Sayfalar

31 Mayıs 2011 Salı

KEYİFSİZİM

Keyfim yok bu aralar hele nete girip yazı yazmak en son yapmak istediğim şey:(
Sebebi  mert'in bademcikleri,yine şiş ,garibim iki gün ateş sonra hastanede iğne ,şurup derken ve biz artık biter bu hastalık diyip beklerken dünden beri öksürük başladı .O yetmedi burnu da akıyor,oğlumla üç gündür tek vücut yaşıypruz desem yanlış olmaz.Ayağını kuçağımdan yere basıyor başlıyor
-memeeeeeeeeee(sanki hiç emmemiş gibi)
Evimizin neşesi oğlum üç gün hasta üçgündür evde sezsizlik hakim.Sezsizliği bozan paşanın
-memeeeeeeeeeeee deyip peşimden yada yattığı yerden ağlaması:(
Düzelecek biliyorum ama işte yine öyle rahat olamıyorum.

Neyse kimlerin ne derdi var, şikayet-isyan etmiyorum gececek biliyorum.Bakalım yarın yine gidelim doktorumuza uzun zaman oldu(3 gün) özlemiştir bizi bir gidip halini hatrını soralım:)


Bu günlerde oğlumun konuşması için epey uğraşıyrum .Örneğin meme mi istedi."meme"de diyorum ."ver "diyorum eğer söylerse veriyorum.
Böylece "ver","gel" gbi yerinde kullanılacak kelimeleri ki kullanmadan dediğini yapmıyorum:)Mesala,
Oda dan bağırıyor "anne,anne,anne,......................... taki "gel " diyor ,gülerek ve onu tebrik ederek geliyorum:))

Yanlız paşa da az değil hani söylemeyemediği şeylere  "dee" diyor.Niyemi:)

-oğlum "gel de"
-gel
-oğlum "ver de"
-vee
-oğlum "aç de"
-dee
-????
sonradan anladım söylemeymediği her şeye sonundaki "dee" yi kullanıyor:))
-diitti
-ayaba
-mama
-meme
-baba
-abi
-şimdi aklıma gelmiyor ama var bir kaç kelime .
gerçi bir tek "abi" kelimesini biz deprem gecesi kendimizi eveden dışarı attığımızda dışardaki kalabalıktaki çocukları görüp yerli yerinde kullansada her zaman isteğini parmakla ve "ıııhhhh" deyip gösterek istemekte:(  Doktor fena sayılmadığını bunları söylemeseydi kreş önereceğini söyledi.

Neyse bizden şimdilik bu kadar.Keyifli günlerde görüşmek dileğiyle


*resimler farklı zamnlarda çekilmiş olup eklenmeyi bekliyordu bende buraya yama yaptım:))
(oradaki cimcime zeynep olup kızkardeşimin kızıdır)





31 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım ..üzüldüm ya inşallah çok çabuk atlatırda eski neşnize dönersiniz..çok öptüm kuzuyu ve seni

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım bunlar gelip geçici hastalıklar dert etmeye değmez allah kötü hastalıklardan korusun minişlerimizi sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun,bu geçiş dönemi hastalık dönemi oluyor,muratta da aynı durumlar var umarım bir an önce iyileşirler...Onlar hasta oluyor bizde perişan...

    YanıtlaSil
  4. Kıyamam :(( Çok geçmiş olsun onlar hastalanınca anneler iptal oluyor değil mi bende öyle. Ama demişsin ya geçecek.
    Güzel haberlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  5. havaların bi soğuk bi sıcak olması, bu gelgitler, çocukları daha çok etkiliyor tabii, çocuklar hasta olunca biz annenelerin de kolu kanadı kırılıyor, geçmiş olsun, mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun cnaım.acil şifalar diliyorum.bu havalarda oluyo böyle hastalıklar.geçer inşallah.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. şirin oğlana acil şifalar dilerim.tek çocuk oluna geç konuşması normal.ve kötü haber geç konuşan ömrünce aşırı konuşkan oluyor.yaşadım biliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun kuzuya en kısa zamanda iyileşir inşallah. çocuk da ne yapsın ama havalar bir ısındı bir soğudu... bu arada konuşma için kullandığın taktik süpermiş :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,BUNLAR İLKOKUL BİTENE KADAR DEVAM EDİYOR AZALA AZALA.VÜCUT BÜYÜDÜKÇE HASTALIKLAR AZALIYOR BENCE.BU ARADA ANNELER DE YAŞLANIYOR.

    YanıtlaSil
  10. Gecmis olsun insallah düzelir en kisa sürede...

    YanıtlaSil
  11. bende diyorum bizim gelin nerde....çok geçmiş olsun...hava dğişimlerinde çocuklar helak oluyolar valla...inşallah bir an önce düzelir...sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun canım inşallah kısa zamanda iyileşir oğluşun...

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun. Evin neşesi söner çocuklar hastayken. Çabuk atlatır inşallah:(

    YanıtlaSil
  14. çok çok geçmiş olsun bigom
    acil şifalar diliyorum kuzuya

    YanıtlaSil
  15. Canım benim ya , geçmiş olsun. Bir an önce sağlığına kavuşur inşallah. Çocuklar hasta olunca evin tadı tuzu kalmıyor. İyi olsunda yine yaramazlıklarını yapsın istiyor insan.

