Sayfalar

29 Haziran 2011 Çarşamba

ALLAHIM NE ZORMUŞ(YARDIM)

Paşa sütten kesildi derdi bitmedi.Perşembeden bugüne kadar göğsümün üzerinde iki tana ağır taşı taşıyor gibiyim ve hergün yarın daha iyi olacak diye güne başlıcam ama ağrım,ağırlığım hiç azalmadan devam ediyor.Ay ne olur daha önce yaşamış ,görmüş geçirmiş,ablalarım.bcılarım,arkadaşlarım ne olur bir yol,yordam göstrerin.Ne kadar süreceğini ,nasıl sonlacağını bilen varsa ne olur söylesin.Öyle hergün biter diyerek güne başlamak ve bitmeyeceğini görmek psikolojimi bozdu.
İşin kötü yanı oğlum yine boğazları şişince
"ayyy yine mi? "demeyin.Oğlum o kadar tatlı ki hastalık da pek sevdi gibi gereksiz ,aptalca bir gerekçe göstercek kadar kendimi kaybettim.:(
Yine iğne verdi ve yine antibiyotik.Galiba eminönü gezimizde orda esen şiddetli rüzgarın etkisi var bu sefer ki rahatsızlığımızda.Bu sefer başka doktora götürdük oğlumu ve sonunda bizden KBB isteyen bir doktorla karşılaştık ,nihayet.Aylincim sonunda çektireceğim KBB yi.Diğer kendi doktoruna o kadar söyledim boşuna nasılsa 3 yaşa kadar bir şey yapamayız deyip istmeme rağmen beni ikna etme yoluna gitti.Neyse oğlum iyileşsin gidip çektireğim.Bakalım bu kadar sık hastalanmasına sebep geniz eti mi?
Bu arada oğlum habire gelip sarılmak istiyor ,gece rahatsızlığından dolayı olsa gerek bir ağlama krizi geçirdik.İlla memeye dayanmak istiyor malesef.Bu da acımı iki katına çıkardı.

Sezo nun izni beni ve paşayı iyi görmek için dua etmekle geçti diyebilirm:)Ki hava şartları da cabası:)
Bu senede izin böyle geçiyor; evde,hasta ana -oğul ve yağmurlu mu değil mi?belli olmayan hava şartları etiketiyle:)

Neyse allah sağlık sıhhat versin gerisi gelir nasılsa.
Bu arada yukarıdaki anlattığım sıkıntıyı yaşayan var ise ne kadar sürer,ne yapabilirim diye fikir verebilirseniz sevinirm.
O gün doktora (merti muayene edene )sordum biraz da sizin bağışıklık sisteminizle alakalı dedi.Herhalde ne kadar kuvvetliysem o kadar dayanırsın demek istedi.Bir de ağrı kesici içebilirsin deyip fazla yardımcı olamayacağını söyleeyip beni bşından savdı:))

30 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun yine kuzucuğuma.Çocuklar sık sık hastalanarak büyüyor malesef.Ben tecrübesizim göğüs ağrılarına yardımcı olamıcam ama nasıl geçireceğini merak ediyorum ileride lazım olacak bana da.İnşallah kuzucuk en kısa zamanda iyileşir ve seninde ağrıların diner canım.Böyle ilgili doktorlara da hastayım doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. Ne bilem anacım herkes farklı işte ben yaşamadım böyle bir şey valla yardımcı olamayacağım benimde başımdan savul bakim :) şaka bir yana inan bilmiyorum kıyamam rabbim yardım etsin, çok geçmiş olsun çektir bakalım ne olacak sonucu..

