Sayfalar

19 Haziran 2011 Pazar

BABALAR GÜNÜ

Bugün sabah kalktığımızda sezo bize kahvaltı hazırlıyordu.Kahvaltı dediğim ise sezonun en iyi yaptığı tost başroldeysi.Hiç beceremediğim şeylerin başındadır.Ne var ki tost yapmak diyebilirsiniz lakin benim sezo her tostu yemez bu durumda da kendi yapmak zorunda kalır heheee :) acep ben de kötü yapmaya meyillimiym bilinmez:)
Neyse ben sesleri duymama rağmen paşaya sarılarak beni uyandırmasını bekledim.Baktım gelen giden yok ve işte kadınların vicdanları burda ortaya çıkıyor.Bu gün onun günü kalk deyip kendimi dürtüp yanına gittim.Kendisini kutladıktan sonra tam yardım edecekken
-bak bugün kahvaltıyı ben hazırlıyorum diyerek güne vurgun yapması benim uykumdan çabuk uyanmama sebeb oldu
-ne olmuş anneler gününde de ben hazırlamıştım "deyip tam manasız bir gri  hava hakim oluyorkenn içerden
-anneeeeeeeeee  ,babbaaaaaaaa diyen meleğimizn sesiyle hiç abartısız ortam renklendi:)sezo paşayı alıp mutfağa getirdi.Başladı neşeli ve oğlumun dahil olupta hiç kelime kullanmadığı muhabbetimiz:)




 sezo öğlen işe gideceği için acele ediyordu ve işe gitmeden de babasını mezarına gidecekti.Bu da yine hafta sonunu oğlumla başbaşa geçireceğimiz anlamına geliyordu.Şimdi dışarı çıkıp sezo ya ve babama hediye bakıcam geç olması da malum mertin hasta olmasından dolayı alamamıştım.
Gerçi biraz sezo benim canımı sıkmış ve az önce telefon acıp ÖZÜR dilemiş dahi olsa(ee yazarım sezom kızdırmasaysın heheh))bugün onun günü ve uzatmaya gerek yok:)gidip kafamda tasarladıklarımı yapmaya gideyim.


Bu arada canım babamın babalar gününü kutluyorum burdan.Allah başımızdan eksik etmesin seni
CANIM BABAM


Bu arada içinde çocuk sevgisi olan,vicdanı olan,şefkati olan tüm babaların babalar gününü kutluyorum oda  ayrı.Nice babalar var ,sadece görüntüde baba malesef.Çok şükür ki babamdan yanada eşimden yanada şanslıyım.Çok şükür allaha.




9 yorum:

  1. Ne kadar güzel çıkmışlar resimde.Eşinin babalar günü kutlu olsun canım.Benim eşimde yumurtayı süper yapıyor,benim ki öyle lezzetli olmuyor :) Bence de bugünlük affet :)Allah herkeze hayırlı eş ve hayırlı baba nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. mutlu sağlıklı huzurlu yıllar diliyorum canım

    YanıtlaSil
  3. Allah ağzınızın tadını eksik etmesin canımcım :)

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu sana birgülcüm :)

    YanıtlaSil
  5. sevtap;çokteşekkür edeerim canım .amin dediğin gibi herkese nasip olmuyor anlayışlı eşler:))

    noblesse;teşekkür ederim:)

    fikir projeleri;teşekkür ederim:)=

    mayanın cicileri;çok sağol teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Kiz onun icin özürmü diledi.Vayy bee..:)
    Babanin ve E$inin babalar günü kutlu olsun.
    güzel oglunda cok iyi bir baba olur in$allah.Öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. Ben de tostu hiç istediğim gibi yapamıyorum.Ama bizde sizdeki gibi bir tost üstadı yok maalesef.Neyse idare ediyoruz artık.Aman bu tost lafı da nerden girdi?Ben Allah huzurunuzu,mutluluğunuzu daim etsin,kat kat artırsın yazacaktım.Gece gece acıktım mı ne :)
    özlem

    YanıtlaSil
  8. Babalar gününüz kutlu olsun, fotoğraf ta çok güzel doğrusu, oğluş nasıl mutlu görünüyor:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)