Sayfalar

1 Haziran 2011 Çarşamba

BENİM Kİ HAYAL AMA KEŞKE GERÇEK OLAYDI

Canım ,içim,ruhum sıkkın bugünlerde .Oğlum çok şükür daha iyi ama benim kırgınlığım başka .Canıma,sevdiğime ,en kıymetlime kırgınım ,kızgınım.....


İkin gündür bakınıyorum bloglara benim gibi bir kaç arkadaşımda aynı ruh halindeyiz .Şimdi geliyor benim hayalime ;
şöyle büyük bir masa ,güzel yapılmış bir kaç yemek ve etrafında bizler olsak.Kimler mi?
kapım isteyen ,anlatmak isteyen ,konuşmak,dinlemek isteyen herkese açık.İsteyen içsin sonuna kadar isteyen seyretsin dönen muhabbeti,isteyen konuşsun durmadan hafifleyene dek.Taki rahatlatana kadar kendimizi bir nebzede olsa.Sonra konuşmaktan ,dertlerimizi ortaya dökmekten yorulmuş bir vaziyette sızsak mesela.
Aslında pekde olmayacak bir hayal değil hani ama şu an biraz zor gibi:(







hııı duymadım sen demi geleceksin?

43 yorum:

  1. valla ben gelmek isterim.Biraz aglamak biraz anlatmak,biraz susmak sonra yine anlatmak.Derdim ne mi ? Bilmiyorum var bir sey ama bilmiyorum.Icim SIKILIYOR.Balon var sanki icimde $i$tikce $i$iyor.

    YanıtlaSil
  2. evet aslıcım ağlayalım salya sümük çekinmeden hemde

    YanıtlaSil
  3. bende ğelebilirmiyiiimmmmm....

    YanıtlaSil
  4. :((( Bu ara güzel şeyler yaşanmıyor hayatımızda sanırımmm...havalardan havalardan :( duzelmedı dengesiz oldu oda ruh hallerını etkılıyor sanırımmm..Hadiiiiiiiiiiii...canlanınkomşularımmmmm

    YanıtlaSil
  5. Keşke Bigom yakın olsak buluşsak ne güzel olurdu..

    YanıtlaSil
  6. GENÇLER,KENDİNİZE GELİN.SİZİ KİMSENİN AĞLATMASINA İZİN VERMEYİN.EV HALİDİR OLUR GEÇER.FAZLA UZATIRSANIZ YİNE SİZ ÜZÜLÜR DURURSUNUZ.PATLATIN İÇİNİZDEKİ BALONLARI İNANIN DEĞMEZ.

    YanıtlaSil
  7. Ahh canım,içimi mi okudun bilmem.Bende varım, yer ayır oralarda...

    YanıtlaSil
  8. bende gelmek istiyorum, amannn tam bana göre benimde ihtiyacım var dağıtmaya çok iyi bir dinleyiciyimdir bu arada...

    YanıtlaSil
  9. Yaruze ;gönülcüm ne demk gel tabi.

    halime;gel canım benim gel:))


    reyhani;valla havalar mı bilmem ama bu hal benimde hoşuma gitmiyor lakin hemen de kızgınlık geçmiyor:(

    aylinim;ah ah keşke.dinlerdin dimi:)

    ninem canım ninem nasılda yol gösterirsin bize.eminim haklısındır vardır bir bildiğin ama geçsin bir kaç gün düzelcek düzelcekte hemen sıcağı sıcağınada zor be ninem.canım ellerinden öperim

    emelden;baş köşe sizin efendim keşke olsada toplansak:)

    YanıtlaSil
  10. olsada yesek suzan;bak bir iki o güzel yemeklerinden yaparsan bak ozman şahane olur:)şaka bir yana ne ihtiyaçımız var dinlenilmeye konuşmaya.madem iyide dinliyon yanımda sen otururmusun:)

    YanıtlaSil
  11. delüüü 2 güne kalmaz yağlı ballı olursun kocişle merak etme.canın muhabbet istiyorsa gelelim gelmesine dee ben bursadayım be gülüm.hep aynı dert:))
    ayrıcana bu ara koncama sardırmıyorum.ne desem yapıyor kıvamında.derin bir sevgi seli içindeyim.geçici midir bilmemekteyim:))

