Sayfalar

14 Haziran 2011 Salı

ÇOK SİNİRLİYİM VE DE ÜZGÜNÜM:(

Oğlumun rahatsız olduğunu yazmıştım sağolun destek ve yorumlarınıza.Bu konuda tek olmadığımı ve gececeğine (yani tekrarlasa bile her çocuğun bu gibi evrelerden  geçtiğini bu durumların kalıcı olmadığı)inancım arttı .Çok teşekkür edrim tekrardan.
Başlık konuma geri dönecek olursam .Yazımda bahsetmiştim.Sezo hep arıyor nasıl oldu diye soruyor demiştimYine böyle açtığı bilmem kaçıncı telefonda bana meyve ver bira güçlensin dediğinde bir an ne verebilirim düşündüm.Çok şükür evde bir kaç çeşit meyve vardı ama vermeye müsait değildi bence.(hormonlu ,tadsız ne derseniz deyin adına)
Ve o anda şarteller attı bende
-ne meyvesi ,hangisini vereyim diye çıkıştım .sanki tek sorumlusu oydu:(
Meyve dediğiniz kokusuyla ,tadıyla ,insanoğluna verdiği yaralarla bilinir.Sorarım hangi özelliği kaldı meyvenin. 
 Sonra düşündüm evde (ayıptır söylemesi)çilek var ama çilek değil,kayısı desen ,görüntüüsne biterek aldığım kayısı eve geldiğimde hiç abartmıyorum erik çıktı.Oğluma verdim "aciiii" diye geri itti.Kayısı resmen ekşiydi.Çilek zaten kaç senedir üzerine pudra şekeri dökmeden yiyecek kıvamda değil(gerçi gecen sene resmen ilaç gibi kokan çileğe nasıl bir yöntem bulmuşlarsa birazda çilek gibi kokuyordu hakkını yemiyeyim.tadını hiiiiiççç anlatmayayım zira sinir oluyorum.Bir tek karpuz sanki tadı ve kokusuyla orjinalliğini koruyor diyeceğim lakin geçen sene aldığım çoğu karpuzun içinde nerdeyse parmağım kalınlığında damarlar vardı.Sonra tv de haberlerde izledim ki karpuza kabak aşılıyolarmış:(
Allahım yarabbim bu işin civisi çıkmış durumda.Bunları bu hale getirenleri ALLAHA HAVALE EDİYORUM.(EN FAZLA bu kadar beddua edebiliyorum )
Eğer ki varsa cevrenizde bir meyve ağacı ve bunun meyvesinden yeme şansına sahipseniz çok şanslınız çooookkkkkkk.Benim kayınvalidemin küçük bir tarlası var orada toplasanız 5-10 tane çilek var .Eşimde koparmış bizim paşaya veriyor inanın hem üzülüyorum -çoğu insanın böyle şansı olmadığı için-hemde seviniyorum-en azından bir kaç parça doğru dürüst yetişmiş meyve oğlumun midesine indiği için.

İşte bu nedenlerden ötürü KIZGINIM ve de SİNİRLİYİM:((

Oğlumun ateşi 3 saat arayla verilen ateş düşürücünün etkisiyle şu an iyi .Az önce oğlum elimden tutup yatağa götürdü beni uyumak istiyormuş.Öyle üzüldüm ki .Bilen bilir benim oğlum uykuyu pek sevmez ve onu uyutmak zordur .İçtiği 3 farklı ilaç şişesinin bunda etkisi çok fazla:(
Neyse moralimi yüksek tuturak bununda geçeceğini bilerek ve iyi-güzel düşünerek uyumaya gideceğim.

Aşağıda ki resimler burda bahsetmiştim ya 4 saatir emiyor diye işte 4 buçuk saatin sonunda uyaya kalan oğlum.Gerçi 45 dak sonra kalkıp 2.5 saat tekrardan meme ve gece yatana kadar uzun aralıklarla memede durdu.Bir sorum olacak  memeyi kesen annelere;
Çocuklar memeden kesilince böyle hastayken ne yapıyorlar .Yani benim oğlum bugün abartısız günün büyük bölümünü kuçağımda meme geçirdi eee meme olmasaydı napardı diye düşünmeden edemedim.





