Sayfalar

11 Mayıs 2011 Çarşamba

KREM ŞANTİLİ KURABİYE

Sizi kolay bir tarife yönlendirmek isterim.Malzeme az,yapımı kolay,tadı bence çok güzel hani hıyır hıyır denir ya(öylemiydi ya, yoksa kıyır kıyır mı? neyse bilemedim siz kıtır kıtır deyin gitsin bende bir bakıp öğreneyim:) 
mazlzemeler;
1 su bardağı sıvıyağ
1 paket krem şanti
3 su bardağı un
karıştır,yoğur ve şekil ver demek istiyorum lakin tok bir hamur olduğundan şekil için elde yuvarlamak biraz zorluyor.Ben o yüzden uzunlamasına şekil verip bıçakla kestim sanki daha kolay oldu.:))
Tarifin sahibesi düzenli takibinde olduğum HAYATIN TATLARINA BURADAN ulaşabilirsiniz:)
Her zamnki gibi verdiği tariften hiç pişmalık duymadım hatta kızdım.Okadar çok yedim ki bir süre yapmamak için direneceğim çünkü çoğunu ben yedim:)
bu arada çok çabuk piştiğini de hatırlatayım fırına atıp bırakmayın yani başından ayrılmayın
benden söylemesi ,bana söylememişlerdi(kim acaba )o yüzden bazılarını kazıyarak yedim:))(ama yine de yedim:))





yapana-yiyene şimdiden afiyet olsun

*ekleme;bu tarifi kremşanti yerine hazır toz pudinglerdende yapılabilir haberiniz ola evde ne varsa yani:))

36 yorum:

  1. sezaibirgülcüüüm(bune deme sezobigo kısaltması işte:))
    ellerine sağlık diyorum.marifetli hatunsun.

    YanıtlaSil
  2. Ayyy çayımın yanında olasada yesem,ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. krem şantili kurabiyeyi ilk kez duyuyorum denemek lazım aslında..ağır olmaz mı ki hımm en kısa zaman da deniyeyim :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Bigocum ,eline sağlık.valla hemen deniycem...

    YanıtlaSil
  5. ne kadar az malzeme o yahu....hemen yapmalı..yemeli..:)

    YanıtlaSil
  6. serpil;sezai kim haha:)))))))
    alemsin ya:)))eh senin kadar olmasamda:))

    aktüelmoda;tam çay yanna layık .teşekkürler

    hobihuzur;yok yerken hiç ağırlık hissetmedim:))

    emelden;dene bekliyorum şimdiden afiyet olsun:))

    dilke;evet gerçekten çok az.yap yap bekliyorum bak:))

    YanıtlaSil
  7. harika bir kurabıye canım.içine ezilmiş fındıkda çok yakışıyor.dene bence.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. sevda;hııı peki bir dahaki sefere katarım.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. İşte böyle pratik tarifleri seviyorum, deneyeceğim, sağol canımcım :)

    YanıtlaSil
  10. Bigom ellerine sağlık canımcım yarın hemen deneyeceğim harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  11. Benim dünya tatlısı, güzelmi güzel, şirinmi şirin, en sevdiğim arkadaşım hobivakti yermi acaba diye hiç düşünmüyorsun değil mi? :)

    Kendin pişir kendin ye. Olmazki böylede yapılmazki. :)

    Canımız çekti dimi ama? Tarif basit ama pasta börek yemek işinde tembel olan bu arkadaşın ne yapsın şimdi? :))

    YanıtlaSil
  12. birgülcüm çok merak ettim tadını en kısa zamanda denemek lazım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Malzemeleri görünce inanmadım acaba eksik var da devamı sonradan mı gelecek diye düşündüm ;) ama post bitince anladım ki topu topu üç malzemeden oluşuyormuş. Denemek lazım ;) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  14. ahh şekerim deme öyle walla üzülüyorum. Tarifi yazarken aklıma gelmedi hemen hazırlandığı piştiği.Ama şekiller süper olmuş bende bir dahakine yuvarlamakla cebelleşmeyim böyle dilimleyin. ellerine sağlık afiyet olsun. (boşver ye yeeee löp löp et pıt pıt yağ olsun hep bana mı olcak azcıkda sen gibi zayıflara olsun)