    YanıtlaSil
  3. Canım ne diyim Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  4. Allah yardımcın olsun ... Kolay şeyler değil özelliklede yaz günü, ama sürekli ılık duş al ve elinden geldiğince nacizane benim fikrim iki üç gün sonra birşeyin kalmaz. Siteni uzun zamandır takip ediyorum. çok güzel paylaşımların var. Mutlu Kal

    YanıtlaSil
  5. canım benim göğsünde kalan sütleri bir şekilde sağman lazım yoksa ağrı yapar ben defneyi sütten ayırdığımda ara ara sağdım ve sonra kendi kendine kesildi bu arada çok geçmiş olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Valla benim için çoook uzakta kalmış bir durum. Ne oldu, ne yaptım hiç hatırlamıyorum. Ama çok sıkıntılı bir durum olduğu kesin. Şöyle bie video buldum, belki işinize yarar. Sağlıklar dilerim.

    http://www.uzmantv.com/bebegi-memeden-kestikten-sonra-goguslerin-dolmasi-nasil-engellenir

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun.Doktorum bana bir ilaç yazmıştı.Onunla çok rahat ve ağrısız atlatmıştım bu olayı.Ben ilacın adını yazmak istemiyorum.Hani belki sana yaramaz falan.(Gerçi çok arkadaşım bu şekilde kurtulmuş bu sorundan)Ama bence sen yine de bir kadın doğumcuya git ve derdini anlat o sana yardım edecektir.(Ve büyük ihtimal sana o ilacı yazacaktır)

    YanıtlaSil
  8. yaa bir rüzgardan da hasta olmaz.Bence bu kadar SIK hastalanmasinin o geniz eti ile bir ilgisi vardir.
    Benim gögüslerimde $i$me olmadi.Ama daha yeni süt tamamiyle bitti icinde :)
    Ama cevremdeki annelereden bilgidim bir süre böyle sisligin normal oldugu.demek ki seninde sütün cokmu$ Birgülüm :))

    YanıtlaSil
  9. sevtap;bizimki biraz fazla sanırım diğer hastalığının üzerinde 10 gün geçmedide:(
    valla bir bulsam burdan ilan edicem:)

    ülkü;ayy bir bilsem ne yapacağımı.acayip canım acıyor sorma:(

    otuzundansonra;sağolasın.

    oykuuuu;duş alıyorum da sonuç malesef yok.
    söylediğin güzel sözler için teşekkür edrim:)

    fikir projeleri;sağma işini düşündüm sonra süt üretimi devam eder diye yapmadım.şimdide taş oldular resmen yani sağılması zor:(
    çok sağol.

    nihal erpeden;yyaaaaaa ne kadar kibarsınız ne kadar düşünceli.çok çok teşekkür ederim.benim için araştırma yapmış olmanıza çok sevindim
    .bende araştırdım aynı sonuçlar söylenenler hp aynı lakin bende son bulmadı:(
    çokçok teşekkür ederim


    sihirli günce;olmadı yarın gideyim o halde geçeceği yok.sağol teşekkürler tekrardan.

    aslım;bakalım aslım ne çıkacak gerçi içten içe istiyorum geniz eti olmasını sanki yani bir sebebi olmuş ve çaresi olacağı için.
    hadi ya:)ben ölürüm bu ağrıyla uzun zamn sürmesiyle.
    buna sevinmelimiyim bak şimid bilemedim:)

    YanıtlaSil
  10. Canım kocamanından geçmişler olsun diliyorummm...Hayatta en önemli zenginlik sağlık bence..Rabbim seni ve kimsyi sıkıntıda koymasınnn..Rabbim yardımcınn olaaa

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun:))

    Bence şimdiye kadar geçmeliydi sıkıntıların senin. Sütü kesen şeyler var diye duymuştum ama ben hiç sıkıntı çekmedim böyle. Bir kaç günde azalmıştı. Kolay gelsin sana:))

    YanıtlaSil
  12. Canım çok geçmiş olsun, hastalıklarla mücadele ede ede büyüteceğiz çocuklarımızı. Allah dermansız dert vermesin.

    YanıtlaSil
  13. NİNEM SENİN KADIN DOĞUM DOKTORUN YOK MU?SORSANA ONA NİYE ACI ÇEKTİRİYORSUN KENDİNE.BIDIŞIMA KIYAMAM BEN BÜYÜDÜKÇE AZALACAK HASTALIKLARI DA

    YanıtlaSil
  14. REYHANİ;amin cümlemizi.ne güzel bir dua böyle sağol:)

    ada ve deniz;sağol.
    sağol tekrardan bakalım yarın giseyim doktora ne diyecek.

    ben kızımın delisiyim:sağol.amin amin .kimseyi dermansız dert versin allah.

    ninem;vardı.kızdım gitmiyorum yarın başkasına giidicem bakalım ne diyecek.gerçi benimki dağ fare olayı bile değil kime kızdıysam kendim çekiyorum sonucunu:))
    inşallah ninem inaşşalh.

