçmiş olsun biran önce atlatırsınız inşallah:(

    YanıtlaSil
  4. Canımcım önce sakin ol lütfen..yetersizliğile ilgili değil..eviniz satılır umarım..neden böyle dedim çünkü ben 5 yaşıma kadar bedemciklerim şiş büyüdüm sonra taşınmamızla birlikte hava değişikliği çok iyi geldi ve düzeldim..sabahları ıhlamura bal karıştır içir..pekmez ceviz yedir..şimdide içebilirse yayla çorbası bol kekikli naneli olsun..elma püresi bol bol..öptüm sizi geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  5. bizim de öksürüğümüz geçmiyor bigom. geçmiş olsun paşaya
    bal-pekmez-sarmısak ağırlıklı bişeyler yedirsen işe yarar belki. canım bademciklerdeki iltihap için ananas çok faydalı.
    öperim paşamı

    YanıtlaSil
  6. canım ya;şu an seni okadar iyi anlıyorum ki..oğlun kaç yaşında bilmiyorum ama 3 yaşından sonra hakkaten toparlıyorlar..suçluda arama hatalıda,,bünyeyle ilgili..canını sıkma..ve kendini yeteriz hissetme..büyüdükçe hallolacak inşallah..

    YanıtlaSil
  7. GEÇMİŞ OLSUN BU ARALAR TÜM ÇOCUKLAR VE ANNELER AYNI DERTTEN MUZDARİP GEÇEN HAFTADA BENİM OĞLAN AYNIYDI 38 DEN AŞAĞIYA HİÇ DÜŞMEDİ ATEŞİ ŞÜKÜR BİZ ATLATTIK DARISI SİZİN BAŞINIZA

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun, İnşallah atlatırsınız ama pekmezin çok faydası var eğer allerjiniz yok ise tavsiye ederim .....

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun. Geniz akıntısı varmış belki alerji de vardır. O da çocuklarda soğuk algınlığının şiddetli geçmesine neden oluyor.
    Bir de havalar var tabiki. Bir soğuk bir sıcak. Çocuklar ara geçişi yaşamadan bünyeleri harap oluyor. Açıkcası ben katkılı gıdaların, doğallığını yitirmiş gıdaların da çocukların bünyelerini zayıf düşürdüğüne inanıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun. Maalesef bazı çocukların bağışıklık sistemi daha güçlü bazılarınki ise zayıf. Benim oğlum kreşe başladığında sürekli hastalanıyordu. Her doktora gittiğimde (ki antibiyotik bitmeden tekrar ilaca başlıyorduk) daha enfeksiyonu atlatmadan tekrar yenisine yakalandı diyordu. Evet haklısınız sıkıntılı bir iş. Ama maşallah şimdi 15 yaşında 1.73 boyuda ve 75 kilo. İnşallah sizin çocuğunuzda bugünleri kolaylıkla atlatacak. Şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. çok geçmiş olsun... çabucak atlatsın inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Sezom, canım çok geçmiş olsun.. De canım niye kendini bunca suçluyorsun, illa ki hastalanıyor çocuklar.. bazen çok sık olabiliyor.. Selim 3 yaş civarındayken aylar aylar boyunca hastalandı.. Ne yapsam fayda vermedi.. pekmezler, tahinler, balceviz+badem+fındık karışımları, immün sistemini arttıracak ilaçlar, tedbiren alınan ilaçlar.. hasılı bazen güçlenmeleri için gerekli mi ne bilmiyorum...

    İnşaallah Rabbim tez zamanda şifa verir de hepiniz rahatlarsınız.. öperim

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun .Acaba evinizle ilgili olabilir mi?,benim kardeşimin oğlu öyle hiç iyileşmiyordu meğerse evdeki rutubutten olmuş.
    Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. canım çok geçmiş olsun uzun zamandır uğrayamadım sana okadar çok işim varki bitmedi birtürlü bende dönemedim sana paşa yinemi hasta oldu çok üzüldüm valla inşallah en kısa zamanda düzelir de rahat edersiniz ailecek ballı süt ballı ıhlamur(gerçi kokusundan içmek istemeyebilir ama )bunları vermeye çalış boğazını yumuşatır sürekli sıvı bişeyler içir fazla ağlamasına ve çikolataya izin verme ateşi yükseltir çünkü...bol bol meyve yesin yiyebiliyorsa..çok öptü seni ve paşayı

    YanıtlaSil
  15. olsada yesek suzan;sağolasın.gececek biliyorum ama devamlı antibiyotik alması gerçekten içimi acıtıyor:(

    julyasia;evet haklısın geçeceğini bilmekde insanı rahatlatıyor dediğin gibi.sizede çok geçmiş olsun.bu arada hoşgeldiniz.

    ben kızımın delisiyim;çok sağol amin inşallah.