    YanıtlaSil
  12. sitare;elinle seni beslerken kin besleyecek halin yokya ne şikayet edeceksin.zaten uzaksında gelipte dahada moral bozma:)))

    kpsszede;gel canım gel:))

    YanıtlaSil
  13. sitare;elinle seni beslerken kin besleyecek halin yokya ne şikayet edeceksin.zaten uzaksında gelipte dahada moral bozma:)))

    kpsszede;gel canım gel:))

    YanıtlaSil
  14. BU NE KARAMSARLIK HAYATIM BEN HİÇ ALIŞKIN DEĞİLİM SENİN BU HALİNE TOPARLA LÜTFEN VE ESKİSİ GİBİ OL..GERÇİ DEDİĞİN GİBİ İNSAN BAZEN BUNALIYOR VE DEŞAJ OLMAYA İHTİYACI VAR AMA YAKIŞMIYOR SANA BU HALLER NEŞELİ VE KEYİFLİ HALİNE ALIŞMIŞIM YA..
    BUARADA KANDİLİN MUBAREK OLSUN CANIM

    YanıtlaSil
  15. bende gelmek istiyorum canım.bayağı bir ağlamak istiyorum.offf ki offf.kandilin mübarek olsun bu arada.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  16. Bende gelmek istiyorum, diyeti düşünmeden yemek, kim ne der diye önemsemeden konuşmak, anlatmak, dertlenmek, alakasız gülmek, ağlamak, içmek, şarkı söylemek, sohbetlenmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  17. uçuşlara bakayim hemen.
    bu arada veletlere kim bakacak :) biz salya sümük ağlarkene ??

    YanıtlaSil
  18. ben geleyim sana iyi bir dinleyiciyimdir canım

    YanıtlaSil
  19. Bidenemcim ya olmasaydı?? yokluğunu bir düşünde(Allah korusun) sonra kırıl :) geçer geçer :)

    YanıtlaSil
  20. Bak burda herkes toplaşmış işte ...
    Öpüyorum canım benim

    YanıtlaSil
  21. NECLACIM;seninde kandilin mübarek olsun.oluyo öyle arada biraz fazla olunca yazdım buraya rahatladım.iyiyim merak etme bende seni merak ediyrm acıkcası naptın diye..

    sevda;ne kadar sıkılıp bunalmışız dediğin gibi ağlasak dertleşsek ve hepsi geçse.

    yerdenuzak;tmda aradığın masa yı hayal etmiştim gel tabi.

    küçük muçizem bak ona çözüm bulamadım o yüzden hiç dokunmadım o bölüme:))

    çılgın mevdoş;o halde yanımdan bir yere bırakmam:))(hoşgeldiniz bu arada)

    ülkücüm;biliyorum ama kızgınlık anında gelmiyor.tabi ki geçicek biliyorum ama kızgınım kırgınım napayım:(

    otuzundan sonra;evet toplandık sayılır:))bende öpüyorum

    YanıtlaSil
  22. bir sonraki postta görücem seni...geçmiş olacak inşallah...bu arada istanbul'a gelince valla kovsanda gitmem...:) öptüm

    YanıtlaSil
  23. ne kırgınlıklar unutuldu, ne kızgınlıklar geçti, yıllar geçti ve geçiyor. ama insan bazen dertleşicek birilerini arıyor yanında galiba... aç kapıyıııııııı :))))

    YanıtlaSil
  24. dilek istanbula mı geliyon gellll bacım gel:)ben burdayım nasılsa:))

    isoon;açık kapı gellllllllllllll:))

    YanıtlaSil
  25. Sezoooo ben geldiiimm :)) Sahalardayim :)) Canim a toplandigimiz gun zamanin nasil gectigini anlamamistim, ben vahapla cok denedim, bayanlarin sohbeti erkek milletinde olmuyor nedense, benimle konus anacim :)

    YanıtlaSil
  26. Bende gelirdim :) cok severim muhabbet sofralarini.

    YanıtlaSil
  27. offff ki ne offff ben de geliyorum yer açın.ama ne yapalım biliyomusunuz dertlerden bahsetmeyelim sadece gır gır şamata yapalım...