35 yorum:

  1. Canım bir önceki yazına da yazmıştım görmüşsün geniz etini ancak röntgenle teşhis edebiliyorlar aklında olsun.
    Kuzucuk bitkin görünüyor kıyamam ben ona annemin lafı vardır hasta olduğuna değil huyunun değiştine yanarım der:(İnşallah bir an önce normale dönersiniz.
    Ve evet haklısın maalesef hiç birşeyin doğru düzgün tadı yok bizim apt. ön tarafında yeni dünya (muşmula) ağacı var geçenlerde olmuşlarından bir tane kopardık inan pazarda o lezzette olanı ile karşılaşmadım ne olacak halimiz bilmem..

    YanıtlaSil
  2. oyy canim ya kiyamam nasil güzel uyuyor.Melek gibi...
    seni öyle iyi anliyorum ki...Ama artik bir sey yapmaliyiz.Ben de bugün kayisi istedim esimden.Gelen kayisilar seftali kadardi dü$ünebiliyormusun ?
    Cok gecmi$ olsun.Diger yazini okudum yorum yazamadim.Gecmis olsuna gelenleri agirladim.
    cok gecmi$ olsun canim.öPÜYORUM.Sabah daha güzel seyler yazarim.Üzme kendini.Eminim cabucak atlatir

    YanıtlaSil
  3. Yerim ben onu,kıyamam ya :( İnş. atlatır hemen,annesini yatağa götürmek için değil,oyun oynamak için tutar elinden...
    Meyve konusuna gelince,Ankara'da okuyorum biliyorsundur belki ordayken meyve gibi meyveye hasretim. Ama Bolu'ya geldiğimde sağım solum meyve ağacı. Üstelik organik pazar var,köyde kadınların kendi yetiştirdiği meyveler sebzeler satılıyor. Fiatlar ise daha düşük marketten,manavdan. Bu tarz pazarlar çoğaltılabilir. Tabii sıkı denetlenmesi gerekiyor,yoksa fırsatçıların belirleyeceği fiyatlar dudak ucuklatabilir.

    YanıtlaSil
  4. aylinim okumam mı?doktora gideyim sorayım bakayım ne diyecek ama eğer ilgilenmezs kendim isticem o zamn çok sağol canım benim.

    aslım;çok sağolasın.uykusunda birde öksürme olmasa daha güzel yatacak da:(
    neyse gececek biliyorum:)

    missbone;inşallah.ahhh ahh bazen istanbulu bu yüzden hiç istemiyorum herşey suni gibi geliyor malesef:(
    tadını çıkar :))bizim yerimizede:)

    YanıtlaSil
  5. Canım yaa!Tombuş şey, kıyamam ona.Çabucak atlatır inşallah.

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun canım ne kadar masumlar insan onlara olmasa da bana olsa herşey diyor geçecek canım sadece sabır gerekiyor kızımı 22 ay emzirdim yapışık ikiz gibiydik ve birden memeyi kesdim hiç korkma bıraktıktan sonra geri dönüş olmuyor hastalıktada bu sefer omuz sevdası başlıyor omzumda sarılarak uyurdu sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canım söyledıklerınde çok haklısın oğluşunun rahatsızlıgına çok üzüldüm inan şu an gözlerim doldu insan anne olunca daha bır hassas oluyor,Allahım onlara hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin,çok geçmiş olsun,sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  8. Canım geçmiş olsun, acil şifa dilerim. Oğluş pek tatlı annesi, geçecek hepsi inşallah. İlaçlar böyle uyutuyor işte kuzuları bu sayede çabuk toplayacak kendini inşallah.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  9. Fotoları çok güzell insanın için titretiyor bir an önce toparlasın biliyorum çok zor ama sen de iyi ol lütfen. Güçlü olmaktan başka çare yok. Öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil
  10. NEDRET;çok teşekkür ederim .inşallah.

    fikir profeleri;çok teşekkür ederim.aslında bende düşünüyorum kesmeyi lakin kıyamıyorumda.hııı şimdi tamam aradığım sounun cevabını.
    teşekür ederim

    zeymuran;çok teşekkür ederim.dediğim gibi anneliğin verdiği hassasiyet bu biz nasıl olsa geldik gidiyoruz ama bunlar daha çok kçük çok üzülüyorum çok:((

    fadişim;sağolasın.düzelecek inşallah.uyutuyor falla 22 aylık çocuğun huyuda değişti.

