Sayfalar

30 Haziran 2011 Perşembe

BİTMEK BİLMEYEN SÜT:)

Dün yazdığım ve ağrıdan ne yazdığımı bile sonrada okuduğum kayda verdiğiniz yorumlar ,çözüm önerileri için çok teşekkür ederim.Ben de az çok araştırmış ve yapılacakları duymuştum ama fayda vermeyince bugün doktora gittim.Doktorum bana sadece ağrı kesici ilaç verdi.Bende ona
-sütü kesen ilaç yazamazmısınız
dediğimde onun yan etkileri fazla siz ağrı kesici için yeterli dedi.
Adama ama felan dediysemde ikna edip yazdıramadım :(
Az önce gelen diğer yazıya gelen yorumda bir terazi kızı  yapmam için bir öneride bulundu onu denemyi düşünüyorum .belki geri kalanıyla sarma sararım:)) işe yarar bari.
Böyle alaylı konuşmam belkide dünden beri daha az ağrım olduğundan.Gece sütüm aktı kendiliğinden yani sağmadan belki birazda bundan ağrımın azlığı.
Neyse böyle geceçek herhalde ,doktorda kötülüğümü isteyecek hali yok ya deyip kendimi avutuyorum:)
Mert ise ilacın etkisi göstermesiyle daha iyi.Baba deyip duruyor sezo işe başlayınca ne olacak bilmiyorum.Uykudan gözünü açar açmaz "babaaaaaaa babaaaaaa "deyip bağırıyor taki yatana kadar .Galiba beni sütten kestiğimden dolayı cezalandırıyor.Çünkü bu zamana kadar "anne "deyip yatıp kalkan çocuk "babaaa "dan başka kelime bilmez oldu.
Bu sancılı dönemde benim derdime ortak olup yorumlarınızla destek olduğunuz için çok teşekkür ederim.Artık biraz yaptıklarımı göstereyim dimi :)
sevgiler




*10/07/2011 tarihinde eklendi bu not;
oğlumu sütten ayırdığımdan tam bir hafta sonra ağrılarım azaldı.Gerçi hergün ağrı kesici içerek ağrımı hafifletmemi doktor istedi ve işe yaradı.Bana minoset ve masejik(ismi tam böylemiydi hatırlamıyorum yanlış yazabilirim)ağrı kesicileri verdi.masejik daha etkili olduğundan onu kullandım.Ve 10.günün sonunda sütümde tamamen yok oldu.Bu zamn zarfında biraz sağmak rahatlatabilirdi lakin ben geç kalmıştım bunu yapmak için.Sağınca ki az az sağılıyor zaten rahatlama sağlıyor.
bilgimi taze tutmak ve unutmamak adına ekledim:)

18 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım ya... İnşallah tez zamanda rahatlarsın.

    YanıtlaSil
  2. Sezo bende hiç böyle sıkıntılar olmadı ömeri sütten keserken,direkt sütüm bitti.Anladığım kadarıyla şanslıymışım.
    Bende kadın doğum uzmanına ömeri sütten kesmeden ilacı sormuştum doktor vermediklerini ,sadece sütten keserken emzirmeyi azaltarak sütten ks demişti.Bende öyle yapmıştım.
    İkinize de çok geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
  3. Babasinin evde oldugu icin böyle yapiyordur.Eminim memeyi coktan unutmu$tur.Döner yine kürkcü dükkanina.
    in$allah cabuk atlatirsin.Annelik ba$li ba$ina ne kadar zor bir i$ degil mi ?
    Öpüyorum seni cok.
    Annen nasil oldu ?

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun canım tekrar,yakışıklının daha iyi olmasına sevindim.Babasının ilk iş günlerinde zorluk çeker ama bir iki güne alışır inşallah.Mesai saatleri keşke daha kısa olsa da aileler bebeleri ile daha çok vakit geçirebilse...

    YanıtlaSil
  5. yenigelin;çok teşekkür edrim.inşallah:)

    esin;oo iyi zamnlamaymış:)hıı bizimkide vermedi.çok teşekkür ederim sağol esin hocam:)

    aslım;öyle mi?diyosun:)el mecbur dönecekte işte şimid takılyor babanın peşine:)
    annem çok şükür 4-5 gündür daha iyi ama ne çekti gariim.valla su için aslım çok gerekli annem sırf su içmiyor diye bu durumda :( malesef.
    sevgiler benden sana :)

    sevtap;sağol sevtapcım.alışacak dediğin gibi başka yol yok:)keşke diyeceğim lakin zor.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sezobigooo.. Sen neler çekmişsin öyle. Çok geçmiş olsun hem sana hem bebeğine tatlım. Günümüzde sütten kesme işlemide farklılaştı sanırım. Ben napardım biliyor musun? Kızımı biberonla bir güzel doyurur sonra emzirirdim. Tok olduğu için az emerdi. Emdiği için de benim sütüm akar ve birikip canımı yakmazdı. Kızım başka yiyeceklerin tadını aldıktan sonra memeyi kendiliğinden reddetti zaten. Süt de kendiliğinden kesildi. Ne kızım ne de ben çile çekmedik. Ne diyeyim olan olmuş. İnşallah bu günler uzamadan biter. Tekrar geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  7. bigom benim kızım da babasının delisi oldu. 1 haftadır adam evde gözünü açar açmaz - ki yanımda yatıyor "anne günaydın ben babama gidiyorum görüşürüz" deyip babasının yanına koşuyor :)

    YanıtlaSil
  8. sezobigom, kendine bu kadar yüklenme, eşinin şu anda yanında olması bir nimet ayrıca oğluş babasını gündüz saatlerinde görmüyordu ki ,işteydi, şimdi yanında olmasına çok seviniyor annesi. Üzme tatlı canını, o anasının kuzusu daha:)

    YanıtlaSil
  9. herzaman böyle gül geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. herzaman böyle gül emi. geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  11. emzirmeyi bırakmak ta çok kolay bi süreç değil, bezi bırakmak gibi. inş. daha da kolay olucak zamanla canım sabır...

    YanıtlaSil
  12. CANIM YAA UZULEREK OKUDUM..RUH HALINI GAYET IYI ANLIYOR...AMA KORKMA...O NE UYANIKTIR OOOOO ....1 HAFTA SONRA HERSEY ESKIYE DONER..ANNEEEE DER GENE:)
    SANADA COK GECMIS OLSUN....

    YanıtlaSil
  13. Canım çok büyük geçmiş olsun hem sana hem oğluşuna.Annenin iyi olmasına sevindim.Bende pek su içmem yorumunu okudum korktum resmen :(

    YanıtlaSil
  14. Ayyyy gözüm korktu ben biraz daha emziriyim benimkide baba derde neme lazım:)))

    YanıtlaSil
  15. Canııım benim, ben anne değilim, bilemiyorum ki anlıyorum seni de diyemem ki, diyeceğim ki sütü sağsan, onda da sanırım süt oluşmaya devam edermiş, yani böyle kendi kendine oluşmayı bırakması mı lazımmış, =(

    YanıtlaSil
  16. en kısa zamanda bu sıkıntılarının geçmesini diliyorum birgülcüm ...

    YanıtlaSil
  17. Bak sen minik afacana , annesine ceza veriyor...Üzmeye çalışıyor seni , tuzağına düşme canım benim...Azıcık dayan inadında döner , yine " anne " der...
    inşallah sütün en kısa zamanda kesilir...

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)