    Acil şifalar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  16. allah şifa versin birgülcüm çok geçmiş olsun.bu sene yaz geldi tamam geldi şimdi geldi diye diye habire kendimizi avutup dururken hastalıklardan kurtulamadık...

    YanıtlaSil
  17. hiç üzülmeyin iyileşecek düzelecek inş. gerçi bende sizin gibiyim bi hasta olduklarında Allah korusun hiç iyileşmicekler gibi geliyo ama iyileşiyo minikler :) sabırlı olun çok geçmiş olsun ..

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun en kısa zaman da iyileşmesi dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Çok geçmiş olsun oğluşa, inşallah kısa zamanda düzelir..

    YanıtlaSil
  20. necla: sağol canım.iyileşecek biliyorum ve bugünde iyiyiz çok şükür.

    fikir projeleri;çok haklısın öyle düşünmeye çalışıyorum bende .çok teşekkür ederim.

    esin;sizede geçmiş olsun.umarım kötü değildir oğlun.hep havalardan hep:(

    ebrum;çok şükür bugün daha iyiyiz malum goktorumuzu gördük iyi olduk:)sağol canım benim


    noblesse;çok sağol .aynen dediğin gibi onlar hasta biz daha hasta:(

    sevda;sağol.hep havalardan hep:)

    YanıtlaSil
  21. sitare;sağol canım benim.aaa gerçekten mi?yani dert edinmeyim dimi:))

    yeni gelin;çok sağol.bu havalar bizi mahvetti zaten:(
    sorma oda bize kkarşı taktik geliştirdi böyle:)

    ninem;bizde yaşlanıyoruz böyle böyle:))dimi üühhüüüüüüüüüüü:(

    bir terazi kızı;hoşgeldiniz.çok şükür iyiyiz bugün:)

    dilek bacım: burdayımda takatim yoktu be bacı:( şükür ki şimdi iyiyiz:)

    YanıtlaSil
  22. olsada yesek suzan;çok teşekkür edeerim.sağolsın

    nedret;tamda dediğiniz gibi.ama şükür ki iyiyiz bugün:)

    muçizem;iyiyiz iyiyz şükür:)

    hobim vaktim;evet o iyi olsun ve yaramazlık yapsın:))gerçi biraz biraz başladı :))

    serap-asya;yaz gelcek dertler bitcek diyouz o da yüzünü gösterip kaçıyor:)inşallah güzel güneşli günlerle hastalıklar gidecek:)

    hobi huzur;çok şükür iyiyiz .evet bildiğimiz halde düşüyor modumuz:(
    ama şimdi şükür ki neşeliyiz:))

    gönül;sağolasın.canım benim

    nazan;çok şükür iyiyz çok şükür:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Canımmm çok geçmiş olsun ah bu yaz bir gelemedi kuzular hep hasta:((
    Bugün daha iyidir inşallah benim yerime kocaman kocaman öp yakışıklıyı.

    YanıtlaSil
  24. Geçmiş olsun canım benim ...İnşallah en kısa zamand a geçer , sende rahatlarsın oğluşunda toparlar kendini...
    Çokk yüklenme güzelim onlar çok akıllılar istedikleri zaman öyle güzel konuşuyorlar ki hayret eddiyorsun sonra...Yakında sökülür dili , bıkarsın hatta :))))

    YanıtlaSil
  25. bigojum yaa hay allah çok geçmiş olsun canım. Çocuklar hasta olunca gerçektende evin tadı tuzu kalmıyor ben her defasında aman onlar hasta olmasın ben olayım diyorum bu seferde Alpan Sakın sende hasta olma diyor en iyisi ev ahalisinden kimsenin hasta olmaması allah şifa versin canım.. dikkat et bu arada sakın sen hasta olma havalar çok fena!

    YanıtlaSil
  26. canım çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  27. Canım nasıl oldu kuzumuz ? çok geçmiş olsun.
    Bu arada koşulla iş yapma ters tepebilir sıkılır valla benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
  28. Oyyy canım benim çok geçmiş olsun, maşallah yaa o ekmeği tutan parmaklarını yerim ben bu yakışıklının =)

    YanıtlaSil
  29. masallah annesı..acele etme konussun dıye...o tatlı hatalarını.....deee lerını cokkk ozlersın....

    :)))))))))))))

    YanıtlaSil
  30. aylincim çok sağol sen anlarsın beni geniz akıntısı gene malesef ama çok şükür iyiyiz bu gün:=

    ilknurum;çok sağol canım iyiyiz şükür.
    doğru söylüyorsun fazla yüklenmemk gerekir ne de olsa hocamsın dediğin altın değerinde gözümde:))

    şulecim;bencede kimse olmasın obama olsun bizde kurtuluruz bari:))
    çok şükür ikimizde iyiyiz canım sağolasın ilgine:)

    nalan;teşekkür ederim:)

    ülküm;iyiyiz canım sağol.ok görüşlerini dikkate aldım:))doğru söylüyorsun.öptüm

    mekilam;canım çok sağol .teşekkür ederim:))

    marifet eleerimizde;çok doğru söylüyorsunuz işte insanoğlu böyle ,emekleisn,yürüüsn,diş çkarsın bunlar oldu haydi şimidide konuşsun:)hep istek hep istek:)

    YanıtlaSil
  31. Masha'Allah such a cute kid..i m following back with love
    from Pakistan :)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)