    YanıtlaSil
  15. Tatlım üzüldüm hasta mı oldu yakışıklı:( Bir görünün bakalım KBB uzmanına inşallah basit ve halledilebilecek bir durumdur hemen kurtulursunuz.
    Senin sorunun içinse ılık duş iyi gelir canım ayrıca ılık havluyu göğüslerinin üzerine koyarak rahatlatmaya çalışabilirsin ve evet katılıyorum arada biriken sütleri sağarsan daha iyi olur.Eğer süt sağmak için makinen yoksa ecz. satılan basit pompalar var sanırım 5tl. civarındaydı onlardan alabilirsin faydası olur mutlaka.Bir an önce geçer inşallah.

    YanıtlaSil
  16. canım çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede düzelir paşa..şu senin meseleye gelince yardımcı olamıycam gerçekten başıma gelmedi etraftan hiç duymadım böyle bişey.. ama benim izmirdeyken gittiğim hala daha aklıma takılan en ufak soruyu bile sorduğum anında cevap aldığım bir hastane var sende linki aşağıda yaz istersen doktora bakalım ne diyecek
    http://www.kenthospital.com/kenthastanesi/y_doktorlarimiz.asp

    YanıtlaSil
  17. CANIM SIKINTINI ÇOK İYİ ANLIYORUM BENİMKİLERDE 4 AYLIKKEN KENDİ KENDİLERİNE EMMEDİLER (İŞE BAŞLADIM DİYE KÜSTÜLER SANIRIM) VE BENİM 10 AYLIK OLANA KADAR HER İKİSİNDE DE SÜTÜM GELDİ KESİLMEK BİLMEDİ MAŞALLAH İNEK GİBİYDİM SAĞIP SAĞIP İŞ YERİNDEKİ ÇİÇEKLERİN DİBİNE DÖKTÜM O ÇİÇEKLER ŞİMDİ KORİDORDA KONCAK YER ARIYORLAR HİÇ BİR YERE SIĞMIYOR :) NEYSE İKİ KEZ ANNEMİN DEYİŞİYLE SÜT SITMASI OLDUM BUZ GİBİ TER AKIYOR VUCUDUMDAN ÜŞÜYORUM YANIYORUM GÖGÜSLERİMDE TAŞ OLMUŞTU. aNNEM HAVLUYU KAYNAR SU İLE ISLATIP İYİCE SIKTIKTAN SONRA SOĞUTMADAN HEMEN GÖGSÜME BASTIRIRDI O BANA ÇOK İYİ GELMİŞTİ BİRDE ILIK DUŞ ALIRKEN PARMAKLARINLA MASAJ YAP SÜT AKTIKÇA RAHTALARSIN.. KUZUCUĞUN İÇİNDE ZOR BİR TABİİ AMA NE YAPALIM ARTIK BİR ADAM OLDU HERŞEYDEN YEMESİ LAZIM HEM BELKİ DAHADA DİRENCİ ARTAR DİYE TESSELİ ET KENDİNİ :)

    YanıtlaSil
  18. Yavruya da sana da geçmiş olsun canım. Kızkardeşim bu gibi durumlarda sıcak havlu tutardı kanallar açılsın diye onda işe yaramıştı, hayatım arada bir sağmak sorundasın sanki yoksa senin hasta olmana sebep olacak bu daha kötü. Bakalım doktorun ne diyecek, tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  19. birgül o acının nasıl bişey olduğunu çok iyi hatırlıyorum. gerçekten öyle böyle değil. patlasa da kurtulsam diyorsun.
    ben hiç sağmadım. çünkü mantığım sağdıkça süt gelmesinin devam edeceğini söylüyordu. annem de sağma demişti. çamaşırını hiç çıkarma gerekirse tülbent gibi bişeyle bağla. ayrıca ilk doğum yaptığımızda bize sıcak havlu sıcak banyo yapın derlerdi göğüslerimizde süt artması için. şimdi tam tersini yapmamız gerekmiyor mu?
    en fazla 15 gün sürecektir. sonra kendiliğinden ağrın geçer canım. belki koca karı fikri gibi gelecek ama ben öyle yaptım. hiç ilaç kullanmadım.

