Sayfalar

26 Mayıs 2011 Perşembe

BÜYÜK BULUŞMAYA DAİR

Geçtiğimiz hafta son dakikaya kadar nasıl ederim de giderim diye düşündüğüm buluşmayı gerçekleştirmiş bulunuyoruz.Nasıldı diye merak edenlere cevabım;HARİKAYDI:))
Benim bulunduğum noktadan buluşma yerine girmek için evde 14:15 de çıktım.Buluşma saatimiz 16:30 ve ben 16:31 de buluşma noktamızdaydım.Lakin kimseyi görmiyordum.Sağa bakıyorum sola bakıyorum tanıdık bir yüz bulamıyorum.Allahtan canım İLKNUR bana yol tarifini yazarken face den telefonunu yazma güzelliğini yaptığından hemen onu aradım .(ben istemeye cekinmiştimde:))
-ilknur ben bigo ,yani sezobigo geldim sizi bulamıyorum.
-hıı nerdesin
-ilk kattayım siz nerdesiniz?
-ben evdeyim:))))))
-(dış ses)hıııııı   (içses)yanlış anlamış olabilirmiyim?))
-????
-Bigo 5 dakikaya ordayım sen .................Git :))
  Ben  buluşma mekanının tarif ettiği  noktasına gelmemle iki güzel göz bana bakıp gülümsedi.Hemen tanıdım ve ona doğru giderken sanki yıllardan görüştüğüm birine yaklaşıyor gibi yürüdüm.Yazılarınla duygularımıza tercüman hatun  Delimle karşımda laflamaya başladık.Çok geçmeden oturduğum yerden etrafı keserken bir baktım tanıdık gelen bir yüz İlknur ve yakışıklı oğlunu  gördüm .
Teyit etmek için Mümineme gösterdim oda onaylayınca ikinci blog sahibesinide sadece resimlerden az-çok görmemle hemen tanımıştım:))
Benim daha önce bloğundan haberdar olmadığım ama muhabbetini ,kendisini çok sevdiğim.Esinle  tanıştım.İyi ki de tanıdım:))
Günün assolisti ve buluşma nedenimiz gülcüm:)  buluşmaya teşrifi saat 17:00 ye geliyordu:))Tam da tahmin ettiğim gibi güler ve güzel yüzüyle karşımızdaydı:)
Deli anne, muhabbeti ve kendi güzel insan, İyi ki o kadar yol katedip gelmişim seni yakındn tanımışım.İlknur bana blogda okurken mesafeli biri izlenimini ne kadar veriyorsa gerçekte o kadar zıttı.Gülümseyen ve narin yüzü muhabbetinin ayrı havasıydı.Esin hocam ise ilk defa görmeme rağmen uzun zamndır tanışıyormuşcasına ki sıcaklığı ,anlatımı(ay bir kaç hikayesine -çocuğu unutma- çok gülüdm):) tekrar tekrar görme isteği ,konuşma isteği uyandırıyor insanda:) 

Bundann sonrası booolllllllll muhabbet ,yemek,içmek ve az sayıda  fotolarla(buradan bakabilirsiniz) 
son buldu.Malesef ben diğerlerinden erken kalkmak zorundaydım :( eve gelmem 21:00 buldu.



Bu arada annemin endişelenmesini anlatmadan geçemiyeceğim:)
Anneme netten kızlarla buluşmaya(yanlız hala genç kız takılıyorum o ayrı:))  gideceğimiz söylediğimde bana birşey söylemedi "hıı iyi "dedi.Ama kardeşime "hep kızlar mı var?:) sen tanıyormusun diye "sormuş.Tatmin edici cevaplar alamadığından habire beni arıyor "kızım gittin mi? ",bak haber ver"Tam muhabbet edeceğiz annem aramış yine "nasıllar ?":))diye soruyor:)
Garibim ben eve geldim dediğimde "ohhh çok şükür "dedi:))
Sezo mu? o sadece nasıl geçti dedi .İyi deyince de pek üzerinde durmadı.Anne olmak böyle birşey galiba:))
Paşam da babannesinde biraz durmuş sonra babasınada hiç sıkıntı yaratmadan günü geçirmişler :)sağolsun.

15 yorum:

  1. Facete resimlerinizi gördüm ve derin bir ahhh çektim.Ne güzel yapmışsınız buluşmakla gününüz güzel geçmiş.
    Haklısın canım Annelik böyle bir şey:))

    YanıtlaSil
  2. aylincim;sende olsaydında seni tanısaydım keşke:))

    YanıtlaSil
  3. orda olmayi ne kadar cok isterdim.Ama kimseyi göremesem bile seni görücem ona seviniyorum.Az kaldi :))

    YanıtlaSil
  4. mini blog buluşması harika bir şey sizlerin adına sevindim paşanında müsadesiyle tabiki bu buluşma

    YanıtlaSil
  5. Sezocum ben de çok sevdim muhabbetini keşke yakın olsan sık sık görüşsek...Umarım bir sonraki buluşmalarda ortada bir yerde buluşuruz senin içinde çok zor olmaz gelmek...

    YanıtlaSil
  6. Bu buluşma yazıları çok fena kıskandırıyor,haberiniz ola :)
    özlem

    YanıtlaSil
  7. ne iyi etmişsiniz, güzel bir gün geçirmişsiniz, tekrarı nasip olur inşallah.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel geçmiş belli ki.Senin uzaktan da olsa aralarına katılman büyük güzellik:)))

    YanıtlaSil
  9. Eşlerimize garip geliyor hiç yüzünü görmediğimiz kişilerle buluşmamız. ben taa ist. a gittim ve döndüğümde aynı soruyla karşılaştım o kadar. ben olsam meraktan çatlardım.
    insanın hevesini kursağında bırakıyorlar.

    YanıtlaSil
  10. Harika bir gün geçirmişsiniz, fotoğraflar çok güzel:)

    YanıtlaSil
  11. hayır hayır...kıskanmıyorum...gerçekten:P :(

    YanıtlaSil
  12. aslım;evet inşallah görüşürüz:))bekliyorym

    fikir profeleri;çok güzeldi benim için:))dediğiniz gibi paşa müsadesiyle oldu:))

    esin hocam bir dahaki sefere de bizim evin önündeki mekanda toplaşırız olur biter:p:))

    resimli günlük;:))özlmciim sende geeeellllllllll:))

    noblesse;inşallah :))

    sihirli günce;evet uzaktan gitttim oraya ama değdi:))

    küçük mucizem;sorma sorma iyi dedi okadar:))valla bende en ince ayrıntısına kadar sorardım o da cevap vermez beni catlatırdı:))he valla:))

    fadişim çok doğru harikaydı:)

    dilek ;hııı eminim:))

    YanıtlaSil
  13. nasıl imrendim anlatamam..
    ayyy valla yanınızda olmak varmış o an...
    hepinizi sevgiyle öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  14. canım, bloguma yorum yazmısın ama gerçek adım Mekila değil, blog için kullandığım bir nick o =) gerçek adımı sana dilersen sonra söylerim =)

    YanıtlaSil
  15. Canım Sezom karşılştığımızda bana dediğini atlamışsın ahaha.. "deli olma ihtimalin va mı?" :)

    YanıtlaSil

elleriniz dert görmesin:)