    ülkü;çok sağolcanım.inşallah bakalım artık.gerçi bizimkinin bademciği byükmüş benimde öyleydi ve kendimi bildiğim yaşa kadar hep bademciğim şişedi ki hala faranjitten çekiyorum:(
    inşallah o çekmez.pekmeze ve yoğurt çorbasına bayılıyor çok şükür bari yapayım aklıma getirdin iyi ki.sağolasın

    mucizem ;az önce sezo ya sipariş verdim bal yoktu evde.ama ananası ilk defa duydum inşallah sever alayım bari çok sağol ve sizede çok geçmiş olsun.

    parmaren;22 aylık buna göre daha bir senemiz var:( neyse yinede şükür ki çaresi var .çok sağol yorumun için.

    YanıtlaSil
  16. şerife;sizede geçmiş olsun çok teşekkür ederim canım.

    oykuuu;allahtan çok sevdiği bir yiyecek hatta kahvaltıyı tek onunla yapabilir:)


    ada ve deniz;çok sağol.evet havaların etkiside var galiba.dediğin yiyecekler konusuna bir yazı yazdım sinirden yayınlıcam onuda.

    dilek;maşallah oğlunuza allah nazardan saklasın.darısı başımıza inşallah.

    ruşen;çok teşekkür ederim yorumunuz için.

    delim;ne yapayım acizliğimden konuşuyorum.:(
    atlıyorum bişeyleri.daha bu çocuk kreşe gidecek ...............
    yani düşünüyorum kendimi hatasız göremiyorum ama sorunuda bulamıyorum.karışımı kek içine koyup yükleme yapmak aklıma geldi.bende nedense aklıma hiç ne yedireceğim konusunda dumur oldum


    otuzundan sonra;allahtan rutubet yok hatta her odası güneş alan bir evde oturuyorm ama işte:(

    çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  17. necla;malesef gene hasta:( ballı sütü içiyor ama nesguik olursa içinde.ıhlamırı içmiyor:(
    çok sağol

    YanıtlaSil
  18. NİNEM HATA FİLAN YOK İNAN Kİ AYNI DURUM BİZDE VE ŞU AN SUÇİÇEĞİ DÖKÜYOR.23 NİSANDAN BERİ İYİLEŞEMEDİK.GRİP MİKROBU VAR SAKLIYORLAR BENCE,4 DEFA HASTANELİK OLDUK NEFES ALAMIYOR.ASTIM DEDİLER,SONRA DEĞİL DEDİLER.SONRA BOĞMACA DEDİLER.ÇOCUKLAR BELLİ BİR YAŞA KADAR BÖYLE OLUYOR.VÜCUT GELİŞTİKÇE GEÇİYOR BNLAR.AMA BU ARADA ANNELER YAŞLANIYOR.ÖPÜCÜKLER YAKIŞIKLIYA

    YanıtlaSil
  19. cOK gecmis olasun canim ya. Uzme kendini sen istermisin boyle olsun. Cok korkuyorum bu hastalik iletinden.

    YanıtlaSil
  20. Çook geçmiş olsun.Hatayla falan değil sebebi bence de.Ama havalar bir tuhaf.Şimdiki virüsler bir tuhaf,mikroplar bir tuhaf.Geldi mi yerleşiyor.Uzun bir süre de gitmiyor.İnşallah kısa süre de düzelir oğlun..

    YanıtlaSil
  21. geçmiş olsun canım ya eminim sen elinden geleni yapıyorsundur kendini suçlama bence muhtemelen havalardan kuzucuk hasta oluyor geçer inşallah bir an önce...