    YanıtlaSil
  11. Bu sene çocuklar hep böyle sanırım.Çok geçmiş olsun.4 yaşındaki yiğenim hastalanıyor iğneler oluyor 10 gün sonra yine ateş öksürük vs.Allah hepsine şifa versin onların canı acıyacağına bizim acısa keşke

    YanıtlaSil
  12. meyveler konusunda ne haklısın anlatamam yok artık o çoçukluğumuzda ki tatlar
    oğlun umarım daha iyidir şimdi
    benim oğlumda 25 ay emdi hatta aşrı düşkün kelimesi bile az kalırdı bir andan karar verip vermemeye başladık işin ilginç yanı hiç mızmızlanmadı hemen kabul etti başta biberon istedi ama daha öncesinde hiç kullanmadığı için sıkıldı eminim senin paşada zamanı gelince kabullenir sana sıkıntı yaşatmaz

    YanıtlaSil
  13. Canım Sezom geçmiş olsun tekrar.. Yavrum nasıl da mest olmuş uyuyor..

    Öbür mevzulara gelince ben kulağımı, gözümü tıkadım.. kaçarı yok.. Bismillah deyip yemekle işin içinden sıyrılacağımı düşünüyor, ümit ediyorum..

    YanıtlaSil
  14. Atlatırsınız bunu annesi,üzülme.Benim için öpüver gıdısını.
    Şikayetllerin son derece yerinde ama...

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun canım , iyiki meme var ...En azından onunla uğraşırlarken oyalanıyorlar.Hasta olmaları çok kötü, tez zamanda iyileşir inşallah...
    Artık hiç bir sebze meyve alasım yok.Güvenim yok , eşimin babası bahçesine karpuz ekterdi , onlar olana kadar karpuz yemeyi de düşünmüyorum...Onların genetiği bozuluyor bizim de hormonlarımız..Sağlığımız elden gidiyor , kimse birşey yapmıyor...Çocukluğumu özledim inan..Ne güzel karpuzlar yerdik ...

    YanıtlaSil
  16. canım benim, ne masum uyuyor, geçsin bir an önce inş.
    hastalıkta meme kurtarıcı oluyor evet ama birgün bitiyor işte, alışıyoruz yeni duruma. suyla geçiyor bizim hastalıklarımız, hiçbirşey yemiyor.
    meyveler konusunda çok haklısın, bende eşime diyordum geçen gece, koyu turuncu, çilli mili, kelli felli kayısı, tadı kayısıdan başka herşeye benziyor. normal rengine kavuşmuş bir meyvenin tadının da olması gerekmezmi? olmadan toplanıp sarartıldığını düşünüyorum dehşetle...

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda atlatır.

    YanıtlaSil
  18. canım çok geçmiş olsun. kıyamam kuzuya uyumamış resmen sızmış.
    uyurken ayak tabanlarına vicks sür iyi gelir öksürüğe.
    bizim de ufak bahçemiz var ordan annemler herşeyi ece için ekiyor. ama ya imkanı olmayanlar.
    birde bilmem kaç milyon dolarla tarım ülkesi olacakmışız. peeh. böyle zengin bereketli topraklarda yetişen kirazı sabah kilosu 6 liradan aldım. allah fakirin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  19. Geçmiş olsun sezo...Hiç üzülme bence ömer 2 yaşına kadar hiç hasta olmamaıştı,muratsa hastalıklardan kafasını kaldıramıyor.Biraz da bünye bu hastalık işi,tek tesellim bu hastalıklarla bünyesi güçlenecek,sonradan sıkıntı çekmicek.

    Bu meyve sebze işi sorma benim de çok canımı sıkıyor ciddi ciddi arazi alıp ekip biçme niyetindeyim :)

    YanıtlaSil
  20. oyy kıyamam yaa hasta halleri insanın nasıl içini burkuyor. üçücük bedenlerinde kim biliir nasıl mücadele veriyorlarda yorgun düşüyorlar. Bu ara öyle çok hasta çocuk var ki benimkiler ayakta geçiriyorlar. 2 yeğenimde farklı rahatsızlıktan hasta yatıyorlar. canım yaa inşallah en kısa zamanda toparlarsdınız.

    YanıtlaSil
  21. Söz konusu çocuklarsa geri kalan herşey teferruat.
    Sinir ve üzüntü harmanlanıp çöküyor insanın üzerine ama büyüyecekler annesi,geçecek hepsi...
    Dilerim tez geçsin,sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. oyyy kuzum yaaa canım benim fotoğraflardan dahi anlaşılıyor hali =( hemen iyileşse de oyunlarına dönse gülerek eğlenerek oynasa, inşallah hemen düzelir iyileşir oğluşun canım benim. Ne yapabiliriz ki meyveler sebzeler konusunda hepsi ilaçlı hormonlu oldu, doğal olan bir şey kalmadı. ooo fo =(

    YanıtlaSil
  23. Canım benim ya, bir an önce iyileşir inşallah. :(

    YanıtlaSil
  24. canım benim gecmiş olsun.inşallah en kısa zamanda iyileşir.....

