Sayfalar

20 Haziran 2011 Pazartesi

BABALIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ!!!!!!!!

Sezo ya hediye almak için oğlumla dışarı çıkacağımı burada belirtmiştim ya.Çıktık oğlumla ne alsam diye kafamda ki ilk hediye giysi almaktı .Bunu için eve en yakın LCW idi .Oraya girdim allahım o ne kalabalık sanki herkes bugünü bekliyormuş.Neyse girdim içeri zaten kalabalık ortamda bir çocuk arabasıyla gezmek işkenceye dönüştü.Allahtan benim canımın içi hiç ama hiç mızmızlanmadı.Devamlı onunla konuşarak sıkılmasını önlemeye çalıştım .Sonunda almak istediklerimi alıp devasa uzunluktaki kuyruğa girip içimden dualar eşliğinde beklemeye başladım.Çünkü zaten içerde o tıka basa yerde uslu duran oğlum heran bu suskunluğu bozacak nidalar atabilirdi.Girdik kuyruğa bekledik bir süre bende oğluma su vererek ,konuşarak oyalamaya çalışıyorum.Tam sıra bize geldi ödemeyi yaptım çıkacağım ,geçmek için sırada bekleyenlerden izin isteyrek çıkışa yöneleceğim sırada bir ses duydum
-çocuklada gelinirmi buraya allah allah
O an sesin kimden geldiğine bakıp sesim tireyek "pardon "dedim.
Adam da bana dik dik bakıp duruken ,bende ona
-siz ne şartlarda burada olduğumu biliyormusunuz ki(diyebildim.Allahım orada söylenecek o kadar aşağılıcı ,karşısındaki yerle bir edecek söz varken ağzımdan o anlamsız laf çıkmıştı.)Gerçi bilinçaltıyla alakalı olabilir diye düşünmeden de edemiyorum.Malum oğlum çok şükür yeni iyileşti ,sezoya ve babama hediye son dakikaya kaldı yani şartlar benim için biraz zordu ya hani acep ondan mı öyle bir laf çıktı ağzımdan düşünmeden edemiyorum:)
Üstelik yanında da 5-6 yaşlarında sanırım bir erkek çocuğu vardı.
Hınçımı alamamıştım gereiye dönüp
-size mi soracaktım(diyerek ikinci yersiz sözü söylemiştim:(
Nedendir bilinmez böyle durumlarda hiç ama hiç aktif konuşamam hep içim ,elim ,ayağım titrer diyeceğim çoooookk sonradaan aklıma gelir.Ne olurdu sanki biraz çirkef olabilsem.:)Yada sezoyla kavgalarımızdaki perfonmansın yarısını adama göstersem eminim ordan kaçardı:)
Benim asıl anlamadığım o da bir babaydı ve benim nasıl bir durumda olduğumu onun iyi anlaması gerekmezmiydi.Çok canım sıkıldı çok .Hele ki okkalı bir cevap veremeyişim canımı daha da sıktı:(
Başkası anlatsa hemen "aaaaa şöyle deseydin ,böyle deseydin diye "vır vır konuşurdum.Ama kendim dumura uğradım ve akıllı tek cümle kuramadım:(

İşte böyle, baba olmuş ama ne olduğunu kavrayamamış bir baba tarafından babalar günüde canım sıkıldı:(
BEnde sizin canınızı fazla sıkmayayım .
Güzel ,güneşli günlerde görüşmek dileğiyle:)
sevgiler

28 yorum:

  1. diyecek söz bulamıyorum.. cehaletin böylesi de pes! üzülme canım sen edebini bozmamakla kendine yakışanı yapmışsın, kendileri çocuklarını hiç evden çıkartmadan büyütmüş olmalılar böyle cahil konuştuğuna göre!!

    YanıtlaSil
  2. Bu cümleyi ben de hep söylerim.Az cirkef olsaydim ne olurdu.Ayni böyleyim ben de i$te.Demem gerekeni diyemem.Sonra kendimi yer bititirim :)
    SIkma canini.Bak yine öpesim geldi seni :))

    YanıtlaSil
  3. Şehir magandası,kalabalıktan rahatsız oluyosa girmeseymiş oraya öküz. Boşver canını sıkmaya bile değmez böyle herifler için. Baba olmuş,ama adam olamamış.