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık canım, bu aralar çok duyuyorum krem şantili kurabiye veya poğaça tariflerini en kısa zamanda ben de denemek istiyorum, verdiğin püf noktalar çok önemli hatırlattığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. banuca;sevindim o zamn.yapın bence güzel bir tarif:))

    ikiz annesi;aylinim dene bak senin kuzularda yer.:))

    hobim vaktim;düşünmem mi?yaptım ekliyorum arkadaşımn gelmesini:))
    bak orası doğru kendim yaptım kendim yedim:))

    o becerikli eller niye yapmıyor bu kadar basit kurabiyeyi hıııı süle bakalım hem senin ufaklıklarda sever bak demedi deme:))

    serap-asya;dene çok çabuk oluyor zaten seversin umarım:)

    minişin annesi;evet pişmesi de öyle çok cabuk oluyor üstünede pudra şekeri serp bitti gitti.şimdiden afiyet olsun.

    hayatın tatları;işte suçlu dermişim:))beni yanık yememe sebeb sahış hehehee:)
    şaka şaka
    seninki görüntü acısından çok güzel gözüküyor ama uğraşamadım ben:))

    zayıf mı?dedin burda öyle biri yokki:)))


    benim dünyam;evet birde poğacası varda henüz denemedim bende.teşekkürler yorumun için

    YanıtlaSil
  17. Anaa tarif yaktım seni diyerek geldim emme neyse tarif kolaymış işte böyle pratik tarifler ekleyin bacılar :))eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  18. Yapicaktim ama hepsini yedim deyince simdi kafam karisti.
    yapip yememem lazim.Imkansiz.
    Aman saldim cayira Mevlam kayira :)
    Yapicam ben de.
    Eline saglik :)

    YanıtlaSil
  19. benim de çok sevdiklerim arasına girdi bu tarif. Ama çok yedirdiği de doğru

    YanıtlaSil
  20. Diyette ne zor bir durum.Saadetin bloğunda duymuştum ilk.Şimdi daha çok yapmak istedim..

    YanıtlaSil
  21. çok gördüm bu tarifi ama denemek nasip olmadı daha..gerçekten güzel mi..denesem mi acaba..
    buarada ellerine sağlık hayatım afiyet olsun sana

    YanıtlaSil
  22. yapmayan kalmadı dimi bu kurabiyelerden ellerine sağlık canım..

    not:istersen sırf sıvıyağlıda yapabilirsin annem öyle yapar sağlık için oda gayet çıtır olur.ama dondurucuda bekletmeyi ihmal etme.Dondurucudan çıkarınca çözülmeden direk fırına...Yada çok katı kuralların yoksa sıvıyağ ve margarini karıştıradabilirsin 1 çorba kaşığı koysan yeter margarini..

    YanıtlaSil
  23. ülkü;sağ gösterip sol vurmak budur işte heheheeeeeee:))

    artık bunu da yap yani çalışıyon anladık ama birşeyler yap:))))


    aslı;valla hap gibi gidip gelip yuttum:))aman boşver birdahamı gelcez dünyaya:))

    saadet;sorun bende değil kurabiyede yediriyor napayım:))


    nazan;boşver diyeti yap ye::))

    necla;dene canım benden sana öneri bak demedi deme:))

    aylincim;bir ben eksiktim yaptım rahatladım:))

    ay sorma yarım saattir bloğunda bekliyom burda olacağını tahmin edemedim:(
    neyse yaptım basakalım yiyince yorum yazarım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel görünüyor,ellerine sağlık canım.ben yapmasam iyi olur bizim evdede tepsilerin dibini sıyıran ben olurum hep :(