    bıdık için geçmiş olsun. dün esinti vardı annemlerde annem yelek getirdi. ben de giydirmicem dedim. ben üşüyorsam o da üşür dedim. ne kadar korursam o kadar çok hastalıkla boğuşuyorum. çok geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  20. çok geçmiş olsun birgülcüm.acil şifalar diliyorum.bence sende bir doktora görün.süt için kompress yapın diyorlar ama benim sütüm sağdığım için sorunsuz kesilmişti ama bir yerde iğneyle sütü kestiklerini okumuştum araştırmanda yarar var..

    YanıtlaSil
  21. Çoook geçmiş olsun.
    Yalnız ben sizin rahatsızlığınızı anlamadım. Sütten kesince, memelerde oluşan ağrıysa eğer; dr un süt kesici bir ilaç vermesi ve kalan süt içeride kist yapmışmı diye bakması lazım derim ben.

    Dr. yarısı anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  22. aylinim;senin sayende kbb den haberim oldu çok sağolasın halbuki ilk doktordan duymam gerkliydi dimi:)
    duş alıyorum bugün doktora gideyimde kurtulurum inşallah.

    necla;sağol canım.teşekkür ederim beni düşünüp link verdğin için teşekkür edrim arkadaşım

    şule;yazık sana .küstüler demek:)yapma yaaaaaaaa 6 ay boyunca yani.çok alemsin yaa:)deniyorum .gerçi birazan doktora gidicem bakalım ne verecek.
    evet maşallah açken bir yiyor sorma:)

    fadişcim sağol bakalım ne diyecek birazdan gideceğim bende.çok sağol arkadaşım

    mucizem;hahhh tamda öyle:)

    ya benimde kafam karıştı sağsammı sağmasam mı diye:)
    nilhanım ne kocakarısı koca dedem çıksa mezardan ne derse yapacak durumdyım o şek,lde yani:))

    aman bıktırdı hastalık valla koru koru gene hasta gene hasta.:(
    sağol arkadaşım

    serap-asya;canım sağol .yaaaaaaa iğne nerden çıktı şimdi bak gitmem ha:)valla iğne korkusu sardı beni şimdi

    YanıtlaSil
  23. oğlak kızları;öncelikle anlatamyışımdan dolayı üzüldüm:(
    ama sizi allah gönderdi diyecek kadar sevindim:)doktora gidicem birazdan sağolun yorumunuz için

    YanıtlaSil
  24. Sezocum kusura bakma yazilarini ancak okuyabildim,benim sana tavsiyem benimde denedigim ve yüzde yüz ise yarayan tuzlu yapraklar! Evet salamura edilmis yapraklari gögsüne sar her tarafina ve bekle,o tüm sütü geri cekiyor,ben denedim ve burda bir almana daha vermistim,onada yardimci olmus,cok gecmis olsun hepinize...

    YanıtlaSil
  25. bir terazi kızı;deneyeceğim çünkü doktor ağrı kesici dışında bişey vermedi.Çok teşekkür ederim sağolasın

    YanıtlaSil
  26. asma yaprağı işinize yaradımı mrk ettim

    YanıtlaSil
  27. asma yaprağı işinize yaradımı ? bende çok sancı çekiyorum

    YanıtlaSil
  28. ipexce ben onu denemdeim doktora gittim doktor ağrı kesici vedi onunla iyi oldum.Bildik bir ağrı kesiciydi diğer kayıtta yazmıştım adını.çok geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
  29. Ayni dertten bende muzdalibim bende sutten ayirali nerdeyse iki hafta olcak tam bitti dedim busefer sol gogsum sertlesti ve agri yaliyo niye boyle oldu anlayamadim . Sizce ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
  30. adsız ben aiile hekimine gitmiş durumumu anlatmıştım o da sadece ağrı kesici verdi bişey yapamayız demişti.ağrı kesici ağrımı azaltmıştı göğsümde yavaş yavaş sertliği gitti yani bir anda düzelmedi malesef.

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)