    YanıtlaSil
  25. Büyük geçmiş olsun, Rabbim bi an önce sağlığına kavuştursun.

    YanıtlaSil
  26. Cok gecmis olsun cocuklarin öksürmesine bile dayanamiyorum :( insallah bir an önce düzelir

    YanıtlaSil
  27. kıyamam ben ona Rabbim en kısa sürede iğleştirir inşallah ateş insanı nasıl korkutuyor değilmi çeken bilir meyve sebze konusunda da tamamen katılıyorum sana hep konuşuyoruz kendi aramızda çocuklarımız bizim çocukluğumuzda yediğimiz meyvelerin tadını bilemeyecekler diye çok yazık inşallah birisi buna dur der...

    YanıtlaSil
  28. Cok gecmis olsun, acil sifalar, biz Mirzahan'in geniz etini aldirdik sIk hastalanmadigi halde.

    YanıtlaSil
  29. ah annemmmmm yavrum nasılda uyuyor aslında yavrum uyumuyor ...başıı ağrıyor ve hali yok:(((((((((

    şu hormonlular konusunda tamamen haklısın ..tavuk alıyorum balık yiyorum sankiiii.tamamen karışmış durumda:(çok geçmiş olsun canım....

    YanıtlaSil
  30. ebrum;doğru dersin güçlü olmaktan başka çarem yok.

    yemek vakti\aylin;evet bende cevremde duyuyorum çok hastalanıyorlar malesef:(
    çok teşekkür ederim yorumun için.

    şerife 1-1.5 ay içinde bende bıraktırmayı düşünyorum ama korkuyorum beni döver diye:) acayip düşkün.evet bu nesil meyve tatlarını bilmeden büyüyor malesef:((

    delim;göz görüyor gönülde katlanmıyor malesef.bir türlü içime sinmiyor napayım:((

    tülin;çok teşekkür ederim yorumunuz için.

    içimizdeki karnaval;şükür ki sizin var yiyebileceğiniz bir bahceniz var.biz aldık ama almaz olaydık yenmiyor inan:(
    dediğin gibi çocukluğumn güzel tatlarını özledim.meme konusunda ee işimize yardı da sayılır -yaramdıda:)


    isoon;meyve konusunda hemfikiriz.meme yine iyiymiş o zamn suyla nasıl duruyor yazık ya:((
    ayla;çok teşekkür ederim


    muçizem;aman sorma tarım ülkesi kısmına hiç girmiyorum bile.evet sızdı sayılır.çocuklara sürülebileceğini bilmiyordum.teşekkür ederim

    esin;keşke arazi alıp ekip biçme şansımız olsa keşke.
    dediklerini aklımda tutayımda iyi geldi.

    şulecim;evet içim eriyor o hasta olunca.çok teşekkür ederim temennilerin için.

    sedo kız;çok sağol inşaalah geçti gitti diyeyim.onlar büyürken biz çökücez napalım canımın feda:))

    mekilam;çok sağol yorumun için.biz-bizler ne yapabilirz bilmiyorum ama birilerin bişeyler yapması lazım artık.

    hobim vaktim;çok sağol canım benim

    halime;çok teşküür ederim çok sağol

    yetenek-sizin;yorumunuz için teşekkür ederim sağolun.


    nesliname;çok teşekkür ederim sağolun.

    nilerk;evet çok korkuyorum ateşten:(
    meyve konusu kabus gibi zaten.sağolasın yorumun için.

    new york'tan;bu gidişimde soracağım bakalım ne diyecek.teşekkür ederim yorumunuz için.

    marifet ellerimizde;doğrudur öyle kaldı canım benim.dimi meyve diyorum ama tavuk ta antibiyotik var .oooffffffff allahım sen büyüksün.ALLAH BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN .

    YanıtlaSil
  31. Canım çok geçmiş olsun .Acil Şifalar Diliyorum.Çok şeker maşallah ...
    Allahın izniyle tez zamanda iyileşir inş.

    YanıtlaSil
  32. Kocaman acil şifalar olsun cnmm..Aynen öyle artık hiç tadı yerinde birşey yok olsa bile bulmak gerçekten çok zor oluyor

    YanıtlaSil
  33. Cnaim ya cok gecmis olsun. Meyvele rkonusunda da haklisin, yakin olsak valla kargoyla gonderirdim sana :( Insallah en kisa zamanda duzelir.

    YanıtlaSil
  34. paşayı merak ettim nasıl oldu annesi

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)