    YanıtlaSil
  25. 5 kilo fazlası olan ben ne yapsam ne etsem zayıflayamıyorum birde üstüne üstelik böyle tarifleri görünce yapmak vede yemek isteyince moralim bozuluyor bir kerelik yapsam sonra senin gibi ara versem sıkıntı olmaz demi :)

    YanıtlaSil
  26. özim;nerelerdesin yahu özlettin kendini.bende sıyırım tepsiyi ama içinde yaptıklarımla beraber:))

    şerife;boşver birşey değilmiş 5 kilo bu olsa olsa bir kaç gram aldırır:)))
    sonra devam edersin:))

    YanıtlaSil
  27. Ohhh döktür eve yatmadan yatmaya gidiyorum ben ya of:(

    YanıtlaSil
  28. Bende çok özledim sezocum.Hastalıklar bir türlü bırakmıyor yakamızı bir de görümcem nişanlandı vs derken arayı uzattım farkındayım.Canım bir de yeni paylaşımlarım görünmüyor sayfanda ve beni takp eden bir çok kişinin sayfasında nasıl düzelteceğim bilmiyorum :(((

    YanıtlaSil
  29. Sezom hadi önümüzdeki hafta yap da gel hadi.. 19 mayıs günü toplanmayı düşünüyoruz Gülo gelince.. yani içimizdeki karnavalla görşmüş.. ondan aldık haberi..

    YanıtlaSil
  30. Hakikaten çok hoş!!
    Ellerinize / gönlünüze sağlık .
    Ben de bu see krem şantili poğaça ve kurabiyelere takmış durumdayım :)))

    Tam bomba!!

    YanıtlaSil
  31. ebru;yazık sana yakın olsamda yapsam yesen:)

    özim ;geçmiş olsun haberim yoktu .hııı anladım.keşke yardımcı olbilsem:((

    delim ;bak yapar gelirim.bende bu kız nerde diyorum iyi hadi bakalım gelmeye çalışacam:))

    cafe papale;teşekkür ederim.evet bir çok çeşidini yapmıştınız görmüştüm inşallah denicem o güzel poğacaları:))

    YanıtlaSil
  32. Kolay tarif bir de vakit olsa yapmaya , o zaman süper olacak işte...
    nefis görünüyor , ellerine sağlık arkadaşımmm

    YanıtlaSil
  33. elimizin altında böyle kolay ve güzel tarif bulunmalı, teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. Banuca;teşekkür ederim.deneyin seveceksiniz.

    aylincim;mutlaka dene kuzular da sever umarım:))

    hobimvaktim;düşünmeme mi?gelirsin diye gözüm yollarda gelsin arkadaşımda yiyelim diye sen süle niye gelmedin?(böyle de üste çıkılır:))

    serap-asya;dene seversin umarım:)
    sevgiler

    minişin annse;:)) eksik evet üztüne pudra şekerini unutmuşum:)) ama içine katılanlar evet okadar 3 adet:)


    hayatın tatları;işte tarifin ve de yakma ya neden olan bayan:))
    beneimki tembel işi kolay olsun diye yaptım:))
    burda zayıf biri yok yanlış kişiden bahsediyoruz:))

    benim dünyam;ben teşekkür ederim yorumun için.bende çok duyyup eee artık yapmalıyım demdim:)

    içimizdeki karnaval;doğrudur zamn yoksa kolay -zor farketmiyor.yakın olsakda beraber yesek:)

    noblesse;ben teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  35. yazımı kaldırdıkları gibi yorumlarımıda kaldırmışlar :( oysa ben bu yazıya yorum yapmıştım tarifi aldım pazar yapacağım diye eklemiştim kilo almaktan çok korkuyorum diye

    YanıtlaSil
  36. anaam benim yorum da gtmiş.. 19 mayıs buluşacağız ama nerde bilmiyorum.. içimizdeki karnavalla irtibata geç gelmek istersen

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)