    YanıtlaSil
  4. dekorapsuwasyon;öncelikle şunu belirtmeliyim yorumuna her cevap yazdığımda ismini yanlış yazmayayaım diye heceliyorum:))ne zor geliyor:))
    valla nerde yetiştirmiş bilmem ama galiba kendi fazla ilgilenmemişki zorluğunu bilmiyor:(

    aslım;tek olmadığımı biliyordum:)bende seni öperim canım benim.

    missbone;öküz mü:)) allah iyiliğini versin o kadr şey diyesim vardı da öküz gelmemişti aklıma:))

    YanıtlaSil
  5. Geçenlerde İçimizdeki Karnaval'ın yazdığı "Neden Tahammülsüzüz" yazısını hatırladım hemen:( Söylenecek söz bile yok.

    YanıtlaSil
  6. Üfff çok var bunlardan hem de heryerde trafikte, markette..Tanrım eş ve çocuklarına acısın senin iletişimin kısa sürmüş allahtan:))

    YanıtlaSil
  7. Garip insanlar çok etrafta,sıkma canını.Ama seni çok iyi anlıyorum.Ben de böyle durumlarda doğru düzgün bir karşılık veremem,sonra tüm gün ah keşke şunu deseydim,bunu deseydim diye kendi kendime hayali diyaloglar kurarım.
    özlem

    YanıtlaSil
  8. ben kızımın delisiyim;bir okusam iyi olacak atlamışım sanırım:(

    kaymaklı kadayıf;benim konuşamamım etkisi de büyük kısa sürmesine:))
    allah vicdan versin ne diyim.

    özlemcim;hah tam da bu moddayım eve gelene kadar kurdum durdum:))malesef.bende hayalimde tartıştım:))

    YanıtlaSil
  9. bu saçma sapan yorum yapan insanları hiç anlamam sana ne yaa çocukla ne yaprsam yaparım derdi sana mı? Ayrıca LCW ya ne zamandan beri çocuksuz gidiliyor?Öyle bir kural mı varmış?

    YanıtlaSil
  10. Ah sezom bigom bende senin gibiydim ama burada yasayip oraya girince gordugum her muamele bana kotu geliyordu ve dilimin kemiginin olmadigini farkettim. Bosver arakdasim. O adam eminim cocukla hic ograsmamisdir herseyi karisi yapmisdir.

    YanıtlaSil
  11. takma canım böyle kendini bilmez çok maalesef..hiç bozma moralini şekerim boş boş konuşmuş işte dediğin gibi işte insan beklemediği bir anda beklemediği bir şey duyunca böyle tıkanıyor ne söylesen boş zaten o adama iyikide muhatap olmamışsın ..bak keyfine sen öpüyorum paşayı ve seni..

    YanıtlaSil
  12. Ben de senin gibi hemen agzima gelipte soyleyemem lafi ama bos ver muhatap olmaya gerilmeye de gerek yok, bugunun tadini cikarin :)

    YanıtlaSil
  13. Biri anlatınca kolay da hazırlıklı olunmuyor ki işte. Yoksa biz onları:))Şişiyor insan yanıt tatmin etmeyince.
    Oğluşa öpücükler umarım artık daha iyidir.

    YanıtlaSil
  14. Bencede şöyle okkalı bir cevap verebilirdin ama boşver yaa.değmez insan bu tiplerle konuştukça sinirleniyor sinirlendikçe konuşuyor.sen en iyisini yapıp uzaklaşmışşsın.

    YanıtlaSil
  15. Canım sezobigom, insan böyle oluyor bazen, ne diyeceğini bilemiyor, boş ver, kendini bilmezler ile uğraşmamışsın iyiki zaten ne desen anlamazdı anlayacak olan zaten böyle laf söylemezdi, sil geç:)

    YanıtlaSil
  16. Böyle insanlara söylenecek söz bulamıyorum.Bende normalde sessiz biriyimdir ama böyle durumda o adamla güzel bir kavga edrdim.

