Sayfalar

24 Mayıs 2011 Salı

MİME CEVAP VERİLİLR:))



AYLİNİM  beni mimlemiş sağolsun:))

mimn konusu ;blog ile ilgili düşüncelerimiz.

Nerden başlasam bilemedim :))Ama şu bir gerçekki bakış acımı genişlettiği için,bana ortak noktalarımızın bulunduğu insanları kazandırdığı için,hayatmı renklendirdiği için ,benim hayal olarak hatırlamak istedikklerimi bir nebzede olsa elle tuttlur kıldığı için,bana hobi konusunda yön olduğu için  çok çok çok seviyorum:)daha sayabilirim ama aklıma ilk başta bunlar geldi.Uzatmakta istemedim :))
 Bu mimi ben cevaplayana kadar çok zaman geçti malesef(daha öncede belirttiğim gibi sezo evdeydi nete girmek ve zaman geçirmek zorlaştı :() bir çok blogda da bu mime rastladım ve kime gidip kime gitmediğimi bielemdiğimden isim yazmayacağım:))

hobim vaktim:))  sana geldi mi?bak gelmediysen mimlendin haberin ola:))

9 yorum:

  1. Yanıtladığın için sağol canım:)Hepimiz benzer nedenlerle yazıyoruz iyi ki de yazıyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. birgülcüm ben serap bloğuma girebilsem ayarlamaya çalışıcam ama bloğuma giremiyorum aynı problemi bir arkadaşım daha söyledi ama bişey yapamıyorum malesef.ayrıca teşekkür ederim ilgin için:)

    YanıtlaSil
  3. canım bitanede bende var başlamışken bunuda aradan çıkar ..

    YanıtlaSil
  4. ne iyi olmuşda blog açmışsın. :)

    YanıtlaSil
  5. blog sayesinde seni tanıdım. iyi ki de tanıdım bigom

    YanıtlaSil
  6. Geldi, geldi merak etme. :)))

    YanıtlaSil
  7. birgülcüm bloğuma yorum bırakabilirsin sanırım düzelme var :)

    YanıtlaSil
  8. aylincim;ben teşekkür ederim.evet haklısın benzer nedenlerden yazıyoruz.

    serap -asya;reca ederim:))gelirim düzelince:))

    necla;:))olur

    hayatın tatları;ne iyide olmuş seni tanımışım:)

    küçük muçizem;ya ben ya ben:))

    hobim vaktim iyi ozmamn:))

    YanıtlaSil
  9. ımmmmm tam da tatlı krizim tutmuşken üzerine senin gibi çikolata sürüp yemek istedim yyaaaaa:((((ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)