Sayfalar

23 Mayıs 2011 Pazartesi

PAŞA 'NIN BAKIŞ ACISI:)

Havalar güzel olduğundan beri içeri sokmak zorlaşan oğluma sus payı olan balkona çıkarıyorum:))

boyu yettiğince uzanıp bakmaya çalışıyor.

ne görüyor ne kadarı görüş acısında diye merak ettim :)

canım benim nasılda asılıyor demire,orada durmak için

işte görüntülerle

oğlumun

bakış-görüş acısı:))fena değilmiş hani.Innnn Innn deyip sevinçle arabaları gösteriyor bana


neyse sezonun izninin dolmasına birgün var dönüşüm muhteşem olacak dermişim:))(ortada öyle muhteşem  bir durum yok  boşuna beklemeyin:))
yazamadığım buluşma yazımı sakin kafayla yazacağımdan atladım şimdilik .(bilmeyenler için bir kaç blog sahibesiyle buluştuk face bakılabilir resimler için görüşlerimi daha sonra yazıcam, bilin diğer blog sahibelerinin gerçek yüzlerni)):))



*inşallah bloğa ziyarete gelisin serap-asya:)) sana kaçtır uğruyorum ama yorum bırakamıyorum nedense kaç gündür sana nerden ulaşacağımı bilemedim face de yoksun:((  yorum kısmına bir bak istersen kelime doğrulama istiyor ama doğrulama kısmı gözükmüyor eminim vardır aynı sorundan ötürü yorum yapamayan bir ilgilen istersen sevgiler:)

26 yorum:

  1. Merakli merakli bakiyor oglus :) ne yapsin evde hep ayni seyler disarisi daha heyecanli geliyordur :)

    Evet gorduk boy boy resimlerinizi :) hic kiskanmadim dermisim :)

    YanıtlaSil
  2. ayağındaki terliklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. çocuk olmak ne zor yaaa...:) küçücük yere mahkum kalmış yavru...

    vee kimle buluştun sen bakiiimm...şöyle kalabalık bi buluşma ayarlansada atlasam gelsem:)

    YanıtlaSil
  4. yerim ben o totoyu, kuzuya bak,tatlı oğlan. Annesi kaldırıver şöyle oynayan çocukları da görsün acık kuzum.

    YanıtlaSil
  5. yerim ben o totoyu, kuzuya bak,tatlı oğlan. Annesi kaldırıver şöyle oynayan çocukları da görsün acık kuzum.

    YanıtlaSil
  6. kurban olurum ona ben kocaman terliklerine de.gördükleriyle mutlu şimdilik anlaşılan büyüdükçe görecek dünyanın çirkinliklerini.inşallah hepsini güzel günler bekliyordur

    YanıtlaSil
  7. kız kıyamadım çocuğa al kucağına da şöyle güzel bir göster etrafı ne var sanki... kuzum benim giymiş ayağınada kocaman terlikleri :)
    yaz yaz bekliyorum resimleri...

    YanıtlaSil
  8. New york'tan;:))sorma hep aynı görüntü ama yinede merakla bakıyor:)
    kıskanmamışsındır:))sende gel buluşalım:))

    nalan;ayyy sorma pek güzeldir:P:))

    dilek;evet aynen dediğin gibide bende pek farklı ayılmama senin gibi gezemiyuk ne yapalım:))
    anlatıcam azzzzzzzzz sonnnraaaaaa:))

    fadişim istemiyor ki illa kendi öyle bakıcakmış:))kuçağıma alıyorum kendini yere atıyor terliği giyip kendi bakıcakmış:))

    ninem;çok doru söylüyorsun çok :((
    keşke yaşanılası bir dünya bırakabilsek ama her gecen gün daha kötü sanki :( inşalla sihirli değnekleri olur bu neslin elinde de herşeyi güzelleştiren onlar olur:)

    hayatınn tatları:aldırsa dükkan seninn:))aldırmıyor kuçağına kendi bakıcakmış:))paramız yokk terlik almaya o yüzden koca terlikle geziyor:))))))))))
    hoşuna gidiyor herhal kendisinin birşeyler yapmasına veya bize ait eşyaları giymek.kendi terliğinin istemiyor belkide öyle yüksek gelmiyor ona:))
    aaazzzzzzzzz ssooonnrraaaaaaaa:))
    niye gelmedin valla buluşma için 5 saat harcadım senle burasıda aynen o kadar gelseydin keşke:))

    YanıtlaSil
  9. Ah yavrum.. nasıl da asılmış sahiden.. ne gariban oluyorlar burdan bakınca:)

    YanıtlaSil
  10. Canım benim. :) Benim için onu kocaman kocaman öpermisin. :)

    Senin Paşanın yaptıkları benim miniğin geleecekte hatta şimdiden yaptıkları ve yapacaklarının aynısı sanırım. :)

    Balkonun kapısı açık olunca anında kendini balkona atıyor. Demire asılıyor yükselmek için ayaklarını durava dayayarak kalkmaya çalışıyor. Buda beni acayip tedirgin ediyor. :(

    YanıtlaSil
  11. ahh canım benım ..ee annesı ısındı artık hacvalar al oglusu kac dısarı:)

    YanıtlaSil
  12. Canım benim yaa,nasılda meraklı meraklı bakınıyor.
    Öpüyorum onu kocaman.

