Sayfalar

21 Haziran 2011 Salı

DUA EDEN ALTIN BULSUN İNŞALLAH

Allah razı olsun dua eden iyi dileklerini gönderen herkese binlerce tşekkür ederim.Allah gönlünüzde ne var ise karşınıza çıkarır inşallah.Annemdeyim diye yorumlara cevap yazamıyorum.Çok şükür dünden çok çok iyi.Acısı ağrısı var ama dünkü halini gördükten sonra annemde bende şükür ediyoruz haline.
O kadar serum yedikten sonra bile o halde olması dün beni benden almıştı.
Biliyorum hep can sıkıcı haberler yazıyorum ama inanın ki yazdıklarınız dualıma eşlik etmeniz beni nasıl rahatlattı anlatamam.
Allah razı olsun hepinizden.

DUA EDEN ALTIN BULSUN

iyi ki blog var yalnız başına insan kurmaktan canı daha çok sıkılıyor.Ama buraya oturmuş okuyorum ya içim ferahlıyor.
tekrar tekrar teşekkür ederim arkadaşlarım blogdaşlarım.

17 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun arkadaşım, acil şifalar. Bu aralar pek giremiyorum bloga geç farkettim kusura bakma. Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  2. ben bugün annen kadar sanada dua ediyorum oğlula beraber geçen haftalarda sıkıntı çekmiştin bu hafta anne kendine dikkat et

    YanıtlaSil
  3. bu da geçecek birgülcüm. allah dermansız dert vermesin. çok geçmiş olsun tekrardan. acil şifalar canım arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. İnşAllah anneniz biran önce iyileşir de daha sevinçli haberini duyarız Yer gök dua üzerine kurulu dua etmekten ne diller aşınır ne gönüller ,, dualarımız sizinle..

    YanıtlaSil
  5. Canım benim daha iyi olmasına sevindim annenin dahada iyi olacak biliyorum yaşamış biri olarak öptüm sizi

    YanıtlaSil
  6. Canım ufaklık nasıl oldu?,Umarım daha iyidir.Allah şifa versin tez zamanda inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Canım benim,

    Dilerim bu acılı süreci bir an önce atlatsın, ağrılarından kurtulsun.

    Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. önemli olan kötü zamanlarda destek olmak canım..iyi zamanda arkada binlerce insan sen istemesende olur..Allahım bir daha sıkıntı göstermesin inşallah verecekse de küçük yada çözümü kolay olsunn..kocamanından sevgimlee

    YanıtlaSil
  9. Canım siz hep iyi olun, sıkma canını, inşallah herşey düzelir♥

    YanıtlaSil
  10. Canım yeni okudum annenin durumunu.Çok çok geçmiş olsun.Allah'ım acil şifalar versin.Tüm
    Dertlerin Dermanı,annenin derdine de derman olsun.
    özlem

    YanıtlaSil
  11. ballı lokmam;olsun canım şimdi gördün ya dua ettin ya ne diyeyim daha alah razı oldun.

    şerife;sen ne kadar düşüncelisin allah karşılığını göstersin kat be kat hemde.çok sağol

    mucizem;çok sağol canım arkadaşım allah razı olsun sendende.

    hobihuzur;dediğin gibi en zor zamanda sıkıştığında dua herşeyin ilacı.çok sağolun çok.alah gönlünüze göre versin

    ülkü;çok sağol sevgi kelebeği .alah razı olsun.

    otuzundansonra;çok çok iyi şükür allaha teşekkür ederim sağolasın

    hobim vaktim;canım çok sağolsun amin amin canım benim.

    reyhani;dediğin doğru ama okumadan da geçilebilir duama aminde denilmeyebilirdi.şükür ki böyle bir ortam var insanlar paylaşıyor duygularını.çok sağolasın sevgi burdanda size.

    yerdenuzak;çok sağol teşekkür ederim arkadaşım

    YanıtlaSil
  12. daha iyi olmasina cok sevindim canim.In$aallah daha da iyi olucak.
    sen de samimiyetinde iyiki varsiniz.Öpüyorum annenin ellerinden,senin yanaklarindan,kuzunun gözlerinden :)

    YanıtlaSil
  13. iyiki sende varsın birgülcüm allahım şifa versin birdaha göstermesin hastalık yüzü...

    YanıtlaSil
  14. En içten dileklerimle annenize şifalar diliyorum. Her gece yatmadan önce dua ettiğim listeye anneniz de dahil oldu. Ama altınla işim olmaz :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Canım çok geçmiş olsun tekrar.İnşallah yarına daha da iyi olur.Çok öpüyorum ellerinden anneciğinin.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. anneciginize acil sifalar .. Rabbim sarsin sarmalasin tum yaralarinizi insallah .. yasasin blog ve dua kardesligi ..

    YanıtlaSil
  17. aslıcım çok sağol yorumun için bende seni ve küçük adamı öperim.inşallah daha da iyi olacak

    serap-asya;amin cümlemize hastalık yüzü göstermesin.sağolasın.

    nihal erpeden;çok çok teşekkür edrim ama yine altın bulun İNŞALLAH:)

    aylinim çok sağol canım benim çok sağol.

    kronik bulanım;amin .çok teşekkür edeim çok.evet çok haklısınız bu kardeşlik çok güzel.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)