    YanıtlaSil
  17. Ben de öyle zırvalıyorum Sezom, hazır cevap değilimdir. Ama bundan böyle şayet hatırlarsam şu taktiği deniyorum: önce ne dediniz diyorum ve soru sırasında cevabımı toparlıyorum. Bir de cesaretsizce ve yüreksizce ancak giderken laf söyleyenler olur ya onlara çok iyi oluyor. Adamlar afallıyor bu kez. Bu İstanbul taksicilerinden çok çektim ben mesela.. bazen böyle mırın mırın birşeyler derler ya, bir kç kez birşey mi dediniz, dedim afalayıp susuyorlar mesela iyi oluyor:)

    öpüyorum canım seni..

    YanıtlaSil
  18. ahh ahhhh bu konuda o kadar dertliyim ki, kaç kere laf dalaşına girdim insanlarla bu yüzden,bazısını hiç takmadım geçtim bazısından lafımı esirgemedim, özellikle pazarda sanki küçük çocukları olanların pazara gitmeye hakkı yokmuş gibi bebekle pazara gelinir mi lafına gıcığım, bırakacak kimsen olmayınca gelinir tabi... yaşadıklarımı, söylediğim ve aldığım cevapları yazsam inan destan olur ama biraz çirkef olmak lazım valla o zamanda dili de pek uzunmuş cevabı geliyor ama olsun bu tür insanlara tek cevabım sizin çocuğuz yok galiba yada sizin çocuğunuz hiç küçük olmadı galiba oluyor, en güzeli de etraftan muhakkak beni destekleyenlerin çıkması, napalım bigom her tür insan var işte boşverrrr.....

    YanıtlaSil
  19. Böyle durumlarda bende genelde tıkanıp kalırım,sanki o an bir 5 dk düşünmeye ve kendime gelmeye ihtiyacım olur ve tabi ki benim için o özel süre olmadığından hiç alakası olmayan bir sözü çıkarıveririm ağzımdan:))
    Bazen de cuk oturan bir laf söylerim,ben bile kendime şaşar kalırım:)
    Belki o sözü söyleyen de aslında başka birşey söyleyecekti ama ağzından o laf çıkıverdi:)) Çünkü çocukla mağazaya girilemez diye bir kaideyi de ilk kendisi çıkarmış olmuş böylece:))

    YanıtlaSil
  20. ya dönüp gülüp geçeceksin böylelerine ya da hakettiği uygun cümleleri sıralayıp yerin dibine sokacaksın. Bırakacaksın gerisini onlar düşünecek...

    YanıtlaSil
  21. Maalesef etrafta dengesiz kendini bilmez insan sayısı çoook acaba o çocuk 5-6 yaşına kadar o baba hiç çocuğuyla alışverişe gitmemiş mi çok merak ettim
    en doğrusu o ve onun gibi insanları adam yerine bile koymadan çekip gitmek

    YanıtlaSil
  22. İnsanlıktan nasibini almamış ama insan sıfatı ile dolaşan çok maalesef.
    Sıkma canını arkadaşım sen edebinle durarak en güzel olanı yapmışsın.

    YanıtlaSil
  23. Aman boşver be bunamı takıldın sakin ol liftenggg :)kutluyorum eşini :)

    YanıtlaSil
  24. boşver böyle tipleri takmaya değmez.,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. herkese bana destek olduğu için tek tek teşekkür ederim.yorumlara cevap yazmayı seviyorum yazarım da ancak annem içerde hastayken bunu yapmak içimden gelmedi:(
    bir dua ederseniz çok sevinirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. bigom bu hususta herhangi bir kurs falan duyarsan haber et e mi gülüm. zira çok muzdaribim bu konuda.pabuç kadar olan dilim tutulur nedense ...

    YanıtlaSil
  27. iyiki terbiyenizi bozmamışsınız ne tipler var kadın sen doğur evde otur der gibi

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)