    YanıtlaSil
  28. bende gelmek isterdim son zamanlarda herşey bir şekilde engel oluyor hayatıma mesela en basiti 2 hafta internete giremedim yan odam girdiği halde :(

    YanıtlaSil
  29. gülcüm konuşurum tabi bir bulsam seni:)

    new york'tan;bende severim uzun muhABBET bol yemek ne güzel olur:)

    nilerk;evet o da doğru güleleim yeterince dertliyiz zati:)
    ama dert anlatmak isteynde anlatsın madem ortam musait:)

    şerife;gel tabi ne de güzel olur bol bol muhabbet eder dururz

    YanıtlaSil
  30. ne güzel bir hayal, elbet gerçek olur bigün canım, üzülme

    YanıtlaSil
  31. Silent friend of many distances, feel
    how space dilates with each breath of yours.
    Among the rafters of dark belfries peal
    your own sweet tones. Your predators

    will grow strong upon such fare.
    Know transformation in its varied sign.
    Which experience produces most despair?
    If drinking offend, transform yourself to wine.

    Be, in this immensity of night,
    the magic force at your sense's crossroad;
    the purpose of their mysterious plan.

    And though you fade from earthly sight,
    declare to the silent earth: I flow.
    To the rushing water say: I am.

    thanks.

    YanıtlaSil
  32. Yettim geç kaldım ama geldim:)

    YanıtlaSil
  33. ğöztepede arkadaşım cuma pazarı.kadıköydeki oraya taşındı ya orası.çok ğüzel kumaşlar var....

    YanıtlaSil
  34. ayy bende aynıyım üstelik birde bel fıtığım hat safhada evde yatıyorum o yüzden siz hazırlanın bize gelin. Olmadı sanal alemde yapalım bir sohbet evi orda dökelim içimizi.

    YanıtlaSil
  35. halime sağolasın bilgilendirdiğin için çok sağol ama ben avrupa yakasındayım bir gün geçersem cuma geçip pazarada uğrayaım o vakit sağolasın.

    şulem;geçmiş olsun çok üzüldüm zor ya fıtık allah yardımcın olsn.dimi ama gerçekte olmuyosa sanalda olur:))

    ebrucum;olur mu sen gelmeden geç olur mu?:))

    mekilam olur dimi umut edelim belki olur:))

    YanıtlaSil
  36. Keşke hayaller hep gerçekleşse.Ama biz bir şekilde buradan da olsa birlikte oluyoruz işte.Bu da güzel be.
    Bak bende geldim:))

    YanıtlaSil
  37. Bende gelsem ağlasam ağlasam ,şu son 1 sene de yaşadıklarımıza...Sonra yine yine ağlasam döksem içimi,dökemediğim her üzüntümü.Saklarım ben içimde,hepsini döksem ,içimi açtıkça döktükçe dertlerimi düzelse herşey.Rabbim kabul etse dualarımı,hep sağlıklı olsa yavrularım ...

    YanıtlaSil
  38. gelirim...
    ne zaman, nereye söyleyin :))
    valla şöyle bütün kıslar bi toplanalım :)

    YanıtlaSil
  39. Ben de o sıralar dellenmişim.. blogları tek tük karşıma bir yerden çıkarsa o da.. gezdim.. bu yazıya da şimdi denk geldim

    YanıtlaSil
  40. sophia' lover;sağolsun yerden uzak benim için tercüme etti:))
    işte meali
    Arasında mesafeler olan sessiz arkadaş, nefes alıp verdikçe aslında ne kadar yakın.Karanlık günlerimi tatlı tonla aydınlatan.Yırtıcılığın, hakkını savunman için seni güçlendiriyor. İçindeki değişimin işaretlerini biliyorum.Çoğu yaşanmışlık ümidini yitirmene sebep olmadı mı?Eğer sık içiyorsan, kendini şaraba dönüştür.Planlarını gerçekleştirmek için cesaretli ve güçlü ol, sınırsız ol. Ben akıntıya bıraktım. Akıp giden suya dedim ki. Ben buyum, benim, teşekkürler.

    şimdi ne cevap vereyim bilemedim:)

    halimecim sağolasın çok incesin cevap için tekrardan teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  41. şulecim çok çok ama çok geçmiş olsun sen bir iyileş nasılsa face var muhabbet ederiz:))

    sihirli günce ;hoş geldin sefa getirdin .evet şükür ki blog varda içimizi bir nebzede olsa döküyoruz:))

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)