    YanıtlaSil
  22. sıcak ve soğuk gelgitlerinden etkileniyor muhakkak.Bugün Ankara'yı sel aldı götürdü.Kendini üzme, suçlama, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  23. Insallah atesi düsmüstür,tekrar gecmis olsun...

    YanıtlaSil
  24. Hep çocuklarım hastalanacağına ben olayım demişimdir.Gönül kıyamaz onlara.Hemen boyunları bükülür hemende iyileşirler.Aslında bizden çok sağlamlar ama biz çok üzülüyoruz.Diğer arkadaşların dediği gibi bence kendinde hata arama, daha çok üzülürsün.Kulak enfeksiyonu yok değilmi?Genelde o bir döngü yapıyor.Ben grip başlangıcında hemen buhar yaparım odalarına.Öksürüğe çok faydalı.Kronik franşiti çok çektim.Sonunda karadut suyu ile geçirdim.Ağız ve boğaz yaralarına bire bir.İstersn bir dene.Çok geçmiş olsun..Anne olmak en zor meslek.

    YanıtlaSil
  25. çok geçmiş olsun tez zamanda şifa versin Allah.
    çocuk bu hastalanacak elbet.yaşadım gördüm.neler çektim.ama büyüdü.kocaman sapasağlam bir oğlan oldu gürhanım.ben de çok ağlardım.gecelerim perişen olurdu.sanki dünyada bir tek oğlum hasta sanırdım.tek çocuk bencilliği işte.alış artıkk alıış:)

    YanıtlaSil
  26. Canım benim çok geçmiş olsun.Nacizane tavsiyem en yakın zamanda bir KBB doktoruna götür mutlaka.Bademciklere geniz eti eşlik ediyor olabilir ki geniz akıntısı olduğunu söylemişsin büyük ihtimalle geniz eti vardır.Eğer önemli ise 3 yaşı beklemeden ameliyat yapabiliyor doktorlar Berrak 2,5 yaşında oldu arkadaşımın oğlu 2 yaşındaydı ameliyat olduğunda.Seninle alakası yok kendini suçlama ne olur.
    Bir de eğer geniz eti varsa ve aynı zamanda bademciklerde çok büyükse(bizde öyleydi) önce geniz etini alıyor doktor sonrasında bademcikler küçülebiliyor.Berrağın normalin 3 katı büyüklüğündeydi şu an normale dönmüş durumda.
    Tekrar çok geçmiş olsun uzun oldu kusura bakma inşallah işe yarar bir an önce düzelir kuzucuk.

    YanıtlaSil
  27. ninem sizde çok geçmiş olsun sizde çok cekmişsiniz sizde acil şifalar diliyorum.evet dediğiniz doğruda sanki önlemi iyi alamıyormuşum gibiyim:((

    gülcüm;isteme elbette dediğim gibi napıyorum önlem için onu sorguluyorum habire:(

    sihirli günce;çoksağol evet herşey bir tuhaf ben bile:( kızıyorum herşeye malesef.

    yeni gelin;keşek kendimde inansam.teşekkür ederim yorumun için.

    noblesse;çoksağol çok teşekkür ederim.havada etkilidir eminim.

    bir terazi kızı;çok şükür akşam itibariyle düştü:)

    nazan;canım benim çok sağol şu karadut suyunu merak ettim nasıl oluyor diye.evet o kadar ağır işte çalıştım bu moralmende çöküntü yaratıyor insanda.Şu an için kulakda birşey yok ama olma ihtimaline karşı antibiyotik verdi:((

    sitare;bak yaşamışsın işte demekle olmuyor işte inan çok üzülüyorum ve alışmak istemiyorum o zaman salarım diye korkuyorum:(

    aylinim;geniz akıntısı her soğuk algınlığında ortaya çıkıyor malesef.Doktora söyledim ne olacak diye 3 yaşdan önce bademciklere birşey yapamıyacağını 3 yaşında kendinden gecebileceğini söyledi.Ama geniz eti hakkında var yada yok diye bir şey söylemedi bu sefer gittiğimde sorayım bakayım
    ne uzun arkadaşım iyi ki varsınızda rahatlıyorum bir nebze.Çok sağol yorumun için öpüyorum

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)