    YanıtlaSil
  13. walla doğru diyosun iatanbul da bir yerden bir yere gidene kadar ben Ankaradan gelirdim aslında...

    YanıtlaSil
  14. Faceye gerek yok diğer arkadaşlar eklemişler gördük :)
    İnsan bir haber verir sessiz sessiz niye buluştunuz? istemiyormusunuz bizi :(
    Ay çocuğuda balkonda büyütüyo kadın ayıp ya :)

    YanıtlaSil
  15. deliannem;gariban mı?:)))ayy bak şimdi daha üzüldüm:))

    hobivakti;ne dimek ne dimek ama öptürmüyr sıpa:))

    hakkattende öyle nurcanım çocuklar üç aşağı beş yukarı aynılar.görmek isterdim seninki(hoşş daha seni göremedim:))
    ben oyüzden balkon bulunan odanın kapısını hep kapalı tutuyorum:)

    mariffet ellerimizde;başladım eşimde evde sağolsun götürüyor laf aramızda illet oluyorum park olayına:))

    hayat cafe;çok teşekkür ederim.hergün aynı görüntü ama cezbediyor işte:))

    hayatın tatları,sorma bide trafik telaşı yaşamadım bir trafik olsaydı kaç olurdu bilmem:))

    ülkü;:))canım valla ben herkes görmüştür face diye blogda da duyurmadım:(( alacağın olsa:))niye istemiyelim ağzı bu kadar laf yapan hatunla iyi muhabbet döner:))

    bizde böyle çocuk balkonda yetişiyor:))

    YanıtlaSil
  16. Arabalara mi bakiyor daha cok ?
    Biz var ya balkonda yasiyoruz üc gündür.Kahvalti yemekler,oyunlar hepsini orada hallediyoruz :))
    Öpüyorum bu güzel cocugu.
    o corapli hali ile arkasini dönmüs ya orda ki poposunu da öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  17. küçük olmak ne zor.büyükler ne imkan verirse onunla yetiniyorlar.acıdım paşaya:(

    YanıtlaSil
  18. Benim facem yok şekerim olaydı bilirdin zati veee demek ki neymiş olsaydı bilirmişsin insan düşünür aa bunun yok ki facesi olaydı bilirdim ee şimdi haberide yok tüh gidip söyliyim der :P
    Neymiş olaydı bilirmişsin :P ay canım sıkılıyoda bugün :))

    YanıtlaSil
  19. bigom hava hala soğuk mu? başında şapkalar falan.
    ya haksızlar mı dört duvar arasında sürekli. açık havaya biz bile çıkınca kendimizden geçiyoruz. kıyamam kuzuya

    YanıtlaSil
  20. Yerim ben onu nasıl da güzel bakmış :))Gördüm buluşma fotolarınızı ve bir kere daha orada olamadığıma üzüldüm:(

    YanıtlaSil
  21. aslıcam ne güzel balkonda yaşamak :))bizimkinde sanki zor olur biraz küçük ve aralıklar var oyüzden müsait olmuyor devamlı durmak için:(( ama taşınayım işte ozamn olacak:))

    sitare;bak şimdi ya :((acıma acınacak durumu yok :))kendi isteiği hayatım öyle istiyor bıdık:))

    ülkücüm bilsem haber vermem mi?şekerim bende güye face var biri "naber" diyoröylece nerden yazsam diye bakınıyorum bende öğrenme aşamasındayım ac sende bak herkes orda ve anında görüntü oluyor çok öptüm küsen kalbinden:))
    nasıl iş ki öyle canınnın sıkılmasına vakit kalıyor:))

    muçizem;geçtiğimiz haftadan fotolar bu hafta güzel geçti şükür sezo evde diye taslaktaki yazıydı:))şimdi hava güzel hergün çıkarıyorum üzülme :))

    aylinim;
    inşallah seninlede buluşma fırsatımız olur muhabbet ederiz ülküyüde çağırırız ha bide sitare var yoksa ikisi canımızı yakabililer:))

    YanıtlaSil
  22. oğluşun çok şeker ama ben yüksekten çok korkarım ve oğluşun bakarken bile tedirgin oldum sevgiler

    YanıtlaSil
  23. ah kıyamam ben ona...nasıl da uzatmış başını, görmeye çalışıyor dışarıyı...

    YanıtlaSil
  24. Oyyy minicik boyuyla nasıl da bakmaya çalışıyor ama.Kıyamam:)))

    YanıtlaSil
  25. gönül;bende çok yüksekten bakamam ama güvenli diye bakmasına izin var .yoksa kendim bile zor bakıyorum:))

    neşeli haller;ne yapsın kuzu anca yetişiyor:))

    sihirli günce;boyuna bakma istediği ne ise yaptırıyor valla .ordan bakıcakmış bakıyor :))

    YanıtlaSil
  26. canım bu ne şeker olmuş böyle ..havalar güzel çıkarsana tosunumu dışarı yavrum bak nasılda çabalıyor bakmak için kıyamam ben buna çok tatlı maşallah..

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)